Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


szotakdavid Elküldve: 2015-06-26 02:50 320d Motor

zotya-01 írta: Sziasztok! Van egy '99 320d 136LE Touringom és olyan gondom van vele, hogy 7,5-8 (70-80% város) litert eszik. Nem kínzom, de nem is simogatom a gázpedált, megyek ahogy a forgalom lehetővé teszi. Nemrégiben csinált olyat az autó, hogy 2300-3000 fordulatig nem húzott olyan intenzíven, ahogy kellene. Ezt leginkább 3-4. fokozatba éreztem, a legutóbbi hiba törléssel ez a jelenség nem érezhető. Azonban az INPA továbbra is rossz légtömeg értéket mutat és egy másik progi (szerintem) izzitógyertyával kapcsolatos dolgot ír. Mellékelt fotókon az adatok. Az autó kormolgat, de szertintem nem vészesen, télen jobban észre vehető volt.



Szia!

Az előtöltésed minuszban van ez így nem jó! Ennek az okàt gyorsan meg kell keresni mert adagoló csere lesz a vége. Ezért érezheted a lomhasàgot is. Csinàlj egy légtömegmérő tesztet is.

Az izzitàs hiànys még elöbb fogja megölni az adagolót.

A kieg.fűtésed meg a generàtorodat!

Dàvid

zotya-01 Elküldve: 2015-06-25 21:13 320d Motor

Sziasztok! Van egy '99 320d 136LE Touringom és olyan gondom van vele, hogy 7,5-8 (70-80% város) litert eszik. Nem kínzom, de nem is simogatom a gázpedált, megyek ahogy a forgalom lehetővé teszi. Nemrégiben csinált olyat az autó, hogy 2300-3000 fordulatig nem húzott olyan intenzíven, ahogy kellene. Ezt leginkább 3-4. fokozatba éreztem, a legutóbbi hiba törléssel ez a jelenség nem érezhető. Azonban az INPA továbbra is rossz légtömeg értéket mutat és egy másik progi (szerintem) izzitógyertyával kapcsolatos dolgot ír. Mellékelt fotókon az adatok. Az autó kormolgat, de szertintem nem vészesen, télen jobban észre vehető volt.

csanadizoli Elküldve: 2015-06-19 19:48 Mi lehet a baj?

lantika írta:
csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt. :iszunkra:

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.








Ugy ,néz ki ki lett javitva a hiba.
Hiba:4560 rail nyomás érzékelő,4570 rail nyomás kicsi.
Ki lett cserélve,és most jónak tűnik,bár még ma lett kész,s csak 250kmt mentem vele.
Alkatrész Unixnál bő 100.000ft,Hmvhelyen egy Diesel servicében csak 45.000ft,hologrammal,Bosch gyári cucc.
köszi a tanácsokat.
üdv

daflava Elküldve: 2015-06-18 05:45 Porlasztó

lantika írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta: Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

ki is vettétek a porlasztókat?

Nem vettük ki. Még az értékeket sem tudjuk így megmérni.

de ahoz ki kel venni nem hogy megnézd a porlasztott hogy milyen?



Én nem tudom, azt írom le amit megértettem meg láttam a szerelőnél. Levette a motortér burkolatot, és onnan valahonnan olvasta le a kódokat. Meg is van mind a 4. És akkor láttuk hogy a gépbe teljesen más kód van írva, már amelyiknél megmutatta.
Azt mondta hogy nem teljesen biztos(bár valószínű) hogy bármelyik porlasztónak baja van, mert így a számítógép teljesen más adatokat kap mint a valóság, és ez is okozhatja a problémát. Az autó kb 1 éve van meg és már megvételkor ilyen volt.



nekem is jól fogyaztott de amikor oda léptem neki füstölt egy kicsit.egy hete tropára ment az adagolóm 250 ezer.mondom a szerelönek nézze meg a porlasztokat is azt mondja 160 báron nyit megvan kopva egy kicsit 13500db -ja mind a 4 porlasztó csucsot kicseréltetem holnap megtudom milyen lesz a kocsi kiprobálom.


Én 1 éve így megyek amikor először elmondtam a tüneteket a szerelőnek ő is adagolót mondott(hát mondom remek), aztán másnak odavittem az autót és akkor már azt mondta, hogy ez nem az lesz hanem valószínűleg porlasztó, mert ez már egy újabb típusú motor, elvileg sokkal megbízhatóbb mint a régebbi 2000-esek. Csak ugye nem tudjuk megnézni a porlasztó értékeit.



Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.
:kiraly:



Igen ezt mondta a szerelő is, és a tünetek is ezt igazolják: néha ingadozó alapjárat, kicsit jobban ráz az autó a kelleténél, meg ugye a füstölés. Megpróbáljuk egy másik szerelőnél is ráprogramozni, elvileg neki több programja van. Remélem kiderülnek az értékek és megtudjuk hogy fel kell-e újítani őket vagy nem. Talán egy sikeres kódolástól elmúlhatnak a problémák. Köszönöm a válaszokat, jelentkezek majd a fejleményekről.

kecsurobi Elküldve: 2015-06-17 21:25 Porlasztó



Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.
:kiraly:

[/quote]
de adagolósra ez nem vonatkozik

lantika Elküldve: 2015-06-17 21:12 Porlasztó

daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta: Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

ki is vettétek a porlasztókat?

Nem vettük ki. Még az értékeket sem tudjuk így megmérni.

de ahoz ki kel venni nem hogy megnézd a porlasztott hogy milyen?



Én nem tudom, azt írom le amit megértettem meg láttam a szerelőnél. Levette a motortér burkolatot, és onnan valahonnan olvasta le a kódokat. Meg is van mind a 4. És akkor láttuk hogy a gépbe teljesen más kód van írva, már amelyiknél megmutatta.
Azt mondta hogy nem teljesen biztos(bár valószínű) hogy bármelyik porlasztónak baja van, mert így a számítógép teljesen más adatokat kap mint a valóság, és ez is okozhatja a problémát. Az autó kb 1 éve van meg és már megvételkor ilyen volt.



nekem is jól fogyaztott de amikor oda léptem neki füstölt egy kicsit.egy hete tropára ment az adagolóm 250 ezer.mondom a szerelönek nézze meg a porlasztokat is azt mondja 160 báron nyit megvan kopva egy kicsit 13500db -ja mind a 4 porlasztó csucsot kicseréltetem holnap megtudom milyen lesz a kocsi kiprobálom.


Én 1 éve így megyek amikor először elmondtam a tüneteket a szerelőnek ő is adagolót mondott(hát mondom remek), aztán másnak odavittem az autót és akkor már azt mondta, hogy ez nem az lesz hanem valószínűleg porlasztó, mert ez már egy újabb típusú motor, elvileg sokkal megbízhatóbb mint a régebbi 2000-esek. Csak ugye nem tudjuk megnézni a porlasztó értékeit.



Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.
:kiraly:

Elküldve: 2015-06-17 20:42 Porlasztó

Kis kiegészítés:
Euro3-nál 6 jegyű kód,Euro4-nél(korszerűbb motornál) 7 jegyű kód a müködő.

Pár link is,sajnos angol nyelvű.

Itt vesézik ki a témát jobban pl:

http://www.bimmerforums.co.uk/...p-t108176/

Ugyanez volt a baja az embernek,mint neked most.



lantika Elküldve: 2015-06-16 20:38 világításmodul programozása

Rorybreaker írta:
lantika írta:
Pitykoo írta:


INPA ki tudja olvasni,hogy milyen CODIER-INDEX van a kapcsoloban.
INPA elinditäs utän E46-ot kivälasztod,utäna Karosserie – > Lichtschaltzentrum es meg tudod nezni a CI-t. Ugy tudom,hogy 37-töl lehet ezt a funkciot programozni.:kiraly:



Köszi, ezt megnézem majd!
És frissíteni lehet ezt?!


Elwileg lehet,de mi földi halandok erre keptelenek vagyunk. INPA,WINKFP es tärsai nem jätszanak ebben az esetben. Aki profi az tud ilyet csinälni. Rögtön az elsö kerdesem,hogy honnan szerzed be az ujabb SW-t? Mert azt nem fogja a BMW nyilvänossägra hozni az tuti.[/quote]

Felejtsétek el ezt a sok szart. BMWScanner és kész.[/quote]

Tök mindegy milyen program,ha a kapcsolo nem tudja,akkor nem lehet programozni. SW update meg nagyon nehez.
Mindemellett tökeletesen elegedett vagyok az INPA+NCS pärossal.:kiraly:

Rorybreaker Elküldve: 2015-06-16 09:30 világításmodul programozása

lantika írta:
Pitykoo írta:


INPA ki tudja olvasni,hogy milyen CODIER-INDEX van a kapcsoloban.
INPA elinditäs utän E46-ot kivälasztod,utäna Karosserie – > Lichtschaltzentrum es meg tudod nezni a CI-t. Ugy tudom,hogy 37-töl lehet ezt a funkciot programozni.:kiraly:



Köszi, ezt megnézem majd!
És frissíteni lehet ezt?![/quote]

Elwileg lehet,de mi földi halandok erre keptelenek vagyunk. INPA,WINKFP es tärsai nem jätszanak ebben az esetben. Aki profi az tud ilyet csinälni. Rögtön az elsö kerdesem,hogy honnan szerzed be az ujabb SW-t? Mert azt nem fogja a BMW nyilvänossägra hozni az tuti.[/quote]

Felejtsétek el ezt a sok szart. BMWScanner és kész.

lantika Elküldve: 2015-06-15 21:47 világításmodul programozása

Pitykoo írta:


INPA ki tudja olvasni,hogy milyen CODIER-INDEX van a kapcsoloban.
INPA elinditäs utän E46-ot kivälasztod,utäna Karosserie – > Lichtschaltzentrum es meg tudod nezni a CI-t. Ugy tudom,hogy 37-töl lehet ezt a funkciot programozni.:kiraly:

[/quote]

Köszi, ezt megnézem majd!
És frissíteni lehet ezt?![/quote]

Elwileg lehet,de mi földi halandok erre keptelenek vagyunk. INPA,WINKFP es tärsai nem jätszanak ebben az esetben. Aki profi az tud ilyet csinälni. Rögtön az elsö kerdesem,hogy honnan szerzed be az ujabb SW-t? Mert azt nem fogja a BMW nyilvänossägra hozni az tuti.