jupika55 Elküldve: 2014-05-02 15:21 légzsak_

jupika55 Elküldve: 2014-05-02 15:21 légzsak_
jupika55 Elküldve: 2014-05-02 14:55 Segítsetek!
Pitykoo Elküldve: 2014-04-26 20:30 Klíma automatika hiba
Pitykoo Elküldve: 2014-04-26 11:38 Klíma automatika hiba
hil írta:Pitykoo írta:hil írta:Pitykoo írta:hil írta:Pitykoo írta: Hali!
Visszatértem megint egy észrevétellel. Nem tudom, hogy hiba e vagy sem, de szerintem nem így kéne működnie...
Amm.. a következőt vettem észre!
Ha bekapcsolom a klímát bármilyen sebességre és bármelyik irányba állítva a levegő fújását ( ablak utastér láb) vagy hagyom automatikus elosztásba a lábtérhez mindig meleg levegőt fúj és már lerohad a lábam...... :(
Mi lehet a baj, mit csináljak vele??!
Szia!
Rossz a motortérben lévő fűtés kapcsoló, csere.
hil
Köszi!
Azt ki tudom cserélni én vagy az komolyabb, és melyik részen kell keresni?!
Szia!
Egyszerű a csere, nekem SzDávid mutatta meg, mert én leengedtem volna a hűtőfolyadékból, de az általa mutatott fogással nem kellett. Az a trükkje, hogy le kell venni a betöltő kupakot, hogy ne legyen nyomás a rendszerben, két ABAW bilincs le és a csövek levétele előtt minél magasabbra kell emeleni. Nekem (M43TU motor) szemből nézve a jobb oldalon volt. Két cső megy rá meg egy el.csatlakozó. A 320i-nél nem tudom merre van, de lehet, hogy ugyanott.
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18 water valve neve 2-es alkatrész
hil
Köszi a segítséget!
Am... most nézem, hogy lehet félreérthető volt amit írtam és nem tudom, hogy akkor ez e a megoldás!?
Nekem nyomja a hideget középen befele rendesen csak a lábam ill. a szélvédőre nyomja a meleget és szerintem oda is a hideget kellene ha megy a klíma...
16 fokra állítva kikapcsolt klímával és úgy, hogy kintről fújja a levegőt rendesen meleget nyom a lábamra, de ez klímával is így van...
Nem lehet javítani valahogy, vagy csere egyből?!
Szia!
Nem értettem félre semmit, egyre gondolunk,. nálam pontosan így volt. Nem javítható, legalábbis az én fűtéscsapom teljesen ösze volt rohadva nyitott helyzetben, a bumi harang is szétmállott.
hil
hil Elküldve: 2014-04-26 08:44 Klíma automatika hiba
Pitykoo írta:hil írta:Pitykoo írta:hil írta:Pitykoo írta: Hali!
Visszatértem megint egy észrevétellel. Nem tudom, hogy hiba e vagy sem, de szerintem nem így kéne működnie...
Amm.. a következőt vettem észre!
Ha bekapcsolom a klímát bármilyen sebességre és bármelyik irányba állítva a levegő fújását ( ablak utastér láb) vagy hagyom automatikus elosztásba a lábtérhez mindig meleg levegőt fúj és már lerohad a lábam...... :(
Mi lehet a baj, mit csináljak vele??!
Szia!
Rossz a motortérben lévő fűtés kapcsoló, csere.
hil
Köszi!
Azt ki tudom cserélni én vagy az komolyabb, és melyik részen kell keresni?!
Szia!
Egyszerű a csere, nekem SzDávid mutatta meg, mert én leengedtem volna a hűtőfolyadékból, de az általa mutatott fogással nem kellett. Az a trükkje, hogy le kell venni a betöltő kupakot, hogy ne legyen nyomás a rendszerben, két ABAW bilincs le és a csövek levétele előtt minél magasabbra kell emeleni. Nekem (M43TU motor) szemből nézve a jobb oldalon volt. Két cső megy rá meg egy el.csatlakozó. A 320i-nél nem tudom merre van, de lehet, hogy ugyanott.
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18 water valve neve 2-es alkatrész
hil
Köszi a segítséget!
Am... most nézem, hogy lehet félreérthető volt amit írtam és nem tudom, hogy akkor ez e a megoldás!?
Nekem nyomja a hideget középen befele rendesen csak a lábam ill. a szélvédőre nyomja a meleget és szerintem oda is a hideget kellene ha megy a klíma...
16 fokra állítva kikapcsolt klímával és úgy, hogy kintről fújja a levegőt rendesen meleget nyom a lábamra, de ez klímával is így van...
Nem lehet javítani valahogy, vagy csere egyből?!
Pitykoo Elküldve: 2014-04-25 19:22 Klíma automatika hiba
hil írta:Pitykoo írta:hil írta:Pitykoo írta: Hali!
Visszatértem megint egy észrevétellel. Nem tudom, hogy hiba e vagy sem, de szerintem nem így kéne működnie...
Amm.. a következőt vettem észre!
Ha bekapcsolom a klímát bármilyen sebességre és bármelyik irányba állítva a levegő fújását ( ablak utastér láb) vagy hagyom automatikus elosztásba a lábtérhez mindig meleg levegőt fúj és már lerohad a lábam...... :(
Mi lehet a baj, mit csináljak vele??!
Szia!
Rossz a motortérben lévő fűtés kapcsoló, csere.
hil
Köszi!
Azt ki tudom cserélni én vagy az komolyabb, és melyik részen kell keresni?!
Szia!
Egyszerű a csere, nekem SzDávid mutatta meg, mert én leengedtem volna a hűtőfolyadékból, de az általa mutatott fogással nem kellett. Az a trükkje, hogy le kell venni a betöltő kupakot, hogy ne legyen nyomás a rendszerben, két ABAW bilincs le és a csövek levétele előtt minél magasabbra kell emeleni. Nekem (M43TU motor) szemből nézve a jobb oldalon volt. Két cső megy rá meg egy el.csatlakozó. A 320i-nél nem tudom merre van, de lehet, hogy ugyanott.
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18 water valve neve 2-es alkatrész
hil
BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-17 15:39 Autóvásárlás
YELLOW írta:
félre értés ne essék, nem beszéllek le semmiről, azt veszel, amit akarsz, ha tellik.
csak próbállak rávezetni a dolgokra. ugye használt autó esetén, pedig a több dolog, mégtöbb hiba forrása lehet. na meg utána ne emiatt utáld meg a márkát. :wink:
szerk.: amúgy anubisz kollégának asszem pont ilyen 30xi gépe van, ő tudna mesélni, költött már rá sokat ő is. bár most nagyon el van tűnve. hirtelen azt hittem az ő autója az eladó... :)
BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-15 10:46 Autóvásárlás
YELLOW írta:BMW_Noob83 írta:YELLOW írta:BMW_Noob83 írta: Sziasztok!
Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.
Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.
Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?
na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. :mrgreen: (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.
Köszi a választ. Hát akkor nem tudom, hogy mi lesz, mert külföldről gőőőőzöm nincs, hogy hogyan kell kocsit behozni, még soha nem csináltam, és ahhoz sincs kedvem, hogy hónapokig keresgéljek, németül sem beszélek, csak angolul. Szóval ez nekem akkora macera, hogy ha inkább maradok a Yaris-nál, bármennyire is rühellem azt a "kocsit".
Ami az automata váltót illeti, az pont olyasmi amiből nem engedek. Gyakorlatilag ez a lényege számomra. Hogy ne kelljen már váltogatni, mert azt is rohadtul utálom. Nem vagyok egy sportos sofőr, én csak suhanni szeretek, szépen, nyugisan, kényelmesen, kezemet se kelljen megemelni. Ha nincs automata váltó, akkor átülök egy passatba vagy egy mondeóba azt csók. Szóval akkor nem lettem okosabb, de azért köszönöm a segítő szándékot.
vannak olyanok, akik tudnak segíteni behozatalban. te kinézed melyik kell, ők behozzák. vagy sokkal mehetsz is, de tud segítnei a lebonyolításba.
városban az automata váltóhoz kellhet sokat nyúlkálni. mert ha megállsz, szerintem az sem egészséges, ha folyamatosan a féket taposod. ha nem vagy száguldozós, talán egy 18d jó választás lehetne, van azokból is jól felszerelt.
YELLOW Elküldve: 2014-04-15 10:43 Autóvásárlás
BMW_Noob83 írta:YELLOW írta:BMW_Noob83 írta: Sziasztok!
Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.
Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.
Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?
na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. :mrgreen: (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.
Köszi a választ. Hát akkor nem tudom, hogy mi lesz, mert külföldről gőőőőzöm nincs, hogy hogyan kell kocsit behozni, még soha nem csináltam, és ahhoz sincs kedvem, hogy hónapokig keresgéljek, németül sem beszélek, csak angolul. Szóval ez nekem akkora macera, hogy ha inkább maradok a Yaris-nál, bármennyire is rühellem azt a "kocsit".
Ami az automata váltót illeti, az pont olyasmi amiből nem engedek. Gyakorlatilag ez a lényege számomra. Hogy ne kelljen már váltogatni, mert azt is rohadtul utálom. Nem vagyok egy sportos sofőr, én csak suhanni szeretek, szépen, nyugisan, kényelmesen, kezemet se kelljen megemelni. Ha nincs automata váltó, akkor átülök egy passatba vagy egy mondeóba azt csók. Szóval akkor nem lettem okosabb, de azért köszönöm a segítő szándékot.
BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-15 10:36 Autóvásárlás
YELLOW írta:BMW_Noob83 írta: Sziasztok!
Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.
Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.
Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?
na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. :mrgreen: (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.