Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


YELLOW Elküldve: 2016-01-25 18:52 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta: Üdv!

Rég voltam itt gonddal.

GM-em jó, két éve cserélve. INPA hiba nincs.
Egyik kulcsom ha feltanítom egy zárást tudok vele elvégezni, majd a kocsit nem nyitja ki.
Ha manuálisan kinyitom a zárat, újra le tudom zárni, szóval csak a zárás működik.
Ha a zárral nyitok, szépen működik a központi, szóval ez is megerősíti, hogy talan nem GM hiba lesz.

INPA-val olvasva, az autó veszi a kulcs jelét mikor a nyitás gombot nyomkodom.

Valaki járt már így?


dupla nyitás gombra sem nyit? mármint egymás után 2x nyomod meg a nyitást.

ute107 Elküldve: 2016-01-25 13:08 Ajtónyítási Gondok!

Üdv!

Rég voltam itt gonddal.

GM-em jó, két éve cserélve. INPA hiba nincs.
Egyik kulcsom ha feltanítom egy zárást tudok vele elvégezni, majd a kocsit nem nyitja ki.
Ha manuálisan kinyitom a zárat, újra le tudom zárni, szóval csak a zárás működik.
Ha a zárral nyitok, szépen működik a központi, szóval ez is megerősíti, hogy talan nem GM hiba lesz.

INPA-val olvasva, az autó veszi a kulcs jelét mikor a nyitás gombot nyomkodom.

Valaki járt már így?

Csabika136 Elküldve: 2016-01-17 19:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok srácok!

Kis segítség lenne jó. Rendeltem két cuccot az Ebay-ről. Az egyikez:
http://www.ebay.com/itm/291630...EBIDX%3AIT
A másik pedig ez:
INPA K+CAN USB Diagnostic interface
Remélem jól linkeltem.
Először a wifis cuccal próbálkoztam, de nem jártam sikerrel sajnos. A wifi-jére tökéletesen csatlakozom, és minden olyan Androidos program jelzi is, amit próbálok. A Troque Pro is.
Viszont a kapcsolat státusz alatt azt látni, hogy nem látja az ECU-t. Csak nem tudom miért?
Gondoltam egyet, és kivittem a vezetéket is és megpróbáltam OTG kábellel csatlakoztatni a telefonomhoz. Igen, tudom hogy ezt nem így kell, de mikor ott a lehetőség, akkor az ember megpróbálja, hisz miért is ne? Szépen csatlakozik ez is, csak szintén nincsenek ECU adatok.
Nem kell itt még valamit állítani?
Aki tud az segít ugye?
De kérlek titeket, hogy ne megint továbbképzésre küldjetek, hanem tényleg segítsetek, mert azért jöttem ide.

Köszönöm!


A kábel fog működni, ha nem a telefonoddal próbálod, hanem Windows alatt a megfelelő progikkal a már sokszor leírt módon.


Rendben. Arról természetesen nem mondtam még le.
Egyébként a Troque progiban van egy megjegyzés is, hogy az egyes olcsó Amazonos és Ebay-es adapterek gyakran nem működnek. Már írtam is a kínainak, hogy megoldást várok. Ha nem reagál megfelelően, akkor már kezdeményezem is az ügyet. Még pont beleférek a 40 napba.
Egyenlőre képeket kért a problémáról, mert nem érti mi a bajom. :) Küldtem neki képeket ha az kell neki. :)

Tano Elküldve: 2016-01-17 13:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Csabika136 írta: Sziasztok srácok!

Kis segítség lenne jó. Rendeltem két cuccot az Ebay-ről. Az egyikez:
http://www.ebay.com/itm/291630...EBIDX%3AIT
A másik pedig ez:
INPA K+CAN USB Diagnostic interface
Remélem jól linkeltem.
Először a wifis cuccal próbálkoztam, de nem jártam sikerrel sajnos. A wifi-jére tökéletesen csatlakozom, és minden olyan Androidos program jelzi is, amit próbálok. A Troque Pro is.
Viszont a kapcsolat státusz alatt azt látni, hogy nem látja az ECU-t. Csak nem tudom miért?
Gondoltam egyet, és kivittem a vezetéket is és megpróbáltam OTG kábellel csatlakoztatni a telefonomhoz. Igen, tudom hogy ezt nem így kell, de mikor ott a lehetőség, akkor az ember megpróbálja, hisz miért is ne? Szépen csatlakozik ez is, csak szintén nincsenek ECU adatok.
Nem kell itt még valamit állítani?
Aki tud az segít ugye?
De kérlek titeket, hogy ne megint továbbképzésre küldjetek, hanem tényleg segítsetek, mert azért jöttem ide.

Köszönöm!


A kábel fog működni, ha nem a telefonoddal próbálod, hanem Windows alatt a megfelelő progikkal a már sokszor leírt módon.

lantika Elküldve: 2016-01-17 12:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Csabika136 írta: Sziasztok srácok!

Kis segítség lenne jó. Rendeltem két cuccot az Ebay-ről. Az egyikez:
http://www.ebay.com/itm/291630...EBIDX%3AIT
A másik pedig ez:
INPA K+CAN USB Diagnostic interface
Remélem jól linkeltem.
Először a wifis cuccal próbálkoztam, de nem jártam sikerrel sajnos. A wifi-jére tökéletesen csatlakozom, és minden olyan Androidos program jelzi is, amit próbálok. A Troque Pro is.
Viszont a kapcsolat státusz alatt azt látni, hogy nem látja az ECU-t. Csak nem tudom miért?
Gondoltam egyet, és kivittem a vezetéket is és megpróbáltam OTG kábellel csatlakoztatni a telefonomhoz. Igen, tudom hogy ezt nem így kell, de mikor ott a lehetőség, akkor az ember megpróbálja, hisz miért is ne? Szépen csatlakozik ez is, csak szintén nincsenek ECU adatok.
Nem kell itt még valamit állítani?
Aki tud az segít ugye?
De kérlek titeket, hogy ne megint továbbképzésre küldjetek, hanem tényleg segítsetek, mert azért jöttem ide.

Köszönöm!


Nekem ilyen käbelem van. Amit linkeltel mäsodiknak,azzal nekem nem müködött az INPA laptopon. Amit elsöre linkeltel ahhoz hasonlot vettem asszony Corsäjähoz,de csak arra jo,hogy jobb kezeddel,bal vällad felett elhajitsd. Csak elö adatot tudtam megjeleniteni vele telefonon,de hibakodot egy darabot sem. Szerintem csak kinai parasztvakitäs.

Csabika136 Elküldve: 2016-01-17 12:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok srácok!

Kis segítség lenne jó. Rendeltem két cuccot az Ebay-ről. Az egyikez:
http://www.ebay.com/itm/291630...EBIDX%3AIT
A másik pedig ez:
INPA K+CAN USB Diagnostic interface
Remélem jól linkeltem.
Először a wifis cuccal próbálkoztam, de nem jártam sikerrel sajnos. A wifi-jére tökéletesen csatlakozom, és minden olyan Androidos program jelzi is, amit próbálok. A Troque Pro is.
Viszont a kapcsolat státusz alatt azt látni, hogy nem látja az ECU-t. Csak nem tudom miért?
Gondoltam egyet, és kivittem a vezetéket is és megpróbáltam OTG kábellel csatlakoztatni a telefonomhoz. Igen, tudom hogy ezt nem így kell, de mikor ott a lehetőség, akkor az ember megpróbálja, hisz miért is ne? Szépen csatlakozik ez is, csak szintén nincsenek ECU adatok.
Nem kell itt még valamit állítani?
Aki tud az segít ugye?
De kérlek titeket, hogy ne megint továbbképzésre küldjetek, hanem tényleg segítsetek, mert azért jöttem ide.

Köszönöm!

Methos Elküldve: 2016-01-11 08:48 alapjárat leesik, ingadozik

Bitu79 írta:
lela írta:
Bitu79 írta:
Methos írta:
YELLOW írta:
Methos írta: Sziasztok,
Olvasom a hszeket de eddig melegen produkált ingadozásról vagy leállásról olvastam.

Az én esetemben: e46 320 2004 150le 204d4 motor.

Hidegben minden reggel az alapjárat ingadozik indítást követően. 800 körül picit föl le, hallható is ahogy a motor hangja változik. HA már járt a motor és melegben volt esetleg, mint mély garász pl. akkor nem tapasztalom ezt.

A kocsi nem áll le, nem makacskodik, azonnal indul reggel -10 ben is ...

Nincs túlfogyasztás, nem füstöl se fehéren se feketén (fekete csak sok város, kevés terhelés után amikor kicsit odalépek.)

Van esetleg ötlet?

Üdv
Szilárd


én úgy tudom ez normális, és a kiegészítő fűtés miatt van, ha jól emlékszem.
viszont nem régen ugyanerre azt írták, hogy ez nem ok, mert a kieg. fűtés nem jó.
pedig korábban, nagyon sokan bólogattak, hogy bizony az övéké is ezt csinálja hidegen.


de jó... akkor induljak valamerre a problémával vagy ne? vajon:
Mivel ráz a kocsi pirosnál d-ben, ezért berendeltem bakokat hátha csak azok adták meg magukat....
De az ingadozás azért kicsit fura és zavaró. Menet közben nyilván semmi csak hidegen alapjáratnál..


Neten írnak még "fuel rail pressure sensor" hibát erre.Ez valami üzemanyag nyomásérzéklő szenzor akar lenni,vagy mi. Aminek komoly ára van Bosch-ból...(130 000 ft)
Hibakódolvasás után több kiderülne.Ha esetleg hibakódmentes,én nem foglalkoznék vele.Persze ha bemelegedés után abbahagyja.Hidegen pici rángatás simán belefér sztem egy dieseltől.Mindenen problémáztok na. :)

Neten olvastam,hogy ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik be,vagy mér rosszul.Érdemes azzal kezdeni,hogy azt megpucoljátok...izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle :D. Érdemes azokat kiszedni tisztítás előtt.

Bocs,ha hosszúra sikeredett.Én tuti kidzsuváznám a szívósort,és megpucolnám a pillangószelepeket is,ha dieselem lenne.Az kormol ezerrel ugye,tuti csupa mocsok ott bennt...Én szánnék erre időt.


















Bitu:
"ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik"
Dieselben nincs pillangószelep!!!

"izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle"
A szívósor is műanyag...:vazze:

Methos:
INPA ba nézzetek egy diagot sztem. Mikor beindítod a kocsit hidegen, nem dob egy pici füstöt, de csak hidegen!!??
Ha csak hidegen csinálja akkor valószínű valamelyik izzítógyertya már nem 100-as és nem tökéletes az égés abban a hengerben, ezért csinálja. Mivel öngyulladós e technika a jéghideg hengerbe belepriccolt gázolaj lecsapódik a hengerfalára, ezért kell előtte bemelegíteni az égésteret. Persze lehet sok más baja is! Csak egy tipp, hátha segít.





Tessék,egy kis okosítás:

https://www.youtube.com/watch?v=1ARgcqVRZaI

Sztem meg egy szívósor tisztítás után megszűnik neki ez.



Köszi mindenkinek a lehetséges válaszokat:
- Gyertyák újak augusztusban voltak cserélve.
- Pillangószelep nincs benne, mert kivettem belőle.
- Szívósort szintén augusztusban takarítottam ki alaposan.
- Üzemanyag, csak OMW maxxmotion
- Szoktam hozzá adagolni SPURI-t kéket.
- Nem füstöl a kocsi, inditáskor sem. Füst téli nagy hidegben látszik, de az mindegyiknek.


Elküldve: 2016-01-09 11:57 alapjárat leesik, ingadozik

lela írta:
Bitu79 írta:
Methos írta:
YELLOW írta:
Methos írta: Sziasztok,
Olvasom a hszeket de eddig melegen produkált ingadozásról vagy leállásról olvastam.

Az én esetemben: e46 320 2004 150le 204d4 motor.

Hidegben minden reggel az alapjárat ingadozik indítást követően. 800 körül picit föl le, hallható is ahogy a motor hangja változik. HA már járt a motor és melegben volt esetleg, mint mély garász pl. akkor nem tapasztalom ezt.

A kocsi nem áll le, nem makacskodik, azonnal indul reggel -10 ben is ...

Nincs túlfogyasztás, nem füstöl se fehéren se feketén (fekete csak sok város, kevés terhelés után amikor kicsit odalépek.)

Van esetleg ötlet?

Üdv
Szilárd


én úgy tudom ez normális, és a kiegészítő fűtés miatt van, ha jól emlékszem.
viszont nem régen ugyanerre azt írták, hogy ez nem ok, mert a kieg. fűtés nem jó.
pedig korábban, nagyon sokan bólogattak, hogy bizony az övéké is ezt csinálja hidegen.


de jó... akkor induljak valamerre a problémával vagy ne? vajon:
Mivel ráz a kocsi pirosnál d-ben, ezért berendeltem bakokat hátha csak azok adták meg magukat....
De az ingadozás azért kicsit fura és zavaró. Menet közben nyilván semmi csak hidegen alapjáratnál..


Neten írnak még "fuel rail pressure sensor" hibát erre.Ez valami üzemanyag nyomásérzéklő szenzor akar lenni,vagy mi. Aminek komoly ára van Bosch-ból...(130 000 ft)
Hibakódolvasás után több kiderülne.Ha esetleg hibakódmentes,én nem foglalkoznék vele.Persze ha bemelegedés után abbahagyja.Hidegen pici rángatás simán belefér sztem egy dieseltől.Mindenen problémáztok na. :)

Neten olvastam,hogy ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik be,vagy mér rosszul.Érdemes azzal kezdeni,hogy azt megpucoljátok...izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle :D. Érdemes azokat kiszedni tisztítás előtt.

Bocs,ha hosszúra sikeredett.Én tuti kidzsuváznám a szívósort,és megpucolnám a pillangószelepeket is,ha dieselem lenne.Az kormol ezerrel ugye,tuti csupa mocsok ott bennt...Én szánnék erre időt.


















Bitu:
"ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik"
Dieselben nincs pillangószelep!!!

"izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle"
A szívósor is műanyag...:vazze:

Methos:
INPA ba nézzetek egy diagot sztem. Mikor beindítod a kocsit hidegen, nem dob egy pici füstöt, de csak hidegen!!??
Ha csak hidegen csinálja akkor valószínű valamelyik izzítógyertya már nem 100-as és nem tökéletes az égés abban a hengerben, ezért csinálja. Mivel öngyulladós e technika a jéghideg hengerbe belepriccolt gázolaj lecsapódik a hengerfalára, ezért kell előtte bemelegíteni az égésteret. Persze lehet sok más baja is! Csak egy tipp, hátha segít.





Tessék,egy kis okosítás:

https://www.youtube.com/watch?v=1ARgcqVRZaI

Sztem meg egy szívósor tisztítás után megszűnik neki ez.

Elküldve: 2016-01-09 11:25 alapjárat leesik, ingadozik

lela írta:
Bitu79 írta:
Methos írta:
YELLOW írta:
Methos írta: Sziasztok,
Olvasom a hszeket de eddig melegen produkált ingadozásról vagy leállásról olvastam.

Az én esetemben: e46 320 2004 150le 204d4 motor.

Hidegben minden reggel az alapjárat ingadozik indítást követően. 800 körül picit föl le, hallható is ahogy a motor hangja változik. HA már járt a motor és melegben volt esetleg, mint mély garász pl. akkor nem tapasztalom ezt.

A kocsi nem áll le, nem makacskodik, azonnal indul reggel -10 ben is ...

Nincs túlfogyasztás, nem füstöl se fehéren se feketén (fekete csak sok város, kevés terhelés után amikor kicsit odalépek.)

Van esetleg ötlet?

Üdv
Szilárd


én úgy tudom ez normális, és a kiegészítő fűtés miatt van, ha jól emlékszem.
viszont nem régen ugyanerre azt írták, hogy ez nem ok, mert a kieg. fűtés nem jó.
pedig korábban, nagyon sokan bólogattak, hogy bizony az övéké is ezt csinálja hidegen.


de jó... akkor induljak valamerre a problémával vagy ne? vajon:
Mivel ráz a kocsi pirosnál d-ben, ezért berendeltem bakokat hátha csak azok adták meg magukat....
De az ingadozás azért kicsit fura és zavaró. Menet közben nyilván semmi csak hidegen alapjáratnál..


Neten írnak még "fuel rail pressure sensor" hibát erre.Ez valami üzemanyag nyomásérzéklő szenzor akar lenni,vagy mi. Aminek komoly ára van Bosch-ból...(130 000 ft)
Hibakódolvasás után több kiderülne.Ha esetleg hibakódmentes,én nem foglalkoznék vele.Persze ha bemelegedés után abbahagyja.Hidegen pici rángatás simán belefér sztem egy dieseltől.Mindenen problémáztok na. :)

Neten olvastam,hogy ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik be,vagy mér rosszul.Érdemes azzal kezdeni,hogy azt megpucoljátok...izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle :D. Érdemes azokat kiszedni tisztítás előtt.

Bocs,ha hosszúra sikeredett.Én tuti kidzsuváznám a szívósort,és megpucolnám a pillangószelepeket is,ha dieselem lenne.Az kormol ezerrel ugye,tuti csupa mocsok ott bennt...Én szánnék erre időt.


















Bitu:
"ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik"
Dieselben nincs pillangószelep!!!

"izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle"
A szívósor is műanyag...:vazze:

Methos:
INPA ba nézzetek egy diagot sztem. Mikor beindítod a kocsit hidegen, nem dob egy pici füstöt, de csak hidegen!!??
Ha csak hidegen csinálja akkor valószínű valamelyik izzítógyertya már nem 100-as és nem tökéletes az égés abban a hengerben, ezért csinálja. Mivel öngyulladós e technika a jéghideg hengerbe belepriccolt gázolaj lecsapódik a hengerfalára, ezért kell előtte bemelegíteni az égésteret. Persze lehet sok más baja is! Csak egy tipp, hátha segít.





Te hülyének nézel...
Több féle műanyag van ott.A kényesebb műanyagokat ne mossa senki kromofággal,a többi műanyagot lehet.Meg miért ne lenne a 320d-ben pillangószelep...A szívósori lamellákban vannak ilyen lyukak,az a pillangószelep.Amit le szoktak dugózni,nehogy beessen a motorba ha elfárad a tengelye,és letörik.

U.i.:Látom te is mennyire okos vagy. :levele:



lela Elküldve: 2016-01-09 09:35 alapjárat leesik, ingadozik

Bitu79 írta:
Methos írta:
YELLOW írta:
Methos írta: Sziasztok,
Olvasom a hszeket de eddig melegen produkált ingadozásról vagy leállásról olvastam.

Az én esetemben: e46 320 2004 150le 204d4 motor.

Hidegben minden reggel az alapjárat ingadozik indítást követően. 800 körül picit föl le, hallható is ahogy a motor hangja változik. HA már járt a motor és melegben volt esetleg, mint mély garász pl. akkor nem tapasztalom ezt.

A kocsi nem áll le, nem makacskodik, azonnal indul reggel -10 ben is ...

Nincs túlfogyasztás, nem füstöl se fehéren se feketén (fekete csak sok város, kevés terhelés után amikor kicsit odalépek.)

Van esetleg ötlet?

Üdv
Szilárd


én úgy tudom ez normális, és a kiegészítő fűtés miatt van, ha jól emlékszem.
viszont nem régen ugyanerre azt írták, hogy ez nem ok, mert a kieg. fűtés nem jó.
pedig korábban, nagyon sokan bólogattak, hogy bizony az övéké is ezt csinálja hidegen.


de jó... akkor induljak valamerre a problémával vagy ne? vajon:
Mivel ráz a kocsi pirosnál d-ben, ezért berendeltem bakokat hátha csak azok adták meg magukat....
De az ingadozás azért kicsit fura és zavaró. Menet közben nyilván semmi csak hidegen alapjáratnál..


Neten írnak még "fuel rail pressure sensor" hibát erre.Ez valami üzemanyag nyomásérzéklő szenzor akar lenni,vagy mi. Aminek komoly ára van Bosch-ból...(130 000 ft)
Hibakódolvasás után több kiderülne.Ha esetleg hibakódmentes,én nem foglalkoznék vele.Persze ha bemelegedés után abbahagyja.Hidegen pici rángatás simán belefér sztem egy dieseltől.Mindenen problémáztok na. :)

Neten olvastam,hogy ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik be,vagy mér rosszul.Érdemes azzal kezdeni,hogy azt megpucoljátok...izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle :D. Érdemes azokat kiszedni tisztítás előtt.

Bocs,ha hosszúra sikeredett.Én tuti kidzsuváznám a szívósort,és megpucolnám a pillangószelepeket is,ha dieselem lenne.Az kormol ezerrel ugye,tuti csupa mocsok ott bennt...Én szánnék erre időt.


















Bitu:
"ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik"
Dieselben nincs pillangószelep!!!

"izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle"
A szívósor is műanyag...:vazze:

Methos:
INPA ba nézzetek egy diagot sztem. Mikor beindítod a kocsit hidegen, nem dob egy pici füstöt, de csak hidegen!!??
Ha csak hidegen csinálja akkor valószínű valamelyik izzítógyertya már nem 100-as és nem tökéletes az égés abban a hengerben, ezért csinálja. Mivel öngyulladós e technika a jéghideg hengerbe belepriccolt gázolaj lecsapódik a hengerfalára, ezért kell előtte bemelegíteni az égésteret. Persze lehet sok más baja is! Csak egy tipp, hátha segít.