Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Benten Elküldve: 2008-05-09 14:48 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

Van ötletek a következõ jelenségre?

Klíma ventillátor 3-as, 4-es, 5-ös intenzitási fokozatba "kopog"/"kluttyog"/ciripel. Erõsebb kanyarba intenzívebben. Elõször a kanyarba lettem figyemes a ciripelésre, azt hittem a 17es kerekek kinyírták a jól ismert elsõ futomû alkatrészeket, de Rhantossal mentünk egy körre, s semmi kritikusat nem hallott. Utána sikerült diagnosztizálni a klímás story-t... Nézegetem a realoem-et, s én - laikus - a klíma kompresszor-t hajtó szíj vmely oldali görgõire/tárcsáira gondolok. Szerintetek? Kritikus? Ha kikapcsolom a klímát/fûtést 0 hang (vééééégre), 1-es fokozaton szintúgy.

Vendég Elküldve: 2008-04-19 12:24 Fûtés - Klíma

atidesign írta:
Burns írta:
atidesign írta: Bakker kint van a hõcserélõ....
Persze mindent ki kellett szedni.
Mûszerfal, merevítõ keret, müszeregyszég, fûtés - hûtésrendszer és a végén pedíg a hõcserélõhûtõt... :?
Nagy szopás nem kívánom senkinek.
Ráadásul gyári hibás a hûtõ a gyári összeeresztésnél elengedett és ott szökött meg a gáz!
GÁZ...!

Errõl a beavatkozásról nem csináltál véletlenül egy fotó sorozatot? Konkrétan az érdekelne, hogy a klíma tisztító habot hol lehet bejuttatni a hõcserélõre, és hol van a kondenzvíz kivezetés?


Szia.
Képeket nem csináltam ugyan de tudok segíteni az ügyben.
A höcserélõre a tisztítót elég macera bejuttatni.
Az utastérszûrõ felõl lehet mégpedíg úgy hogy ki kell bontani a tüzfalig az utastérszûrõ házat ez 2 nagyobb elem.
Utána látni lehet a vrntilátor házat, három csavarra meg két patental le lehet venni a fedelét, utána már látni a ventilátort, azt egy nagy fémpatent fogja középen azt kioldani és kijön a ventilátor ami mögött ott van a hõcserélõ.
Arra lehet ráfújni a habot, utána várni min 30 percet addig össze lehet rakni a cuccot.
A kondenzvíz a fûtésház alján távozik, ott van csatlakoztatva egy gumi ágyba mely kivezeti a seb.váltó fökött lévõ védõburkolatra és onnan elfolyik.
Miután összeraktuk a ventilátor + utastérszûrõházat és eltelt már 30 perc akkor nyitott ablakokkal a ventilátor legmagasabb fokozatában fujassuk a levegõt 5-10 percig. A KLÍMA NE LEGYEN BEKAPCSOLVA!
Ennyi dióhélyban...
:wink:


Köszönöm a segítséget!
A ventilátorig már eljutottam;-) A klíma tisztítás nem jelent problémát, mert az elõzõ autómon is én csináltam, csak az nem volt ennyire eldugva. A fûtés hõcserélõje a klíma hõcserélõ alatt van?

atidesign Elküldve: 2008-04-19 09:35 Fûtés - Klíma

Burns írta:
atidesign írta: Bakker kint van a hõcserélõ....
Persze mindent ki kellett szedni.
Mûszerfal, merevítõ keret, müszeregyszég, fûtés - hûtésrendszer és a végén pedíg a hõcserélõhûtõt... :?
Nagy szopás nem kívánom senkinek.
Ráadásul gyári hibás a hûtõ a gyári összeeresztésnél elengedett és ott szökött meg a gáz!
GÁZ...!

Errõl a beavatkozásról nem csináltál véletlenül egy fotó sorozatot? Konkrétan az érdekelne, hogy a klíma tisztító habot hol lehet bejuttatni a hõcserélõre, és hol van a kondenzvíz kivezetés?


Szia.
Képeket nem csináltam ugyan de tudok segíteni az ügyben.
A höcserélõre a tisztítót elég macera bejuttatni.
Az utastérszûrõ felõl lehet mégpedíg úgy hogy ki kell bontani a tüzfalig az utastérszûrõ házat ez 2 nagyobb elem.
Utána látni lehet a vrntilátor házat, három csavarra meg két patental le lehet venni a fedelét, utána már látni a ventilátort, azt egy nagy fémpatent fogja középen azt kioldani és kijön a ventilátor ami mögött ott van a hõcserélõ.
Arra lehet ráfújni a habot, utána várni min 30 percet addig össze lehet rakni a cuccot.
A kondenzvíz a fûtésház alján távozik, ott van csatlakoztatva egy gumi ágyba mely kivezeti a seb.váltó fökött lévõ védõburkolatra és onnan elfolyik.
Miután összeraktuk a ventilátor + utastérszûrõházat és eltelt már 30 perc akkor nyitott ablakokkal a ventilátor legmagasabb fokozatában fujassuk a levegõt 5-10 percig. A KLÍMA NE LEGYEN BEKAPCSOLVA!
Ennyi dióhélyban...
:wink:

Vendég Elküldve: 2008-04-18 22:56 Fûtés - Klíma

atidesign írta: Bakker kint van a hõcserélõ....
Persze mindent ki kellett szedni.
Mûszerfal, merevítõ keret, müszeregyszég, fûtés - hûtésrendszer és a végén pedíg a hõcserélõhûtõt... :?
Nagy szopás nem kívánom senkinek.
Ráadásul gyári hibás a hûtõ a gyári összeeresztésnél elengedett és ott szökött meg a gáz!
GÁZ...!

Errõl a beavatkozásról nem csináltál véletlenül egy fotó sorozatot? Konkrétan az érdekelne, hogy a klíma tisztító habot hol lehet bejuttatni a hõcserélõre, és hol van a kondenzvíz kivezetés?

atidesign Elküldve: 2008-04-17 10:28 Fûtés - Klíma

A keringetõt csak akkor érdemes bekapcsolni ha büdös szennyezett területen közlekedünk.
De a keringetõvel eggyütt viszont kell a klímát használni külömben bepárásodnak a szélvédõk.

Jótanács!
A klíma mûködése után célszerü magas ventilátor fokozatban leengedett ablakokkal a hõcserélõt kiszellõztetni-leszárítani, így nem lessz büdös az ûjraindításnál.

atidesign Elküldve: 2008-04-12 13:57 Fûtés - Klíma

Na már mindegy...!
Szóval ha valaki nekiálna evaporator/lepárló hûtõ/belsõ klímahûtõt cserélni kösse fel a gatyeszt.
A cucc a fulkefelõl jön ki. :!:
A mûszerfalat már kivettem csak megakadtam a kormánynál, ugyanis a légzsákot egy spec (nem torx) csavar fogja amihez az egész városba nem találtam szerszámot ugyhogy meg kellett rendelnem.
Ha a mûszerfal kintvan a merevítõ fém keretet is ki kell szedni és utána jöhet a fütésrendzer amit a motortér felõl lehet kicsavarozni amihez szét kell szedni a teljes vízvályut!
Na de most pihi mert a szerszám csak 3 nap mulv aérkezik.... :( :( :(

atidesign Elküldve: 2008-04-11 17:55 Fûtés - Klíma

Üdv sorstársak.
Meg van a klímaproblémám...!
Csak hogy a legrosszabb....
A belsó lepárló hûtõ ereszti a gázt valahol és ki kell szedni.
Csinált már valaki ilyesmit?
Merre jön ki motortér vagy fülke fele?
Mûcserfalat ki kell venni hozzá?
Ha tudtok valamit megköszönném a segítséget.
Köszi.
:(

atidesign Elküldve: 2008-04-09 20:31 Hifi beszerelése e46-ba

Még egy lényeges kérdés!
Ha 2 din-es cuccot szeretnék beszerelni a klímavezérlõt be lehet tenni a tároló helyére símán vagy másik fajta vezérlõ kell?
Csinált már valaki ilyesmit?

BarG Elküldve: 2008-03-25 19:47 E46 TÍPUSHIBÁK

Halihó!

Mily boldogság, újra ide írhatok! :?

Jelenség: a motor leállításakor nyikkanó hang.
Gépes: 330Cd, 2004, 204LE
valós km: 126 000

Cserélve: hosszbordás szíj + klímaékszíj + összes feszítõ, feszítõpatronok, görgõk, vízpumpa - MINDEN egyes forgó vacak lötyögött!!! +még cserélnem kell a viszkokuplungot is. No, azt nem vettem meg elõre. Gyakorlott szerelõ 4 órai kemény munkája kellett hozzá, a viszkó nélkül volt majdnem kerek 100 pénz. :cry:
Na, mi lesz a következõ?
üdv

davidzoli Elküldve: 2008-03-25 13:43 Hifi beszerelése e46-ba

Köszönöm, így én is alaposabban szétnéztem a galériákban.
Hát sajna nem jön be a dolog. Digitklíma van és most olyan szép egységes minden... Csak hát ba...a meg kazattás a rádió... :lol: (szalonban 120k a cd-s, használtan 50k. Gondoltam ennyibõl már valami sokat tudó cucc is van a media***ktban...)
Hát akkor maradnak a dolgok a helyükön. Mehet a horgászat az hírdetési részlegben :roll: