lalada írta:
Idézet:
Helo!
Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán. :)
jó tanács: ne csak az árat nézd.:kiraly:
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..
lehet női autó volt, mert tolatóradar meg van benne. egyszerű legyen, de arénázzon ha fal van mögötte.
az a gumi meg elég könnyen ki tud szakadni. nekem nincs sok km-em, de én többet szállok ki/be az autóba, az én oldalamon semmi, míg az asszony oldalán már látszik, hogy olyan fura a gumi. nincs kiszakadva, de ilyen kopás nyomos, mintha érne el. valószínű rosszul szál ki, amin nem csodálkozok, mert azt a retkes ajtót sosem nyitja ki rendesen, hanem 1 kattanásra max, oké 45kg, de ahogy száll ki biztos állandóan hozzá dörzsölődik. nálam meg inkább az aülés oldal, deréktámasz résznél látszik. pedig nem hordok olyan ruhákat.
szóval valószínű női, városi autó lehetett, sok ki/be szállással.
egyébként a többivele gyet értek. nekem az is bosszantó, hogy az E46-ba nincs dupla-digit klíma, míg az E36-ban volt, E39 volt, csak pont ebben nem. arról nem is beszélve, hogy nem rég tudtam meg, hogy volt, amiben klíma sem volt. egy BMW-ben!!! :vazze:
szóval ebben a kategóriában digit klíma alap! mondjuk a műszarfal így szebb, hogy nincs kijelző, bár tény, azért trendibb és aktuálisabb, bár nekem csúnya az a dudor. bár én sem vennék anélkül.