Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Coyote Elküldve: 2012-03-12 18:44 Klíma

tompika írta:
YELLOW írta:
tompika írta: sziasztok!olyan kérdésem lenne hogy nekem az e46omban manuális a klíma vezérlésem,és szeretném kicserélni digitálisra,meg tudom uszni a dolgot annyival ha csak vezérlő panelt csserélek??? nagyon örülnék neki... előre is köszi!! és bocsi ha hülye a kérdés...:)


szerintem nem. kell ott mást is cserélni szerintem.


én szerintem is... :-(



Egy ismerősöm is érdeklődött utána, emiatt utánaolvastam más fórumokon. Azt mondják, a panelcsere egymagában nem elég, kell extra külső hőmérséklet-érzékelő, illetve fényérzékelő (solar sensor - nem ugyanaz, mint a lámpakapcsoló-fényérzékelő). Plusz a belső motorok is mások.
Motorcserék nélkül alig mennek a ventilátorok, túl kell hajtani a normál üzemmódhoz, illetve ez rövidíti a motorok élettartamát. Lehet venni hozzá kitet, amiben minden benne van, de az is 6-7 órás munkát jelent egy gyakorlott BMW szerelőnek is.
Ha ráguglizol, te is megtalálod ugyanezeket az infókat angol nyelvű fórumokon.

Konklúzió: nem érdemes nekiállni, mert nem csak a panel más.

tompika Elküldve: 2012-03-12 17:44 Klíma

YELLOW írta:
tompika írta: sziasztok!olyan kérdésem lenne hogy nekem az e46omban manuális a klíma vezérlésem,és szeretném kicserélni digitálisra,meg tudom uszni a dolgot annyival ha csak vezérlő panelt csserélek??? nagyon örülnék neki... előre is köszi!! és bocsi ha hülye a kérdés...:)


szerintem nem. kell ott mást is cserélni szerintem.


én szerintem is... :-(

YELLOW Elküldve: 2012-03-12 17:40 Klíma

tompika írta: sziasztok!olyan kérdésem lenne hogy nekem az e46omban manuális a klíma vezérlésem,és szeretném kicserélni digitálisra,meg tudom uszni a dolgot annyival ha csak vezérlő panelt csserélek??? nagyon örülnék neki... előre is köszi!! és bocsi ha hülye a kérdés...:)


szerintem nem. kell ott mást is cserélni szerintem.

tompika Elküldve: 2012-03-12 17:34 Klíma

sziasztok!olyan kérdésem lenne hogy nekem az e46omban manuális a klíma vezérlésem,és szeretném kicserélni digitálisra,meg tudom uszni a dolgot annyival ha csak vezérlő panelt csserélek??? nagyon örülnék neki... előre is köszi!! és bocsi ha hülye a kérdés...:)

Puli Elküldve: 2012-03-12 11:42 Az E46 Üzembentartási költsége.

Üdv! Én 136.000 km-rel vettem a 320d-t (Németo.ból) és 170.000 km körül kezdtem el írni,a javításokat.
A lista:

170.000km - kartergáz szűrő csere (11.000 Ft)

180.000km (2009-06-16)
1. LÉGSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ, pollenszűrő CSERE
2. TURBO ÉS EGR VÁKUMSZELEP SZŰRŐ TISZTÍTÁS
3. FÉKOLAJ, KORMÁNYSZERVÓ OLAJ ELL., UTÁNTÖLTÉSE
4. FUTÓMŰ LENGŐKAROK ÉS SZILENTEK ELL.
5. HIBAKÓDOK KIOLVASÁSA (EGR szelep, tárolt hiba)
6. SEBESSÉGVÉLTÓBAN ÉS DIFFERENCIÁLMŰBEN OLAJCSERE

183.000km (2009-07-15)
1. Első szilentek cseréje (lengőkarok végén) (23.000 Ft)
2. Első lengéscsillapítók cseréje (48.000 Ft)
3. Ékszíj, Klímaszíj, görgők (14.000 Ft)
+ munkadíj (25.000 Ft)
Összesen: 110.000 Ft

187.000km (2009-09-15)
1. olajcsere (17.000 Ft)
2. Műszaki, zöldkártya vizsga (29.000 Ft)
3. munkadíj (12.000 Ft) összesen: 59.000 Ft

195.500km (2010-01-23)
Bosch Akkumulátor csere (23.000 Ft)

196.000km (2010-02-02)
1. Termosztát (13.500 Ft)
2. munkadíj (6.500 Ft) összesen: 20.000 Ft

196.800km (2010-02-22)
1. EGR szelep mágnesszelepe (22.000 Ft)
2. munkadíj (8.000 Ft) összesen: 30.000 Ft

197.900km (2010-03-12)
kipu. csőhegesztés (10.000 Ft)

202.000km (2010-05-12)
1. olajcsere (+szűrő) ( 25000Ft)
2. olajszint jelző szenzor (7.000 Ft)
3. POLLENSZŰRŐ CSERE
4. KORMÁNYSZERVÓ OLAJ, HŰTŐVÍZ−FAGYÁLLÓ SZINT ELL., UTÁNTÖLTÉSE
5. FÉKPOFÁK, FÉKTÁRCSÁK ELL., KÉZIFÉK ELL., ILL. BEÁLLÍTÁSA
összesen: 32.000 Ft

202.000km (2010-05-18)
1. nyári gumi (Dunlop SP Sportmaxx, 225/45 R17) (100.000Ft)
2. futómű beállíttás + szerelés (15000 Ft)
összesen: 115.000 Ft

203.500km (2010-06-19)
kipuf.csőhegesztés (5.600 Ft)

205.000km (2010-07-17)
Klíma tisztítás feltöltés (10.000 Ft)

205.200km (2010-07-23)
vízpumpa csere (18.000 Ft + 7.000 Ft)

206.700km (2010-08-06)
Klímahűtő tisztítás (12.000 Ft)

212.500km (2010-10-28)
fékbetét csere (14.000 Ft + 4.000 Ft)
összesen: 18.000 Ft

212.800km (2010-11-04)
bal első lengőkar csere (39.000 Ft + 6.000 Ft)

213.800km (2010-11-15)
EGR termosztát csere(9.500 Ft + 1.500 Ft)
összesen: 11.000 Ft

216.200km (2011-01-07)
1. OLAJ CSERE (+OLAJSZŰRŐK)
2. ABLAKTÖRLŐ MOZGATÓ JAVÍTÁS (JOBB OLDALI LÖTYÖG)
3. KARTERGÁZSZŰRŐ CSERE
4. KORMÁNYSZERVÓ OLAJ, HŰTŐVÍZ−FAGYÁLLÓ SZINT ELL., UTÁNTÖLTÉSE
5. FÉKOLAJ, KORMÁNYSZERVÓ OLAJ ELL., UTÁNTÖLTÉSE
6. HIBAKÓDOK KIOLVASÁSA (IZZÍTÓ RELÉ)

összesen: 44.000 Ft (34.000 Ft + 10.000 Ft)

225.000km (2011-07-01)
Kipufogó hegesztés 2.500 Ft

226.000km (2011-07-19)
Klíma tisztítás,fertőtlenítés, pollenszűrő csere 12.000 Ft

230.200km (2011-09-04)
1. LÉGSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ, CSERE (5.500+3.000)
2. OLAJ CSERE (+OLAJSZŰRŐK) (14.000(4l)+3000)
3. FÉKBETÉTEK (11.000), FÉKTÁRCSÁK(28.800) CSERE, KÉZIFÉK ELL., ILL. BEÁLLÍTÁSA (KÉZI FÉK UTÁN HÚZÁS)
4. KORMÁNYMŰ HOLTJÁTÉK, FELFÜGGESZTÉS, CSATLAKOZÁSOK ELL., STABILIZÁTOR KAR (4.550), 2DB STBILIZÁTOR SZILENT(3.000)
5. HIBAKÓDOK KIOLVASÁSA
7. Műszaki vizsga (20.000)
összesen: 110.000Ft ( 90.995Ft + 19.000Ft)

237.000km (2011-12-17)
Generátorba feszültség szabályzó (10.000 + 5.000)
összesen: 15.000Ft

238.800km (2011-12-18)
Kipufogó javítás (5.000 + 1.000)
összesen: 6.000Ft

240.500km (2012-02-22)
Motor hűtővent. motor szabályzóellenállás csere (15.000 + 8.000)
összesen: 23.000Ft


UPDATE:
243.000km (2012-03-22)
1. LÉGSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ, POLLENSZŰRŐ CSERE (5.000+5.000+4.000)
2. OLAJ CSERE (+OLAJSZŰRŐK) (16.000(5 liter)+4000)
3. KÉT STABILIZÁTOR KAR (LEMFÖRDER) (13.200)
4. GENERÁTOR FELÚJÍTÁS (csapágyak,szénkefe) (15.000)
5. 2DB MOTORTARTÓ BAK (36.500)
6. 2DB VÁLTÓTARTÓ BAK (5.600)
7. GENERÁTORSZÍJ (5.000)
8. KLÍMASZÍJ (2.500)
9. PORLASZTÓ ALÁTÉT (900)
10. IZZÍTÓRELÉ (bontott) (8.000)
összesen: 150.000Ft ( 120.000Ft + 30.000Ft)

bbubbuka Elküldve: 2012-03-03 20:27 BMW318i E46

BMW_0902 írta:
bbubbuka írta:
BMW_0902 írta: Na kiderült, hogy nálam mi volt a baj. Nem szervo meg váltó, vagy kormánymű - 'hál Istennek, hanem szelepfedél tömítés ereszt. (A megnevezés lehet, hogy nem pontos, elfelejtettem, hogy pontosan hogyan is hijják :oops:)

Szóval eddig megálltam 57.000-ben. Remélem, hogy a bbubbuka kolléga is megússza ennyiből. :kiraly:

(A 318i szerelés képekben, és a beszerelt alkatrészekről info: http://bmwe46tumblr.blogspot.c...t-fel.html)


Na gratula :) Ez jó hír..
Hát én jelenleg ugye kötelező szerviz olaj,szűrők,gyertya és 1db trafó = 75k
Ezután fékek : brembo tárcsák,textar betétek,1db fékkar,fékolaj,stabilizátor,lökhárító fixálás,kézifék beállítás = 85k
Hétfőn pedig jön a motor szétszerelés, remélem megúszom a 8db hidrotőkével.. akkor kb. bent vagyok eddig 200-ban :D
Árak semmilyen munkadíjat nem tartalmaznak :)



Huh!!! :frigo:

Azért az nem rossz, pláne munkadíj nélkül!
Mennyiért is vetted - ha publikus? És honnan? (Gondolom nem volt előrelátható semmi sem, mármint a hibák...:(:(:()

Nem lennék a helyedben, mert ez már olyan állapot, amikor komolyan húsba mar a BMW imádat. Hát kitartást kívánok, meg töretlen lelkesedést! :kiraly:

(Amúgy én nagyon úgy tűnik, hogy a Teremtő velem volt, és egy jó masinát fogtam ki: egy igazi mintanémetet, leszámítva a motortérbeli rozsdáktól, mert motorikusan egy apró olajfolyástól eltekintve minden rendben van: fékek, futómű, klíma, elektronika, stb!)



Hát nézőpont kérdése, hogy én mennyire fogtam ki :)
A fékekről vételkor tudtam, hogy csere mind azt le is alkudtam.
Ami igazából meglepetés volt az az 1db gyujtótrafó meg most a hidrotőkék.
Tehát ez kb 50k-s tétel a 200-ból.. Sajnos a többit bármilyen használatautóra ráköltöttem volna.. Fékeket leszámítva persze.
2,5M volt maga csak az autó.
Remélem most már ha rendbe rakatom tip-top lesz :)

BMW_0902 Elküldve: 2012-03-03 18:40 BMW318i E46

bbubbuka írta:
BMW_0902 írta: Na kiderült, hogy nálam mi volt a baj. Nem szervo meg váltó, vagy kormánymű - 'hál Istennek, hanem szelepfedél tömítés ereszt. (A megnevezés lehet, hogy nem pontos, elfelejtettem, hogy pontosan hogyan is hijják :oops:)

Szóval eddig megálltam 57.000-ben. Remélem, hogy a bbubbuka kolléga is megússza ennyiből. :kiraly:

(A 318i szerelés képekben, és a beszerelt alkatrészekről info: http://bmwe46tumblr.blogspot.c...t-fel.html)


Na gratula :) Ez jó hír..
Hát én jelenleg ugye kötelező szerviz olaj,szűrők,gyertya és 1db trafó = 75k
Ezután fékek : brembo tárcsák,textar betétek,1db fékkar,fékolaj,stabilizátor,lökhárító fixálás,kézifék beállítás = 85k
Hétfőn pedig jön a motor szétszerelés, remélem megúszom a 8db hidrotőkével.. akkor kb. bent vagyok eddig 200-ban :D
Árak semmilyen munkadíjat nem tartalmaznak :)



Huh!!! :frigo:

Azért az nem rossz, pláne munkadíj nélkül!
Mennyiért is vetted - ha publikus? És honnan? (Gondolom nem volt előrelátható semmi sem, mármint a hibák...:(:(:()

Nem lennék a helyedben, mert ez már olyan állapot, amikor komolyan húsba mar a BMW imádat. Hát kitartást kívánok, meg töretlen lelkesedést! :kiraly:

(Amúgy én nagyon úgy tűnik, hogy a Teremtő velem volt, és egy jó masinát fogtam ki: egy igazi mintanémetet, leszámítva a motortérbeli rozsdáktól, mert motorikusan egy apró olajfolyástól eltekintve minden rendben van: fékek, futómű, klíma, elektronika, stb!)

ignasow Elküldve: 2012-02-25 15:49 Klíma

csavargo írta:
ignasow írta:
csavargo írta:
ignasow írta: Hello mindenki! A klíma kompresszorba nálam bemegy 2 kábel, na abból az egyik nekem elszakadva lóg és nem tudom hova kéne visszakötni, a másik oldható kötéssel visszatér a kopresszorhoz, valaki megtudná mondani? Előre is köszi!


Csőőő ha ugyanarra a vezetékre gondolunk akkor az a testkábel lessz nekem elég rövid vezeték az és körsaruval csavarozva van a motorblokkhoz


Hát az egyik az itt is egy rövid kábel de sztem az lesz a test, a másik van elszakadva és nincs meg a másik fele, ez menne a kapcsolóhoz szted?


igen az elektromágneshez megy (kompresszor ékszijtárcsája mögé)


Köszi működik:)))

csavargo Elküldve: 2012-02-25 15:05 Klíma

ignasow írta:
csavargo írta:
ignasow írta: Hello mindenki! A klíma kompresszorba nálam bemegy 2 kábel, na abból az egyik nekem elszakadva lóg és nem tudom hova kéne visszakötni, a másik oldható kötéssel visszatér a kopresszorhoz, valaki megtudná mondani? Előre is köszi!


Csőőő ha ugyanarra a vezetékre gondolunk akkor az a testkábel lessz nekem elég rövid vezeték az és körsaruval csavarozva van a motorblokkhoz


Hát az egyik az itt is egy rövid kábel de sztem az lesz a test, a másik van elszakadva és nincs meg a másik fele, ez menne a kapcsolóhoz szted?


igen az elektromágneshez megy (kompresszor ékszijtárcsája mögé)

ignasow Elküldve: 2012-02-25 14:57 Klíma

csavargo írta:
ignasow írta: Hello mindenki! A klíma kompresszorba nálam bemegy 2 kábel, na abból az egyik nekem elszakadva lóg és nem tudom hova kéne visszakötni, a másik oldható kötéssel visszatér a kopresszorhoz, valaki megtudná mondani? Előre is köszi!


Csőőő ha ugyanarra a vezetékre gondolunk akkor az a testkábel lessz nekem elég rövid vezeték az és körsaruval csavarozva van a motorblokkhoz


Hát az egyik az itt is egy rövid kábel de sztem az lesz a test, a másik van elszakadva és nincs meg a másik fele, ez menne a kapcsolóhoz szted?