K_Gergo Elküldve: 2012-01-03 15:56 Társalgó
kempelen írta: Szavaidból ítélve az "...ember a saját kárán tanul" esete foroghat fent nálad.
süllyedt. :D ez legfőképp azért bosszantott, mert olvastam már itt erre szóló figyelmeztetést, de nem csináltam meg...
kempelen írta: Olcsóbb a gyárnak, mert nem kell egy ötödik olyan kereket betenni az autóba, mint amivel a gyárba szerelték. Ráadásul mankókerékből elég kétfélét, 16 és 17 coll-ost alkalmazni, míg alufelniből az E46-ban is van kismillió. A szélesség miatt pedig egy 245-ös már biztosan nem férne be a kialakított helyre.
Aztán meg ha olyan a gyári felni, mint néhány 17 és 18-as hogy az első tengelyen más a méret, mint hátul, akkor melyikből legyen az ötödik?
17-es lemezfelni 205-ös radiálgumival (téli, vagy 4évszakos..?), ennyi. én az erősen korlátozott használhatóság miatt bosszankodom, előnyét kizárólag a gyár oldalán látom.
pontosabban van egy érved, ami pont rám illik, és talán legitimizálja ezt az elképzelést:
kempelen írta: Nomeg így elmegy az ürge megjavíttatni a gumit vagy lecserélni egy másikra, míg ha csak elő kellene kapni hátulról az eredetivel megegyezőt nem biztos hogy azonnal ezt tenné.
:D :frigo:
kempelen írta: Oszt' majd elfelejtettem, milyen jó ha hajtott keréken kapunk defektet és netán mind a négy felni egyforma. Ilyenkor vehetjük le elölről az egyiket és tehetjük hátra, hogy utána elől figyeljen a mankókerék. Mert ugye hajtott tengelyre azonos méretű kereket illik tenni.
ha jól sejtem te az átmérőre gondoltál, az se utolsó. de az én bajom a szélesség és a szerkezet - 105mm diagonál baze, ki gondolja ezt komolyan?!