Összesen 2609 találat
Erzso
Elküldve: 2020-01-13 08:35 Társalgó
YELLOW írta:
Erzso írta:
Sziasztok! BMW 1-es,E87 es benzines, 2005 ös, N45B16A motorkód. Az autóm alapjáraton kb 20 másodpercenként nagyon remeg, ha bemelegszik a motor és kézifékkel megállok is ugyanez a jelenség.Ami egy idő múlva nem jelentkezik az a püfögés amikor hidegen indulnék el. Rángatva indul el aztán belejön. Kicseréltek vezérlést, bütykös tengelyt, teljes olajcserét, vízgomba szenzort, levegőtömegmérőt, gyertyákat. Semmi hibakódot nem ad ki a teszteren. Találgatnak, de nem tudják megmondani a hibáját/baját! Eltudnátok látni tanácsal? Köszönöm előre is!
kiegészítő fűtés okozhat ilyet, de az normális, ha ránt, és kb ilyen időközönként szokott. a klíma megy ilyenkor? mert azt is kapcsolgathatja. mert sokan télre is úgy hagyják, automatán van minden, aztán lehet a kompresszor kapcsolgatja le-fel.
a másik kicsit gyújtáshibára utal. a check engine lámpa nem villog amikor a hibát produkálja? akkor kellene kiolvasni, mert ha megszűnik, nem lesz hibakód. vagyis általában nincs.
ez olyan mintha kétféle jelenség lenne.
nekem ilyen tippjeim vannak, de távgyógyítás sosem egyszerű, vagy maga a hiba diagnosztizálása. olyanhoz kell elvinni, aki BMW-kkel foglalkozik leginkább.
Szia. Sosem gyúlt ki a lámpa, kipróbáltam úgy is, hogy egyből a fütés/hütés ne kapcsoljon be de ugxanugy remeg és indulásnál pufög..annyit vettem észre, hogy az olaj lámpa kigyúlt de olajcsere most volt és olajnyom nincs az autó alatt
YELLOW
Elküldve: 2020-01-12 16:44 Társalgó
Erzso írta:
Sziasztok! BMW 1-es,E87 es benzines, 2005 ös, N45B16A motorkód. Az autóm alapjáraton kb 20 másodpercenként nagyon remeg, ha bemelegszik a motor és kézifékkel megállok is ugyanez a jelenség.Ami egy idő múlva nem jelentkezik az a püfögés amikor hidegen indulnék el. Rángatva indul el aztán belejön. Kicseréltek vezérlést, bütykös tengelyt, teljes olajcserét, vízgomba szenzort, levegőtömegmérőt, gyertyákat. Semmi hibakódot nem ad ki a teszteren. Találgatnak, de nem tudják megmondani a hibáját/baját! Eltudnátok látni tanácsal? Köszönöm előre is!
kiegészítő fűtés okozhat ilyet, de az normális, ha ránt, és kb ilyen időközönként szokott. a klíma megy ilyenkor? mert azt is kapcsolgathatja. mert sokan télre is úgy hagyják, automatán van minden, aztán lehet a kompresszor kapcsolgatja le-fel.
a másik kicsit gyújtáshibára utal. a check engine lámpa nem villog amikor a hibát produkálja? akkor kellene kiolvasni, mert ha megszűnik, nem lesz hibakód. vagyis általában nincs.
ez olyan mintha kétféle jelenség lenne.
nekem ilyen tippjeim vannak, de távgyógyítás sosem egyszerű, vagy maga a hiba diagnosztizálása. olyanhoz kell elvinni, aki BMW-kkel foglalkozik leginkább.
konkolyd
Elküldve: 2019-11-21 11:29 Fûtés - Klíma
Psrac82 írta:
YELLOW írta:
Psrac82 írta:
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a szélvédőnél folyamatosan meleg levegő jön. (E46 316i)
Hiába veszem le a hőfokot 16ra ott akkor is meleget nyom.
Bekapcsoltam a klímát és ott ugyan úgy jött a meleg.
Nyáron klímánál is előfordult néha, hogy elkezdett meleget fújni a szélvédőnél.
Volt mikor magától vissza váltott egy idő mulva, volt mikor csak a következő útnál.
Mi lehet a gondja?
Válaszotokat előre is köszönöm.
középső rostélyok közötti tekerő milyen pozícióban van? a klímavezérlőn AUTO állásban van a rendszer? mert akkor lehet normális is.
vagy maga a fűtéscsap szokott a bal nyúlványon rosszalkodni.
A középső rostélyon, ha a 3 kék pöttyre tekerem, akkor ott hűvöset fúj, de a szélvédőnél akkor is ugyan úgy a forró levegő jön.
A klímavezérlőn általában AUTO álláson szokott lenni, csak a ventillátor sebességét szoktam variálni (ilyenkor az AUTO felirat eltünik)
Próbáltam már a szélvédőre fújatni 16 fokra levéve, de akkor is a meleg jött ugyan úgy.
Én a fűtéscsapra gyanakodnék, nekem is volt vele probléma, csak nekem a lábra is meg a szélvédőre is meleget fújt, egyedül középen jött a hideg. Konkrétan egy műanyag darab volt beleszorulva (régi vízpumpa lapát darab lehetett) és nem engedte lezárni a csapot.
Psrac82
Elküldve: 2019-11-20 21:10 Fûtés - Klíma
YELLOW írta:
Psrac82 írta:
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a szélvédőnél folyamatosan meleg levegő jön. (E46 316i)
Hiába veszem le a hőfokot 16ra ott akkor is meleget nyom.
Bekapcsoltam a klímát és ott ugyan úgy jött a meleg.
Nyáron klímánál is előfordult néha, hogy elkezdett meleget fújni a szélvédőnél.
Volt mikor magától vissza váltott egy idő mulva, volt mikor csak a következő útnál.
Mi lehet a gondja?
Válaszotokat előre is köszönöm.
középső rostélyok közötti tekerő milyen pozícióban van? a klímavezérlőn AUTO állásban van a rendszer? mert akkor lehet normális is.
vagy maga a fűtéscsap szokott a bal nyúlványon rosszalkodni.
A középső rostélyon, ha a 3 kék pöttyre tekerem, akkor ott hűvöset fúj, de a szélvédőnél akkor is ugyan úgy a forró levegő jön.
A klímavezérlőn általában AUTO álláson szokott lenni, csak a ventillátor sebességét szoktam variálni (ilyenkor az AUTO felirat eltünik)
Próbáltam már a szélvédőre fújatni 16 fokra levéve, de akkor is a meleg jött ugyan úgy.
SP_323i
Elküldve: 2019-11-20 11:24 navigáció
Sziasztok!
Navi beépítéséhez lenne kérdésem. Jelenleg business fejegység van a kocsiban. A navi beszereléséhez viszont lejebb kell majd rakni a klíma vezérlő részt. Ha jól tudom, akkor ehhez a művelethez más alsó konzol kell.
Ezen a ponton akadtam meg.
Az ETK-ban kettőt is találtam, ami nekem úgy tűnik, hogy megfelelő lenne. A cikkszámokra rákeresve a neten annyi különbséget látok, hogy az egyiknél az ülésfűtés, DSG stb gombsornál teljesen üres, a másiknál gombonként kis ablakok vannak.
A két cikkszám: 51168202186 illetve 51167001410.
A kérdés azért merül fel, mert az egyik a 51168202186-nak 21eFt (kisablakos), míg a 51167001410 71eFt (üres), az ára, ami azért nem mindegy.
Értelem szerint az olcsóbbat venném, de nem szeretnék vele lyukra futni.
Szívesen várom a véleményeket.
YELLOW
Elküldve: 2019-11-19 22:52 Fûtés - Klíma
Psrac82 írta:
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a szélvédőnél folyamatosan meleg levegő jön. (E46 316i)
Hiába veszem le a hőfokot 16ra ott akkor is meleget nyom.
Bekapcsoltam a klímát és ott ugyan úgy jött a meleg.
Nyáron klímánál is előfordult néha, hogy elkezdett meleget fújni a szélvédőnél.
Volt mikor magától vissza váltott egy idő mulva, volt mikor csak a következő útnál.
Mi lehet a gondja?
Válaszotokat előre is köszönöm.
középső rostélyok közötti tekerő milyen pozícióban van? a klímavezérlőn AUTO állásban van a rendszer? mert akkor lehet normális is.
vagy maga a fűtéscsap szokott a bal nyúlványon rosszalkodni.
dezo
Elküldve: 2019-11-19 10:37 Segítség, beázik az autóm!!!!
YELLOW írta:
dezo írta:
Sziasztok!
Bmw e90, 2009(177le). A vezető oldalon a lábtartó alatt/előtt minden apró eső után is erősen vizes a kárpit. Valakinek van ötlete, hogy hol folyhat be a víz?
Segítségetek előre is köszönöm!
ha van tetőablak, akkor az A oszlopban a csatornája ereszt. el van tömődve és az illesztésnél a sarkokban ereszthet.
vagy a szélvédő alja ereszt, elengedte a ragasztása, újra kell ragasztani.
vagy ha klímázol és a klíma box leeresztője el van dugulva, akkor a lábbefúvókon keresztül befolyhat a kondenzvíz.
vagy az ajtókárpiton keresztül is folyhat, ha a párazáró sérült rajta.
Nincs tetőablakom, de a többi tippet nagyon köszi! :)
YELLOW
Elküldve: 2019-11-19 10:30 Segítség, beázik az autóm!!!!
dezo írta:
Sziasztok!
Bmw e90, 2009(177le). A vezető oldalon a lábtartó alatt/előtt minden apró eső után is erősen vizes a kárpit. Valakinek van ötlete, hogy hol folyhat be a víz?
Segítségetek előre is köszönöm!
ha van tetőablak, akkor az A oszlopban a csatornája ereszt. el van tömődve és az illesztésnél a sarkokban ereszthet.
vagy a szélvédő alja ereszt, elengedte a ragasztása, újra kell ragasztani.
vagy ha klímázol és a klíma box leeresztője el van dugulva, akkor a lábbefúvókon keresztül befolyhat a kondenzvíz.
vagy az ajtókárpiton keresztül is folyhat, ha a párazáró sérült rajta.
YELLOW
Elküldve: 2019-09-21 09:54 Társalgó
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
Valaki tudja hogy lehet megnézni az autók eredeti eladási árát,újonnan mennyiért lett eladva??
szerintem azt nem lehet... csak ha a vevőnek megmaradtak a számlái. régi listaárakat lehet találni. de ugye ki mennyi extrával rendelte. olyasmi rémlik, hogy pl a 316i alapára 5.990.000.- vagy 6.990.000.- volt. de szerintem az első, full fapad klíma nélkül meg minden. a 20d-k olyan 7-8 körül indulhattak. ezt olyan tudná megmondani, aki dolgozott akkor kereskedésben. de hogy konkrétan a te autód ára mennyi volt, csak az eredeti számlából derülne ki, vagy ha hitelre vették, akkor az adott banktól.
13as évjáratu F01.az évenkénti alap és extraárakat hol találni?
szerintem max BMW szalonban fognak tudni segíteni neked...
ember84
Elküldve: 2019-09-21 09:50 Társalgó
YELLOW írta:
ember84 írta:
Valaki tudja hogy lehet megnézni az autók eredeti eladási árát,újonnan mennyiért lett eladva??
szerintem azt nem lehet... csak ha a vevőnek megmaradtak a számlái. régi listaárakat lehet találni. de ugye ki mennyi extrával rendelte. olyasmi rémlik, hogy pl a 316i alapára 5.990.000.- vagy 6.990.000.- volt. de szerintem az első, full fapad klíma nélkül meg minden. a 20d-k olyan 7-8 körül indulhattak. ezt olyan tudná megmondani, aki dolgozott akkor kereskedésben. de hogy konkrétan a te autód ára mennyi volt, csak az eredeti számlából derülne ki, vagy ha hitelre vették, akkor az adott banktól.
13as évjáratu F01.az évenkénti alap és extraárakat hol találni?