Laza írta:
Laza írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
No, ma 11-kor mentem itthonról, a zsír új akksiban 10,6V volt, még beindította az autót. Valami szipákol rendesen. Remélem Miklós holnap tud mondani vmit...
a 10,6V-ot mikor mérted? mert annyival biztosúristen nem indul be.
ha indítózás közben, akkor oké talán beröffen, de ha gyújtáson, vagy üresen, akkor kizárt.
Izzitás után. És biztos atyaúristen beindult
akkor viszont cellazárlat gyanús az az akksi.
Ma reggel 11,4V, volt, kivett biztosíték mellett. Még ez sem jó, de legalább könnyebben indult. Ami fura még, hogy ha ráadom a gyujtást, a fűtés venti lassan így is felpörög, persze semmire nem reagál. Délután Milós Nyíregyen, majd leírom mit mond.
Voltam Miklósnál Nyíregyen, a világításproblémám orvosolta: szoftveres gond, ahogy elmondtam a tüneteket már bólogatott is. Lényeg hogy a legújabb szoftverben van ez a bug, a megoldás hogy vissza kell tenni rá régebbi szoftvert, vagy ezt a részt átírni - és lám, jó is lett.
Akksi merülés: Na ez az ami húzósabb, mert 28 modul lehet ami ébresztgeti az autót. Tesztelni kell, ami lehet egy nap, lehet akár másfél hét is - ennyi időre ott kell hagyni a gépet. Amit látott hogy akksit folyamatosan regisztrálgatták a régi tulaj, mondott Miklós vagy 6 km óra állást is (közelmúltból) amikor csinálták. Kűzdöttek már ezzel a problémával valószínűleg...
Tegnap 66% volt az akksim szintje, ma reggel 76%. Csak azt nem tudja hogy mi ébresztgeti az autót :mrgreen::merges1: Főleg hogy van mikor ébresztgeti valami, és van mikor nem
Probléma ugyan úgy fentáll, most nincs kedvem Nyíregyen hagyni az autót 1 hét-10 napig.. a kérdésem az lenne, van-e valami olyan szoftver, amivel lehetne nézni hogy mi az ami felébresztgeti az autót?
Most rákötöttem egy ampermérőt, lezárás után 7,5A, majd 2-3 perc múlva 2,5A a felvett áram. Fél óra múlva megnéztem, és akkor már 5-10mA volt - ami jó is lenne, ha így maradna.
múltkor elkezdtem írni egy hsz.-t, csak ugye az sem jó teljes mértékben.
de valamilyen szinten ki lehet vele zárni dolgokat.
biztosítékok kiszedegetése. ami mondjuk köthető a klímához, azokat kiveszed egyik este. másik este visszarakod, és kiveszed mondjuk valamelyik másét. esetleg ki lehet szűrni.
lehetséges, hogy a klíma ventid indul vissza. nálunk süni miatt indul vissza. nem tudod neked milyen van, de van biztos ahhoz is, mivel F30-hoz is van, azt eléggé ismerem kézközelből, ha lehet így mondani. mindegyikkel előjönnek a gondok. sajnos a BMW-nél valaki nagyon rosszul tervezte meg ezeket, aki az elektronikával foglalkozik.
az is lehet, hogy nem mindig indul be.
sajnos a vezérlőket testbench nélkül nagyon időigényes kiszűrni. az pedig a gyártónak van, vagy elvetemülteknek, akik valahogy csináltak. bár ahhoz is gyári programok kellenek.