Összesen 1950 találat
Krapulax6
Elküldve: 2019-09-21 04:01 világításmodul programozása
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Sziasztok
Remélem jó helyre írok.
Szeretném programozni a kocsim indexét, hogy ajtó nyitás és záráskor villogjon az index. Ugyanis baromira zavaró, hogy se nyitáskor, se záráskor nem villan semmi, így mindig fülelnem kell ajtó záráskor, hogy bezárta-e. Ami a rendelkezésemre áll: laptop, rajta INPA és egyéb feltelepített progijai, k+DCAN kábel. A kérdésem az lenne, hogy le tudja-e valaki írni nekem, hogy mit hogyan kell módosítanom, és mit hova kell másolni, hogy működjön a dolog. Kerestem volna a neten leírást, de nem találtam olyat, ahol szájbarágósan le lenne írva. A kocsi típusa: e46 sedan, 2001/5 évjáratú.
Segítségetekben bízva,
Üdv
Hát INPA-val ezt nem fogod tudni beállítani.
Amivel lehet, azt meg macerás leírni, beállítani hozzá a profilt, stb.
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?:D
YELLOW
Elküldve: 2019-09-12 23:00 világításmodul programozása
BMW0926 írta:
Sziasztok
Remélem jó helyre írok.
Szeretném programozni a kocsim indexét, hogy ajtó nyitás és záráskor villogjon az index. Ugyanis baromira zavaró, hogy se nyitáskor, se záráskor nem villan semmi, így mindig fülelnem kell ajtó záráskor, hogy bezárta-e. Ami a rendelkezésemre áll: laptop, rajta INPA és egyéb feltelepített progijai, k+DCAN kábel. A kérdésem az lenne, hogy le tudja-e valaki írni nekem, hogy mit hogyan kell módosítanom, és mit hova kell másolni, hogy működjön a dolog. Kerestem volna a neten leírást, de nem találtam olyat, ahol szájbarágósan le lenne írva. A kocsi típusa: e46 sedan, 2001/5 évjáratú.
Segítségetekben bízva,
Üdv
Hát INPA-val ezt nem fogod tudni beállítani.
Amivel lehet, azt meg macerás leírni, beállítani hozzá a profilt, stb.
BMW0926
Elküldve: 2019-09-12 20:09 világításmodul programozása
Sziasztok
Remélem jó helyre írok.
Szeretném programozni a kocsim indexét, hogy ajtó nyitás és záráskor villogjon az index. Ugyanis baromira zavaró, hogy se nyitáskor, se záráskor nem villan semmi, így mindig fülelnem kell ajtó záráskor, hogy bezárta-e. Ami a rendelkezésemre áll: laptop, rajta INPA és egyéb feltelepített progijai, k+DCAN kábel. A kérdésem az lenne, hogy le tudja-e valaki írni nekem, hogy mit hogyan kell módosítanom, és mit hova kell másolni, hogy működjön a dolog. Kerestem volna a neten leírást, de nem találtam olyat, ahol szájbarágósan le lenne írva. A kocsi típusa: e46 sedan, 2001/5 évjáratú.
Segítségetekben bízva,
Üdv
YELLOW
Elküldve: 2019-08-14 09:15 N46 és N42 motorok
TomyMU írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta:
YELLOW írta:
kaszas2006 írta:
Sziasztok. Egy ideje szevedek egy hibával. Motor: N42B20A. Meleg motornál leesik 1x az alapjáratom, ha ez megtörténik nem jön többet elő amíg le nem állítom a motort és újra elundulok. Kartergáz szűrő és vanos kerék lett cserélve utána jött elő a hiba. INPA ezt dobja. 2731 - chamsaft control inlet VANOS. Valakinek van ötlete merre menjek tovább? Idegesítő mert valamikor le is fullad az auto amikor leesik a fordulat.
ez a hiba arra utalhat, hogy a szívóoldali Vanos vezérlése nem jó. Lehet a pozíció szenzor false értéket küld, vagy maga a Vanos vezérlés nem működik, pl egy rossz tömítés miatt. Vagy ugye a kerék rosszul lett felrakva, vagy elment a vezérlés. ha csak 1 foggal is, már hibát generál. viszont fura, hogy csak melegen, lehet csak kontakt hiba van.
Sziasztok! Mostanában (az elmúlt 1 hét) azt csinálja az autóm, hogy mikor beindítom (hidegen) csak dadog a motor és egy 10 mp múlva le is áll/fullad. Aztán újra indítom, akkor már jó. Ez mitől lehet? A Vanosszal lehet nekem is valami? :roll: Nekem nem volt hozzányúlva egyeltalán. (N42B18A)
check engine villog? ha igen, akkor gyújtás probléma lesz, pl trafó. így kezdte nekem is.
Ja igen az kimaradt, hogy egyeltalán semmilyen hibakód nincs. :|
ha megjavul, akkor nem is lesz hibakód. ezért kérdezem, hogy amikor rossz, akkor villog-e a check engine? én pl mikor kicseréltem a trafót, nem is kellett hibakódot törölni, sőt ha jól emlékszem még árnyék hibaként sem volt benne, vagy hogy lett volna vele gond. de ha úgy leállítod, amikor rossz és villogott a check engine, akkor elvileg lesz hibakód, még pedig gyújtás kimaradásra ha jól rémlik.
TomyMU
Elküldve: 2019-08-13 22:46 N46 és N42 motorok
YELLOW írta:
TomyMU írta:
YELLOW írta:
kaszas2006 írta:
Sziasztok. Egy ideje szevedek egy hibával. Motor: N42B20A. Meleg motornál leesik 1x az alapjáratom, ha ez megtörténik nem jön többet elő amíg le nem állítom a motort és újra elundulok. Kartergáz szűrő és vanos kerék lett cserélve utána jött elő a hiba. INPA ezt dobja. 2731 - chamsaft control inlet VANOS. Valakinek van ötlete merre menjek tovább? Idegesítő mert valamikor le is fullad az auto amikor leesik a fordulat.
ez a hiba arra utalhat, hogy a szívóoldali Vanos vezérlése nem jó. Lehet a pozíció szenzor false értéket küld, vagy maga a Vanos vezérlés nem működik, pl egy rossz tömítés miatt. Vagy ugye a kerék rosszul lett felrakva, vagy elment a vezérlés. ha csak 1 foggal is, már hibát generál. viszont fura, hogy csak melegen, lehet csak kontakt hiba van.
Sziasztok! Mostanában (az elmúlt 1 hét) azt csinálja az autóm, hogy mikor beindítom (hidegen) csak dadog a motor és egy 10 mp múlva le is áll/fullad. Aztán újra indítom, akkor már jó. Ez mitől lehet? A Vanosszal lehet nekem is valami? :roll: Nekem nem volt hozzányúlva egyeltalán. (N42B18A)
check engine villog? ha igen, akkor gyújtás probléma lesz, pl trafó. így kezdte nekem is.
Ja igen az kimaradt, hogy egyeltalán semmilyen hibakód nincs. :|
YELLOW
Elküldve: 2019-08-13 22:28 N46 és N42 motorok
TomyMU írta:
YELLOW írta:
kaszas2006 írta:
Sziasztok. Egy ideje szevedek egy hibával. Motor: N42B20A. Meleg motornál leesik 1x az alapjáratom, ha ez megtörténik nem jön többet elő amíg le nem állítom a motort és újra elundulok. Kartergáz szűrő és vanos kerék lett cserélve utána jött elő a hiba. INPA ezt dobja. 2731 - chamsaft control inlet VANOS. Valakinek van ötlete merre menjek tovább? Idegesítő mert valamikor le is fullad az auto amikor leesik a fordulat.
ez a hiba arra utalhat, hogy a szívóoldali Vanos vezérlése nem jó. Lehet a pozíció szenzor false értéket küld, vagy maga a Vanos vezérlés nem működik, pl egy rossz tömítés miatt. Vagy ugye a kerék rosszul lett felrakva, vagy elment a vezérlés. ha csak 1 foggal is, már hibát generál. viszont fura, hogy csak melegen, lehet csak kontakt hiba van.
Sziasztok! Mostanában (az elmúlt 1 hét) azt csinálja az autóm, hogy mikor beindítom (hidegen) csak dadog a motor és egy 10 mp múlva le is áll/fullad. Aztán újra indítom, akkor már jó. Ez mitől lehet? A Vanosszal lehet nekem is valami? :roll: Nekem nem volt hozzányúlva egyeltalán. (N42B18A)
check engine villog? ha igen, akkor gyújtás probléma lesz, pl trafó. így kezdte nekem is.
konkolyd
Elküldve: 2019-08-13 11:38 N46 és N42 motorok
kaszas2006 írta:
YELLOW írta:
kaszas2006 írta:
Sziasztok. Egy ideje szevedek egy hibával. Motor: N42B20A. Meleg motornál leesik 1x az alapjáratom, ha ez megtörténik nem jön többet elő amíg le nem állítom a motort és újra elundulok. Kartergáz szűrő és vanos kerék lett cserélve utána jött elő a hiba. INPA ezt dobja. 2731 - chamsaft control inlet VANOS. Valakinek van ötlete merre menjek tovább? Idegesítő mert valamikor le is fullad az auto amikor leesik a fordulat.
ez a hiba arra utalhat, hogy a szívóoldali Vanos vezérlése nem jó. Lehet a pozíció szenzor false értéket küld, vagy maga a Vanos vezérlés nem működik, pl egy rossz tömítés miatt. Vagy ugye a kerék rosszul lett felrakva, vagy elment a vezérlés. ha csak 1 foggal is, már hibát generál. viszont fura, hogy csak melegen, lehet csak kontakt hiba van.
Köszi a választ, most tudtam foglalkozni kicsit az autóval, csináltam INPA-val élő adatot, a lenti linken megnézhető.
https://drive.google.com/open?...nf_103OhHF
A videó alatt az történik, hogy elindulok az autóval majd par perc után megállok, a motor megy alapjáraton. A videón 3:40-nél (alapjáraton) leesik a fordulat, majd ugyan ebben a pillanatban a Crankshaft adaption inlet bank1 -nél az érték is lejjebb esik. Ezek az értékek jók vagy a vanos kerék cserénél nem jól lett beállítva a vezérlés?
Ha a vanos kerék csere előtt nem volt ez a hiba, akkor ott lesz a baj. Aki csinálta a cserét az rendes vezérlés rögzítővel rakta össze, vagy csak bejelölte ahogy levette és úgy vissza? Trükkös mert ezeken nincsenek fogak, bordák, stiftek, úgy rakod fel ahogy akarod :) ezért kell hozzá a célszerszám, az állítja be a megfelelő pozíciót...
Én magamnak csináltam a vezérlés cserét, persze vezérlés rögzítő szerszámmal, elsőre hibátlan lett, azóta sincs baj vele, már 20 ezer km-t mentem vele kb...
TomyMU
Elküldve: 2019-08-13 11:32 N46 és N42 motorok
YELLOW írta:
kaszas2006 írta:
Sziasztok. Egy ideje szevedek egy hibával. Motor: N42B20A. Meleg motornál leesik 1x az alapjáratom, ha ez megtörténik nem jön többet elő amíg le nem állítom a motort és újra elundulok. Kartergáz szűrő és vanos kerék lett cserélve utána jött elő a hiba. INPA ezt dobja. 2731 - chamsaft control inlet VANOS. Valakinek van ötlete merre menjek tovább? Idegesítő mert valamikor le is fullad az auto amikor leesik a fordulat.
ez a hiba arra utalhat, hogy a szívóoldali Vanos vezérlése nem jó. Lehet a pozíció szenzor false értéket küld, vagy maga a Vanos vezérlés nem működik, pl egy rossz tömítés miatt. Vagy ugye a kerék rosszul lett felrakva, vagy elment a vezérlés. ha csak 1 foggal is, már hibát generál. viszont fura, hogy csak melegen, lehet csak kontakt hiba van.
Sziasztok! Mostanában (az elmúlt 1 hét) azt csinálja az autóm, hogy mikor beindítom (hidegen) csak dadog a motor és egy 10 mp múlva le is áll/fullad. Aztán újra indítom, akkor már jó. Ez mitől lehet? A Vanosszal lehet nekem is valami? :roll: Nekem nem volt hozzányúlva egyeltalán. (N42B18A)
kaszas2006
Elküldve: 2019-08-04 10:47 N46 és N42 motorok
YELLOW írta:
kaszas2006 írta:
Sziasztok. Egy ideje szevedek egy hibával. Motor: N42B20A. Meleg motornál leesik 1x az alapjáratom, ha ez megtörténik nem jön többet elő amíg le nem állítom a motort és újra elundulok. Kartergáz szűrő és vanos kerék lett cserélve utána jött elő a hiba. INPA ezt dobja. 2731 - chamsaft control inlet VANOS. Valakinek van ötlete merre menjek tovább? Idegesítő mert valamikor le is fullad az auto amikor leesik a fordulat.
ez a hiba arra utalhat, hogy a szívóoldali Vanos vezérlése nem jó. Lehet a pozíció szenzor false értéket küld, vagy maga a Vanos vezérlés nem működik, pl egy rossz tömítés miatt. Vagy ugye a kerék rosszul lett felrakva, vagy elment a vezérlés. ha csak 1 foggal is, már hibát generál. viszont fura, hogy csak melegen, lehet csak kontakt hiba van.
Köszi a választ, most tudtam foglalkozni kicsit az autóval, csináltam INPA-val élő adatot, a lenti linken megnézhető.
https://drive.google.com/open?...nf_103OhHFA videó alatt az történik, hogy elindulok az autóval majd par perc után megállok, a motor megy alapjáraton. A videón 3:40-nél (alapjáraton) leesik a fordulat, majd ugyan ebben a pillanatban a Crankshaft adaption inlet bank1 -nél az érték is lejjebb esik. Ezek az értékek jók vagy a vanos kerék cserénél nem jól lett beállítva a vezérlés?
YELLOW
Elküldve: 2019-07-17 20:59 N46 és N42 motorok
kaszas2006 írta:
Sziasztok. Egy ideje szevedek egy hibával. Motor: N42B20A. Meleg motornál leesik 1x az alapjáratom, ha ez megtörténik nem jön többet elő amíg le nem állítom a motort és újra elundulok. Kartergáz szűrő és vanos kerék lett cserélve utána jött elő a hiba. INPA ezt dobja. 2731 - chamsaft control inlet VANOS. Valakinek van ötlete merre menjek tovább? Idegesítő mert valamikor le is fullad az auto amikor leesik a fordulat.
ez a hiba arra utalhat, hogy a szívóoldali Vanos vezérlése nem jó. Lehet a pozíció szenzor false értéket küld, vagy maga a Vanos vezérlés nem működik, pl egy rossz tömítés miatt. Vagy ugye a kerék rosszul lett felrakva, vagy elment a vezérlés. ha csak 1 foggal is, már hibát generál. viszont fura, hogy csak melegen, lehet csak kontakt hiba van.