Ez egy archivált weboldal! bővebben
ArkyCsaba fórum hozzászólásai

ArkyCsaba Elküldve: 2014-11-12 12:39 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Szia Cox!

Szeretném megkérdezni,hogy jutottál-e valamire a kompresszor beépítéssel?


haller!
szerintem írj neki privátba, úgy talán e-mail-ben jelzi majd neki a rendszer, ugyanis azóta nem volt fellépve ide, legalábbis azt jelzi a rendszer.


ArkyCsaba Elküldve: 2014-11-11 10:22 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Szia Cox!

Szeretném megkérdezni,hogy jutottál-e valamire a kompresszor beépítéssel?

ArkyCsaba Elküldve: 2014-10-15 12:25 Hengerfej tuning

Sziasztok.Érdekelne,hogy m4319-es motorra m44-es hengerfej,plusz T3/T4 hibrid turbo és mondjuk egy 325-ös kipuff rendszer működne?(plusz motorelektronika igazítás)

ArkyCsaba Elküldve: 2014-10-15 12:20 lámpa

anubisz írta: Múltkor írtam,hogy gyorsan kattog,villog az indexem néha,de az égők jók. Most rájöttem valamire. Rá rakom a gyújtást, indexelek balra gyorsan villog, égők jók, indexelek jobbra ott normális. Ismét balra megint gyorsan villog,viszont ha közben felkapcsolom a lámpát normálisan kezd villogni,ha lekapcsolom ismét gyorsan villog.
Kiszedtem a kapcsoló panelt, átfújkáltam,mozgattam a vezetékeket működés közben, semmi. Ugyan úgy villog gyorsan bal oldalon.
Ez a panel szarhatott be?
Multkor volt gépre kötve,ott kiolvastak valami kapcsoló panel hibát,már nem emlékszem,hogy így mondták e, de valami világítás akármi volt. Ezt nem lehet javítani.

80,90 ezer ez a fostalicska szarság panel.


Szia,nekem ugyanez a problémám volt csak a jobb oldalon.Kiszedtem a panelt,a csatlakozókat és a panelen lévő lábakat megtisztítottam,felcsiszoltam,mert a testkábel érintkezője teljesen el volt oxidálódva.Azóta jó,rendesen működik.

ArkyCsaba Elküldve: 2014-10-14 11:48 Lámpák_

Sziasztok,az lenne a kérdésem melyik lámpával járok jobban?Amibe beépített magasságállító motor van vagy amibe a gyári átszerelhető?

ArkyCsaba Elküldve: 2014-10-08 16:04 Mi ez?

kalmaristi írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Meg tudnátok nekem mondani,hogy ez az alkatrész mi és van-e köze az alapjárathoz?



Bocs,most nézem,hogy nem a jó képet raktam fel,ez a kérdéses alkatrész:

amit karikáztá folytószelep pozíció szenzor jobboldali az alapjárati motor
szerintem lehet köze ha nem jó jelet küld compjúternek


Köszi a választ,eddig ezt senki nem tudta megválaszolni.
Akkor elvileg ha ennek ilyesmi baja lenne,azt írná a diag igaz?

ArkyCsaba Elküldve: 2014-10-07 19:33 Mi ez?

YELLOW írta: erre minek kellett új topic? pár hete volt kérdés az egyik az, a másik, hogy elfért volna másik 20 már meglévő topic-ban.

amúgy igen, van köze hozzá, az az alapjárati motor.


Utólagosan is elnézést kérek,sajnos nem mindig van időm átfutni az összes topicot,ha egyáltalán gép elé tudok ülni.
Köszönöm a választ.

És tudom,hogy unjátok már a hülye kérdéseim:de a jobbra mellette lévő az micsoda?

ArkyCsaba Elküldve: 2014-10-07 16:21 Mi ez?

Sziasztok.Meg tudnátok nekem mondani,hogy ez az alkatrész mi és van-e köze az alapjárathoz?



Bocs,most nézem,hogy nem a jó képet raktam fel,ez a kérdéses alkatrész:

ArkyCsaba Elküldve: 2014-09-26 22:14 Egyenetlen alapjárat

jons írta:
ArkyCsaba írta: Bemelegedés után megállásnál,illetve lassításnál benyomott kuplunggal "leejti" az alapjáratot 6-650 környékére,de csak egy pár pillanatra és ezt sem csinálja mindig csak ha éppen olyanja van
Elfelejtettem: 318i benzin.


http://www.realoem.com/bmw/sho...mp;lang=en

1-es 3-mas alkatrészt nézném át komolyabban.


Rendben,megnézetem,de valószínű az egyes lesz,mert aki utoljára "benne volt" azt mondta a csövek rendben vannak.Köszönöm a segítséget

ArkyCsaba Elküldve: 2014-06-04 17:43 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok,Nekem is hasonló problémám van mint az elöttem szólónak, hidegen semmi gond az alapjárattal,de bemelegedés után megállásnál,illetve lassításnál benyomott kuplunggal "leejti" az alapjáratot 6-650 környékére,de csak egy pár pillanatra és ezt sem csinálja mindig csak ha éppen olyanja van, semmivel nem tudom összefüggésbe hozni,teljesen véletlenszerűen csinálja.Van hogy napokig semmi,aztán reggel mikor dolgozni megyek csinálja kétszer háromszor, aztán többet nem!? Nemrég volt diagon, sehol semmi. Valakinek valami ötlet? Előre is köszönöm

Elfelejtettem: 318i benzin.

ArkyCsaba Elküldve: 2014-04-24 18:26 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: sziasztok.kérdésem a következő: elfér-e egy 18x8,5 col széles ET48-as felni 225/40-es gumival,ha 40 mm-t ültetve van a kocsim?Előre is köszi


igen


akkor elméletileg nem fog beleérni sehol ugye?


nem

szerk.: ha a gumi normál 225 széles, akkor nem lesz gond. mert láttuk, már, hogy azonos méretű gumik szélessége mégis más.


rendben,köszönöm szépen a segítséget

ArkyCsaba Elküldve: 2014-04-24 17:21 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: sziasztok.kérdésem a következő: elfér-e egy 18x8,5 col széles ET48-as felni 225/40-es gumival,ha 40 mm-t ültetve van a kocsim?Előre is köszi


igen


akkor elméletileg nem fog beleérni sehol ugye?

ArkyCsaba Elküldve: 2014-04-24 17:06 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

sziasztok.kérdésem a következő: elfér-e egy 18x8,5 col széles ET48-as felni 225/40-es gumival,ha 40 mm-t ültetve van a kocsim?Előre is köszi

ArkyCsaba Elküldve: 2014-03-29 19:50 Lökhárító

Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,hogy az e46 coupé első lökhárítóját rá tudom-e rakni a négy ajtósra úgy hogy ne kelljen semmit átalakítanom.Erről lenne szó:
http://aprod.hu/hirdetes/bmw-e...11O8D.html

ArkyCsaba Elküldve: 2014-02-26 15:23 Termosztát

Sziasztok megtudja valaki mondani,hogy benzines 318i(M43) gyári termosztátjának mennyi a nyitási hőmérséklete?Mert szerintem amit rendeltem hozzá, azé túl magas.Előre is köszi: Csaba