Összesen 2609 találat
compact
Elküldve: 2013-11-01 15:13 Fûtõventillátor
mrdani írta:
Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám lenne illetve édesapámnak (e46 320d), hogy tegnap kicseréltem a fűtőventilátort, mert ugyebár nem volt fűtés a kocsiba. A ventilátor jó, mert kipróbáltuk de fűtés továbbra sincs.az előtétellenállást kiszedtük és lemérték a villamossági boltba, és az működik.
Szóval most tanácstalan vagyok, hogy mi lehet a baj, mert nyakunkon a tél és a szélvédő ugyebár párásodik.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Dani
Komolyan azért cseréltetek fűtőventillátort, mert nem volt fűtés?:biglol:
A ventillátor a levegő befúvására és keringtetésére szolgál!
Fűteni a fűtőradiátor fűt!
Tehát először azt kell ellenőrizni, hogy a motor eléri-e az üzemi hőmérsékletet, ha igen akkor a fűtőradiátorhoz is eljut-e a meleg, ha igen akkor klíma vezérlő esetleg terelőlapát rossz állás, hűtőfolyadék szint, stb. van pár hibalehetőség.
De igazából az az érzésem, hogy jobb ha egy hozzáértő szerelőre bízzátok ezt a dolgot, még mielőtt megint olyat cseréltek aminek semmi köze a meleghez!
gistvan
Elküldve: 2013-10-24 18:23 Multimédia beszerelés
![]()
Hali!
Van egy 318d kombi BMW-m nem olyan régen lett multimédiára kicserélve a rádió, a klíma kapcsolói még pont elférnek, de így az ülésfűtés és a start/stop kikapcsoló gombok kiszorultak,találtam fényképet melyen úgy oldják meg, hogy az alatta lévő rekeszbe építik be (a fedelében van hely hagyva neki) de az én kocsimba teljes fedél van! Hol tudnék ilyet szerezni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
laleeboy
Elküldve: 2013-10-10 15:10 Autóvásárlás
kundof1 írta:
jlaci74 írta:
kundof1 írta:
Sziasztok!
3-as Bmw szeretnék vásárolni a közel jővőben! Elöször Dizel párti lettem, nyomaték miatt, ültem már benne, vezettem is 150le E46-ot, tetszett is, emg eléggé jol megy, nyomatékos a blokk, de aztán számolgattam meg nézegettem, itt a javításokat, amik elszoktak romlani benne, turbó, kettős tömegű hát ezek nem olcsóak :S Maradok csak az E46 kaszninál, Csakis M-Paket kell nekem tetszik nagyon a sportosság benne... Nézegettem 320i-t! Azvna a kérdésem akinek azvan benzines... azzal a 170le-val milyent lép, meg mennyi a városi fogyasztása? Hibái vannak-e attól h benzines, ugye ezekbe már se turbó, se kettő s tömegű, nincsen, kevesebb a hiba lehetősége..
Turbo ugyan nincs, de kettőstömegű a 320i-ben is van , plusz még néhány alkatrész amivel lehet probléma : vanos, trafó, AC, lambdaszonda ( a 170Le-s M54-ben mindjárt 4 db ...) és nem fog 6 litert enni sosem ... Szóval nem lebeszélni akarlak, de alaposan tájékozódj mielőtt döntesz...
Hogy hogy ebbe is van kettöstömegűű? 8O
Már az E36-okban is volt !
A 6 hengeresekben biztosan a 4 hengeresekben nem tudom hogy volt e
Kivétel a korai 6 hengeresek amik klíma nélkül jöttek ki (ritkák is)
Pocses
Elküldve: 2013-10-04 11:47 Társalgó
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.
BMW service inclusive 5 év / 100.000km
Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.
100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok
Kivéve az E90 320si :mrgreen:
pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..
Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:
Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...
Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac..... 8O
Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.
Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom..... :wink:
Kár, hogy az E60 az 5 BMW
Nem mondod. :biglol: Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni. :kiraly:
Te írtad, hogy 320i
Tényleg basszus :vazze: iccakás hét után előfordul. :porgosnevetos: Sebaj tudjátok Ti miről beszélek. :mrgreen:
Látod, de egyből megszóltál :roll:
Eszem ágában sincs, megkövetlek, és maximálisan az elnézésed kérem, és köszönöm szépen! :kiraly:
anubisz
Elküldve: 2013-10-04 11:45 Társalgó
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.
BMW service inclusive 5 év / 100.000km
Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.
100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok
Kivéve az E90 320si :mrgreen:
pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..
Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:
Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...
Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac..... 8O
Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.
Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom..... :wink:
Kár, hogy az E60 az 5 BMW
Nem mondod. :biglol: Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni. :kiraly:
Te írtad, hogy 320i
Tényleg basszus :vazze: iccakás hét után előfordul. :porgosnevetos: Sebaj tudjátok Ti miről beszélek. :mrgreen:
Látod, de egyből megszóltál :roll:
Pocses
Elküldve: 2013-10-04 11:44 Társalgó
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.
BMW service inclusive 5 év / 100.000km
Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.
100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok
Kivéve az E90 320si :mrgreen:
pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..
Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:
Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...
Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac..... 8O
Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.
Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom..... :wink:
Kár, hogy az E60 az 5 BMW
Nem mondod. :biglol: Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni. :kiraly:
Te írtad, hogy 320i
Tényleg basszus :vazze: iccakás hét után előfordul. :porgosnevetos: Sebaj tudjátok Ti miről beszélek. :mrgreen:
anubisz
Elküldve: 2013-10-04 11:43 Társalgó
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.
BMW service inclusive 5 év / 100.000km
Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.
100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok
Kivéve az E90 320si :mrgreen:
pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..
Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:
Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...
Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac..... 8O
Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.
Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom..... :wink:
Kár, hogy az E60 az 5 BMW
Nem mondod. :biglol: Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni. :kiraly:
Te írtad, hogy 320i
Pocses
Elküldve: 2013-10-04 11:42 Társalgó
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.
BMW service inclusive 5 év / 100.000km
Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.
100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok
Kivéve az E90 320si :mrgreen:
pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..
Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:
Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...
Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac..... 8O
Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.
Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom..... :wink:
Kár, hogy az E60 az 5 BMW
Nem mondod. :biglol: Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni. :kiraly:
Ráadásul olcsóbb is min a "déwó" valagú E 90-es.:D
anubisz
Elküldve: 2013-10-04 11:41 Társalgó
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.
BMW service inclusive 5 év / 100.000km
Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.
100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok
Kivéve az E90 320si :mrgreen:
pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..
Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:
Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...
Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac..... 8O
Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.
Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom..... :wink:
Kár, hogy az E60 az 5 BMW
mmike
Elküldve: 2013-10-04 11:41 Társalgó
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.
BMW service inclusive 5 év / 100.000km
Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.
100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok
Kivéve az E90 320si :mrgreen:
pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..
Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:
Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...
Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac..... 8O
Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.
Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom..... :wink:
Gondolom az autóiparban is ez van, érdemes megnézni aki még nem látta és elgondolkozni 5 percet...(Tervezett elavulás)
http://vimeo.com/65996589