Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1797 találat


Csabika136 Elküldve: 2016-09-20 15:11 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Lehet hogy visszatérő mérdés, de szeretném tőletek megkérdezni, hogy az E39 multikormánya stimmel-e az E46-ba? Ha van mülömbség akkor mik azok?

Nekem dupla indítós a légzsák a kormányban. Az E39-ben az lehet?

Köszönöm! Sziasztok!


Szia. Nem stimmel.


Köszönöm a választ!

És ha van (lenne) egy E39 multikormány közepem a légzsákkal és a gombokkal, azt tudom használni valahogy E46-ba? Azt sem ugye?

Hunyi Elküldve: 2016-09-20 00:56 Tempomat - utólag?

YELLOW írta:
Hunyi írta:
YELLOW írta:
Hunyi írta:
YELLOW írta:
Hunyi írta:
Sziasztok!

most próbálok utána járni, hogy lehetne utólag tempomatot berakni az autóba, olvastam, h 10-15 ezer körül van, ha kell multigomb és a kötegek... tehát az E46-ban alapból van tempomat, csak nem mindegyikben van kint a vezérlő?

bocsi, ha hülyeséget kérdezek


mivel elektromos a gázpedálod így valóban, annyi a lényeg, hogy multigombos legyen a kormányod, és kell egy pár vezetékes kábelköteg, és bekötni.
a kábel általában 6-8ezer Ft körül van a gyári, de aki foglalkozik autóelektronikával, annak egyszerűbb sima vezeték, és megfelelő méretű saru kell, amiket a megfelelő helyre a csatlakozóba kell tenni.
ha 3 ágú kormányod van, akkor oda elég betétet szerezni, ami gombos, ez olyan 5-15ezer Ft körül vehető meg.
+ a munkadíj
ha 4 ágú kormányod van, akkor vagy veszel egy multi 4 ágút, agy multi 3 ágú sportot, vagy M-eset, a lényeg, hogy legyen gombja.


3 ágú van, de sajna nem multi... és ha megveszem a betét, akkor működni is fog, bocsi, h ilyeneket kérdek, de nem vagyok tisztában (még) a kormány belsejével :(

ilyenre gondolok: https://www.willhaben.at/iad/k...171259254/


egyszerűbben nem tudom leírni.
igen ez a betét, meg kábel. és bekötni.


igen erre irányult a kérdésem, hogy elég ez vagy kell még hozzá valami, de ezek szerint kell kábel...

köszi a türelmed.


türelmes voltam, csak ha a legelején konkrétan elírod milyen kormányod van, akkor hamarabb a végére érünk. mert 4 ágú esetében is van multi gombos, de ott nem elég egy betét csere, vagy légzsák csere, hanem másik kormány kell.


Nem voltam ironikus. Komolynak gondolom, h türelmes vagy. És csak azért nem írtam milyen kormányom van, mert kB eszembe sem jutott, h van másmilyen is. Ne haragudj
:oops:

YELLOW Elküldve: 2016-09-19 07:42 Tempomat - utólag?

Hunyi írta:
YELLOW írta:
Hunyi írta:
YELLOW írta:
Hunyi írta:
Sziasztok!

most próbálok utána járni, hogy lehetne utólag tempomatot berakni az autóba, olvastam, h 10-15 ezer körül van, ha kell multigomb és a kötegek... tehát az E46-ban alapból van tempomat, csak nem mindegyikben van kint a vezérlő?

bocsi, ha hülyeséget kérdezek


mivel elektromos a gázpedálod így valóban, annyi a lényeg, hogy multigombos legyen a kormányod, és kell egy pár vezetékes kábelköteg, és bekötni.
a kábel általában 6-8ezer Ft körül van a gyári, de aki foglalkozik autóelektronikával, annak egyszerűbb sima vezeték, és megfelelő méretű saru kell, amiket a megfelelő helyre a csatlakozóba kell tenni.
ha 3 ágú kormányod van, akkor oda elég betétet szerezni, ami gombos, ez olyan 5-15ezer Ft körül vehető meg.
+ a munkadíj
ha 4 ágú kormányod van, akkor vagy veszel egy multi 4 ágút, agy multi 3 ágú sportot, vagy M-eset, a lényeg, hogy legyen gombja.


3 ágú van, de sajna nem multi... és ha megveszem a betét, akkor működni is fog, bocsi, h ilyeneket kérdek, de nem vagyok tisztában (még) a kormány belsejével :(

ilyenre gondolok: https://www.willhaben.at/iad/k...171259254/


egyszerűbben nem tudom leírni.
igen ez a betét, meg kábel. és bekötni.


igen erre irányult a kérdésem, hogy elég ez vagy kell még hozzá valami, de ezek szerint kell kábel...

köszi a türelmed.


türelmes voltam, csak ha a legelején konkrétan elírod milyen kormányod van, akkor hamarabb a végére érünk. mert 4 ágú esetében is van multi gombos, de ott nem elég egy betét csere, vagy légzsák csere, hanem másik kormány kell.

Bero Elküldve: 2016-09-12 20:12 Multikormány beszerelése utólag...

Csabika136 írta: Sziasztok!
Lehet hogy visszatérő mérdés, de szeretném tőletek megkérdezni, hogy az E39 multikormánya stimmel-e az E46-ba? Ha van mülömbség akkor mik azok?

Nekem dupla indítós a légzsák a kormányban. Az E39-ben az lehet?

Köszönöm! Sziasztok!


Szia. Nem stimmel.

Csabika136 Elküldve: 2016-09-12 11:48 Multikormány beszerelése utólag...

Sziasztok!
Lehet hogy visszatérő mérdés, de szeretném tőletek megkérdezni, hogy az E39 multikormánya stimmel-e az E46-ba? Ha van mülömbség akkor mik azok?

Nekem dupla indítós a légzsák a kormányban. Az E39-ben az lehet?

Köszönöm! Sziasztok!

YELLOW Elküldve: 2016-08-27 21:11 Szélvédő II. Újraragasztás,

p2010 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi :fetreng: ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.


Yellow cseréld a szélvédő körüli gumit is. A gyàri kb 7-8e ft. Nyugi nem nagy mutatvàny, nem rég csinàltam én is.


majd kérek ajánlatot a forrásomtól, mennyiért tud gumit. akkor jól láttam, hogy a gumit beragasztás előtt kell felrakni a szélvédőre?
szerencsére házhoz is jönnek az üvegesek. bár még azon agyalok, hogy a régi ragasztót le tudják-e szedni normálisan az üvegről. azért ha nem lenne muszáj üveget nem szeretnék újat venni :D


no szóval elég rossz ajánlatot kaptam, 7.800.- a szélvédő keretre. még más BMW-s kereskedésnél is 7.200.-

úgyhogy hozattam az üvegessel.
5.500.- szélvédőkeret gumi (nem tudom gyári-e, de jól néz ki)
10.000.- újraragasztás, szerelésekkel együtt.
gyors kötésű ragasztó +2.000.- (de nem kértem) ezzel 30 perc, amúgy 1,5 óra a szervíz elhagyási idő. azaz még nem köt meg full, de a légzsák már nem nyomná ki a szélvédőt.

hát gyerekek a döbbenet fogott el. a körbevágó cucc, simán húzták körbe. azaz szinte semmi nem fogta a szélvédőt. a szélvédő jobb alján maradt csak némi ragasztó, az összes többi a kasztnin maradt. szóval előre igaza volt a mesternek, hogy rosszul kezelték a szélvédőt, lehet az aktivátor lemaradt róla. ahhoz képest nem is áztam, és nem tűnt fel. sem huzat sem semmi. jól zárt az autó is, ajtózárásnál nem szökött a szélvédő mellett a nyomás. szóval nem értem. remélem az a furcsa ropogás is ettől volt.
szóval korábban volt ragasztva a szélvédő, esetleg cserélve, és mivel BMW jeles, így szervizben csinálhatták, akik elég sz@r munkát végeztek, a kasztni is össze volt kicsit bacva.
ami még fura volt, hogy sok videót néztem, mindenhol a kasztnira nyomták a ragasztót, ők az üvegre. végül is lényegtelen, csak fogja.
a szélvédő alatti műanyag 2 helyen volt picit elrepedve, most sikeresen kitörtek belőle egy darabot, de hát el van érve. szerencsére van másik (új, gyári), majd magamnak cserélem.


Már csaj egy faja eső kellene, hogy tesztelhesd. :-)


megy majd kamionmosóba.
egy kicsit rosszul lett berakva, ugyanis a bal felső sarka kiáll. az a baj, hogy közben ott hagytam az autót a parkolóba, és gyalog mentünk vásárolgatni. mire végeztünk, pont akkor ment el a góré. de már mondta, hogy nyugodtan mehetek. ekkor már legalább 1,5 órája állt az autó. aztán vettem észre eláll egy kicsit. és megnyomva mozgott. azonnal telefonáltam, mert azért még egy 30 percet szellőztettünk, dög meleg volt az autóban.
jött a magyarázkodás, hogy biztos a szélvédő ívhibás. mondom persze én is meg tudom magyarázni, de előtte semmi baja nem volt a BMW emblémás Pilkington szélvédőnek. nagy nehezen az egyik kolléga csapkodva visszajött, de közben ment vagy 6 hívás keresztbe kasba. azt mondta ő azért mert eláll egy 1-1,5 mm-t ki nem vágja. mondom oké, engem az zavar, hogy mozog. ugye megint a terelés. mondtam neki én a főnöknek is mondtam (mert úgy jött oda, hogy a főnök mondta mindent hagyjon abba és azonnal jöjjön, hát mondtam a főnöknek, hogy nem akarok ott 1 órát még szobrozni), hogy majd pár napot szárad és meglátjuk, akkor.
na ma néztem így 24 órával később ahogy láttam már nem mozog, de eláll ugyanúgy. végül is annyira nem zavar, csak ne ázzon be. lehet 10 évig nem kaptam követ, most meg 2 hét után kapok majd.
szerintem az volt a gond, csak nem akartam már mondani, hogy az autó ahogy beálltam jobb oldalra dőlt a parkoló miatt, nem is értettem miért így csinálják.

közben olvasgattam azért, és másnak nagyobb fékezéstől peregtek ki szélvédők, az enyémet nem tudom mi tartotta be. de én olyat sem tapasztaltam, hogy ajtó becsapásnál kifelé mozdítsa a szélvédőt.

p2010 Elküldve: 2016-08-27 20:58 Szélvédő II. Újraragasztás,

YELLOW írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi :fetreng: ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.


Yellow cseréld a szélvédő körüli gumit is. A gyàri kb 7-8e ft. Nyugi nem nagy mutatvàny, nem rég csinàltam én is.


majd kérek ajánlatot a forrásomtól, mennyiért tud gumit. akkor jól láttam, hogy a gumit beragasztás előtt kell felrakni a szélvédőre?
szerencsére házhoz is jönnek az üvegesek. bár még azon agyalok, hogy a régi ragasztót le tudják-e szedni normálisan az üvegről. azért ha nem lenne muszáj üveget nem szeretnék újat venni :D


no szóval elég rossz ajánlatot kaptam, 7.800.- a szélvédő keretre. még más BMW-s kereskedésnél is 7.200.-

úgyhogy hozattam az üvegessel.
5.500.- szélvédőkeret gumi (nem tudom gyári-e, de jól néz ki)
10.000.- újraragasztás, szerelésekkel együtt.
gyors kötésű ragasztó +2.000.- (de nem kértem) ezzel 30 perc, amúgy 1,5 óra a szervíz elhagyási idő. azaz még nem köt meg full, de a légzsák már nem nyomná ki a szélvédőt.

hát gyerekek a döbbenet fogott el. a körbevágó cucc, simán húzták körbe. azaz szinte semmi nem fogta a szélvédőt. a szélvédő jobb alján maradt csak némi ragasztó, az összes többi a kasztnin maradt. szóval előre igaza volt a mesternek, hogy rosszul kezelték a szélvédőt, lehet az aktivátor lemaradt róla. ahhoz képest nem is áztam, és nem tűnt fel. sem huzat sem semmi. jól zárt az autó is, ajtózárásnál nem szökött a szélvédő mellett a nyomás. szóval nem értem. remélem az a furcsa ropogás is ettől volt.
szóval korábban volt ragasztva a szélvédő, esetleg cserélve, és mivel BMW jeles, így szervizben csinálhatták, akik elég sz@r munkát végeztek, a kasztni is össze volt kicsit bacva.
ami még fura volt, hogy sok videót néztem, mindenhol a kasztnira nyomták a ragasztót, ők az üvegre. végül is lényegtelen, csak fogja.
a szélvédő alatti műanyag 2 helyen volt picit elrepedve, most sikeresen kitörtek belőle egy darabot, de hát el van érve. szerencsére van másik (új, gyári), majd magamnak cserélem.


Már csaj egy faja eső kellene, hogy tesztelhesd. :-)

Bitu79 Elküldve: 2016-08-27 11:42 Belsõ

Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.

Egy kérdésem lenne, E46-os első űlések jok E36-ba??


Jók.Csak a kábelezés az ülés alatt teljesen más.


Hát a srácnak akinek átraknánk már így is világít a légzsák és semmi extra nincs az űlésben.Vagy vam valami ami miatt fontos a csatlakozás??



Itt olvasgass(angolul van)

http://forums.bimmerforums.com...p?t=395727

Googleba beírod:e46 seat e36,és kidob egy rakás találatot.Én biztosan nem szívnék vele!

Köszi, úgy látom tényleg nem annyi hogy átrakom és csavart neki, pedig jó ötletnek tünt így árulgathatom az űléseimet:cry:


:) Majd elkel.Letakarod őket,semmi bajuk nem lesz.Késöbb meg lehet,valamiért vissza akarod majd szerelni őket.

Bitu79 Elküldve: 2016-08-27 11:41 Belsõ

Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.

Egy kérdésem lenne, E46-os első űlések jok E36-ba??


Jók.Csak a kábelezés az ülés alatt teljesen más.


Hát a srácnak akinek átraknánk már így is világít a légzsák és semmi extra nincs az űlésben.Vagy vam valami ami miatt fontos a csatlakozás??



Légzsák lámpa SRS hiba miatt világít,vagy csak valami csatlakozó nem jó az ülés alatt,esetleg ülésfoglaltság érzékelő hiba.Lehet elég lenne annak egy software reset diaggal.

Gabi Elküldve: 2016-08-27 11:39 Belsõ

Bitu79 írta:
Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.

Egy kérdésem lenne, E46-os első űlések jok E36-ba??


Jók.Csak a kábelezés az ülés alatt teljesen más.


Hát a srácnak akinek átraknánk már így is világít a légzsák és semmi extra nincs az űlésben.Vagy vam valami ami miatt fontos a csatlakozás??



Itt olvasgass(angolul van)

http://forums.bimmerforums.com...p?t=395727

Googleba beírod:e46 seat e36,és kidob egy rakás találatot.Én biztosan nem szívnék vele!

Köszi, úgy látom tényleg nem annyi hogy átrakom és csavart neki, pedig jó ötletnek tünt így árulgathatom az űléseimet:cry: