Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Hori Elküldve: 2009-07-18 14:33 Extra gyors találkozó!

5körül végzek pesten a busszal utána nekünk már jó a klímatisztitásos beülõs tali :lol:

Mondjuk kb 6óra körül lehetne valahol a tali

Tiba Elküldve: 2009-07-13 13:34 Eladó cuccok

Sziasztok!
Van itt egy pár cucc, amitõl, jó lenne ha megszabadítanátok.
Ha valakit érdekel valami, akkor az árat megbeszéljük, biztos meg tudunk egyezni.

Elsõ sérült lökös, nem teljesen üres. (a cuccok belõle, külön is):
http://sacred.uw.hu/cuccok/P1010009.JPG
http://sacred.uw.hu/cuccok/P1010010.JPG

Két gyári ködlámpa, hibátlan foncsorokkal:
http://sacred.uw.hu/cuccok/P1010006.JPG

Nem klímatartós, schaltzentrumus középkonzol:
http://sacred.uw.hu/cuccok/P1010016.JPG

Nem klímatartós középkonzol, + asc gomb:
http://sacred.uw.hu/cuccok/P1010018.JPG

Továbbá gyári elsõ hangszórók. (tükör mellé + ajtóba alulra)

gabor330d Elküldve: 2009-07-11 18:46 Eladó cuccok

sziasztok!

eladó:

e46 330d (m57n 204le automata) difi 50000 Ft
ugyan ehhez
kardán 25000 Ft
féltengelyek
fõtengely ékszíj tárcsa hibátlan 35000 Ft
szívósor (pillangó szelepek kiszedve) 20000 Ft
porlasztók (EU3) 20e /db
légtömegmérõ
kipufogó sor
turbonyomás szab. szelep
önindító
szervószivattyú
klímakompresszor
rail (magasnyomású)pumpa
automata váltó
turbó

+ sok motoralkatrész ...

fõtengely ékszíjtárcsa 20d hibátlan 30000 Ft

valamint
multigombos duplaindítós kormánylégzsák 50000 Ft
TV modul 16:9 -es (menet közben is megy) 50000 Ft

Érd : 06-20-2113093

Padre323i Elküldve: 2009-07-07 18:33 E46 TÍPUSHIBÁK

BarG írta:
Padre323i írta:
BarG írta:
Padre323i írta:
BarG írta:
Tano írta:
Alesi írta:
Ekszijtarcsa szetmenest mibol lehet latni/erezni?


Pl erõsödõ csikorgó-csörgõ hang, mintha csúszna az ékszíj, a gumis része elválik a fém résztõl, legrosszabb esetben ledobja a szíjakat.


Leállításkor nyikkanást lehet hallani.
Megemelt autónál alulról egy csavarhúzóval megfeszegeted a két fémrészt, akkor ha kis erõre nagyon elmozdul egymástól, akkor ott gond van. Másrészt ahogy az elmozdulás növekszik, kidörzsölés nyomok látszódnak a tárcsán, plusz a morzsolódó gumi kirakódás nyomok is lesznek a nagyobbik tárcsán. Amikor már csörög, jobb, ha trélerrel mész a szerelõdhöz!


Nekem is nyikkan egyet valami leállításkor,de ez benzines.Vagy az mindegy? :oops:


Ez tudtommal leginkább dízeles betegség, 2004-es autónál másodszor csinálom ezt a játékot. De nem kizárt, hogy az egyenletesebben forgó benzineseknél is idõvel bekövetkezhet. A Tiédben is vibration dampernek hívják a tárcsát, bár a realoem egyszerûbb képet mutat, mint a dízelé. Vagyis az is valami gumis megoldás lehet, belekódolva, hogy ki kelljen dobni idõnként.
Ha szabadon engedem a paranoiámat, akkor tudok még mondani vagy 5 lehetséges hibát, ami miatt nyikkanhat :oops:



Nyugodtan engedd szabadra! :D


Akkor,
- mázlista eset: csak a szíj van megkopva
- vezetõgörgõk, feszítõk
- generátorod csapágya
- klíma mágneskuplungja vagy a klímakompresszor csapágya, belseje
- kéttömegû lendkereked
- vízpumpa
- vezérmûlánc feszítõ, vezetõ, mittoménmi

Vannak tételek, amik nem mosolyfakasztóak .... :?


Az biztos hogy a szíj brutális állapotban van,de úgyse úszom meg ennyivel.. :o

BarG Elküldve: 2009-07-07 18:05 E46 TÍPUSHIBÁK

Padre323i írta:
BarG írta:
Padre323i írta:
BarG írta:
Tano írta:
Alesi írta:
Ekszijtarcsa szetmenest mibol lehet latni/erezni?


Pl erõsödõ csikorgó-csörgõ hang, mintha csúszna az ékszíj, a gumis része elválik a fém résztõl, legrosszabb esetben ledobja a szíjakat.


Leállításkor nyikkanást lehet hallani.
Megemelt autónál alulról egy csavarhúzóval megfeszegeted a két fémrészt, akkor ha kis erõre nagyon elmozdul egymástól, akkor ott gond van. Másrészt ahogy az elmozdulás növekszik, kidörzsölés nyomok látszódnak a tárcsán, plusz a morzsolódó gumi kirakódás nyomok is lesznek a nagyobbik tárcsán. Amikor már csörög, jobb, ha trélerrel mész a szerelõdhöz!


Nekem is nyikkan egyet valami leállításkor,de ez benzines.Vagy az mindegy? :oops:


Ez tudtommal leginkább dízeles betegség, 2004-es autónál másodszor csinálom ezt a játékot. De nem kizárt, hogy az egyenletesebben forgó benzineseknél is idõvel bekövetkezhet. A Tiédben is vibration dampernek hívják a tárcsát, bár a realoem egyszerûbb képet mutat, mint a dízelé. Vagyis az is valami gumis megoldás lehet, belekódolva, hogy ki kelljen dobni idõnként.
Ha szabadon engedem a paranoiámat, akkor tudok még mondani vagy 5 lehetséges hibát, ami miatt nyikkanhat :oops:



Nyugodtan engedd szabadra! :D


Akkor,
- mázlista eset: csak a szíj van megkopva
- vezetõgörgõk, feszítõk
- generátorod csapágya
- klíma mágneskuplungja vagy a klímakompresszor csapágya, belseje
- kéttömegû lendkereked
- vízpumpa
- vezérmûlánc feszítõ, vezetõ, mittoménmi

Vannak tételek, amik nem mosolyfakasztóak .... :?

Vendég Elküldve: 2009-07-06 18:33 E46 TÍPUSHIBÁK

BarG írta:
Tano írta:
Alesi írta:
Ekszijtarcsa szetmenest mibol lehet latni/erezni?


Pl erõsödõ csikorgó-csörgõ hang, mintha csúszna az ékszíj, a gumis része elválik a fém résztõl, legrosszabb esetben ledobja a szíjakat.


Leállításkor nyikkanást lehet hallani.
Megemelt autónál alulról egy csavarhúzóval megfeszegeted a két fémrészt, akkor ha kis erõre nagyon elmozdul egymástól, akkor ott gond van. Másrészt ahogy az elmozdulás növekszik, kidörzsölés nyomok látszódnak a tárcsán, plusz a morzsolódó gumi kirakódás nyomok is lesznek a nagyobbik tárcsán. Amikor már csörög, jobb, ha trélerrel mész a szerelõdhöz!


Szerintem ezek a tünetek már nagyon rossz állapotú tárcsánál jelentkeznek. Én úgy vettem észre, hogy alapjáraton járó motornál zakatoló hangot adott, majd levettem a klíma szíját és megszûnt. Amikor a tárcsát kicseréltem, alap helyzetben szinte láthatatlan volt a hiba, de egy csavarhúzóval szétfeszítve már jól látható volt a gumi öregedése.

vsop14 Elküldve: 2009-06-30 19:38 Manuális klíma - Digit klíma

diego316i írta:
Woockie írta: Tobbszor is olvastam, h ketzonas klima. e46-ban. Az milyen is? Az enyemben -szerintem- csak egyzonas van. A ketzonas azt jelenti, h ket kulonbozo homersekletet allithatsz be es az egyik oldalon x, a masik oldalon y homersekletet igyekszik tartani, nem?


Legjobb tudomásom szerint az E46-ban nincs kétzónás klíma.


most, hogy nézegettem, nekem is úgy tûnik. azért vicces, mert e36ból meg ami klímás volt, az mind duplaklímás.

diego316i Elküldve: 2009-06-30 18:59 Manuális klíma - Digit klíma

Woockie írta: Tobbszor is olvastam, h ketzonas klima. e46-ban. Az milyen is? Az enyemben -szerintem- csak egyzonas van. A ketzonas azt jelenti, h ket kulonbozo homersekletet allithatsz be es az egyik oldalon x, a masik oldalon y homersekletet igyekszik tartani, nem?


Legjobb tudomásom szerint az E46-ban nincs kétzónás klíma.

Timo Elküldve: 2009-06-30 15:23 Autóvásárlás

Sziasztok!

Egy 320d-t tervezek venni. Az autó 2002-es, németországból behozott Touring, multi kormány, 6 légzsák, két zónás klíma, nagyon megkímélt állapotú. Vezetett szervizkönyv, viszont ami kissé gyanús nekem, a 114 000 km.

Kérdésem az, hogy mi az esélye a hamisított szervizkönyvnek?
Utánanézni valahol az eredetiségének lehet-e valahol?

Köszi a válaszokat!

herpa Elküldve: 2009-06-29 11:00 Nem jön be levegõ az utastérbe.....

Nálam manuális klíma van, de pont ez jött elõ két hete, egyszer csak nem mûködött a ventillátor. Utána kikapcsoltam, bekapcsoltam, még ment pár percig, azóta vége.
Körbenéztem a neten, ott az Final Stage Unit/Endstufe Gebläse nevû alkatrész a hibás, ami tényleg úgy néz ki, mint egy süni, viszont baromi drága, kb. 20e.
Szóval ehhez a kesztyûtartó felõl lehet hozzáférni? Múlt héten szétszedtem a motortér felõl a ventillátor motorjához a pollenszûrõ alatti/mögötti részt, de onnan nem sok minden látszott, sünit egyáltalán nem láttam.
Ki lehet mérni valahogy, hogy tényleg ezzel van gond?