Balue36 fórum hozzászólásai

Balue36 Elküldve: 2017-06-23 18:58 váltó

Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni Tőletek. E36 kéziváltót készülök átalakítani. Harang vágás és hegesztés lesz. Hegesztő vagyok,megoldom. Csak az anyagát nem tudom pontosan. Alu-szilícium vagy alu-magnézium ötvözet? Valaki nálam okosabb biztosan tudja. Köszi előre is!

Balue36 Elküldve: 2017-04-24 16:33 Motor-váltó

YELLOW írta:
Balue36 írta: Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve


én már írtam egy kommentet, de mivel nem csak segítség lett volna, így inkább vártam, hátha valaki ad csak segítséget.

először is egy kis off szerűség.
most ismerkedsz a márkával, erre rögtön motorcserét csinálsz, nyilván nem szakember segítségével, számomra ez derül ki. a compact egy E36 olcsóbb kategóriája, futómű, belső E30 szint. kb, minden az adott motorhoz van méretezve. így ha egy 1.6 helyére egy ennyivel nagyobb motort teszel, akkor kihasználva a többlet erőt, a fékek már kevesek, valószínű a gátlók sem ehhez a súlyhoz valóak. a váltó sem hozzávaló, és sem a féltengelyek, sem a diffi, sem a kardán valószínűleg. ezt pontosan én sem tudom, de gyanús. szóval én ebből azt látom ki, hogy tákolás lesz és nem szeretném ha szembe jönnél velem az úton. vagyis gyere, de ne akarj nekem jönni és hasonlók.

na és a segítség. az a két csati a lambda szondák csatijai, oda kell rádugni.


Szia,köszönöm szépen a válaszodat. Közben szerencsére kiderült. Na igen. Szerencsére ez az 5. motorcserém,bár igaz,Bmw-ből ez az első. Annyi izgalom még volt számomra benne,hogy automatás volt a motor. Kompótka meg nem. Igen,valszeg nem erre méretezettek a váltó,fékek,diffi,gátlók. Megint csak szerencsére megvan az az autó is amiből bontottam. Így hegesztenem nem kellett semmit,meg tákolni. Csak a kipufogót,a kardán meg csak bírja 1 darabig. Fékek is a másikról át lettek téve. Azért döntöttem így,mert a compakt popsija szerintem könnyebb valamivel mint a sedané. Ami még fontos lehet. Pályára készűlt,nem közútra! Így max trélerrel mehetek szemben az úton Veled. Az indítási probléma pedig csak 1 test volt a motorvezérlőtöl nem messze. Az lemaradt De ami a lényeg,örülök hogy valaki legalább válaszolt és ezer köszönet érte!!

Balue36 Elküldve: 2017-04-11 16:43 Motor-váltó

Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve