Összesen 2609 találat
YELLOW
Elküldve: 2017-04-06 19:13 Klímavezérlõ hiba
davech írta:
Üdvözletem! Olyan gondom van hogy a klíma panel sűrűn újraindul. Fogja magát, kikapcs-bekapcs. Klíma panel gond lehet, vagy okozhatja a süni hibája is? Még annyit vettem észre hogy gyújtás ráadáskor huhogó hangot hallani, változó fordulaton kezdi fújni a levegőt.
a vége az lehet süni probléma, viszont olyat még nem láttam, hogy a süni hibája miatt maga a panel kikapcsol. esetleg nézd emg nincs-e kontakt hiba a biztiknél, vagy a klímavezérlő csatlakozásnál.
davech
Elküldve: 2017-04-06 19:02 Klímavezérlõ hiba
Üdvözletem! Olyan gondom van hogy a klíma panel sűrűn újraindul. Fogja magát, kikapcs-bekapcs. Klíma panel gond lehet, vagy okozhatja a süni hibája is? Még annyit vettem észre hogy gyújtás ráadáskor huhogó hangot hallani, változó fordulaton kezdi fújni a levegőt.
John
Elküldve: 2017-04-05 15:32 Hütövetillátor
John írta:
Sziasztok,M43b16 nem kapcsol időben (Gondolom e-miatt forr)kivéve ha a klímagombot be nyomom 2 másodpercre majd ki,olyankor forog de csak halk fokozatban,Inpa aktíválásnál pedig mint a turbó.Inpa nem ad ki hibát,a hőmérsékletet érzékeli de mégse kapcsol magától.Valami fotót arról a kis vezetékről a venti vezérlőjéről tudna valaki mutatni? Úgy tűnik érzékeli hogy forró a motor de nem kapcsol időben. Köszi
Vezetékek épnek tűnnek de magas fokozatba sose kapcsol a venti volt már valakinek ilyen esete?
Gabesz1701
Elküldve: 2017-04-04 17:37 Az E90/E91 üzemben tartási költsége
Dutch írta:
Gabesz1701 írta:
lalada írta:
update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal
Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment :) de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k :) mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k :)
Nagyon nagyon rossz helyen nézed az alkatrészeket, simán csak így rákeresve találtam 145ért lendkereket :) kuplungkészlet 60e. :) és ehhez semmi nem kell csak egy email cím :)
A kérdés az, hogy ti hol nézitek :)
Én a láng autónál néztem, mert ott tudok kedvezményt...
Kuplung szett
LUK
Kisker ár
121 944 Ft
Kedvezményes ár: 73 166 Ft
Kedv.: 40,00 %
Kettőstömegű lendkerék
LUK
Kisker ár: 353 577 Ft
Kedvezményes ár: 212 146 Ft
Kedv.: 40,00 %
Már akkor mondjátok meg mennyi egy E46 318i-hez, mert nekem lendkerékkel munkadíjjal a szerelő 270ezerbe számolta ki :) és a láng-nál se jött ki sokkal olcsóbban az alkatrész.
kuplung szett 55-60ezer, lendkerék 160k azt hiszem így mondták + munkadíj
Dutch
Elküldve: 2017-04-04 16:56 Az E90/E91 üzemben tartási költsége
Gabesz1701 írta:
lalada írta:
update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal
Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment :) de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k :) mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k :)
Nagyon nagyon rossz helyen nézed az alkatrészeket, simán csak így rákeresve találtam 145ért lendkereket :) kuplungkészlet 60e. :) és ehhez semmi nem kell csak egy email cím :)
Gabesz1701
Elküldve: 2017-04-04 15:15 Az E90/E91 üzemben tartási költsége
lalada írta:
update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal
Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment :) de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k :) mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k :)
atish1970
Elküldve: 2017-04-02 15:50 Klíma
Sziasztok!
Van egy 2006-os E91 320D autóm és az a problémám hogy a klíma kompresszorhoz, csak egy nem terhelhető 12V megy le. Vagyis ott a 12V ,de mégsem.
Találkozott esetleg valaki ilyen problémával?
Sajnos nem találom a kompresszor reléjét sem.
segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv Attila.
John
Elküldve: 2017-04-02 11:44 Hütövetillátor
Sziasztok,M43b16 nem kapcsol időben (Gondolom e-miatt forr)kivéve ha a klímagombot be nyomom 2 másodpercre majd ki,olyankor forog de csak halk fokozatban,Inpa aktíválásnál pedig mint a turbó.Inpa nem ad ki hibát,a hőmérsékletet érzékeli de mégse kapcsol magától.Valami fotót arról a kis vezetékről a venti vezérlőjéről tudna valaki mutatni? Úgy tűnik érzékeli hogy forró a motor de nem kapcsol időben. Köszi
kacsorjanika
Elküldve: 2017-03-21 21:09 Fûtõventillátor
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
Kicseréltem a sünit szépen működik a ventilátorom! Köszönöm a segítséget YELLOW :porgosnevetos:
De már megint lenne egy kérdésem... Ha a szellőzőnél átállítom kékre felül mindenütt hideget fúj de a lábhoz meg meleget. Klíma esetén is... Mi lehet a gond:?:
te ügyibb vagy, nekem kb 3 éve csinálja ezt, és már vagy 1 éve meg van a süni, de még nem cseréltem ki :D szép mi? jó munkához idő kell.
fűtéscsapod is rossz. lehet csak tisztítani kell jobb esetben.
Igen jó munkához idő kell... :wink: kb 40 perc volt a csere, youtube vidó alapján, nehezebbnek hittem... össze már pikpakk ment. :D
Fűtéscsapot hol találom:?:
motortér, bal nyulván mellett.
Köszi akkor szétkapom ezt is.
YELLOW
Elküldve: 2017-03-21 20:24 Fûtõventillátor
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
Kicseréltem a sünit szépen működik a ventilátorom! Köszönöm a segítséget YELLOW :porgosnevetos:
De már megint lenne egy kérdésem... Ha a szellőzőnél átállítom kékre felül mindenütt hideget fúj de a lábhoz meg meleget. Klíma esetén is... Mi lehet a gond:?:
te ügyibb vagy, nekem kb 3 éve csinálja ezt, és már vagy 1 éve meg van a süni, de még nem cseréltem ki :D szép mi? jó munkához idő kell.
fűtéscsapod is rossz. lehet csak tisztítani kell jobb esetben.
Igen jó munkához idő kell... :wink: kb 40 perc volt a csere, youtube vidó alapján, nehezebbnek hittem... össze már pikpakk ment. :D
Fűtéscsapot hol találom:?:
motortér, bal nyulván mellett.