Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Rorybreaker Elküldve: 2015-02-20 09:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Van arra mód, hogy meg lehessen tudni mennyi a valós km az autóban?
OBD-s bmw kütyü rendelkezésre áll, csak fogalmam nincs, hol és mivel lehet ezt megtudni.

A kütyü pontosan ez:
BMW & MINI USB OBD Diagnostic cable INPA NcsExpert WinKfp DIS SSS Progman GT1

Az érdekelne, ha van rá mód egyáltalán, milyen szoftver kell hozzá.


Köszi, és bocs a talán hülye kérdésért!

Redrocket Elküldve: 2015-02-19 20:27 Intenziv Kormolás

kecsurobi írta:
SP_323i írta:
Redrocket írta:
SP_323i írta:
Redrocket írta: Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? :? Előre is köszönöm


"Pár hónapja vettem"
Szóval nem sokat tudunk az előéletéről
A kormolós okés, de nem ilyen mértékben és állandó jelleggel. Általában a városi araszolás nyomait tolja ki magából a vas intenzív gyorsításkor. Ha ez a kormolás állandósul akkor jöhet a para.
A leírásod szerint én mennék egy kört, rendszeres erős gyorsítgatásokkal, hogy tisztul e a rednszer. Nem ártana egy jó tempós meghajtás sem 3000 feletti pályás terhelés pár km-en hogy aminek ki kell égnie az kiégjen.
Ha ezek után is marad az erős kormolás meg kell nézni az intercollert és a csöveit, hogy nem engednek e aztán az adagolókat és elkezdeném kipucoltatni a szívójáratokat.


Az autót 90 %-ban pályán használom munkába járáshoz, ez napi 80 km 120-140-es tempóban.
Sajnos tényleg semmi infóm nincs az előéletéről, egy turbo cseréről tudok csupán.
Meg szeretném nézetni egy hozzáértő szakival, de nem tudok a környéken senkit akire nyugodt szívvel rá merném bízni. Még az INPA-t is felraktam a gépemre :), de sajnos nem tudtam használni, mert nem ismerte fel a bluetooth-os OBD2-es eszközt. Bár ha felismerte volna valszeg akkor is kínai lett volna számomra.


Gép előtt nehéz tanácsot adni így csak tapasztalatot tud átadni az ember:
- randa kormolás nekem akkor volt, amikor a csőszakadás miatt elment a turbónyomás;
- hidegindítási problémám meg akkor, amikor az egyik adagoló felső tömítése engedte el az üzemanyag nyomást;
- ettől függetlenül szánj rá időt és egy kis zsét a szívóoldalt takarítására és cseréld élből a kartergáz szűrőt!

Jók ezek a cumók, de egy csomó minden van, ami hibát okozhat és nem lesz benne a hibatárolóban...
Pl az adagalókról is csak kompenzációs értékeket fogsz látni, ami az egymáshoz viszonyított arányt fogja mutatni, de arról, hogy egy sz@r vagy jó adagolóhoz kompenzál a vezérlő egy szó se lesz benne. Az csak akkor derül ki, hogyha ki vannak véve és látszik padon milyen a porlasztási kép stb.


Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.


Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.

kecsurobi Elküldve: 2015-02-18 16:48 Intenziv Kormolás

SP_323i írta:
Redrocket írta:
SP_323i írta:
Redrocket írta: Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? :? Előre is köszönöm


"Pár hónapja vettem"
Szóval nem sokat tudunk az előéletéről
A kormolós okés, de nem ilyen mértékben és állandó jelleggel. Általában a városi araszolás nyomait tolja ki magából a vas intenzív gyorsításkor. Ha ez a kormolás állandósul akkor jöhet a para.
A leírásod szerint én mennék egy kört, rendszeres erős gyorsítgatásokkal, hogy tisztul e a rednszer. Nem ártana egy jó tempós meghajtás sem 3000 feletti pályás terhelés pár km-en hogy aminek ki kell égnie az kiégjen.
Ha ezek után is marad az erős kormolás meg kell nézni az intercollert és a csöveit, hogy nem engednek e aztán az adagolókat és elkezdeném kipucoltatni a szívójáratokat.


Az autót 90 %-ban pályán használom munkába járáshoz, ez napi 80 km 120-140-es tempóban.
Sajnos tényleg semmi infóm nincs az előéletéről, egy turbo cseréről tudok csupán.
Meg szeretném nézetni egy hozzáértő szakival, de nem tudok a környéken senkit akire nyugodt szívvel rá merném bízni. Még az INPA-t is felraktam a gépemre :), de sajnos nem tudtam használni, mert nem ismerte fel a bluetooth-os OBD2-es eszközt. Bár ha felismerte volna valszeg akkor is kínai lett volna számomra.


Gép előtt nehéz tanácsot adni így csak tapasztalatot tud átadni az ember:
- randa kormolás nekem akkor volt, amikor a csőszakadás miatt elment a turbónyomás;
- hidegindítási problémám meg akkor, amikor az egyik adagoló felső tömítése engedte el az üzemanyag nyomást;
- ettől függetlenül szánj rá időt és egy kis zsét a szívóoldalt takarítására és cseréld élből a kartergáz szűrőt!

Jók ezek a cumók, de egy csomó minden van, ami hibát okozhat és nem lesz benne a hibatárolóban...
Pl az adagalókról is csak kompenzációs értékeket fogsz látni, ami az egymáshoz viszonyított arányt fogja mutatni, de arról, hogy egy sz@r vagy jó adagolóhoz kompenzál a vezérlő egy szó se lesz benne. Az csak akkor derül ki, hogyha ki vannak véve és látszik padon milyen a porlasztási kép stb.


Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.

SP_323i Elküldve: 2015-02-18 08:57 Intenziv Kormolás

Redrocket írta:
SP_323i írta:
Redrocket írta: Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? :? Előre is köszönöm


"Pár hónapja vettem"
Szóval nem sokat tudunk az előéletéről
A kormolós okés, de nem ilyen mértékben és állandó jelleggel. Általában a városi araszolás nyomait tolja ki magából a vas intenzív gyorsításkor. Ha ez a kormolás állandósul akkor jöhet a para.
A leírásod szerint én mennék egy kört, rendszeres erős gyorsítgatásokkal, hogy tisztul e a rednszer. Nem ártana egy jó tempós meghajtás sem 3000 feletti pályás terhelés pár km-en hogy aminek ki kell égnie az kiégjen.
Ha ezek után is marad az erős kormolás meg kell nézni az intercollert és a csöveit, hogy nem engednek e aztán az adagolókat és elkezdeném kipucoltatni a szívójáratokat.


Az autót 90 %-ban pályán használom munkába járáshoz, ez napi 80 km 120-140-es tempóban.
Sajnos tényleg semmi infóm nincs az előéletéről, egy turbo cseréről tudok csupán.
Meg szeretném nézetni egy hozzáértő szakival, de nem tudok a környéken senkit akire nyugodt szívvel rá merném bízni. Még az INPA-t is felraktam a gépemre :), de sajnos nem tudtam használni, mert nem ismerte fel a bluetooth-os OBD2-es eszközt. Bár ha felismerte volna valszeg akkor is kínai lett volna számomra.


Gép előtt nehéz tanácsot adni így csak tapasztalatot tud átadni az ember:
- randa kormolás nekem akkor volt, amikor a csőszakadás miatt elment a turbónyomás;
- hidegindítási problémám meg akkor, amikor az egyik adagoló felső tömítése engedte el az üzemanyag nyomást;
- ettől függetlenül szánj rá időt és egy kis zsét a szívóoldalt takarítására és cseréld élből a kartergáz szűrőt!

Jók ezek a cumók, de egy csomó minden van, ami hibát okozhat és nem lesz benne a hibatárolóban...
Pl az adagalókról is csak kompenzációs értékeket fogsz látni, ami az egymáshoz viszonyított arányt fogja mutatni, de arról, hogy egy sz@r vagy jó adagolóhoz kompenzál a vezérlő egy szó se lesz benne. Az csak akkor derül ki, hogyha ki vannak véve és látszik padon milyen a porlasztási kép stb.

Redrocket Elküldve: 2015-02-17 18:53 Intenziv Kormolás

SP_323i írta:
Redrocket írta: Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? :? Előre is köszönöm


"Pár hónapja vettem"
Szóval nem sokat tudunk az előéletéről
A kormolós okés, de nem ilyen mértékben és állandó jelleggel. Általában a városi araszolás nyomait tolja ki magából a vas intenzív gyorsításkor. Ha ez a kormolás állandósul akkor jöhet a para.
A leírásod szerint én mennék egy kört, rendszeres erős gyorsítgatásokkal, hogy tisztul e a rednszer. Nem ártana egy jó tempós meghajtás sem 3000 feletti pályás terhelés pár km-en hogy aminek ki kell égnie az kiégjen.
Ha ezek után is marad az erős kormolás meg kell nézni az intercollert és a csöveit, hogy nem engednek e aztán az adagolókat és elkezdeném kipucoltatni a szívójáratokat.


Az autót 90 %-ban pályán használom munkába járáshoz, ez napi 80 km 120-140-es tempóban.
Sajnos tényleg semmi infóm nincs az előéletéről, egy turbo cseréről tudok csupán.
Meg szeretném nézetni egy hozzáértő szakival, de nem tudok a környéken senkit akire nyugodt szívvel rá merném bízni. Még az INPA-t is felraktam a gépemre :), de sajnos nem tudtam használni, mert nem ismerte fel a bluetooth-os OBD2-es eszközt. Bár ha felismerte volna valszeg akkor is kínai lett volna számomra.

lela Elküldve: 2015-02-16 06:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

letsgo1487 írta:
lela írta:
letsgo1487 írta: Üdv Mindenkinek!
Icarsoft i910-es scennerem van, lescenneltem a légzsákot kiírta a két övfeszítőt. Kicseréltem őket, újra scan, hibakód nincs (3C,02,00,20 no found)
a légzsák lámpa mégis világít!
Mi lehet gond? Volt már hasonló valakinek?


Le lett már írva többször hogy az ilyen univerzális hibakód olvasókat el kell felejteni.


És mit ajánlanál ami jó? Mert ez speciel csak BMW scenner :)



INPA, DIS
De olvasd el a topicot és mindenre választ kapsz!:kockafej:

Pitykoo Elküldve: 2015-02-15 17:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Rorybreaker írta:
Pitykoo írta:
lela írta:
nyenyere írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, nemrég szereztem be egy e46 320d-t 2002 évjárat.
Szeretnék hozzá diag kábelt+programot, milyen kell ehhez a típushoz és honnan lehetne beszerezni?


Mindenképp azt ajánlom hogy olvasd el az egész fórumot az elejétől, és utána tudni fogod.Sőt ha kicsit többet szeretnél tudni az autód műszaki tartalmáról, előforduló problémákról a többi topikot is érdemes elolvasni.


Hali!
Én egy ilyet vettem és eddig teljesen hibátlan!!
http://www.ebay.com/itm/For-BM...1621954745
Viszont tényleg olvasgass vissza rendesen, hogy képbe legyél... :)


Szia!
Én is készülök venni valami diagnosztikát.
Ezzel, amit linkeltél, mit lehet csinálni? Mindent?
Azt meg lehet valahogy nézni, hogy tekertek e a km álláson már előzőleg?

Köszi!


Hali!
Az Inpa része teljesen hibátlanul működig!
Most próbálok ismerkedni az Expertel, elvileg ugye az is megy vele rendesen csak nekem valami hibákat dob és nem tudom még miért.
Eddig megérte az árát! :)
Én ha vennék akkor viszont már ilyet vennék!

http://www.ebay.com/itm/BMW-MI...rkt%3D4%26

Rorybreaker Elküldve: 2015-02-15 14:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Pitykoo írta:
lela írta:
nyenyere írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, nemrég szereztem be egy e46 320d-t 2002 évjárat.
Szeretnék hozzá diag kábelt+programot, milyen kell ehhez a típushoz és honnan lehetne beszerezni?


Mindenképp azt ajánlom hogy olvasd el az egész fórumot az elejétől, és utána tudni fogod.Sőt ha kicsit többet szeretnél tudni az autód műszaki tartalmáról, előforduló problémákról a többi topikot is érdemes elolvasni.


Hali!
Én egy ilyet vettem és eddig teljesen hibátlan!!
http://www.ebay.com/itm/For-BM...1621954745
Viszont tényleg olvasgass vissza rendesen, hogy képbe legyél... :)


Szia!
Én is készülök venni valami diagnosztikát.
Ezzel, amit linkeltél, mit lehet csinálni? Mindent?
Azt meg lehet valahogy nézni, hogy tekertek e a km álláson már előzőleg?

Köszi!

nyenyere Elküldve: 2015-01-31 17:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Pitykoo írta:
lela írta:
nyenyere írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, nemrég szereztem be egy e46 320d-t 2002 évjárat.
Szeretnék hozzá diag kábelt+programot, milyen kell ehhez a típushoz és honnan lehetne beszerezni?


Mindenképp azt ajánlom hogy olvasd el az egész fórumot az elejétől, és utána tudni fogod.Sőt ha kicsit többet szeretnél tudni az autód műszaki tartalmáról, előforduló problémákról a többi topikot is érdemes elolvasni.


Hali!
Én egy ilyet vettem és eddig teljesen hibátlan!!
http://www.ebay.com/itm/For-BM...1621954745
Viszont tényleg olvasgass vissza rendesen, hogy képbe legyél... :)


Köszi!
Mindenképp utána nézek a dolgoknak.:)

Pitykoo Elküldve: 2015-01-31 17:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lela írta:
nyenyere írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, nemrég szereztem be egy e46 320d-t 2002 évjárat.
Szeretnék hozzá diag kábelt+programot, milyen kell ehhez a típushoz és honnan lehetne beszerezni?


Mindenképp azt ajánlom hogy olvasd el az egész fórumot az elejétől, és utána tudni fogod.Sőt ha kicsit többet szeretnél tudni az autód műszaki tartalmáról, előforduló problémákról a többi topikot is érdemes elolvasni.


Hali!
Én egy ilyet vettem és eddig teljesen hibátlan!!
http://www.ebay.com/itm/For-BM...1621954745
Viszont tényleg olvasgass vissza rendesen, hogy képbe legyél... :)