Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


hil Elküldve: 2015-12-04 16:38 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
Azért egy sufni diagolás, és egy márkaszervizes között van némi különbség.


jah, hogyne. milyen jól belőtték neki a BC-s kart :fetreng:


Köszi a hozzászólásokat,és h. megpróbáltok segíteni!
Igen Yellow,ebben igazad van teljesen.
Pedig nagyon verték a mellüket a gyári cuccra. :D
:/ Kár h. nincs a közelben senki.
Az a baj,hogy BMW diag 1.4-ese van a haveromnak,de ez nem kezel mindent.
Bc-s kart mondjuk ezzel kapcsoltuk be :)
Győr tényleg messze van.Az oda-vissza út 15 000 ft lenne,így nem éri meg.
Közben Pitykoo átküldte az autója beállításait.
Neki 10 gombos panelja van,de neki is kinyílanak.

Sziasztok!
Mi az a 10 gombos és 12 gombos klíma vezérlő. A 12 gombos nem az FL. utánikban van? A mostanim 12 gombos, az Fl. előtti 10 gombos volt.

A fenének kell a levél aljára annyi entert tenni





Elküldve: 2015-12-04 13:13 Társalgó

Esetleg bemásolnátok a ti beállításaitokat?
Gondolom itt kell valamit átírni,mert a leírások alapján az ihka vezérlő vezérli a csappantyúk mozgató motorját.
:) Köszi mégegyszer mindenkinek a segítségét.
Egy dolgot leírok:
Egyik ismim mondott ilyesmit,hogy klímapanel betanítás:
Rárakod gyujtásra a kocsit,és közben nyomvatartod a klimapanelen a kis ventis gombot(amivel ugye kikapcsolod),plusz a belső levegő keringetést pár másodpercig.Ezután leveszed a gyujtást.Ez valami betanítás dolog.
De nálam nem csinált semmit :/
Mondjuk én nem találtam ilyesmit a neten.De létezik ez a dolog?
Azt nem tudom,honnan vehette.

elgeri Elküldve: 2015-12-01 15:01 E90 vásárlás

lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán. :)


jó tanács: ne csak az árat nézd.:kiraly:
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



Ha újonnan veszi az ember, akkor az alul extrázottság kicsit más tészta. De használtan már nem stimmelhet minden az ember szája íze szerint. Nekem is manuál van, a műszerfalra ránézve sose szerettem a látványát, de használat közben elviselhető. Viszont a kocsi általános jó állapota miatt, az ilyen dolgokat lenyeli a használt autó vásárló. Persze nem pont a légkondit, hanem ki ezt, ki azt! Minden nem stimmelhet, de azt vettem észre, hogy a nem tetsző dolgokkal is meg tud barátkozni az ember, ha egyébként meg van elégedve az összképpel.

lantika Elküldve: 2015-12-01 12:15 E90 vásárlás

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán. :)


jó tanács: ne csak az árat nézd.:kiraly:
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



lehet női autó volt, mert tolatóradar meg van benne. egyszerű legyen, de arénázzon ha fal van mögötte.
az a gumi meg elég könnyen ki tud szakadni. nekem nincs sok km-em, de én többet szállok ki/be az autóba, az én oldalamon semmi, míg az asszony oldalán már látszik, hogy olyan fura a gumi. nincs kiszakadva, de ilyen kopás nyomos, mintha érne el. valószínű rosszul szál ki, amin nem csodálkozok, mert azt a retkes ajtót sosem nyitja ki rendesen, hanem 1 kattanásra max, oké 45kg, de ahogy száll ki biztos állandóan hozzá dörzsölődik. nálam meg inkább az aülés oldal, deréktámasz résznél látszik. pedig nem hordok olyan ruhákat.
szóval valószínű női, városi autó lehetett, sok ki/be szállással.
egyébként a többivele gyet értek. nekem az is bosszantó, hogy az E46-ba nincs dupla-digit klíma, míg az E36-ban volt, E39 volt, csak pont ebben nem. arról nem is beszélve, hogy nem rég tudtam meg, hogy volt, amiben klíma sem volt. egy BMW-ben!!! :vazze:
szóval ebben a kategóriában digit klíma alap! mondjuk a műszarfal így szebb, hogy nincs kijelző, bár tény, azért trendibb és aktuálisabb, bár nekem csúnya az a dudor. bár én sem vennék anélkül.


Csak annyit a klima hiänyrol,hogy pl itt eszak nemetorszägban kb 2 hetig van 30 fok,egyebkent 25 körül nyäron. Szoval a klima egy felesleges extra itt. Es gondolj bele,ettöl eszakabbra. Ettöl függetlenül nekem van benne. :mrgreen:


a klíma nem csak melegben kell ;) bár mondom ezt én, aki korábban nyáron is alig hazsnálta, kb az utóbbi 2 évben kezdtem el használgatni hosszabb utakon. én értelek, de akkor is szebben néz ki. én azt mondom, akinek van pénz BMW-re, azt már egy digitklíma felára ne fogja meg. természetesen érthető. a német amúgy is olyan, hogy ha nem muszáj nem költ feleslegesen. megveszi a jó cuccot, de amire szükség van. ezért nem kerülnek az autók, 25-30ezer km előtt olajcserére, viszont nem számít ha hivatalos szervízbe viszi. az már más, hogy a török munkás ott is elkummantja az egészet.
kicsit ülésfűtés ellen is voltam, d emár azt is jó dolognak tartom, de azért nem tetetek be. veszek 1500-2000 között ilyen tezskósat oszt jóvan :D asszony fázik csak általában. amúgyis ritkán van kint nagy hidegben az autó, bár a garázs nem teljesen fűtott, de pár fokkal melegebb van bent mindig.


ülesfütes

YELLOW Elküldve: 2015-12-01 12:05 E90 vásárlás

lantika írta:
YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán. :)


jó tanács: ne csak az árat nézd.:kiraly:
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



lehet női autó volt, mert tolatóradar meg van benne. egyszerű legyen, de arénázzon ha fal van mögötte.
az a gumi meg elég könnyen ki tud szakadni. nekem nincs sok km-em, de én többet szállok ki/be az autóba, az én oldalamon semmi, míg az asszony oldalán már látszik, hogy olyan fura a gumi. nincs kiszakadva, de ilyen kopás nyomos, mintha érne el. valószínű rosszul szál ki, amin nem csodálkozok, mert azt a retkes ajtót sosem nyitja ki rendesen, hanem 1 kattanásra max, oké 45kg, de ahogy száll ki biztos állandóan hozzá dörzsölődik. nálam meg inkább az aülés oldal, deréktámasz résznél látszik. pedig nem hordok olyan ruhákat.
szóval valószínű női, városi autó lehetett, sok ki/be szállással.
egyébként a többivele gyet értek. nekem az is bosszantó, hogy az E46-ba nincs dupla-digit klíma, míg az E36-ban volt, E39 volt, csak pont ebben nem. arról nem is beszélve, hogy nem rég tudtam meg, hogy volt, amiben klíma sem volt. egy BMW-ben!!! :vazze:
szóval ebben a kategóriában digit klíma alap! mondjuk a műszarfal így szebb, hogy nincs kijelző, bár tény, azért trendibb és aktuálisabb, bár nekem csúnya az a dudor. bár én sem vennék anélkül.


Csak annyit a klima hiänyrol,hogy pl itt eszak nemetorszägban kb 2 hetig van 30 fok,egyebkent 25 körül nyäron. Szoval a klima egy felesleges extra itt. Es gondolj bele,ettöl eszakabbra. Ettöl függetlenül nekem van benne. :mrgreen:


a klíma nem csak melegben kell ;) bár mondom ezt én, aki korábban nyáron is alig hazsnálta, kb az utóbbi 2 évben kezdtem el használgatni hosszabb utakon. én értelek, de akkor is szebben néz ki. én azt mondom, akinek van pénz BMW-re, azt már egy digitklíma felára ne fogja meg. természetesen érthető. a német amúgy is olyan, hogy ha nem muszáj nem költ feleslegesen. megveszi a jó cuccot, de amire szükség van. ezért nem kerülnek az autók, 25-30ezer km előtt olajcserére, viszont nem számít ha hivatalos szervízbe viszi. az már más, hogy a török munkás ott is elkummantja az egészet.
kicsit ülésfűtés ellen is voltam, d emár azt is jó dolognak tartom, de azért nem tetetek be. veszek 1500-2000 között ilyen tezskósat oszt jóvan :D asszony fázik csak általában. amúgyis ritkán van kint nagy hidegben az autó, bár a garázs nem teljesen fűtott, de pár fokkal melegebb van bent mindig.

lantika Elküldve: 2015-12-01 11:55 E90 vásárlás

YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán. :)


jó tanács: ne csak az árat nézd.:kiraly:
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



lehet női autó volt, mert tolatóradar meg van benne. egyszerű legyen, de arénázzon ha fal van mögötte.
az a gumi meg elég könnyen ki tud szakadni. nekem nincs sok km-em, de én többet szállok ki/be az autóba, az én oldalamon semmi, míg az asszony oldalán már látszik, hogy olyan fura a gumi. nincs kiszakadva, de ilyen kopás nyomos, mintha érne el. valószínű rosszul szál ki, amin nem csodálkozok, mert azt a retkes ajtót sosem nyitja ki rendesen, hanem 1 kattanásra max, oké 45kg, de ahogy száll ki biztos állandóan hozzá dörzsölődik. nálam meg inkább az aülés oldal, deréktámasz résznél látszik. pedig nem hordok olyan ruhákat.
szóval valószínű női, városi autó lehetett, sok ki/be szállással.
egyébként a többivele gyet értek. nekem az is bosszantó, hogy az E46-ba nincs dupla-digit klíma, míg az E36-ban volt, E39 volt, csak pont ebben nem. arról nem is beszélve, hogy nem rég tudtam meg, hogy volt, amiben klíma sem volt. egy BMW-ben!!! :vazze:
szóval ebben a kategóriában digit klíma alap! mondjuk a műszarfal így szebb, hogy nincs kijelző, bár tény, azért trendibb és aktuálisabb, bár nekem csúnya az a dudor. bár én sem vennék anélkül.


Csak annyit a klima hiänyrol,hogy pl itt eszak nemetorszägban kb 2 hetig van 30 fok,egyebkent 25 körül nyäron. Szoval a klima egy felesleges extra itt. Es gondolj bele,ettöl eszakabbra. Ettöl függetlenül nekem van benne. :mrgreen:

YELLOW Elküldve: 2015-12-01 11:50 E90 vásárlás

lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán. :)


jó tanács: ne csak az árat nézd.:kiraly:
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



lehet női autó volt, mert tolatóradar meg van benne. egyszerű legyen, de arénázzon ha fal van mögötte.
az a gumi meg elég könnyen ki tud szakadni. nekem nincs sok km-em, de én többet szállok ki/be az autóba, az én oldalamon semmi, míg az asszony oldalán már látszik, hogy olyan fura a gumi. nincs kiszakadva, de ilyen kopás nyomos, mintha érne el. valószínű rosszul szál ki, amin nem csodálkozok, mert azt a retkes ajtót sosem nyitja ki rendesen, hanem 1 kattanásra max, oké 45kg, de ahogy száll ki biztos állandóan hozzá dörzsölődik. nálam meg inkább az aülés oldal, deréktámasz résznél látszik. pedig nem hordok olyan ruhákat.
szóval valószínű női, városi autó lehetett, sok ki/be szállással.
egyébként a többivele gyet értek. nekem az is bosszantó, hogy az E46-ba nincs dupla-digit klíma, míg az E36-ban volt, E39 volt, csak pont ebben nem. arról nem is beszélve, hogy nem rég tudtam meg, hogy volt, amiben klíma sem volt. egy BMW-ben!!! :vazze:
szóval ebben a kategóriában digit klíma alap! mondjuk a műszarfal így szebb, hogy nincs kijelző, bár tény, azért trendibb és aktuálisabb, bár nekem csúnya az a dudor. bár én sem vennék anélkül.

lalada Elküldve: 2015-12-01 11:00 E90 vásárlás



Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán. :)


jó tanács: ne csak az árat nézd.:kiraly:
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..

laszlo0918 Elküldve: 2015-11-30 17:55 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
laszlo0918 írta:
YELLOW írta:
laszlo0918 írta:
YELLOW írta:
jamborj írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

A problémám az lenne, hogy amikor bekapcsolom a fűtést vagy a klímát, hosszú ideig szaggatva megy a ventillátor és szaggatva fújja a levegőt.
Megjegyzés: néha égett olajszaghoz hasonlót is befúj a ventillàtor, pedig nincs olajfolyás sehol, nem tudom, hogy a kettő összefügg-e?!

Mi lehet a probléma és hogyan lehet orvosolni?


a szaggatott fújáshoz tudok hozzászólni, az enyém dettó azt csinálja. a süni lesz a ludas. már megvettem, csak baxtam kicserélni, amíg jó idő volt. :D amúgy valószínű, van, hogy magától is bekapcsol, mikor le van zárva az autó. vigyázni kell, mert leszívhatja az akksit.


Tényleg bekapcsolhatja a ventilátort magától? gyújtás nélkül? Nekem is hullámzik néha a ventilátor erősség...ilyenkor érdemes már cserélni? nehéz kicserélni?


igen. nekem olykor csinál olyat, hogyleállítom az autót, és haloványan megy a venti. vagy egyszercsak elindul magától hiába le van zárva az autó is. egyébként az az érdekes, hogy a minap direkt megnéztem lakatfogóval, de nem evsz fel olyan nagy áramot, ha megy, hogy komolyabb gondot okozzon.
ezért én úgy szoktam, hogy még járó motornál, mondjuk mielőtt hazaérek, egy jó 500 méterrel korábban leveszem totál, hogy a klímapanelen ne legyen semmi fény. általában olyankor jó, nem indul el újra. de volt már, hogy úgy is elindult.


Yellow. És mennyi idejére kocsi leállítás után kapcsolgat be neked a venti magától? Nekem olyan gondom van hogy pár nap után azt veszem észre hogy gyengül az aksi ami egyébként új és még nincsenek is hidegek. Nem tudom hogy valami fantomfogyasztóm van e vagy esetleg meg kéne perselyeztetnem az önindítót. Lehet az szippantja az aksit startoláskor jobban mint kéne.



nem ülök felette órákat. de volt olyan, hogy már lejárt a 15 perc, amikor lekapcsol mindent, ami megy. rádió, világítás, stb. és volt, hogy utána kapcsolt be. nekem ez elég ahhoz, hogy valószínű elindulhat később is.
egyébként lehet több fantomfogyasztó a rendszerben. pl riasztós autónál plusz rizikó.
akksi meg lehet nem érg vetted, de kitudjamióta állt a polcon, vagy ahol tárolták azok akik vették. gyártástól számítva fél év már sok időnek számít. sok helyen szokták töltögetni az akksit emiatt. nagyáruházban nem igen. és ugye pár nap nem használat okozhat gondot, főleg ha nem emntél vele sokat, de többet indítottál. a hideg pluszban rátesz.
hidegben érdemes az akksit melegíteni, mostani autóknál nem gáz, mert nyitásra általában kapcsol a beltér világítás, villog a lámpa, dízelnél izzít. ezek megindítanak annyi áramot, ami megmelengeti az akksit. indítás előtt célszerű egy pár másodpercre a lámpát felkapcsolni. főleg nem dízelnél.
de még számítanak az akksi paraméterei is. ja meg hidegben sűrűbb az olaj, nehezebben forgatja meg az önindító a főtengelyt. de nem tudom gyengülés latt mit kell érteni, miben nyílvánul meg pontossan? többet teker, vagy lassabban forgatja be a motort?


Hát lassabban fordítja át a motort az önindító felvillannak a kontroll égők mikor startolok a kocsi megy minden nap csak keveset.Vannak kollégáim akik ugyanazt az utat járják szóval körülmények hasonlóak és senki nem panaszkodik ilyesmire.Azért gondolom hogy az enyémmel van valami gáz.


nem tudom a kollégáidnak miylen gépei vannak. de egy dízel beindítása eleve többet vesz ki az akksiból. az önindító is több áramot vesz fel.
amúgy gondolkoztam már rajta, egy mikrovezérlővel tudnék figyelni áramot egész nap az autón. nem lenne nagy cucc, talán egy 10ezerből meg is építhető. aztán 1sec-es mintavételezéssel mérné az áramot, amit tárolna, mondjuk egy SD-re. kiderülne a turpisság. biztos, hogy nem mindig kapcsol be. de néha tutti.
egyébként általában ez okoz iylen gondokat, vagy a multimédia és riasztó. más nem nagyon jellemző.


Én azon gondolkodtam hogy beiktatok egy multimétert mérni az áramfelvételt. Meg bedobnám a laptopot egy webkam-mal a csomagtartóba és úgy figyelném meg de a te ötleted se rossz :) csak én azt a kütyüt nem tudom megcsinálni sajna.

YELLOW Elküldve: 2015-11-30 13:45 Fûtés - Klíma

laszlo0918 írta:
YELLOW írta:
laszlo0918 írta:
YELLOW írta:
jamborj írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

A problémám az lenne, hogy amikor bekapcsolom a fűtést vagy a klímát, hosszú ideig szaggatva megy a ventillátor és szaggatva fújja a levegőt.
Megjegyzés: néha égett olajszaghoz hasonlót is befúj a ventillàtor, pedig nincs olajfolyás sehol, nem tudom, hogy a kettő összefügg-e?!

Mi lehet a probléma és hogyan lehet orvosolni?


a szaggatott fújáshoz tudok hozzászólni, az enyém dettó azt csinálja. a süni lesz a ludas. már megvettem, csak baxtam kicserélni, amíg jó idő volt. :D amúgy valószínű, van, hogy magától is bekapcsol, mikor le van zárva az autó. vigyázni kell, mert leszívhatja az akksit.


Tényleg bekapcsolhatja a ventilátort magától? gyújtás nélkül? Nekem is hullámzik néha a ventilátor erősség...ilyenkor érdemes már cserélni? nehéz kicserélni?


igen. nekem olykor csinál olyat, hogyleállítom az autót, és haloványan megy a venti. vagy egyszercsak elindul magától hiába le van zárva az autó is. egyébként az az érdekes, hogy a minap direkt megnéztem lakatfogóval, de nem evsz fel olyan nagy áramot, ha megy, hogy komolyabb gondot okozzon.
ezért én úgy szoktam, hogy még járó motornál, mondjuk mielőtt hazaérek, egy jó 500 méterrel korábban leveszem totál, hogy a klímapanelen ne legyen semmi fény. általában olyankor jó, nem indul el újra. de volt már, hogy úgy is elindult.


Yellow. És mennyi idejére kocsi leállítás után kapcsolgat be neked a venti magától? Nekem olyan gondom van hogy pár nap után azt veszem észre hogy gyengül az aksi ami egyébként új és még nincsenek is hidegek. Nem tudom hogy valami fantomfogyasztóm van e vagy esetleg meg kéne perselyeztetnem az önindítót. Lehet az szippantja az aksit startoláskor jobban mint kéne.



nem ülök felette órákat. de volt olyan, hogy már lejárt a 15 perc, amikor lekapcsol mindent, ami megy. rádió, világítás, stb. és volt, hogy utána kapcsolt be. nekem ez elég ahhoz, hogy valószínű elindulhat később is.
egyébként lehet több fantomfogyasztó a rendszerben. pl riasztós autónál plusz rizikó.
akksi meg lehet nem érg vetted, de kitudjamióta állt a polcon, vagy ahol tárolták azok akik vették. gyártástól számítva fél év már sok időnek számít. sok helyen szokták töltögetni az akksit emiatt. nagyáruházban nem igen. és ugye pár nap nem használat okozhat gondot, főleg ha nem emntél vele sokat, de többet indítottál. a hideg pluszban rátesz.
hidegben érdemes az akksit melegíteni, mostani autóknál nem gáz, mert nyitásra általában kapcsol a beltér világítás, villog a lámpa, dízelnél izzít. ezek megindítanak annyi áramot, ami megmelengeti az akksit. indítás előtt célszerű egy pár másodpercre a lámpát felkapcsolni. főleg nem dízelnél.
de még számítanak az akksi paraméterei is. ja meg hidegben sűrűbb az olaj, nehezebben forgatja meg az önindító a főtengelyt. de nem tudom gyengülés latt mit kell érteni, miben nyílvánul meg pontossan? többet teker, vagy lassabban forgatja be a motort?


Hát lassabban fordítja át a motort az önindító felvillannak a kontroll égők mikor startolok a kocsi megy minden nap csak keveset.Vannak kollégáim akik ugyanazt az utat járják szóval körülmények hasonlóak és senki nem panaszkodik ilyesmire.Azért gondolom hogy az enyémmel van valami gáz.


nem tudom a kollégáidnak miylen gépei vannak. de egy dízel beindítása eleve többet vesz ki az akksiból. az önindító is több áramot vesz fel.
amúgy gondolkoztam már rajta, egy mikrovezérlővel tudnék figyelni áramot egész nap az autón. nem lenne nagy cucc, talán egy 10ezerből meg is építhető. aztán 1sec-es mintavételezéssel mérné az áramot, amit tárolna, mondjuk egy SD-re. kiderülne a turpisság. biztos, hogy nem mindig kapcsol be. de néha tutti.
egyébként általában ez okoz iylen gondokat, vagy a multimédia és riasztó. más nem nagyon jellemző.