Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 398 találat


Qucsy Elküldve: 2011-07-01 14:34 Autóvásárlás

anubisz írta:
Qucsy írta:
kleroo írta:
kleroo írta:
YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem :) .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda :).
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám :D.
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?:)



én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt előzőekben az autó az nem gond csak, csak általában sokba kerül tudom az enyémről..én a 3ik tulaj vagyok az eljő tulaj nő volt és már az előző tulaj is jelezte hogy mennyi mindent kellett kicserélni az autóban miatta..
ez lehet belső és lehet motori dolgok..én kompletten kidobáltam a belsejét, mert még a kormányom is műköröm nyomos volt..sokba volt..de ez az autó hapsi-é volt..ez biztos nézegetem, a képeket és 1 nő nem rakja fel a telefon tartót pont kéz magasságba..inkább le ba...sza az anyós ülésre..
ezzel kedveskedve párjának amikor az meglátja a kiszakadt ülést( a műkörömtől)..de ez hapsi autója volt és azért ha 1 alapos mosást kapna és 1 jó polirt akkor értékelhető lenne..már csak a motor az ami fontos..mert autóbuzi az sajnos nem volt..az látszik a képen..vagy csak nem volt ideje lemosni fényképezés előtt..ha az a tipus aki nem foglalkozik az autójával akkor a porlasztókkal biztos hogy lesz v.mi gebasz..aki odafigyel az autójára annak minden patent..én azt mondom hogy a külsőt lehet javítani, meg az utas teret, na de a motor legyen patent..igaz hogy ezeket a motorokat több száz ezer km-re tervezték de sajnos nem kicsike hazánkba ahol manapság tömegesen foglalják le őket illegális benzin csempészet miatt..tehát nincs más mint előre..sok sikert kívánok hozzá...és nagy figyelmet..


És még írják mindig,a kereskedők, hogy Női tulajdonostól.:D persze. Sokan nem láttak ezek szerint még női kocsit belűről. A legtöbb mint egy trágyadomb. Kézi váltó? jajaj,kuplung? jajaj:D mondtam már hogy az exemnek már kiabált a kocsi,hogy állítsa le,és engem hívott miért? Még eljött idáig,aztán 2 liter olaj utántöltése, de még mindig szárat volt a pálca vége.Hozzáteszem,1,4 motor, abba nem sok olaj megy.És még csak 15000 km volt a kocsiban.
Lényeg, hogy plüssmackó legyen vagy 4 a kocsiban:porgosnevetos:



én most tetem vissza a tolatószenzorokat az autóba mert csajom a saját autómmal akart elütni rükvercben..és erre csak az volt a válasz mikor megkérdeztem mi volt ez??csak annyi nem láttalak..2 órára adtam oda neki az autómat...a műkörmös kutya istennyila beleborulva..minimum 3 táska a 3 ülésen..mekis kajamaradék az első ülésen..jah és amit tetszik nagyon..ribimobilt csinált belőle..az anyós ülésnél a műszerfal dekorcsikomat és az ajtó diszlécemet fényeztetni kellett vinni mert ugye a műköröm akkor jó ah lehet vele kopogni..na adok én majd nektek..

anubisz Elküldve: 2011-07-01 14:29 Autóvásárlás

Qucsy írta:
kleroo írta:
kleroo írta:
YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem :) .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda :).
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám :D.
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?:)



én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt előzőekben az autó az nem gond csak, csak általában sokba kerül tudom az enyémről..én a 3ik tulaj vagyok az eljő tulaj nő volt és már az előző tulaj is jelezte hogy mennyi mindent kellett kicserélni az autóban miatta..
ez lehet belső és lehet motori dolgok..én kompletten kidobáltam a belsejét, mert még a kormányom is műköröm nyomos volt..sokba volt..de ez az autó hapsi-é volt..ez biztos nézegetem, a képeket és 1 nő nem rakja fel a telefon tartót pont kéz magasságba..inkább le ba...sza az anyós ülésre..
ezzel kedveskedve párjának amikor az meglátja a kiszakadt ülést( a műkörömtől)..de ez hapsi autója volt és azért ha 1 alapos mosást kapna és 1 jó polirt akkor értékelhető lenne..már csak a motor az ami fontos..mert autóbuzi az sajnos nem volt..az látszik a képen..vagy csak nem volt ideje lemosni fényképezés előtt..ha az a tipus aki nem foglalkozik az autójával akkor a porlasztókkal biztos hogy lesz v.mi gebasz..aki odafigyel az autójára annak minden patent..én azt mondom hogy a külsőt lehet javítani, meg az utas teret, na de a motor legyen patent..igaz hogy ezeket a motorokat több száz ezer km-re tervezték de sajnos nem kicsike hazánkba ahol manapság tömegesen foglalják le őket illegális benzin csempészet miatt..tehát nincs más mint előre..sok sikert kívánok hozzá...és nagy figyelmet..


És még írják mindig,a kereskedők, hogy Női tulajdonostól.:D persze. Sokan nem láttak ezek szerint még női kocsit belűről. A legtöbb mint egy trágyadomb. Kézi váltó? jajaj,kuplung? jajaj:D mondtam már hogy az exemnek már kiabált a kocsi,hogy állítsa le,és engem hívott miért? Még eljött idáig,aztán 2 liter olaj utántöltése, de még mindig szárat volt a pálca vége.Hozzáteszem,1,4 motor, abba nem sok olaj megy.És még csak 15000 km volt a kocsiban.
Lényeg, hogy plüssmackó legyen vagy 4 a kocsiban:porgosnevetos: ja, és tükrös napellenző !!!!



Qucsy Elküldve: 2011-07-01 13:34 Autóvásárlás

kleroo írta:
kleroo írta:
YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem :) .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda :).
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám :D.
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?:)



én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt előzőekben az autó az nem gond csak, csak általában sokba kerül tudom az enyémről..én a 3ik tulaj vagyok az eljő tulaj nő volt és már az előző tulaj is jelezte hogy mennyi mindent kellett kicserélni az autóban miatta..
ez lehet belső és lehet motori dolgok..én kompletten kidobáltam a belsejét, mert még a kormányom is műköröm nyomos volt..sokba volt..de ez az autó hapsi-é volt..ez biztos nézegetem, a képeket és 1 nő nem rakja fel a telefon tartót pont kéz magasságba..inkább le ba...sza az anyós ülésre..
ezzel kedveskedve párjának amikor az meglátja a kiszakadt ülést( a műkörömtől)..de ez hapsi autója volt és azért ha 1 alapos mosást kapna és 1 jó polirt akkor értékelhető lenne..már csak a motor az ami fontos..mert autóbuzi az sajnos nem volt..az látszik a képen..vagy csak nem volt ideje lemosni fényképezés előtt..ha az a tipus aki nem foglalkozik az autójával akkor a porlasztókkal biztos hogy lesz v.mi gebasz..aki odafigyel az autójára annak minden patent..én azt mondom hogy a külsőt lehet javítani, meg az utas teret, na de a motor legyen patent..igaz hogy ezeket a motorokat több száz ezer km-re tervezték de sajnos nem kicsike hazánkba ahol manapság tömegesen foglalják le őket illegális benzin csempészet miatt..tehát nincs más mint előre..sok sikert kívánok hozzá...és nagy figyelmet..

kleroo Elküldve: 2011-07-01 12:17 Autóvásárlás

kleroo írta:
YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem :) .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda :).
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám :D.
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar


No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?:)

kleroo Elküldve: 2011-06-30 11:19 Autóvásárlás

YELLOW írta:
kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem :) .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.

Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...

Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda :).
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....

Szóval ti árban hová tennétek?


hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.


A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám :D.
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.

http://data.hu/get/3985289/320d.rar

anubisz Elküldve: 2011-05-21 20:13 elektromos ablakemelõ_

Hutomi írta:
anubisz írta:
Hutomi írta: Sziasztok!
Végre megvettem életem első kocsiját, természetesen BMW-t, 3as kombit 2001es évjáratút. Sajnos nem tudom, hogy ezeknél a kocsiknál el szokott-e kopni az ablakemelő szerkezetnél valami?! Amikor húzom fel az ablakot elektromosan, akkor egy pici ropogó hangot ad ki, még mielőtt teljesen felérne az üveg, illetve lefele pont félútnál is kicsi recsegő-karcos hangot hallok:hulyevagyok:, de az üvegen nem látok sérülést. Mi lehet vele a gond és mit kellene vele csinálni?
Köszi


Le kel szedni a kárpitot és megnézni,meg kenni a síneket,tudod milyen ramaty állapotba tudnak kinézni? be folyik oda minden szaros trutymó,víz éveken át.Jól meg kel kenni a síneket,amin fut,és akkor látszik ha valami gond van vele. Készülj fel hogy szopós meló,inkább bízd rá aki ért hozzá,tőrnek,szakadnak a patentok ha nem tudod hogy kel megbontani az ajtót,főleg ha már régiek. Belül van még egy fekete hang szigetelő borittas,(tökéletesen vissza kel ragasztani,nekem szarul ragasztották vissza,és be vezette a vizet) ami be folyt esőbe az ablak mellett, az utastérbe és állt ben a víz egy kiadós eső után. Kétszer szedtem szét az ajtót mire rá jöttem hogy az miatt ázott a kocsi. Pedig karoszáriás csinálta. Csak abba van köszönet amit magad csinálsz,vagy legyél ott.


Köszönöm szépen a segítséget, jövőhéten meg is nézzük az autószerelő barátommal, addig pedig nem húzom le az ablakot :D


Majd látni fogod,egy grafit szürke formára préselt valami rettenetes ragadós szurok szerű anyaggal (fekete)van oda ragasztva,úgy az ajtó három negyedét borítja belül.
Valami hang szigetelő.Ám rosszul ragasztották vissza,és az ajtóban levő motortól vezet valami erős burkolt spirál,vagy mi,az hozzá ért,és szépen be vezette a kocsiba a vizet,le az ajtó kárpit alatt,a küszöb gumi szigeteléséig,onnan meg be a szőnyegre,és mind a két oldalon,ugyan az.Eső után volt hogy tocsogtam a vízben.A szigetelés nem engedte le az alvázig,így meg állt a szőnyeg alatt.Sziloplasztal végig ragasztottam ezt a szigetelést,azóta semmi gondom nincs.
Ajtó fújva lett,mind a kettő,karcok miatt,és szárul rakták vissza a karosszériásnál.Egy primitív hiba,trehányság,és még jó hogy nem csinált zárlatot nekem a kocsiba a víz. Tavaly volt,azóta nem ereszt sehol.Csak úgy jöttem rá hogy mikor esett, gyorsan mentem a garázsba és le bontottam az ajtót,akkor látszott,hogy a poros belső részen hol húzta a csíkot a víz. Már majdnem ki cseréltem drága pénzért az ajtó szigetelő gumikat,és nem is ott engedte a vizet. Ki dobtam volna vagy 40 ezret,és utána is folyt volna.:ijed: Úgyhogy figyelj ha rakjátok össze az ajtót.

hil Elküldve: 2011-05-20 19:30 Autóvásárlás

Coyote írta:

Az én tapasztalatom szerint (ami a saját barátnőmön, a baráti körömben levő csajok és kolleginák autóin és vezetési technikáin alapul):
Hölgy sofőr esetén(a tulajdonos tökmindegy, mert 50 éves nőnek 22 éves hülyegyereke is hajthatja az autót) ezek a pozitívumok:
+ az autó kevésbé van széthajtva, ezért motorikusan gyakran jobb állapotúak - ez csak a blokkra igaz
+ sufnituningtól mentes
+ szakemberek által szervízelt (mivel a nő nem nyúl az autóhoz, egy kereket se cserél le)

És a negatívumok:
- el-elmaradozó szervízek, esetleg "elfelejtett" olajcsere-periódus (olajszint!), szűrőcserék hiánya
- rossz esetben a karbantartás teljes hiánya (amíg nincs furcsa hang, nem nyúlunk hozzá)
- rommá "őrölt" kuplung
- elhasznált fékek (a motorfék vajon miii?"
- hidegen padlózás, forró turbóval leállítás
- sok esetben nő létükre szemetesnek használják az autót, retkesek belülről
- a fényezés rommá van karcolva a gyakori gépi mosás miatt
- kutya vagy kisgyerek esetén lelakottak és szennyezettek az ülések vagy a csomagtartó
- megviselt sebességváltó
- a karosszéria ápolástól mentes, minden oldalról mélyen karcolt, esetleg horpadt
- kilincsek alatt karcos fényezés, a bazi nagy kulcstartók miatt
- kezelőszerveken szétkarmolt felületek a nagy körmök miatt, a váltókart a gyűrűk csiszolják szét
- a szőnyeg és az alatta levő szövet csúnyán kikoptatva a magassarkú miatt, télen szennyezett szőnyeg (mert a gumiszőnyeg vajon miii)
- gumikéderek nincsenek szilikonnal ápolva, a bőrülések sem kapnak törődést
- a gumik gyakran kopásjelzőig kopnak (a kopásjelző vajon miii)
- az autó alját meg kell nézni, mert parkoláskor gyakran kaphat padkát vagy egyebet,
- és ami a legrosszabb, hogy a futómű ramaty állapotban van a legtöbb esetben, mivel a kátyúk és csatornafedelek kerülgetése nem a hölgyek erőssége.


Én megmondom őszintén, nem nagyon szeretnék női sofőrtől autót venni. A barátnőm aránylag ügyesen vezet, de ő is érzi, hogy a Ford Ka tökéletesen elég, a BMW-ben majd a jobb egyen lesz a törzshelye :D

Ez nagyon jó megfogalmazás volt, Köszi!

bmw320 Elküldve: 2011-05-20 12:19 Autóvásárlás

cene írta:
Coyote írta:
Woockie írta:
hil írta: Sziasztok! Többször elgondolkoztam azon, hogy mi jár a hirdetés feladó fejében, amikor azt írja: hölgy tulajdonostól. Ezt most érték növelő, vagy csökkentő tényezőként kell tekinteni. Nálam az utóbbi.

Akik beirjak, pozitivnak ertekelik, legalabbis annak szanjak. Szerintem kb. tokmindegy, ismerek olyan not is sokat, akik vigyaznak az autora es sok olyat is, akik ugyetlenek/nem ertenek hozza es hidegen padlogazt nyomnak, h kialljanak az udvarbol. Ha nem ismeri az ember a konkret holgyet, semmi plusz informacioval nem szolgal, hisz ha torve volt, azt igy vagy ugy, de latja az ember, az meg mindegy, h ferfi vagy no torte meg. Talan annyibol negativ egy noi tulaj, h ha hosszu mukorme van, osszekarcol vele mindent...


Az én tapasztalatom szerint (ami a saját barátnőmön, a baráti körömben levő csajok és kolleginák autóin és vezetési technikáin alapul):
Hölgy sofőr esetén(a tulajdonos tökmindegy, mert 50 éves nőnek 22 éves hülyegyereke is hajthatja az autót) ezek a pozitívumok:
+ az autó kevésbé van széthajtva, ezért motorikusan gyakran jobb állapotúak - ez csak a blokkra igaz
+ sufnituningtól mentes
+ szakemberek által szervízelt (mivel a nő nem nyúl az autóhoz, egy kereket se cserél le)

És a negatívumok:
- el-elmaradozó szervízek, esetleg "elfelejtett" olajcsere-periódus (olajszint!), szűrőcserék hiánya
- rossz esetben a karbantartás teljes hiánya (amíg nincs furcsa hang, nem nyúlunk hozzá)
- rommá "őrölt" kuplung
- elhasznált fékek (a motorfék vajon miii?"
- hidegen padlózás, forró turbóval leállítás
- sok esetben nő létükre szemetesnek használják az autót, retkesek belülről
- a fényezés rommá van karcolva a gyakori gépi mosás miatt
- kutya vagy kisgyerek esetén lelakottak és szennyezettek az ülések vagy a csomagtartó
- megviselt sebességváltó
- a karosszéria ápolástól mentes, minden oldalról mélyen karcolt, esetleg horpadt
- kilincsek alatt karcos fényezés, a bazi nagy kulcstartók miatt
- kezelőszerveken szétkarmolt felületek a nagy körmök miatt, a váltókart a gyűrűk csiszolják szét
- a szőnyeg és az alatta levő szövet csúnyán kikoptatva a magassarkú miatt, télen szennyezett szőnyeg (mert a gumiszőnyeg vajon miii)
- gumikéderek nincsenek szilikonnal ápolva, a bőrülések sem kapnak törődést
- a gumik gyakran kopásjelzőig kopnak (a kopásjelző vajon miii)
- az autó alját meg kell nézni, mert parkoláskor gyakran kaphat padkát vagy egyebet,
- és ami a legrosszabb, hogy a futómű ramaty állapotban van a legtöbb esetben, mivel a kátyúk és csatornafedelek kerülgetése nem a hölgyek erőssége.


Én megmondom őszintén, nem nagyon szeretnék női sofőrtől autót venni. A barátnőm aránylag ügyesen vezet, de ő is érzi, hogy a Ford Ka tökéletesen elég, a BMW-ben majd a jobb egyen lesz a törzshelye :D


Az általad felsoroltakkal teljes mértékben egyet értek, hölgy tulajdonos esetében sokkal de sokkal több negatív dolog van mint pozitív!


Minden reggel éktelen motorhangra ébredek: A szemben lakó hölgy úgy indítja be és nem tudom melegíti a marutiját hogy 1.padlógáz 2.indítás és kb 3-4 percig üveg alapjárat!!!!Majdnem beszartam a röhögéstől amikor már a kíváncsiság nam hagyott nyugodni! És az autó méd bírja!!! Jobb mint egy BMW!! Ez télen is így működik! Bár azaz igazság amikor beíndítja úgy érzem mintha a 800 vagy hány köbcenti mellettem lenne az ágyban!!!:D:D:D

cene Elküldve: 2011-05-20 12:13 Autóvásárlás

Coyote írta:
Woockie írta:
hil írta: Sziasztok! Többször elgondolkoztam azon, hogy mi jár a hirdetés feladó fejében, amikor azt írja: hölgy tulajdonostól. Ezt most érték növelő, vagy csökkentő tényezőként kell tekinteni. Nálam az utóbbi.

Akik beirjak, pozitivnak ertekelik, legalabbis annak szanjak. Szerintem kb. tokmindegy, ismerek olyan not is sokat, akik vigyaznak az autora es sok olyat is, akik ugyetlenek/nem ertenek hozza es hidegen padlogazt nyomnak, h kialljanak az udvarbol. Ha nem ismeri az ember a konkret holgyet, semmi plusz informacioval nem szolgal, hisz ha torve volt, azt igy vagy ugy, de latja az ember, az meg mindegy, h ferfi vagy no torte meg. Talan annyibol negativ egy noi tulaj, h ha hosszu mukorme van, osszekarcol vele mindent...


Az én tapasztalatom szerint (ami a saját barátnőmön, a baráti körömben levő csajok és kolleginák autóin és vezetési technikáin alapul):
Hölgy sofőr esetén(a tulajdonos tökmindegy, mert 50 éves nőnek 22 éves hülyegyereke is hajthatja az autót) ezek a pozitívumok:
+ az autó kevésbé van széthajtva, ezért motorikusan gyakran jobb állapotúak - ez csak a blokkra igaz
+ sufnituningtól mentes
+ szakemberek által szervízelt (mivel a nő nem nyúl az autóhoz, egy kereket se cserél le)

És a negatívumok:
- el-elmaradozó szervízek, esetleg "elfelejtett" olajcsere-periódus (olajszint!), szűrőcserék hiánya
- rossz esetben a karbantartás teljes hiánya (amíg nincs furcsa hang, nem nyúlunk hozzá)
- rommá "őrölt" kuplung
- elhasznált fékek (a motorfék vajon miii?"
- hidegen padlózás, forró turbóval leállítás
- sok esetben nő létükre szemetesnek használják az autót, retkesek belülről
- a fényezés rommá van karcolva a gyakori gépi mosás miatt
- kutya vagy kisgyerek esetén lelakottak és szennyezettek az ülések vagy a csomagtartó
- megviselt sebességváltó
- a karosszéria ápolástól mentes, minden oldalról mélyen karcolt, esetleg horpadt
- kilincsek alatt karcos fényezés, a bazi nagy kulcstartók miatt
- kezelőszerveken szétkarmolt felületek a nagy körmök miatt, a váltókart a gyűrűk csiszolják szét
- a szőnyeg és az alatta levő szövet csúnyán kikoptatva a magassarkú miatt, télen szennyezett szőnyeg (mert a gumiszőnyeg vajon miii)
- gumikéderek nincsenek szilikonnal ápolva, a bőrülések sem kapnak törődést
- a gumik gyakran kopásjelzőig kopnak (a kopásjelző vajon miii)
- az autó alját meg kell nézni, mert parkoláskor gyakran kaphat padkát vagy egyebet,
- és ami a legrosszabb, hogy a futómű ramaty állapotban van a legtöbb esetben, mivel a kátyúk és csatornafedelek kerülgetése nem a hölgyek erőssége.


Én megmondom őszintén, nem nagyon szeretnék női sofőrtől autót venni. A barátnőm aránylag ügyesen vezet, de ő is érzi, hogy a Ford Ka tökéletesen elég, a BMW-ben majd a jobb egyen lesz a törzshelye :D


Az általad felsoroltakkal teljes mértékben egyet értek, hölgy tulajdonos esetében sokkal de sokkal több negatív dolog van mint pozitív!

Coyote Elküldve: 2011-05-20 11:23 Autóvásárlás

Woockie írta:
hil írta: Sziasztok! Többször elgondolkoztam azon, hogy mi jár a hirdetés feladó fejében, amikor azt írja: hölgy tulajdonostól. Ezt most érték növelő, vagy csökkentő tényezőként kell tekinteni. Nálam az utóbbi.

Akik beirjak, pozitivnak ertekelik, legalabbis annak szanjak. Szerintem kb. tokmindegy, ismerek olyan not is sokat, akik vigyaznak az autora es sok olyat is, akik ugyetlenek/nem ertenek hozza es hidegen padlogazt nyomnak, h kialljanak az udvarbol. Ha nem ismeri az ember a konkret holgyet, semmi plusz informacioval nem szolgal, hisz ha torve volt, azt igy vagy ugy, de latja az ember, az meg mindegy, h ferfi vagy no torte meg. Talan annyibol negativ egy noi tulaj, h ha hosszu mukorme van, osszekarcol vele mindent...


Az én tapasztalatom szerint (ami a saját barátnőmön, a baráti körömben levő csajok és kolleginák autóin és vezetési technikáin alapul):
Hölgy sofőr esetén(a tulajdonos tökmindegy, mert 50 éves nőnek 22 éves hülyegyereke is hajthatja az autót) ezek a pozitívumok:
+ az autó kevésbé van széthajtva, ezért motorikusan gyakran jobb állapotúak - ez csak a blokkra igaz
+ sufnituningtól mentes
+ szakemberek által szervízelt (mivel a nő nem nyúl az autóhoz, egy kereket se cserél le)

És a negatívumok:
- el-elmaradozó szervízek, esetleg "elfelejtett" olajcsere-periódus (olajszint!), szűrőcserék hiánya
- rossz esetben a karbantartás teljes hiánya (amíg nincs furcsa hang, nem nyúlunk hozzá)
- rommá "őrölt" kuplung
- elhasznált fékek (a motorfék vajon miii?"
- hidegen padlózás, forró turbóval leállítás
- sok esetben nő létükre szemetesnek használják az autót, retkesek belülről
- a fényezés rommá van karcolva a gyakori gépi mosás miatt
- kutya vagy kisgyerek esetén lelakottak és szennyezettek az ülések vagy a csomagtartó
- megviselt sebességváltó
- a karosszéria ápolástól mentes, minden oldalról mélyen karcolt, esetleg horpadt
- kilincsek alatt karcos fényezés, a bazi nagy kulcstartók miatt
- kezelőszerveken szétkarmolt felületek a nagy körmök miatt, a váltókart a gyűrűk csiszolják szét
- a szőnyeg és az alatta levő szövet csúnyán kikoptatva a magassarkú miatt, télen szennyezett szőnyeg (mert a gumiszőnyeg vajon miii)
- gumikéderek nincsenek szilikonnal ápolva, a bőrülések sem kapnak törődést
- a gumik gyakran kopásjelzőig kopnak (a kopásjelző vajon miii)
- az autó alját meg kell nézni, mert parkoláskor gyakran kaphat padkát vagy egyebet,
- és ami a legrosszabb, hogy a futómű ramaty állapotban van a legtöbb esetben, mivel a kátyúk és csatornafedelek kerülgetése nem a hölgyek erőssége.


Én megmondom őszintén, nem nagyon szeretnék női sofőrtől autót venni. A barátnőm aránylag ügyesen vezet, de ő is érzi, hogy a Ford Ka tökéletesen elég, a BMW-ben majd a jobb egyen lesz a törzshelye :D