Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


YELLOW Elküldve: 2015-09-17 19:07 bmw diagnosztika

polyszi írta:
Bitu79 írta:
Csak tippelek:
Lehet a Vanos tömítések okozzák a gyenge teljesítményt?
Nem lehet h. valamelyik fék kicsit befog?
Esetleg lambda-szonda?

Egy diagnosztika itt Pécsen 10 000 ft körül megvan.
Az a 20 000 tényleg beteg.


N40B-s a motor, így a Vanos kilőve. Fékek újak, az tuti nem. Nekem is tipp vagy lambda vagy légtömeg, ezért akarok live adatot, hogy hogyan számol.

hil írta:
Szia!
Ha gondolod és ez segítség Számodra, akkor INPA diagot tudok Neked csinálni ingyért, amit kinyomtatva odaadok, de analizist nem vállalok
bye:hil


Kiindulásnak tökéletes. Köszi!


Vanos-od van.
Valvetronic nincs.

polyszi Elküldve: 2015-09-17 14:41 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
Csak tippelek:
Lehet a Vanos tömítések okozzák a gyenge teljesítményt?
Nem lehet h. valamelyik fék kicsit befog?
Esetleg lambda-szonda?

Egy diagnosztika itt Pécsen 10 000 ft körül megvan.
Az a 20 000 tényleg beteg.


N40B-s a motor, így a Vanos kilőve. Fékek újak, az tuti nem. Nekem is tipp vagy lambda vagy légtömeg, ezért akarok live adatot, hogy hogyan számol.

hil írta:
Szia!
Ha gondolod és ez segítség Számodra, akkor INPA diagot tudok Neked csinálni ingyért, amit kinyomtatva odaadok, de analizist nem vállalok
bye:hil


Kiindulásnak tökéletes. Köszi!

hil Elküldve: 2015-09-16 19:04 bmw diagnosztika

polyszi írta:
szotakdavid írta:

Szia!

Ezernyi oka lehet az erőtlenségnek. A diagnosztika csak egy kiindulási pont. Jeladók légtömegmérő stb..ezer oka lehet.A diag jó esetben mutat egy utat merre kell elindulni.




Szia Dávid,

Sajnos tudom és tisztában vagyok vele és pont ezért vagyok morcos és sokallom a 20ezeret, mert nem is biztos, hogy a diag megmutatja mi a baj.. Ha nem mutatja meg akkor ezt kidobtam az ablakon.
Kicsit off: Hétközben nem tartózkodom otthon és nagyon sokat megyek. Ezért lenne szükségem rá, hogy megfelelően működjön az autóm.. De őszintén, már abból baromira elegem van, hogy mindenki csak át akar b@..ni és lehúzni lóvéval... Amíg Eger környékén laktam, volt több megbízható szerelő ismerősöm is, akikhez eltudtam vinni az autóimat és meg is javították. Mióta Pesten élek, a tököm ki van, hogy mindenki csak át akar verni és minden horror drága, plussz ha odaadom a kocsimat akkor 2hét mire elkészül és többnyire úgyhogy, ja kész Xezer lesz. Elhozom és kiderül baromira nincs kész és csak barmolt.. Másik fele megbízhatóbb szerelő, de csak gyári alkatrészekkel dolgozik, amit ő rendel és 2x drágább, mintha én venném meg ugyanazokat,(de az enyémet nem rakja bele a kocsiba, mert abban nem bízik....) plussz 1 napos munkadíj több mint 20ezer még így is, hogy ő intézi az alkatrészt...(egy üzemanyagszűrő cserére mondott egy 25ezeres árat munkadíjjal / 11ezer forintomba és 10percembe került kicserélni)... OFF vége

Mind1 végül is, akkor rendelek egy diag kábelt és meglátjuk mi lesz. :)

Szia!
Ha gondolod és ez segítség Számodra, akkor INPA diagot tudok Neked csinálni ingyért, amit kinyomtatva odaadok, de analizist nem vállalok
bye:hil

katonaza Elküldve: 2015-09-16 00:12 bmw diagnosztika

kpeter írta: üdv,

tudnátok nekem ajánlani bluetoothos vagy wifis obd olvasót e46-hoz amit okostelóval lehet használni? egyébként ezek a ketyerék meg tudják mondani a valós kilóméterállását egy autónak, ha az tekerve volt?



Üdv,

az első kérdésedre szeretnék válaszolni.

A BT-s változat Androiddal, a WiFi-s Almással szeret barátkozni.
Előbbi már 2eFt-tól megvárásolható. "ELM 327 Bluetooth hibakód" szavakra érdemes a klf. piactereken rákeresni.

Javaslom kis méretűt vegyél, különben kirúgod az OBD2 csatiból.

Ha csak az általános dolgokra vagy kíváncsi és nem szükségesek számodra a BMW specifikus információk, akkor jól fog működni ingyenes Android szoftverekkel is, mint pl. Torque. Ebből az ingyenes (ami az ELM 327 chippel kiolvasható, arra lényegében az is megteszi) mellett van fizetős változat is.
Lehet vele hibakódkeresést futtatni, de nyilván messze nem olyan széleskörűt, mint egy márka specifikus diag eszközzel.
Lehet real time adatokat is nézni látványos formában, a mobil képernyőjén, menet közben. Pl. a vízhőfok pontos értéke, a turbó nyomás, és a töltő feszültség értéke virtuális műszereken folyamatosan követhetővé válik. Szerintem ez nem csak bohóckodásra jó.

Ha komolyabbra vágysz, de még mindig mobil (incl. tablet) fronton maradva, akkor tapasztalatom szerint az iViNi által fejlesztett BMWhat, vagy ahogy látom új nevén a "Carly for BMW" jöhet jól.
Ez a sw tud BT-n és tud kábelen is kommunikálni az autóval.
BT-n (E46 esetében) átlagosak a képességei, írja is, hogy E46-hoz kábeles kapcsolatot ajánl.

Igazából ennek a jelentősége akkor esett le, mikor egyszer egy tabletem és a BMW diag kébelem véletlenül egymás mellett pihentek a csomagtartóban. A kábelt korábban csak notiról használtam, INPA-t futtatva.
De mikor a tabletre csatlakoztattam a BMW diag kábel USB-s végét egy filléres OTG kábellel, és beállítottam a tableten futó BMWhat sw-ben, hogy kábeles kapcsolat legyen, egy új világ nyílt meg számomra. Olyan paramétereket tud valós időben, amiről egy ELM 327 chip-es kis kütyü nem is álmodik.
És nem csak a valós idejű monitoringja jó, hanem a hibakeresés is elég részletes és informatív. Annyira, hogy inkább több hibát mutat, mint egy gyári diag:)
Ja, és mellékesen lehet vele komfortosan programozni, nem kell notin futó varázs sw.
Én a GM és a fény modulokat piszkáltam, remekül működött, szépen kiírta, hogy mi az a paraméter, milyen lehetőségeim vannak a beállítására és még szöveges magyarázatot is ad hozzájuk.
Ennek a sw-nek is van ingyenes ("Lite") és fizetős változata. A nagy magyar sw letöltő boltban is megtalálható, de előfordulhat, hogy már épp elavult, ezért kiírja, hogy nem nyert és csökkentett funkcionalitással fut. Szerintem előbb-utóbb meg fogom venni.

Hátha tudtam neked kicsit segíteni.
Z.

Bero Elküldve: 2015-09-06 11:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Üdv! Köszönöm. A tulajnak egy kulcsa van,tehát ez kilőve. A szinkronizálás sehogy nem jött össze,se dis 44 se dis 57,se inpa vagy scannerrel sem. DME úgy néz ki jó,mert olvassa a dolgokat és bekapcsolja pl a ventit. Szerintem az ews gyűrű szarhatott be. kipróbáljuk,majd megírom mi volt :)

Elküldve: 2015-09-06 05:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Bero írta: Sziasztok! Ismerősnek nem indul az autója. gyújtás van,de nem indít. Akksi ok. Inpa-dis szerint 140-es hibakód, DME-EWS no signal. megpróbáltam szinkronizálni dis-el (köszi Tano),de nem sikerült, mindig no signal. biztosítékok,csatik rendben vannak. Elemcsere volt a kulcsban,újra tanítottam. Mi lehet a baj ? Köszönöm:kiraly:


Immobiliser sztem,az tilt le.

Sztem v.mi helytelenül van programozva.Lehet nincsen szinkronizálva a DME és az EWS modul.

Mindenek elött próbáld meg törölni a hibakódokat a DME-ből,és úgy próbálj meg szinkronizálni.

Netán behalt a DME,vagy az EWS modul.
Esetleg a kulcs krepált be.
Ha jól tudom a kulcs küld jelet az EWS modulnak,az EWS pedig a DME-t kéri.Ha a 2 jel nem egyezik,nem indul a kocsi.Szóval lehet a kulcs a rossz,vagy csak a szinkronizálás nem jött össze.Esetleg nézd meg a másik kulccsal is.

A Dis v.57 szinkronizálás menete angolul:

In INPA after selecting the DME at the bottom of the screen you must select activations then EWS.

In DIS 57 after the vehicle is identified click the lower right green arrow. On the next screen at the bottom select "Function Selection".

In this screen select "Service Funtions", then select "Drive", then select "Digital Motor Electronics".

In the center column select DME (DDE) EWSIII Calibration, then select test plan at the bottom of screen.

This will take you to a new page, proceed and follow the prompts.















Bero Elküldve: 2015-09-05 21:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok! Ismerősnek nem indul az autója. gyújtás van,de nem indít. Akksi ok. Inpa-dis szerint 140-es hibakód, DME-EWS no signal. megpróbáltam szinkronizálni dis-el (köszi Tano),de nem sikerült, mindig no signal. biztosítékok,csatik rendben vannak. Elemcsere volt a kulcsban,újra tanítottam. Mi lehet a baj ? Köszönöm:kiraly:

gyurigyuri Elküldve: 2015-08-23 20:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
gyurigyuri írta: De a DCAN tools se látja, vagyis nem tudja megszólítani az interfacét, mert
" Setting Mode '100 kbit/s K-CAN' ... Error: Timeout echo" ezt írja ki!:frigo:

Lehet hogy kuka ez a kábel? Amíg a DCAN tools (függetlenül az INPA-tol meg a DIS-től) nem tudja kezelni addig csak egy halott kábel, nem?:vazze:


Amikor rádugod az autóra, akkor világít rajta egy led. A DCAN progit az alatt az időtartam alatt használd, amíg ez a led világít. Ha kialudt akkor nem fogja látni, és kapod a hibaüzit. Húzd le és dugd rá újra. Ha az eszközkezelőben már megjelent, akkor a WIN és a progik már látják, tehát jónak tűnik.


Jupíííí!
Tano!Köszönöm szépen! Ez így már tökéletes!
Szuper! Nagyon jó! Köszönöm mégegyszer!

:ugyis::kiraly:

Tano Elküldve: 2015-08-23 19:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

gyurigyuri írta: De a DCAN tools se látja, vagyis nem tudja megszólítani az interfacét, mert
" Setting Mode '100 kbit/s K-CAN' ... Error: Timeout echo" ezt írja ki!:frigo:

Lehet hogy kuka ez a kábel? Amíg a DCAN tools (függetlenül az INPA-tol meg a DIS-től) nem tudja kezelni addig csak egy halott kábel, nem?:vazze:


Amikor rádugod az autóra, akkor világít rajta egy led. A DCAN progit az alatt az időtartam alatt használd, amíg ez a led világít. Ha kialudt akkor nem fogja látni, és kapod a hibaüzit. Húzd le és dugd rá újra. Ha az eszközkezelőben már megjelent, akkor a WIN és a progik már látják, tehát jónak tűnik.

Buki Elküldve: 2015-08-23 17:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jamborj írta: Sziasztok!
A programcsomag milyen win alatt fut?
A gépem win7 64bit, de fel van telepítve a win xp emulátor...
Ti mit javasoltok?
Van hozzá egy Vag KKL kábelem, ha kell majd átforrasztom amit kell...



ÉN már futtattam WIN XP és WIN 7 alatt is....64-biten fog menni az INPA,de az NCS EXPERT pl. nem.