Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 415 találat


lantika Elküldve: 2015-07-11 15:25 Fékjavítás

Pocses írta:
lantika írta: Ugy nez ki a jobb elsö feknyerget ki kell cserelnem,mert amikor a beteteket csereltem alig tudtam visszanyomni a munkahengert,a porvedö gumi is mintha meg lenne tekeredve kicsit. A bal oldali munkahengert tök könnyen vissza tudtam nyomni,ezert gondolom,hogy szorul a jobb oldali munkahenger. Meg azert is gondolom,mert fekezesnel huz balra az auto,nem veszesen,de tartani kell a kormänyt. Szoval a szerviz ajänlata 370€ uj nyereggel,fekolaj cserevel,es munkadijjal együtt. Viszont en annyira nem vagyok hülye,hogy 200€ munkadijat fizessek. Arra gondoltam,hogy a jobb oldali gumi fekcsövet elszoritanäm,lekötnem a regi nyerget,az ujat feltennem teljesen keszre szerelve,majd a legtelenitö csavart meglazitom,a koräbban felrakott elszoritäst a gumicsöröl levennem,es utäna a fek pumpäläsäval feltöltenem (legtelenitenem) a jobb elsö nyerget. Persze a fekolajat öntenem bele fentröl. Szoval ez a kicsit sem szakszerü megoldäs mennyire lenne megvalosithato?


Elsőre vegyél javítókészletet, vedd ki a munkahengert, ha nincs rajta sérülés beverődés egyebek, akkor elég finom csiszolóvászonnal megcsiszolni, majd mehet vissza az új tömítésekkel az meg ugye filléres dolog. A légtelenítés is teljesen jó ahogy leírtad.


Ezt vagy ezt? Gyärilag milyen märkäju van benne?
Itt a 10-es kell nekem,vagy mäs is?

Pocses Elküldve: 2015-07-11 14:44 Fékjavítás

lantika írta: Ugy nez ki a jobb elsö feknyerget ki kell cserelnem,mert amikor a beteteket csereltem alig tudtam visszanyomni a munkahengert,a porvedö gumi is mintha meg lenne tekeredve kicsit. A bal oldali munkahengert tök könnyen vissza tudtam nyomni,ezert gondolom,hogy szorul a jobb oldali munkahenger. Meg azert is gondolom,mert fekezesnel huz balra az auto,nem veszesen,de tartani kell a kormänyt. Szoval a szerviz ajänlata 370€ uj nyereggel,fekolaj cserevel,es munkadijjal együtt. Viszont en annyira nem vagyok hülye,hogy 200€ munkadijat fizessek. Arra gondoltam,hogy a jobb oldali gumi fekcsövet elszoritanäm,lekötnem a regi nyerget,az ujat feltennem teljesen keszre szerelve,majd a legtelenitö csavart meglazitom,a koräbban felrakott elszoritäst a gumicsöröl levennem,es utäna a fek pumpäläsäval feltöltenem (legtelenitenem) a jobb elsö nyerget. Persze a fekolajat öntenem bele fentröl. Szoval ez a kicsit sem szakszerü megoldäs mennyire lenne megvalosithato?


Elsőre vegyél javítókészletet, vedd ki a munkahengert, ha nincs rajta sérülés beverődés egyebek, akkor elég finom csiszolóvászonnal megcsiszolni, majd mehet vissza az új tömítésekkel az meg ugye filléres dolog. A légtelenítés is teljesen jó ahogy leírtad.

zsotya88 Elküldve: 2015-06-05 13:57 Kormányszervó hiba

laleeboy írta:
zsotya88 írta: Sziasztok!

Szervó problémával fordulnék Hozzátok. Ma elszállt a szervóolajam,tök üres a tartály. Először azt hittem csak,hogy után kell tölteni egy kicsit de legnagyobb meglepetésemre üres volt,majd utántöltés után kopptól-koppig tekerve megint elfolyt mind. Alámászva meg is találtam,hogy a fémcső és a gumicső illesztésénél a préselt toldásnál folyik. Közlekedni gondolom nem szerencsés így vele,viszont nem tudom,hogy hogy tudnám leszedni a komplett szervőcsövet. Még a tartálytól csak-csak de a többi nekem talány. Van valakinek ezzel tapasztalata E36-al? Előre is köszönöm!

Tisztelettel: Zsotya88


Ha csak a bilincs mellett szivárog (nem a cső repedt szét) akkor szedd le a régi bilincset és tegyél fel egy AWAB bilincset és kész.

Nekem ez segített és nem kellett szétszedni semmit, igaz nekem a szivattyúra menő egyik cső csinálta így jól megemelve aláfértem

Ha már nem szivárog akkor töltsd fel a tartályt majd járó motorral tekerd 3-4 szer kopptól-kppoig a kormányt (ez a légtelenítés) ekkor majd recseg ropog és bugyog meg mindenféle hangot ad de ez elmúlik a kb 2-3 tekerésre, utána olajszint ellenőrzés és kész



Először is köszönöm a segítséget,de sajna nem a bilincsnél van a szivárgás,hanem a gumicső másik végén ahol préselve van a fém csőbe :? A bilincsnél néztem,ott zár rendesen.

laleeboy Elküldve: 2015-06-05 13:50 Kormányszervó hiba

zsotya88 írta: Sziasztok!

Szervó problémával fordulnék Hozzátok. Ma elszállt a szervóolajam,tök üres a tartály. Először azt hittem csak,hogy után kell tölteni egy kicsit de legnagyobb meglepetésemre üres volt,majd utántöltés után kopptól-koppig tekerve megint elfolyt mind. Alámászva meg is találtam,hogy a fémcső és a gumicső illesztésénél a préselt toldásnál folyik. Közlekedni gondolom nem szerencsés így vele,viszont nem tudom,hogy hogy tudnám leszedni a komplett szervőcsövet. Még a tartálytól csak-csak de a többi nekem talány. Van valakinek ezzel tapasztalata E36-al? Előre is köszönöm!

Tisztelettel: Zsotya88


Ha csak a bilincs mellett szivárog (nem a cső repedt szét) akkor szedd le a régi bilincset és tegyél fel egy AWAB bilincset és kész.

Nekem ez segített és nem kellett szétszedni semmit, igaz nekem a szivattyúra menő egyik cső csinálta így jól megemelve aláfértem

Ha már nem szivárog akkor töltsd fel a tartályt majd járó motorral tekerd 3-4 szer kopptól-kppoig a kormányt (ez a légtelenítés) ekkor majd recseg ropog és bugyog meg mindenféle hangot ad de ez elmúlik a kb 2-3 tekerésre, utána olajszint ellenőrzés és kész

YELLOW Elküldve: 2015-04-09 16:30 Termosztát

flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Újabb gondok! Ha leveszem teljesen a fűtést, majdnem fölmegy a hűtővíz mutatója a piros mezőbe. Ha visszaadom a fűtést, beáll középre a mutató. Mi lehet a gond? Nemrég cseréltem termosztátot, de eddig ilyet nem csinált, csak ma. Többször próbáltam, de ugyan az. Levegős lehet a rendszer?


valószínű levegős. légteleníteni úgy kell, hogy közben a fűtést is ráadod maxra, meleg motornál. uyganis a fűtőrendszerben hajlamos megszorulni a levegő. mondjuk ha nem megy a fűtés, attól nem kellene melegednie a víznek, bár lehet ott van megszorulva a levegő. ugye a befúvó ventinek is mennie kell ehhez, ha digit klímád van, akkor tutti. valószínű ha légtelenítesz így, a szinted nagyon le fog esni. én viszont csak hültebb motornál töltenám a szintet. én pontosan nem emlékszek, de vagy két hónapig légtelenítgettem, mire totál jó lett. ha valahol voltam, és hazaértem, akkor garázsban légtelenítés. majd másnap szint utána tölt. aztán hazsnáltam megint. egy jó 100km múlva megint légtelenítés, másnap szint töltés. kb így játszottam. de mivel keveset megyek, nekem ezért tartott eddig időben.


Légtelenítettem én is, egy darabig semmi gond nem volt, ma már nem jó. Hány helyen van légtelenítő? Én 3-at találtam.


én kettőt találtam az enyémnél, de a végén már sapkát letekerve (persze vigyázva) csináltam. mondjuk nekem nem melegedett amíg levegős volt akkor sem. igaz, késő ősszel volt ez. mondjuk nekem ami furcsa volt, hogy ahhoz képest mit írnak kapacitásra, de én szerintem többet öntöttem bele :D

flenfer Elküldve: 2015-04-09 16:30 Termosztát

flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Újabb gondok! Ha leveszem teljesen a fűtést, majdnem fölmegy a hűtővíz mutatója a piros mezőbe. Ha visszaadom a fűtést, beáll középre a mutató. Mi lehet a gond? Nemrég cseréltem termosztátot, de eddig ilyet nem csinált, csak ma. Többször próbáltam, de ugyan az. Levegős lehet a rendszer?


valószínű levegős. légteleníteni úgy kell, hogy közben a fűtést is ráadod maxra, meleg motornál. uyganis a fűtőrendszerben hajlamos megszorulni a levegő. mondjuk ha nem megy a fűtés, attól nem kellene melegednie a víznek, bár lehet ott van megszorulva a levegő. ugye a befúvó ventinek is mennie kell ehhez, ha digit klímád van, akkor tutti. valószínű ha légtelenítesz így, a szinted nagyon le fog esni. én viszont csak hültebb motornál töltenám a szintet. én pontosan nem emlékszek, de vagy két hónapig légtelenítgettem, mire totál jó lett. ha valahol voltam, és hazaértem, akkor garázsban légtelenítés. majd másnap szint utána tölt. aztán hazsnáltam megint. egy jó 100km múlva megint légtelenítés, másnap szint töltés. kb így játszottam. de mivel keveset megyek, nekem ezért tartott eddig időben.


Légtelenítettem én is, egy darabig semmi gond nem volt, ma már nem jó. Hány helyen van légtelenítő? Én 3-at találtam.


4-et. Meg van a lentebbi ábra.

flenfer Elküldve: 2015-04-09 16:14 Termosztát

YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Újabb gondok! Ha leveszem teljesen a fűtést, majdnem fölmegy a hűtővíz mutatója a piros mezőbe. Ha visszaadom a fűtést, beáll középre a mutató. Mi lehet a gond? Nemrég cseréltem termosztátot, de eddig ilyet nem csinált, csak ma. Többször próbáltam, de ugyan az. Levegős lehet a rendszer?


valószínű levegős. légteleníteni úgy kell, hogy közben a fűtést is ráadod maxra, meleg motornál. uyganis a fűtőrendszerben hajlamos megszorulni a levegő. mondjuk ha nem megy a fűtés, attól nem kellene melegednie a víznek, bár lehet ott van megszorulva a levegő. ugye a befúvó ventinek is mennie kell ehhez, ha digit klímád van, akkor tutti. valószínű ha légtelenítesz így, a szinted nagyon le fog esni. én viszont csak hültebb motornál töltenám a szintet. én pontosan nem emlékszek, de vagy két hónapig légtelenítgettem, mire totál jó lett. ha valahol voltam, és hazaértem, akkor garázsban légtelenítés. majd másnap szint utána tölt. aztán hazsnáltam megint. egy jó 100km múlva megint légtelenítés, másnap szint töltés. kb így játszottam. de mivel keveset megyek, nekem ezért tartott eddig időben.


Légtelenítettem én is, egy darabig semmi gond nem volt, ma már nem jó. Hány helyen van légtelenítő? Én 3-at találtam.

YELLOW Elküldve: 2015-04-09 15:59 Termosztát

flenfer írta: Sziasztok!
Újabb gondok! Ha leveszem teljesen a fűtést, majdnem fölmegy a hűtővíz mutatója a piros mezőbe. Ha visszaadom a fűtést, beáll középre a mutató. Mi lehet a gond? Nemrég cseréltem termosztátot, de eddig ilyet nem csinált, csak ma. Többször próbáltam, de ugyan az. Levegős lehet a rendszer?


valószínű levegős. légteleníteni úgy kell, hogy közben a fűtést is ráadod maxra, meleg motornál. uyganis a fűtőrendszerben hajlamos megszorulni a levegő. mondjuk ha nem megy a fűtés, attól nem kellene melegednie a víznek, bár lehet ott van megszorulva a levegő. ugye a befúvó ventinek is mennie kell ehhez, ha digit klímád van, akkor tutti. valószínű ha légtelenítesz így, a szinted nagyon le fog esni. én viszont csak hültebb motornál töltenám a szintet. én pontosan nem emlékszek, de vagy két hónapig légtelenítgettem, mire totál jó lett. ha valahol voltam, és hazaértem, akkor garázsban légtelenítés. majd másnap szint utána tölt. aztán hazsnáltam megint. egy jó 100km múlva megint légtelenítés, másnap szint töltés. kb így játszottam. de mivel keveset megyek, nekem ezért tartott eddig időben.

usi Elküldve: 2015-04-06 09:50 Hûtõvíz

Tano írta:
usi írta: Az rendben van, hogy többszöri légtelenítés után is sanszos hogy van még benne levegő, de főként azért furcsállom, mert amikor repedt volt a kiegyenlítő, akkor is folyamatosan levegősödött, de mégsem csinált ilyet... :vazze: :D


Az a légtelenítő csavar magasabban helyezkedik el mint a kiegyenlítőtartályban a folyadékszint. Innen már adja magát a fizika...


Szerintem egy kicsit félreértjük egymást, a fizikai részével nincsen problémám... a lényeg, hogy eddig nem reagált így a rendszer, ezért is lettem rá figyelmes

Tano Elküldve: 2015-04-05 23:16 Hûtõvíz

usi írta: Az rendben van, hogy többszöri légtelenítés után is sanszos hogy van még benne levegő, de főként azért furcsállom, mert amikor repedt volt a kiegyenlítő, akkor is folyamatosan levegősödött, de mégsem csinált ilyet... :vazze: :D


Az a légtelenítő csavar magasabban helyezkedik el mint a kiegyenlítőtartályban a folyadékszint. Innen már adja magát a fizika...