BarG Elküldve: 2012-01-30 20:04 Féktárcsa és fékbetét

BarG Elküldve: 2012-01-30 20:04 Féktárcsa és fékbetét
BarG Elküldve: 2012-01-23 21:48 Termosztát
pneurob írta:tomy1228 írta: Szevasztok!
Tettem ma egy 80km utat figyelve a titkos menüben a vízhőfokot,kezdetnek pályán indultam így nagyjából 20km kellet amíg elérte a 72 fokot,nagyjából 20km után város jött tettem 10km és igy bemelegedett kb 82-85 fokig majd egy ujabb tizes után ez már bent a dugóban a város közepén felment 90-94ig!Városban tartotta is ezt a hőmérsékletet (90-92),majd ezután megint pálya következett ahol lement 82-88 ig!Én ezt tapasztaltam összegezve majdnem 40km kellet ahoz hogy 90 fok környékén legyen a motor,ezt okozhatja esetleg az egr termosztát?
Cseréld ki a normál és az AGR termosztátot, 8 év után megérdemli. Nem jó hideg motorral menni, főleg nagy sebességnél, mert akkor keményen hűt a menetszél, akár ventilátor nélkül is.
BarG Elküldve: 2012-01-22 21:44 Termosztát
Alesi írta: A lentieken felbuzdulva tettem egy 100km-es utat ugy, hogy kozben a titkos menuben figyeltem a vizhofokot.
Na most, nekem a mutatom gyonyoruen beall kozepre (tavaly lett cserelve EGR termosztat), a homero szerint viszont 82 fok fole nem ment a homerseklet.
Akkor ez most uzemi hofok, vagy nem uzemi hofok? Lehet megadta magat a masik termosztat is?
(tok jo egyebkent, hogy ha a "titkos" menu tenyleg titkos lenne, ezeket az ember nem is tudna...)
BarG Elküldve: 2012-01-22 15:44 Termosztát
RePTaiL írta:BarG írta: Látom, itt sem dívik az értve olvasás: HA DELET MUTAT A VÍZHŐFOKMÉRŐ, AZ MÉG CSAK HETVENVALAHÁNY FOK!!! Aztán szépen középen áll vagy 120 °C-ig.
Tiszta glikollal is lehet menni, de egyrészt nincs értelme, másrészt meg káros is, mert a víznek sokkal jobb a hőkapacitása, sokkal jobban elvonja a motorhőt. Sokkal fontosabb, hogy a korróziógátló adalékcsomag milyen minőségi szintű van benne, meg melyik fajta, mert igazán az határozza meg az alkalmasságát.
Ha megvan a titkos menüből a valós hőfok, akkor kérünk egy visszajelzést!
És tuti, hogy a kisebb motor gyorsabban melegszik.
Egy szóval nem mondtam, hogy az már egyből xy fokos! Azt mondtam, hogy kb. 5 km. után nekem már delet mutat a vízhőfokjelző!
Viszont ezt a 120 C fokot fejtsd ki légy szíves, mert nem 89 v 86 foknál nyit a termo attól függ h milyen?
BarG Elküldve: 2012-01-22 15:11 Termosztát
BarG Elküldve: 2012-01-22 13:28 Termosztát
tomy1228 írta: szevasztok!
e46 30cd mennyi idő/km alatt illik bemelegednie teljesen?mert nekem pályán kell egy 25 km olyan 100-110 temponál,városban meg egy 15-18km(fűtés automatára van téve 32 fokra)
Egy hónapja lett kicserélve a viztermosztát,gyárira,mer akkor egyáltalán nem melegedett fel csak olyan 60 fokig,most viszont ha egyszer bemelegszik onnantól már meg sem mozdul a mutató akármit csinálok?
BarG Elküldve: 2012-01-21 18:09 Társalgó
RePTaiL írta:BarG írta:Coyote írta:RePTaiL írta:Coyote írta: Jó, hogy említed a cascot! Kötök rá én is asap.
csak oda kell figyelni milyen cascot kötsz meg kinél! de mindenképp jó a casco! ilyen kis "stílű" bankok cascoját tuti nem kötném! Nekem k&h van eddig nem volt vele gond, cimbimnek is itt van és neki fizetett szó meg hepaj nélkül!
Nincs velük tapasztalatom, hálistennek (kopp-kopp). Az előző autómra csak a természeti kár volt benne, havi röhejes 1000 ft-ért, mivel a jégeső felénk gyakori, és kegyetlenül el tud bánni az autóval. A BMW-re teljes körű kéne, de a lopás lehet, hogy kimarad - a BMW embléma miatt rohadt drága rá. Tippeket elfogadok
Ja, hogy a CASCO-t is megköpködjem kicsit.
Újonnan vettem hitellel a gépet, kellett kötni rá CASCO-t is, 24e pénz volt havonta. Azóta a gép kb az 1/5-ét éri, elkezdtem sokallni a havi 24 lepedőt. Bementem a biztosítómhoz, mondtam ócsítanám. Mondták, hogy nem úgy van az , mikor van az évforduló? Hát jó messze volt, erre mondta az ürge, hogy azt javallja, ne fizessem a részleteket, akkor majd 3 hónap nemfizetés után automatice megszűnik a biztosítás, FELEÁRON köthetek újabbat, a mostaninál sokkal jobb kondíciókkal. Szóval óvatosan a biztosítókkal.
Szóval most 3. hónapja nem fizetem a casco-t - de poroltóm van.
HÉJJJJ azzal vigyázz....szerződésszegésnek minősül elég sok lízing cégnél, ha nem fizeted a cascot! Olvass utána jól a szerződésedben! 24e/hó integrált casco esetén? 80
nah az már döfi! Pedig az ilyen gépekre a full integrál casco olyan7-10 ezer forint szokott lenni! Jah ha a szerződésed nem köti a cascot végig akkor nyugodtan várj 3 hónapot és kösd újra! Ha meg nincs megszabva (általában megvan h full casco kell, vagyis régen megvolt) akkor elég nekik egy alap casco is!
BarG Elküldve: 2012-01-21 17:53 Társalgó
Coyote írta:RePTaiL írta:Coyote írta: Jó, hogy említed a cascot! Kötök rá én is asap.
csak oda kell figyelni milyen cascot kötsz meg kinél! de mindenképp jó a casco! ilyen kis "stílű" bankok cascoját tuti nem kötném! Nekem k&h van eddig nem volt vele gond, cimbimnek is itt van és neki fizetett szó meg hepaj nélkül!
Nincs velük tapasztalatom, hálistennek (kopp-kopp). Az előző autómra csak a természeti kár volt benne, havi röhejes 1000 ft-ért, mivel a jégeső felénk gyakori, és kegyetlenül el tud bánni az autóval. A BMW-re teljes körű kéne, de a lopás lehet, hogy kimarad - a BMW embléma miatt rohadt drága rá. Tippeket elfogadok
BarG Elküldve: 2012-01-21 17:46 Társalgó
anubisz írta:seta írta:szotakdavid írta: Sziasztok Kedves Bmw-s barátaim!
Péntek éjszaka olyat éltem át amit senkinek nem kívánok az M0-n kiégett a kocsim a szemem elött égett le és semmit nem tudtam csínálni,két külföldi kamion ment el segítség nyújtás nélkül,nekik nem kötelező segíteni??Ha akkor kapok egy proltót eltudtam volna oltani,egy magyar kamionos állt mege gyedűl és adott egy poroltót,de már semmit nem ért.10 éves korom óta szerettem volna egy ilyen autót nem rég sikerűlt megvásárólni és most kiégett az amiért eddig dolgoztam!nem tudom elmondani mit éreztem mikor láttam hogy ég.A tűzoltok 20perc volt mire kiértek(!!!!)Fél óráig oltották szegény kocsimat.Ezek után megérkeztek az útkezelők,rendőrök.A kedves útkezelő bácsi még közölte h ha nagyon megégett az aszfalt ki kell cserélni és azt az én biztosítomnak kell állni..kérdem én minek fizetem ezeket a kurva adókat,magas üz.anyag árakat????Után haza hozattam a maradék vasat.Semmi más nem maradt csak maga a vas.
Jobbakat üdv Dávid
uhh ezt még olvasni is nagyon rossz. Nagyon sajnálom! Mi gyulladt ki, vagy miért égett ki?
Most h ezt olvasom, inkább visszarakom a kis poroltót az autóba...
Kis poroltóval pont semmire nem mész,ha már olvastál ilyen teszteket.Főleg ha üzemanyagrendszer is lángra kap. Pont ezt a történetet írtam a múltkor,akkor biztos sokan legyintettek. Egy zárlat,és törökülésben nézik,ahogy leég a kocsi,mert semmi nincs a kocsiba,arról nem is beszélve,hogy segíteni se tud az ember másnak.
Mindenki azt gondolja,vele úgysem történhet ilyen.
Nekem 2 is van a kocsiba,2 közepes méretű. Volt,van,és mindig lesz is. Egyszer láttam,hogy egy Audiból tépkedték ki a lángoló ülésbetéteket az autópályán,az épp elég volt figyelmeztetésnek,még vagy 10 évvel ezelőtt.
Persze vannak akik betesznek olyanokat,mint egy 3dl kólásüveg. 2 mp és már ki is fogyott.Esetleg a füstöt odébb löki.
BarG Elküldve: 2012-01-18 19:40 Akkumulátor
szeda írta:
Jó lenne kideritni hogy ténylegesen kik az aksis beszállítók és olyat venni mert igaz hogy dupla annyiba kerül de dupla annyit is tud.
BarG Elküldve: 2012-01-17 20:22 Akkumulátor
szeda írta:InsectKiller írta: A gyári BMW akksi nagyon drága. Szerintem majdnem duplája 1 akármilyen márkának.
Én a Vartaról viszont csak jót tudok mondani. Nekem 2008 óta muzsikál és amit már az átélt, le a kalappal...![]()
Nálunk sajnos két varta is füstbe ment.Az említett 2.5-et, a másik még évekkel ezelőtt egy merciben 3 évet bírt.Ezzel szemben előtte a merciben 5 évet ment egy fekete bosch, aztán volt egy exide másik kocsiban az is 5 év.Mondjuk az utolsó évben a kocsival kb 2000km-t mentem és a végén már az állásban merült le kb 1 hét alatt így lett kuka.
Én az ár/érték miatt maradok az exidenál.
A gyári BMW aksi ami gyengélkedik bekerül az alfámba mert az benzines és egy 44-essel is simán ment.A Bömös meg kap egy újat
BarG Elküldve: 2012-01-15 18:07 Társalgó
bmw320d4 írta:BarG írta: Én mindkét VAG csoportos autómra szívesen emlékszem vissza. A nagyjából fele áru Leonomban bizony volt néhány dolog, ami jobb volt a BMW-nél! Ülés, kormány, hatótávolság. A peugeot egy szemét volt műszakilag, bár amikor működött, jó volt vezetni. Csak folyton szétesett.
Ezt nem hiszem el, ne haragudj.
BarG Elküldve: 2012-01-15 15:20 Társalgó
YELLOW írta:
az,hogy a fosvágenny-töl eljutottál a BMW-ig, az mindenképp jellemfejlödés
BarG Elküldve: 2012-01-15 11:37 Társalgó
Bero írta:xlzx írta:Bero írta: JézusomEgy színről ez jut eszetekbe? Irigység,jókedv? Szerintem tiszta hülyeség,a szín jelentése.. Én imádom a narancssárgát. Olvastam,hogy ez a sorozatgyilkosok színe? pff.. Valószínű az vagyok
Ja,meg a fekete színt is nagyon szépnek tartom. Akkor sötét,bunkó depis vagyok? Nemár
úgy látszik, mi fiatalok ilyenek vagyunk... a kocsi fekete a motorom narancs
ennyi![]()