Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


gueszka Elküldve: 2017-08-09 21:34 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről :)


ezen kár vitázni, mert én sok autón láttam. tűző napon melegben leszárítja kívül a párát, de ha meleg van és árnyékban állsz, nincs szélmozgás, akkor párásodni fog kívül, ha belül elég jól lehűti a levegő.
ózonozásnál kell a klíma, ha meleg van kint, vagy meleg a levegő. ugyanis az ózontisztításnak a dús oxigén a feltétele, és a hideg levegőben több az oxigén jellemzően. ezért célszerű tavasszal, amíg 20 fok alatt van a levegő elvégezni, mert akkor nem kell klímát kapcsolni. a legjobb garázsban, ahol fel sem tud melegedni a kaszni, vagy árnyékban. sőt rá lehet kötni akksi töltőt is, és akkor a motort sem kell beindítani, csak gyújtáson a belső keringetést üzemeltetni. a töltő kell, mert a venti motorja hamar lezabálja az akksit.
melegben, 20-fok felett pedig muszáj klímázni a jó hatásfok miatt, másképp nem sokat ér. főleg nem ócsó ózongenerátorokkal.


Nekem is volt már hogy párásodott kívülről... Főleg amikor esett az eső és belső a belső keringetés ment...


:) Szerintem sokan keverik a dolgokat.Eső alkalmával belülről párásodik ha nem megy a klíma(főleg ha vizes ruhában ül az ember az autóban),és belső keringetésre van állítva a levegő.Párásodás miatt olyankor jobb külső beszívásra állítani a levegőkeringetést.A klíma esőben nagyon hasznos,mert pikk-pakk leszárítja a párát.De olyankor biztosan nem kívülről párásodik a szélvédő,mármint esőben.


szerintem meg sokan azt sem tudják, hogyan működik a klíma. tudok olyat, hogy több éve meg volt az autója és azóta úgy használta a klímát, ahogy megvette. mindig megjegyezte a leállítási állapotot. csak a hőfokot nyomogatta, a venti automatán ment, és a belső keringetés is ment folyamatosan. nem értem az ilyen emberek, hogy tudnak létezni a világban, boldogulni. itt most nem az előző hozzászólóra értem, hanem hogy úgy használnak autót, hogy sok funkcióról nem is tudnak, rosszul használnak dolgokat. és akkor női tulajtól és hasonlók, csak kitudja hogy használta az autót. :D


:) Sokakat nem is érdekel semmi,csak használják.És sokszor tényleg rosszul...

Annyit még leírok az előző hozzászólónak,hogy ha ilyen gond van,akkor esetleg megnézni az ajtókat,hogy rendesen szigetelnek e a gumi kéderek,illetve a párazáró rendbe legyen,ami az ajtóban van.Kis beázás már okozhat szélvédő párásodást.Esetleg még a vizes pollenszűrő okozza még ezt,főleg esőben.Belső keringetés helyett pedig külső beszívásra kell tenni a levegőkeringetést.Lehet csak ennyi a baj tényleg. :) Mondjuk a klíma akkor is leszedi a párát,ha belső keringetésen van a levegő.De esőben jobb a külső beszívásra átállítani.Olyankor le kell szednie a párát klíma nélkül is.


Mondom hogy kívülről párásodott :) tényeken ne vitatkozzunk :) az ablaktörlővel töröltem le a párát, az meg ugye kívül van :) de majd legközelebb felveszem videóra... egyébként érdekelne mitől lehet. Eső esik. Klíma megy. Belső légkeringetés és igen KÍVÜLRŐL párásodik alul, ahol a klíma megfújja az ablakot... gondolom a hőmérséklet különbség miatt... de elég volt ha csak párás volt a levegő akkor is... nyomatnom kellett az ablaktörlőt mert alul jött fel a pára...




Bitu79 Elküldve: 2017-08-09 09:10 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről :)


ezen kár vitázni, mert én sok autón láttam. tűző napon melegben leszárítja kívül a párát, de ha meleg van és árnyékban állsz, nincs szélmozgás, akkor párásodni fog kívül, ha belül elég jól lehűti a levegő.
ózonozásnál kell a klíma, ha meleg van kint, vagy meleg a levegő. ugyanis az ózontisztításnak a dús oxigén a feltétele, és a hideg levegőben több az oxigén jellemzően. ezért célszerű tavasszal, amíg 20 fok alatt van a levegő elvégezni, mert akkor nem kell klímát kapcsolni. a legjobb garázsban, ahol fel sem tud melegedni a kaszni, vagy árnyékban. sőt rá lehet kötni akksi töltőt is, és akkor a motort sem kell beindítani, csak gyújtáson a belső keringetést üzemeltetni. a töltő kell, mert a venti motorja hamar lezabálja az akksit.
melegben, 20-fok felett pedig muszáj klímázni a jó hatásfok miatt, másképp nem sokat ér. főleg nem ócsó ózongenerátorokkal.


Nekem is volt már hogy párásodott kívülről... Főleg amikor esett az eső és belső a belső keringetés ment...


:) Szerintem sokan keverik a dolgokat.Eső alkalmával belülről párásodik ha nem megy a klíma(főleg ha vizes ruhában ül az ember az autóban),és belső keringetésre van állítva a levegő.Párásodás miatt olyankor jobb külső beszívásra állítani a levegőkeringetést.A klíma esőben nagyon hasznos,mert pikk-pakk leszárítja a párát.De olyankor biztosan nem kívülről párásodik a szélvédő,mármint esőben.


szerintem meg sokan azt sem tudják, hogyan működik a klíma. tudok olyat, hogy több éve meg volt az autója és azóta úgy használta a klímát, ahogy megvette. mindig megjegyezte a leállítási állapotot. csak a hőfokot nyomogatta, a venti automatán ment, és a belső keringetés is ment folyamatosan. nem értem az ilyen emberek, hogy tudnak létezni a világban, boldogulni. itt most nem az előző hozzászólóra értem, hanem hogy úgy használnak autót, hogy sok funkcióról nem is tudnak, rosszul használnak dolgokat. és akkor női tulajtól és hasonlók, csak kitudja hogy használta az autót. :D


:) Sokakat nem is érdekel semmi,csak használják.És sokszor tényleg rosszul...

Annyit még leírok az előző hozzászólónak,hogy ha ilyen gond van,akkor esetleg megnézni az ajtókat,hogy rendesen szigetelnek e a gumi kéderek,illetve a párazáró rendbe legyen,ami az ajtóban van.Kis beázás már okozhat szélvédő párásodást.Esetleg még a vizes pollenszűrő okozza még ezt,főleg esőben.Belső keringetés helyett pedig külső beszívásra kell tenni a levegőkeringetést.Lehet csak ennyi a baj tényleg. :) Mondjuk a klíma akkor is leszedi a párát,ha belső keringetésen van a levegő.De esőben jobb a külső beszívásra átállítani.Olyankor le kell szednie a párát klíma nélkül is.





YELLOW Elküldve: 2017-08-09 09:06 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről :)


ezen kár vitázni, mert én sok autón láttam. tűző napon melegben leszárítja kívül a párát, de ha meleg van és árnyékban állsz, nincs szélmozgás, akkor párásodni fog kívül, ha belül elég jól lehűti a levegő.
ózonozásnál kell a klíma, ha meleg van kint, vagy meleg a levegő. ugyanis az ózontisztításnak a dús oxigén a feltétele, és a hideg levegőben több az oxigén jellemzően. ezért célszerű tavasszal, amíg 20 fok alatt van a levegő elvégezni, mert akkor nem kell klímát kapcsolni. a legjobb garázsban, ahol fel sem tud melegedni a kaszni, vagy árnyékban. sőt rá lehet kötni akksi töltőt is, és akkor a motort sem kell beindítani, csak gyújtáson a belső keringetést üzemeltetni. a töltő kell, mert a venti motorja hamar lezabálja az akksit.
melegben, 20-fok felett pedig muszáj klímázni a jó hatásfok miatt, másképp nem sokat ér. főleg nem ócsó ózongenerátorokkal.


Nekem is volt már hogy párásodott kívülről... Főleg amikor esett az eső és belső a belső keringetés ment...


:) Szerintem sokan keverik a dolgokat.Eső alkalmával belülről párásodik ha nem megy a klíma(főleg ha vizes ruhában ül az ember az autóban),és belső keringetésre van állítva a levegő.Párásodás miatt olyankor jobb külső beszívásra állítani a levegőkeringetést.A klíma esőben nagyon hasznos,mert pikk-pakk leszárítja a párát.De olyankor biztosan nem kívülről párásodik a szélvédő,mármint esőben.


szerintem meg sokan azt sem tudják, hogyan működik a klíma. tudok olyat, hogy több éve meg volt az autója és azóta úgy használta a klímát, ahogy megvette. mindig megjegyezte a leállítási állapotot. csak a hőfokot nyomogatta, a venti automatán ment, és a belső keringetés is ment folyamatosan. nem értem az ilyen emberek, hogy tudnak létezni a világban, boldogulni. itt most nem az előző hozzászólóra értem, hanem hogy úgy használnak autót, hogy sok funkcióról nem is tudnak, rosszul használnak dolgokat. és akkor női tulajtól és hasonlók, csak kitudja hogy használta az autót. :D

Bitu79 Elküldve: 2017-08-09 08:58 klíma tisztítás

gueszka írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről :)


ezen kár vitázni, mert én sok autón láttam. tűző napon melegben leszárítja kívül a párát, de ha meleg van és árnyékban állsz, nincs szélmozgás, akkor párásodni fog kívül, ha belül elég jól lehűti a levegő.
ózonozásnál kell a klíma, ha meleg van kint, vagy meleg a levegő. ugyanis az ózontisztításnak a dús oxigén a feltétele, és a hideg levegőben több az oxigén jellemzően. ezért célszerű tavasszal, amíg 20 fok alatt van a levegő elvégezni, mert akkor nem kell klímát kapcsolni. a legjobb garázsban, ahol fel sem tud melegedni a kaszni, vagy árnyékban. sőt rá lehet kötni akksi töltőt is, és akkor a motort sem kell beindítani, csak gyújtáson a belső keringetést üzemeltetni. a töltő kell, mert a venti motorja hamar lezabálja az akksit.
melegben, 20-fok felett pedig muszáj klímázni a jó hatásfok miatt, másképp nem sokat ér. főleg nem ócsó ózongenerátorokkal.


Nekem is volt már hogy párásodott kívülről... Főleg amikor esett az eső és belső a belső keringetés ment...


:) Szerintem sokan keverik a dolgokat.Eső alkalmával belülről párásodik ha nem megy a klíma(főleg ha vizes ruhában ül az ember az autóban),és belső keringetésre van állítva a levegő.Párásodás miatt olyankor jobb külső beszívásra állítani a levegőkeringetést.A klíma esőben nagyon hasznos,mert pikk-pakk leszárítja a párát.De olyankor biztosan nem kívülről párásodik a szélvédő,mármint esőben.

gueszka Elküldve: 2017-08-07 21:50 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről :)


ezen kár vitázni, mert én sok autón láttam. tűző napon melegben leszárítja kívül a párát, de ha meleg van és árnyékban állsz, nincs szélmozgás, akkor párásodni fog kívül, ha belül elég jól lehűti a levegő.
ózonozásnál kell a klíma, ha meleg van kint, vagy meleg a levegő. ugyanis az ózontisztításnak a dús oxigén a feltétele, és a hideg levegőben több az oxigén jellemzően. ezért célszerű tavasszal, amíg 20 fok alatt van a levegő elvégezni, mert akkor nem kell klímát kapcsolni. a legjobb garázsban, ahol fel sem tud melegedni a kaszni, vagy árnyékban. sőt rá lehet kötni akksi töltőt is, és akkor a motort sem kell beindítani, csak gyújtáson a belső keringetést üzemeltetni. a töltő kell, mert a venti motorja hamar lezabálja az akksit.
melegben, 20-fok felett pedig muszáj klímázni a jó hatásfok miatt, másképp nem sokat ér. főleg nem ócsó ózongenerátorokkal.


Nekem is volt már hogy párásodott kívülről... Főleg amikor esett az eső és belső a belső keringetés ment...

YELLOW Elküldve: 2017-08-06 18:42 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről :)


ezen kár vitázni, mert én sok autón láttam. tűző napon melegben leszárítja kívül a párát, de ha meleg van és árnyékban állsz, nincs szélmozgás, akkor párásodni fog kívül, ha belül elég jól lehűti a levegő.
ózonozásnál kell a klíma, ha meleg van kint, vagy meleg a levegő. ugyanis az ózontisztításnak a dús oxigén a feltétele, és a hideg levegőben több az oxigén jellemzően. ezért célszerű tavasszal, amíg 20 fok alatt van a levegő elvégezni, mert akkor nem kell klímát kapcsolni. a legjobb garázsban, ahol fel sem tud melegedni a kaszni, vagy árnyékban. sőt rá lehet kötni akksi töltőt is, és akkor a motort sem kell beindítani, csak gyújtáson a belső keringetést üzemeltetni. a töltő kell, mert a venti motorja hamar lezabálja az akksit.
melegben, 20-fok felett pedig muszáj klímázni a jó hatásfok miatt, másképp nem sokat ér. főleg nem ócsó ózongenerátorokkal.

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 18:33 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről :)







Igy van...bent hideg,kivulrol meleg aztan lecsapodott kivulrol nekem is... Menet kozben nincs ilyen jelenseg persze nem is megy orult modjara a klima akkor.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 17:53 klíma tisztítás

Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről :)





Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 17:46 klíma tisztítás

Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.

YELLOW Elküldve: 2017-08-06 15:46 klíma tisztítás

srácok! ne építsetek már piramist! :merges1:
legyen már logikátok. ilyen nagy beszédnél az utolsót hagyjátok meg, az előtte lévőket lehet törölni. átláthatatlan lesz, meg egymás korábbi hozzászólásaiba írtok csak bele. köszi!

Bitu, ha tudod, hogy hülyeség, amit írsz, akkor ne hajtsad már több kommenten keresztül. csak a szűrőház tisztítása nem fogja megoldani, hacsak szó szerint nincs odadögölve valami.

annak a szárítószűrőnek semmi köze ehhez. hisz el si mondod miért. tök felesleges cserélni. nem tud pára a rendszerből kijutni, mert akkor gáz sem lenne már benne.

nekem is klímázás után párás szokott lenni a rostély, még akkor si ilyen melegben, ha leállítom a befúvást. ez fizika semmi más.
nekem a szélvédő kívül volt párás nem belül. mint otthon az ablak télen. kint hideg van, bent meleg, ablak belül párás. nekem a klíma olyan jól hűt, hogy a kinti meleg lecsapódik pára formájában, de kint párás nem ebnt.