Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


hil Elküldve: 2010-09-12 21:21 Autóvásárlás

Robinson írta:
kempelen írta:
Könyörgöm valaki írjon egy ellenpéldát. Mondjuk hogy megvette, átverték, több van benne, satöbbi...


Én úgy vettem a verdát, hogy kb 40-50e km-el kevesebbet mutatott, de leszarás tárgya lett (mivel tudtam róla) ;)

Off autó: Fiat Stilo 1.6 16v 3 ajtó. Megvettem horror árért, merthogy tip-top. Minden hónapban szervizben voltam, minimum fizetendő 40khuf. Gyújtótrafók sorban mentek el, akkor hálát adtam, hogy csak 4 hengere volt :D Az utolsó pont fehérváron szállt el, vonat haza. Vásárlás után 2 hónappal már az utca végéről hallották ha jövök, mert fémen fékeztem: full fékgarnitúra (bár ez ugye kopó alkatrész, megettem). Kipufogó tőből leszakadt a motorról a parlamentnél, pár héttel később a katalizátort kellett cserélni. A hátsó lámpák csatijai beégtek, az első lámpák párásodtak, a bölcső be volt hajolva. A full futómű csere természetesen alap, hiszen kopó alkatrészek mint tudjuk :D Előbb az expanziós szelep halt meg, aztán a klímakompresszor, majd télen lehúzott ablakkal közlekedés miatt torokgyulladás, mert a fűtéskábeleket elszaggatta az eltört ablaktörlő mechanika. Mikor beadta a kulcsot az akksi, már meg se lepődtem, be lehet azt bikázni, és különben is természeténél fogva egyszer ez is megtörténik - gondoltam még mindig szeretettel - majd kicseréltettem a vásárlás óta törött légszűrő házat és a szar lambdákat. Rükvercet - állítólag ez széria hiba - csak 3-as kapcsolása utána lehetett, különben reszelte a fogakat, kicsit szar volt a szinkron. Ez még nem is zavart volna, de a kuplung már kezdte megadni magát, egyest volt, hogy csak harmadik kuplungra tudtam lőni. Mikor el akartam adni lett körbe mérve, egy ép fújatlan elem nem volt rajta. Majd megdöglött a kuplung is. Mint kiderült, bucira volt törve mielőtt eladták nekem. Azt hiszem nem hagytam ki semmit :D

Megnyugodtál? :D


Szép történet, azt hittem, csak velem fordul elő ilyesmi

Robinson Elküldve: 2010-09-12 21:14 Autóvásárlás

kempelen írta:
Könyörgöm valaki írjon egy ellenpéldát. Mondjuk hogy megvette, átverték, több van benne, satöbbi...


Én úgy vettem a verdát, hogy kb 40-50e km-el kevesebbet mutatott, de leszarás tárgya lett (mivel tudtam róla) ;)

Off autó: Fiat Stilo 1.6 16v 3 ajtó. Megvettem horror árért, merthogy tip-top. Minden hónapban szervizben voltam, minimum fizetendő 40khuf. Gyújtótrafók sorban mentek el, akkor hálát adtam, hogy csak 4 hengere volt :D Az utolsó pont fehérváron szállt el, vonat haza. Vásárlás után 2 hónappal már az utca végéről hallották ha jövök, mert fémen fékeztem: full fékgarnitúra (bár ez ugye kopó alkatrész, megettem). Kipufogó tőből leszakadt a motorról a parlamentnél, pár héttel később a katalizátort kellett cserélni. A hátsó lámpák csatijai beégtek, az első lámpák párásodtak, a bölcső be volt hajolva. A full futómű csere természetesen alap, hiszen kopó alkatrészek mint tudjuk :D Előbb az expanziós szelep halt meg, aztán a klímakompresszor, majd télen lehúzott ablakkal közlekedés miatt torokgyulladás, mert a fűtéskábeleket elszaggatta az eltört ablaktörlő mechanika. Mikor beadta a kulcsot az akksi, már meg se lepődtem, be lehet azt bikázni, és különben is természeténél fogva egyszer ez is megtörténik - gondoltam még mindig szeretettel - majd kicseréltettem a vásárlás óta törött légszűrő házat és a szar lambdákat. Rükvercet - állítólag ez széria hiba - csak 3-as kapcsolása utána lehetett, különben reszelte a fogakat, kicsit szar volt a szinkron. Ez még nem is zavart volna, de a kuplung már kezdte megadni magát, egyest volt, hogy csak harmadik kuplungra tudtam lőni. Mikor el akartam adni lett körbe mérve, egy ép fújatlan elem nem volt rajta. Majd megdöglött a kuplung is. Mint kiderült, bucira volt törve mielőtt eladták nekem. Azt hiszem nem hagytam ki semmit :D

Megnyugodtál? :D

YELLOW Elküldve: 2010-09-12 05:05 Autóvásárlás

kleroo írta:
Robinson írta:

Nekem pont 2000-es évjáratú szekerem van, igaz, digitklíma nélkül, de 250e km-el, ebből én raktam bele 60e körül :) Eddig egy nagy bajom volt vele, az autólag beszerelt idnításgátló beszart, és leállt a kocsi a kereszteződésben. Ki lett dobva, azóta semmi gond :) Jabocs, a generátorom is elért a végéhez, az 60e-be fájt. Úgy gondolom, egy 10 éves autónak ennyit meg lehet adni negyedmillió km után ;)

Ami nagy kiadás lehet, az a turbó ha elszáll. Garett turbó 180e forint, ha nincs rajta a BMW embléma (amúgy 300e fölött :D) Nekem gyakorlatilag csak olajcsere, és tavaly cseréltem első fékbetéteket :D

Tartalék: nekem 168 lovat hoztak ki belőle, írás itt

Lassan cserés lesz a futómű, de hozzá tartozik, hogy én 19" kerekekkel gurulok pesten. Az nem éppen takarékos üzemmód :D Viszont az alkatrészek nem drágábbak mint pl. a fordnál, ebben 100%-ig biztos lehetsz! Ez csak népbutítás.

Kötelező pl. az olajcsere, 15e km-enként javallot. Nekem most 21e forintomba volt a művelet. 5,5l olajjal.

Porlasztók miatt nem kell félni, jóval olcsóbb mint a 150 lovas tesóknál :nyelvcsova::ugyis:

Ezen felül csak a szépítgetésre költöttem, másra nem. Sajnos többet nem tudok írni, mert koppkoppkopp problémamentes a kocsi :ugyis: Remélem meggyőző :D


Pont most nézegettem a carstylingos profilod



Robinsonnak van carstylingos profilja???8O

kleroo Elküldve: 2010-09-12 00:07 Autóvásárlás

Robinson írta:
kleroo írta: Sziasztok!
Jelenleg egy Ford Focus Ghia 1.8 mk1 tulaja vagyok....

Egyébként kinézetre(szín,beltér, nagyon hasonlít az ő autójára,ahogy így nézegettem a galériát: gampetibor


Nekem pont 2000-es évjáratú szekerem van, igaz, digitklíma nélkül, de 250e km-el, ebből én raktam bele 60e körül :) Eddig egy nagy bajom volt vele, az autólag beszerelt idnításgátló beszart, és leállt a kocsi a kereszteződésben. Ki lett dobva, azóta semmi gond :) Jabocs, a generátorom is elért a végéhez, az 60e-be fájt. Úgy gondolom, egy 10 éves autónak ennyit meg lehet adni negyedmillió km után ;)

Ami nagy kiadás lehet, az a turbó ha elszáll. Garett turbó 180e forint, ha nincs rajta a BMW embléma (amúgy 300e fölött :D) Nekem gyakorlatilag csak olajcsere, és tavaly cseréltem első fékbetéteket :D

Tartalék: nekem 168 lovat hoztak ki belőle, írás itt

Lassan cserés lesz a futómű, de hozzá tartozik, hogy én 19" kerekekkel gurulok pesten. Az nem éppen takarékos üzemmód :D Viszont az alkatrészek nem drágábbak mint pl. a fordnál, ebben 100%-ig biztos lehetsz! Ez csak népbutítás.

Kötelező pl. az olajcsere, 15e km-enként javallot. Nekem most 21e forintomba volt a művelet. 5,5l olajjal.

Porlasztók miatt nem kell félni, jóval olcsóbb mint a 150 lovas tesóknál :nyelvcsova::ugyis:

Ezen felül csak a szépítgetésre költöttem, másra nem. Sajnos többet nem tudok írni, mert koppkoppkopp problémamentes a kocsi :ugyis: Remélem meggyőző :D


Pont most nézegettem a carstylingos profilod
Nem igazán kell meggyőzni,inkább elrettenteni :D.
Kisgyerekkorom óta fanatikus BMW-buzi vagyok(nem a "vak" fajtából,hanem abból a fajtából aki belebuzul a jóba :D) :D
9éves voltam amikor ez a típus megjelent,és azóta is ez a kocsi/forma számomra az etalon autó.Semmi más nem tetszik jobban azóta sem :) .
Csak első kocsinál a fenntartás a lényeg. És ez a focus bmw-s géneket hord az olcsóbb szegmensben :)
Ha nem indiszkrét,akkor mennyibe kerülnek rá a kötelező fenntartási díjak? Jöhet PM-ben is ha úgy jó.
Ez a chip személyes tapasztalatod szerint hogyan viselkedik? (a fogyasztás javul kis tempónál? nem kormol? És a plusz teljesítmény megéri? vagy a 136 is bőven tökéletes. (
Értem én ezt úgy hogy pl focusnál. az 1.4es 75lovasnál 3mp-el megy jobbat százra a 100lovas,de a115lovas már csak 7tizeddel gyorsabb a 100lovasnál....)
esetleg priviben még szívesen várnék még bővebb írást. nagyon hálás lennék érte. :orokhala:
vagy ide is. ahogy érzed.

szerk: a váltója mennyire finom/pontos? a dízel bömösökről ilyen tapasztalatom nincs.
valamint a chipelés nem teszi ki túl nagy +igénybevételnek a váltó+kuplung berendezést?






Robinson Elküldve: 2010-09-11 23:58 Autóvásárlás

kleroo írta: Sziasztok!
Jelenleg egy Ford Focus Ghia 1.8 mk1 tulaja vagyok.
És lehetőségem lesz áttérni egy Bmw 320d (136lovas) E46-ra.
Röviden: egy nagyon közeli ismerősöm X6ra cseréli a mostani kis e46-t.
Ő vette itt magyarországon,2000nyarán 120ezer km van benne kb.
Állapota szép,nem túl fullos,de van benne jópár extra(sportosabb féle kormány,digit klíma)
De hátul pl nincs elektromos ablak,meg ilyen apró hiányosságok.
És nem kéne sokat ráfizetnem. szerintem

2 dolog rettent el.
1.
Nem tudom mennyibe kerülne fenntartani(az ismerősőm kicsit turpiskodik,így az nem mérce...)
2.
nem tudom mire számítsak szervizelést nézve. Eddig nem volt vele semmi baj, garázsban lakik,és egy sportosan,ügyesen vezető hölgy hajtja :)

Mert fontos lenne hogy ne kerüljön nagyon többe mint a focusom.

Mennyire problémás/drága utólag felspécizni? (gyári tempomat, hátsó el.ablakemelők pl)

A motorjában van még esetleges tartalék?(teljesítmény növelése)
Ilyen kocsival rendelkező tulaj bőlére engedett írását várom(szépen kérem :D )

Itt az oldalon vannak módosításokkal,cserékkel kapcsolatos cikkek?(fordfocuson rengeteg van,ezért kérdezem :) )

röviden: mire számítsak egy igényes kezekben lévő 120ezret futott 320d-től?
(azt leszámítva hogy még a focusomnál is brutálabb útfekvése van)
És mennyibe kerülnek rá a kötelező dolgok.


Egyébként kinézetre(szín,beltér, nagyon hasonlít az ő autójára,ahogy így nézegettem a galériát: gampetibor


Nekem pont 2000-es évjáratú szekerem van, igaz, digitklíma nélkül, de 250e km-el, ebből én raktam bele 60e körül :) Eddig egy nagy bajom volt vele, az autólag beszerelt idnításgátló beszart, és leállt a kocsi a kereszteződésben. Ki lett dobva, azóta semmi gond :) Jabocs, a generátorom is elért a végéhez, az 60e-be fájt. Úgy gondolom, egy 10 éves autónak ennyit meg lehet adni negyedmillió km után ;)

Ami nagy kiadás lehet, az a turbó ha elszáll. Garett turbó 180e forint, ha nincs rajta a BMW embléma (amúgy 300e fölött :D) Nekem gyakorlatilag csak olajcsere, és tavaly cseréltem első fékbetéteket :D

Tartalék: nekem 168 lovat hoztak ki belőle, írás itt

Lassan cserés lesz a futómű, de hozzá tartozik, hogy én 19" kerekekkel gurulok pesten. Az nem éppen takarékos üzemmód :D Viszont az alkatrészek nem drágábbak mint pl. a fordnál, ebben 100%-ig biztos lehetsz! Ez csak népbutítás.

Kötelező pl. az olajcsere, 15e km-enként javallot. Nekem most 21e forintomba volt a művelet. 5,5l olajjal.

Porlasztók miatt nem kell félni, jóval olcsóbb mint a 150 lovas tesóknál :nyelvcsova::ugyis:

Ezen felül csak a szépítgetésre költöttem, másra nem. Sajnos többet nem tudok írni, mert koppkoppkopp problémamentes a kocsi :ugyis: Remélem meggyőző :D

kleroo Elküldve: 2010-09-11 21:57 Autóvásárlás

Sziasztok!
Jelenleg egy Ford Focus Ghia 1.8 mk1 tulaja vagyok.
És lehetőségem lesz áttérni egy Bmw 320d (136lovas) E46-ra.
Röviden: egy nagyon közeli ismerősöm X6ra cseréli a mostani kis e46-t.
Ő vette itt magyarországon,2000nyarán 120ezer km van benne kb.
Állapota szép,nem túl fullos,de van benne jópár extra(sportosabb féle kormány,digit klíma)
De hátul pl nincs elektromos ablak,meg ilyen apró hiányosságok.
És nem kéne sokat ráfizetnem. szerintem

2 dolog rettent el.
1.
Nem tudom mennyibe kerülne fenntartani(az ismerősőm kicsit turpiskodik,így az nem mérce...)
2.
nem tudom mire számítsak szervizelést nézve. Eddig nem volt vele semmi baj, garázsban lakik,és egy sportosan,ügyesen vezető hölgy hajtja :)

Mert fontos lenne hogy ne kerüljön nagyon többe mint a focusom.

Mennyire problémás/drága utólag felspécizni? (gyári tempomat, hátsó el.ablakemelők pl)

A motorjában van még esetleges tartalék?(teljesítmény növelése)
Ilyen kocsival rendelkező tulaj bőlére engedett írását várom(szépen kérem :D )

Itt az oldalon vannak módosításokkal,cserékkel kapcsolatos cikkek?(fordfocuson rengeteg van,ezért kérdezem :) )

röviden: mire számítsak egy igényes kezekben lévő 120ezret futott 320d-től?
(azt leszámítva hogy még a focusomnál is brutálabb útfekvése van)
És mennyibe kerülnek rá a kötelező dolgok.


Egyébként kinézetre(szín,beltér, nagyon hasonlít az ő autójára,ahogy így nézegettem a galériát: gampetibor




YELLOW Elküldve: 2010-09-11 21:01 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:

Kikapcsol az, de sokat kell várni. A reggeli beülésnel meg azért megy, mert amint kinyitod az ajtót, felébred a klímavezérlő, mivel megindul a k-bus-on a forgalom.




de nem csak akkor megy, ha úgy lett leállítva? én mostanában úgy állítom le az autót, hogy befúvás le van kapcsolva, azaz a "zsilipek" lezárnak, ilyenkor nekem nem megy a kis venti se... elindulásnál sem.
viszont ha befúvással állítom le, akkor én is hallom ajtónyítás után.



Biztos, hogy megy ha van K-bus forgalom, még akkor is, ha kikapcsolod a befúvást.

Ja, feleslegesen kapcsolod ki, leállítás után a flapeket ugyanúgy bezárja magától a vezérlő.



igazából azért kapcsolom ki, hogy ha indítok, akkor gyújtásra ne induljon el, tudom amikor indít alapból leveszi a fordulatot, csak már kezdek hozzászokni... akkor fülelek még, de én máskor mindig hallottam, de mióta így leállítás előtt lekapcsolom már nem hallom... ezért gondoltam, de én elhiszem neked!

bmw320d4 Elküldve: 2010-09-11 20:43 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:

Kikapcsol az, de sokat kell várni. A reggeli beülésnel meg azért megy, mert amint kinyitod az ajtót, felébred a klímavezérlő, mivel megindul a k-bus-on a forgalom.




de nem csak akkor megy, ha úgy lett leállítva? én mostanában úgy állítom le az autót, hogy befúvás le van kapcsolva, azaz a "zsilipek" lezárnak, ilyenkor nekem nem megy a kis venti se... elindulásnál sem.
viszont ha befúvással állítom le, akkor én is hallom ajtónyítás után.



Biztos, hogy megy ha van K-bus forgalom, még akkor is, ha kikapcsolod a befúvást.

Ja, feleslegesen kapcsolod ki, leállítás után a flapeket ugyanúgy bezárja magától a vezérlő.

YELLOW Elküldve: 2010-09-11 20:28 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:

Kikapcsol az, de sokat kell várni. A reggeli beülésnel meg azért megy, mert amint kinyitod az ajtót, felébred a klímavezérlő, mivel megindul a k-bus-on a forgalom.




de nem csak akkor megy, ha úgy lett leállítva? én mostanában úgy állítom le az autót, hogy befúvás le van kapcsolva, azaz a "zsilipek" lezárnak, ilyenkor nekem nem megy a kis venti se... elindulásnál sem.
viszont ha befúvással állítom le, akkor én is hallom ajtónyítás után.

JanoE46 Elküldve: 2010-09-11 20:22 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Még mindíg nem tud valaki magyarázatot adni erre?8O


Kikapcsol az, de sokat kell várni. A reggeli beülésnel meg azért megy, mert amint kinyitod az ajtót, felébred a klímavezérlő, mivel megindul a k-bus-on a forgalom.




Mostmár ezt is tudom.Ez megmagyarázza azt is,miért nem merült az aksi.Köszi!