Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 415 találat


anubisz Elküldve: 2012-12-07 16:50 Termosztát

kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez :iszunkra:


nagyon franko lett a termosztátt 3kilométer és már 90fokon van a víz mázli volt a kicsit kellett kicserélni köszönöm a segítcséget



Végre van aki megírja, hogy mi volt a megoldás, mert már nem divat. Csak úgy eltűnnek az emberek. Sőt már olyan is van aki ki írja a telefonszámát, hogy te hívd fel, ha megtaláltad a megoldást, az ő bajára.

kecsurobi Elküldve: 2012-12-07 16:33 Termosztát

szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez :iszunkra:


nagyon franko lett a termosztátt 3kilométer és már 90fokon van a víz mázli volt a kicsit kellett kicserélni köszönöm a segítcséget

anubisz Elküldve: 2012-12-06 19:28 Termosztát

Tano írta:
anubisz írta:
Tano írta:
anubisz írta: Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


Akkor én megkövetlek.:) Szerintem meg az a tuti ami a TIS-ben le van írva. Az hogy melyik szerelő hogy csinálja, az más lapra tartozik. Sajnos még a szakszervízben is próbálnak egyszerűsíteni, mert ha a TIS szerint csinálja, akkor biztos nem 1 perc alatt végez vele. Én mindenesetre inkább a gyári leírást követem.:kiraly:


Melyikre írtad? a futómű, vagy a légtelenítésre? Bocs, csak most olvastam a választ.


A légtelenítésre.:)


Értem, azt nem néztem, hogy írja a TIS, nekem még csak szervizbe légtelenítettek, mert ha kellet akkor szerelték is, de már külföldi oldalakon olyanokat is írtak, hogy be kell kapni a csövet, és belefújni bla,bla,bla.. gondolom a szervizbe használt pumpát utánozva. Nekem így csinálják, víz feltölt, pumpa rá, tol rajta vagy 4 et légtelenítő csavar ki, ha nem levegős zár,és kész. Ha jól emlékszem be se indítja a kocsit, de, hogy fűtéscsapokat nem nyit senki az biztos. 1 perc az egész. Utána nézve a vizet, ugyan annyi, semmi gond. Gondolom egy BMW szervizbe nem fogják sorba megsütni a sok milliós kocsikat, mert kihagynak egy lépést, mikor be is van kamerázva, hogy ki, mit csinál. Szinte nap mint nap csinálják számtalanszor. Persze féket is lehet simán pumpálva légteleníteni, vagy spéci vákuumos szarral, egyedül.

Tano Elküldve: 2012-12-06 19:00 Termosztát

anubisz írta:
Tano írta:
anubisz írta: Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


Akkor én megkövetlek.:) Szerintem meg az a tuti ami a TIS-ben le van írva. Az hogy melyik szerelő hogy csinálja, az más lapra tartozik. Sajnos még a szakszervízben is próbálnak egyszerűsíteni, mert ha a TIS szerint csinálja, akkor biztos nem 1 perc alatt végez vele. Én mindenesetre inkább a gyári leírást követem.:kiraly:


Melyikre írtad? a futómű, vagy a légtelenítésre? Bocs, csak most olvastam a választ.


A légtelenítésre.:)

anubisz Elküldve: 2012-12-06 17:32 Termosztát

Tano írta:
anubisz írta: Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


Akkor én megkövetlek.:) Szerintem meg az a tuti ami a TIS-ben le van írva. Az hogy melyik szerelő hogy csinálja, az más lapra tartozik. Sajnos még a szakszervízben is próbálnak egyszerűsíteni, mert ha a TIS szerint csinálja, akkor biztos nem 1 perc alatt végez vele. Én mindenesetre inkább a gyári leírást követem.:kiraly:


Melyikre írtad? a futómű, vagy a légtelenítésre? Bocs, csak most olvastam a választ.

Tano Elküldve: 2012-12-06 04:31 Termosztát

anubisz írta: Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


Akkor én megkövetlek.:) Szerintem meg az a tuti ami a TIS-ben le van írva. Az hogy melyik szerelő hogy csinálja, az más lapra tartozik. Sajnos még a szakszervízben is próbálnak egyszerűsíteni, mert ha a TIS szerint csinálja, akkor biztos nem 1 perc alatt végez vele. Én mindenesetre inkább a gyári leírást követem.:kiraly:

YELLOW Elküldve: 2012-12-05 21:33 Termosztát

anubisz írta:
pomzi írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez :iszunkra:


Nálam is járó fűtésnél légtelenített a szerelőm


Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


aztán meg csodálkozunk ha nincs elég víz. rányitottam a fűtést, oszt eltünt a tartályból meg totál levegős volt. át kell forgatni az egész rendszerben. kinek mi...

anubisz Elküldve: 2012-12-05 21:31 Termosztát

pomzi írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez :iszunkra:


Nálam is járó fűtésnél légtelenített a szerelőm


Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.

pomzi Elküldve: 2012-12-05 21:25 Termosztát

szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez :iszunkra:


Nálam is járó fűtésnél légtelenített a szerelőm

szotakdavid Elküldve: 2012-12-05 21:24 Termosztát

anubisz írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez :iszunkra: