BMW0926 fórum hozzászólásai

BMW0926 Elküldve: 2017-08-14 18:25 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz?
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.



Szia/Sziasztok

Elvittem kedden az autószerelőhöz a kocsit, és ugyanazt állapította meg a szerelő amit ti is mondtatok: A motor azért világított sárgán, mert az egyik gyujtótrafó rossz, ki kell cserélni. Az ABS jeladó pedig hiányzott a kocsiból! :O Én csak azt nem értem, hogy vásárlás előtt én elvittem ehhez a szerelőhöz, és rádugta gépre a kocsit, majd mondta, hogy minden rendben a kocsival! Kérdeztem is tőle, ha bármi baja lenne a kocsinak, akkor ő azt látná? Azt mondta hogy igen, nyugodjak meg, nincs baja a kocsinak! Ez volt közel egy hónapja. A kocsi átíratása rá másfél hétre történt, a tulajdonomban tehát kb két és fél hete van. Ez alatt az idő alatt közel 100 KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa is kigyulladt! Az ABS, a motor, az aolaj és a féklámpa. Mindegyik sárgán világított! A kérdés pedig az: Ha ezek a hibák már akkor is megvoltak, miért nem látta ő akkor, mikor én vásároltam a kocsit és elvittem hozzá átnézetni??? Lehetséges az, hogy gépre dugva nem mutatja ki neki a program, hogy valami hiányzik? Nem értem én ezt...


vannak hibák, amiket ha kitörölnek, csak km-ek múlva térnek vissza. mondjuk ha nincs ABS szenzor az pont nem ilyen.
akitől vetted az autót az nem ismerhette ezt a szerelőt? lehet le volt vele beszélve, hogy mondja azt minden rendben.
gondolom fizettél az átnézésért, így én azt mondanám neki, hogy ha akkor nem vette észre, akkor ingyen végzi el a javításokat. persze ezt csak akkor mond, ha az alkatrészeket ha ő veszi már megmondta az árakat, mert akkor annyival többet mondana úgyis, ne járjon rosszul.
bár nekem a bizalmam oda volna ezek után.


A mai napig nem térek magamhoz, hogy az IStenbe lehetséges az, hogy 160-180km-rel arrébb lévő eladók ismerik ezt a szerelőt! Igazából én mondtam nekik, hogy a helybéli autószerelőhöz fogom elvinni az autót. Elhozták, átnézettem, de már az első kétpercben kiderült, hogy van egy szélhámos közös ismerősük! Na mindegy.. Szóval lehet valami sántít itt a dologban...

Na mindegy. Visszatérve: A holtponti jeladó + abs szenzor összesen 38K + 8k beszerelési díj. Ha minden jól megy, akkor a hét második felében már kész is lesz au autó.

Egyébként én azt nem értem: Ha valamelyik jeladó hiányzik a kocsiból, annak nem kéne jeleznie, mikor rákötöm a gépet? És mi van akkor, ha azt a jeladót azért szerelték ki, hogy ne mutassa, hogy gáz van a hátsó felfüggesztéssel, vagy fékkel??? :O Ez hajnalba félálmomba jutott eszembe! :O Lehetséges ez? Ha nem is pont az abs-nél, de valamelyik elektronikát vagy érzékelőt ki lehet úgy kötni/venni, hogy az ne jelezze a hibát?

Félreértés ne essen: Én nem szétberhelni akarok egy E46-ot és úgy eladni, előbb köpöm szembe magam kétszer, minthogy bármit is átvágjak!

Csak kezdek parázni, mi van akkor, ha a jeladó beszerelése után jönnek a piros hibalámpák és a drágábbnál drágább alkatrészek... :S

BMW0926 Elküldve: 2017-08-13 15:29 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz?
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.



Szia/Sziasztok

Elvittem kedden az autószerelőhöz a kocsit, és ugyanazt állapította meg a szerelő amit ti is mondtatok: A motor azért világított sárgán, mert az egyik gyujtótrafó rossz, ki kell cserélni. Az ABS jeladó pedig hiányzott a kocsiból! :O Én csak azt nem értem, hogy vásárlás előtt én elvittem ehhez a szerelőhöz, és rádugta gépre a kocsit, majd mondta, hogy minden rendben a kocsival! Kérdeztem is tőle, ha bármi baja lenne a kocsinak, akkor ő azt látná? Azt mondta hogy igen, nyugodjak meg, nincs baja a kocsinak! Ez volt közel egy hónapja. A kocsi átíratása rá másfél hétre történt, a tulajdonomban tehát kb két és fél hete van. Ez alatt az idő alatt közel 100 KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa is kigyulladt! Az ABS, a motor, az aolaj és a féklámpa. Mindegyik sárgán világított! A kérdés pedig az: Ha ezek a hibák már akkor is megvoltak, miért nem látta ő akkor, mikor én vásároltam a kocsit és elvittem hozzá átnézetni??? Lehetséges az, hogy gépre dugva nem mutatja ki neki a program, hogy valami hiányzik? Nem értem én ezt...


BMW0926 Elküldve: 2017-08-09 19:05 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz?
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.



Szia

Találtam egy ilyen hibakód kiolvasót: A link neve Szerinted ez van olyan jó, mint az ebayes, amit belinkeltél? Hamarabb is érkezne meg mint kínából... ?

BMW0926 Elküldve: 2017-08-07 18:25 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
Idézet:

Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel! Mindegy, holnap viszem szerelőhöz! Legalább megnyugszom...




Hajaj, Abból még kb 1liter olaj hiányzik. Lehet azért világít a lámpád, mert tényleg kevés az olaj. Ha nem akarsz most olajat cserélni, bár lehet érdemes lenne, hogy tudd mi és mennyi van benne, tölts még bele vagy 7-8 dl -t 5w40 tökéletes bele.

Ha úgy vetted, hogy az olajszint okés volt és azóta fogyott 5-6dl -t akkor sanszos, hogy valahol folyik belőle. Persze ha nem füstöl. Nekem 300km-en elküldött 1 litert annó.

Nyugi amúgy, én is úgy vettem, hogy minden baj előjött, de hát evvan ami olyan cserélni kell, aztán azzal nem lesz gond többet..

Az olajlámpás kérdésedre:
Ha beindítod nem ég, majd felvillan és ég kb 5-10 mp-ig majd elalszik és leállításkor nem kezd el megint világítani, akkor hibás a szenzor és így tudatja.

Ha beindítás után elkezd égni, vagy else alszik, vagy elalszik,de legállításkor ismét égve marad, akkor szint hibád van és jó a szenzorod.
A sárga jel mindig szinteket jelöl, kisebb hibákat. Ha pirosan ég, akkor azonnal állj félre. motort állítsd le, az a nyomást mutatja.


Igazából random csinálja ezt az olajlámpa felvillanást! Kb 10 indításból 3-4x jelenik meg. Megyek vele, majd gondol egyet és kiyullad. Aztán kocsi leállít, majd kis idő múlva bekapcs, és el is alszik. Mondjuk ma is mentem vele kb 2km-t, de se ma, se tegnap nem villant fel az olajlámpa.

Az, hogy eszi-e az olajat, úgy is csak olajcsere után dől el! De remélhetőleg nem fogja enni az olajat! Bízzunk benne...

BMW0926 Elküldve: 2017-08-06 22:00 Nem tudom mi a baja az autómnak

John írta:
BMW0926 írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa!





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel! Mindegy, holnap viszem szerelőhöz! Legalább megnyugszom...



Olajlámpa ha csak beindítás után kb 5 másodpercig világít és csak következő indításig jelez az általában a szintjelző hibája ami 40-ezer Ft-nál kezdődik,asszem fel ajánlottam a másik fórumon hogy inaktiválon neked (olajpálcán bármikor ellenőrizheted e-nélkül is,régen se volt ilyen jelző mégis ellenőrizték pálcával időnként ) és nem fog potyára világítani de asszem messze laksz,jól emlékszem?


Ne haragudj, elkerülte afigyelmem hogy írtad a lámpa kiiktatást, de mivel messze lakunk egymástól, így tárgytalan a dolog.., Egyébként az Olajlámpa csak az olajszintet és a szint érzékelő hibát mutathatja? Más komolyabb hibát nem mutathat?

BMW0926 Elküldve: 2017-08-06 18:46 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
bricktopm írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa!





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel! Mindegy, holnap viszem szerelőhöz! Legalább megnyugszom...



BMW0926 Elküldve: 2017-08-06 18:43 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa!





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel!

BMW0926 Elküldve: 2017-08-06 09:36 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa!


BMW0926 Elküldve: 2017-08-05 18:39 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S


ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz?
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!





BMW0926 Elküldve: 2017-08-05 17:44 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

BMW0926 Elküldve: 2017-08-05 17:02 Nem tudom mi a baja az autómnak

John írta:
BMW0926 írta: Sziasztok.

Tegnap este mentem egy kört a kocsival, kb 10-12km-t, majd mikor hazaértem és beálltam az udvarra, kigyulladt sárgán két hibalámpa:



Nem tudom mennyire látni, de az egyik egy kör alakú nyíl, benne egy háromszög felkiáltójellel, a másik pedig a kézifék. Mi lehet a hiba szerintetek?

Át kéne ugranom a szomszéd kisvárosba, nem tudom mehetek-e így vele. :S De elsősorban a hiba érdekelne, miért gyulladhatott ki

Köszi előre is
Hy,rég hallottam felőled. Nyugodtan mehetsz vele de nekem is kiadja negyedévente,rá dugtam itthon gépre és a bal hátsó fordulatszám jeleadómra ad ki hibát,érdemes beruházni egy diagra,mindig jól jön,épphogy megvettem a kocsit máris rendeltem egyet


Szia

Igen, idejét nem tudom, mikor beszéltünk utoljára! Asszem két hete Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?

BMW0926 Elküldve: 2017-08-05 16:15 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok.

Tegnap este mentem egy kört a kocsival, kb 10-12km-t, majd mikor hazaértem és beálltam az udvarra, kigyulladt sárgán két hibalámpa:



Nem tudom mennyire látni, de az egyik egy kör alakú nyíl, benne egy háromszög felkiáltójellel, a másik pedig a kézifék. Mi lehet a hiba szerintetek?

Át kéne ugranom a szomszéd kisvárosba, nem tudom mehetek-e így vele. :S De elsősorban a hiba érdekelne, miért gyulladhatott ki

Köszi előre is

BMW0926 Elküldve: 2017-07-26 22:21 alapjárati probléma

John írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.


Jaa oké, szoknom kell még az oldalt

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?


igen, hengerenként 1db.
amúgy úgy tudod kideríteni a dolgot, otthoni körülmények között, hogy beindítod az autót. majd a trafókról sorba lehúzod a csatlakozót. aztán visszadugod. majd a következő henger. amelyiknél nem változik semmi az alap rossz járáshoz képest, ott lesz a probléma. a többinél ugye még rosszabb lesz, ahol nem változik az a rossz.
Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom



Jobbulást Neked!

Srácok, a helyzet az, hogy most vettem a bömbit, és azt mndta a szerelő, hogy lehet az előző gazdája fullba lemosta a motort! És valami víz kerülhetett valahová, ami galibát okozott. A hibakódot törölte a szerelő, és ennyi, állítólag semmi baja a kocsinak. Azért nemtudom... Nekem van egy olyan érzésem, hogy valami mégiscsak van a kocsival. Az alapjárat pl kicsit össze-vissza püfög, nekem gyanús... Mert ha kipróbálásnál, és a múlt héten nem jött elő a sárga motorhiba jelzés, akkor miért pont most hétvégén jött elő, mikor kiálltam a garázsból, és kiporszívóztam? Nevetséges, de tényleg ennyit csináltam! Ja, meg max 3x indítottam be a kocsit, hogy kiálltam a garázsból, leállítottam, és este visszaálltam a garázsba vele. Garázstakarítás miatt. De ettől nem kellene problémáznia.



És egy másik kérdésem is volna hozzád/hozzátok:



Ugye az autón 17"-os gyári, széles gumik vannak, és az aszfalt ahol próbáltam a kocsit, elég nyomvályús. És mivel ezek előtt soha nem mentem széles gumis sportfelnis kocsival, emiatt nem is tudom, hogy mennyire normális az ilyen kocsinál, hogy az egyenletlen, esetemben a nyomvályús úton néha kicsit félrehúz a kormány? Nem figyeltem arra, hogy akkor csinálja-e, mikor kis kátyúba belemegyek, vagy a nyomvályús aszfalton a nyomba megyek, vagy kijövök belőle, de mondom, néha balra kapta a kormányt. Nekem nagyon furcsa volt. Ez normális? Ennyire átvenné a széles gumi az úthibákat? Vagy egy futómű beállítás csodát tenne vele?



Utolsó kérdésem ,feljövök ide a bmwfanatics oldalra, és kb 4-5 reklámablakot nyit meg örök szüntelen, és szinte minden egyes kattintásnál ezt csinálja. Tetszik az oldal, de engem nagyon bosszantez a dolog! Sose lépek ilyen oldalra, ahol ennyi reklámablak nyílik meg, mert így könnyen megfertőzheti valami a gépet! Az AD Blocker se fogja meg ezeket az ablakokat. Titeket ez nem zavar? Engem kiidegel minden egyes alkalommal!

BMW0926 Elküldve: 2017-07-25 21:31 alapjárati probléma

YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.



Jaa oké, szoknom kell még az oldalt

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?


BMW0926 Elküldve: 2017-07-25 21:18 alapjárati probléma

LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...


Nem válaszoltam valamire?

Szerk.: Szerintem ezeket nem válaszoltam meg: Kicsit rázott, de érdekes módon a fordulatszám nem ingadozott jelentősen, viszont az egyes-kettest kicsit döcögősen vette. A kipufogó szagát pedig elfelejtettem megszagolni.

Tegnap felhívtam a szerelőt és mondta, hogy vigyem el a kocsit. El is vittem, de még nem nyúlt hozzá. Kíváncsian várom, mi lesz a végeredmény... :S



YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.

Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma?


egyenletlen? nem ráz jobban az autó, nincs fura szaga a kipufogó gáznak? ha járatod, akkor néha nem kezd el villogni az a kis check engine lámpa? nem erőtlen az autó?
szerintem nem indul be egy henger. 6 hengeresnél nehezebb észrevenni ezt.
hibakód olvasás sokat segít. de én arra gyanakodnék, aztán szerintem trafó baja lesz.

Szia

Arra tippeltem én is, hogy egy, vagy két henger nem megy, azért döcög. Bár én a gyertyákra gondoltam, lehet azokat is kellene majd cserélni. Menni pedig nem mentem vele mostanában, és nem is járattam, nehogy nagyobb kárt tegyek benne.

Nézegettem az árait a trafóknak a bárdi oldalán. ha ez lesz a gond, kénytelen leszek cseréltetni. Szerinted melyik a jobb minőségű? A link neve


Beru. igaz nekem 4 hengeres, de én mind a 4-et cseréltem. ugyanis a gyáriból volt egy széria, amit sok motorba betettek, igaz ezek 50-200ezer km között bárhol behalhattak. nekem pl pont gyertyacsere után, bár volt előjele 2x, igaz nagyobb idő és km különbséggel.
gyertyákból NGK.
tudom soknak tűnik az áruk, de mindenkinek van olyan ismerőse, aki ilyen helyekről tud kedvezménnyel vásárolni.
ui.: plííz alulra válaszolj!