Összesen 83 találat
YELLOW
Elküldve: 2019-06-24 21:18 Felni csere
MavericK írta:
Udv!
Sajnos pont erre a temara nem talaltam helyet, de talan itt jo lesz.
Van egy E90-es auto, es szeretnek megszabadulni a defektturo gumiktol, de nem tudom mekkora mankokerek megy ra az autora. Egy 15-ost probaltam, az nem fer ra a hatso tengelyre sem a feknyeregtol, hat meg az elsore. A 16-os ramegy, vagy a 17-es lenne a jo?
A gyari lemezfelni az 16-os, de az szelesebb mint egy mankokerek, igy nem tudom melyiket keressem.
Van-e egyaltalan ilyen tapasztalata valakinek?
Udv: Gabor
akkor a 16-os mankó is elég. de a lényeg, hogy E90-hez való legyen a mankókerék. de ha 17-est találsz sem gond.
attila1984
Elküldve: 2017-07-02 21:17 Mi lehet a baj?_
Sziasztok nem nem mostanaba irtam de mostanra sikerult megoldani a problemat.A hiba oka a rossz lengescsillapito volt mostanra lett kicserelve mind es a hiba megszunt.Termeszetesen ez az aranyos auto most talalt uj szorakozast most nagy sebessegnel nagy fekezesnel kegyetlenul elhuz jobbra persze most jon ujra a futomubeallitas az uj lengescsillapitokkal.
attila1984 írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?
megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.
Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit :).Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.
erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.
Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo :).Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.
lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.
Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.
vagy a szelepen van, belül, vagy a DTC számolja ki, kerék fordulat különbségből. ennek diag kelelne van-e valami hiba, mert lehet a DTC rossz, vagy valamelyik szenzora.
Kerékszög sebességet figyeli.
Ugy nez ki megtalaltam a hia okat persze meg nem biztos.Megmozgattam a ket elso kereken levo abs szenzort es a hiba eltunt.Bar ami nagy hiba volt hogy nem figyeltem mit csinal egyiknel es masiknal es igy nem tudom melyikkel van a gond,mert szerintem az egyik nem jo es emiatt van a dtc hiba is de javitsatok ki ha tevedek.A kereknyomas hiba meg egyszeru volt nem allitottak at az uj gumiknal.
attila1984
Elküldve: 2017-04-22 13:07 Mi lehet a baj?_
viktor írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?
megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.
Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit :).Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.
erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.
Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo :).Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.
lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.
Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.
vagy a szelepen van, belül, vagy a DTC számolja ki, kerék fordulat különbségből. ennek diag kelelne van-e valami hiba, mert lehet a DTC rossz, vagy valamelyik szenzora.
Kerékszög sebességet figyeli.
Ugy nez ki megtalaltam a hia okat persze meg nem biztos.Megmozgattam a ket elso kereken levo abs szenzort es a hiba eltunt.Bar ami nagy hiba volt hogy nem figyeltem mit csinal egyiknel es masiknal es igy nem tudom melyikkel van a gond,mert szerintem az egyik nem jo es emiatt van a dtc hiba is de javitsatok ki ha tevedek.A kereknyomas hiba meg egyszeru volt nem allitottak at az uj gumiknal.
viktor
Elküldve: 2017-04-21 22:59 Mi lehet a baj?_
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?
megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.
Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit :).Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.
erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.
Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo :).Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.
lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.
Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.
vagy a szelepen van, belül, vagy a DTC számolja ki, kerék fordulat különbségből. ennek diag kelelne van-e valami hiba, mert lehet a DTC rossz, vagy valamelyik szenzora.
Kerékszög sebességet figyeli.
YELLOW
Elküldve: 2017-04-21 21:15 Mi lehet a baj?_
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?
megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.
Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit :).Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.
erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.
Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo :).Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.
lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.
Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.
vagy a szelepen van, belül, vagy a DTC számolja ki, kerék fordulat különbségből. ennek diag kelelne van-e valami hiba, mert lehet a DTC rossz, vagy valamelyik szenzora.
attila1984
Elküldve: 2017-04-21 21:12 Mi lehet a baj?_
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?
megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.
Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit :).Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.
erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.
Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo :).Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.
lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.
Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.
YELLOW
Elküldve: 2017-04-21 20:30 Mi lehet a baj?_
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?
megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.
Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit :).Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.
erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.
Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo :).Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.
lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.
attila1984
Elküldve: 2017-04-21 20:19 Mi lehet a baj?_
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?
megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.
Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit :).Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.
erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.
Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo :).Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.
YELLOW
Elküldve: 2017-03-07 09:43 Mi lehet a baj?_
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?
megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.
Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit :).Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.
erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.
csbalu
Elküldve: 2015-06-10 10:08 RunFlat / defektmentes
BarG írta:
Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta:
Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?
engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.
Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)
Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.
Csodaszép a géped!
Nekem is ugyanaz a gumi van, R17-re, gusztustalanul kemény. Mankókereket honnan kehet szerezni? Miért telik meg a csomitartód, ezek eléggé keskeny kerekek, és ahogy youtubeon láttam, a hátsó ülés falára lehet őket erősíteni, el kellene férnie a kalaptartó alatt. Mondjuk R18-ban lehet hogy nem :-)
Köszi :D
A 18-as mankókerék elég vékony, csak 135-ös, de Hans-ék odafigyeltek, hogy ne legyen hely a csomagtartóban. Amíg az E46-omnál egy teljes értékű 17"-os kerék volt a csomagtartó alatt, addig itt az F32-nél két pici lukacska van csak. Amit nem értek, mert még az üzemanyag tank is 6 literrel kisebb az E46-osénál. A lukakba a kompresszort és az emelőt tudtam betenni. Át se lehet alakítani, mert szép fémlemezek vannak a műanyag burkolat alatt.
Ja, mankókereket innen vettem:20/807-4371
Úgy hallom itt át kell valamit alakítani egy új 4-esben? :D :D :D :D Engedjetek oda :ugyis::ugyis:
