Chipcad777 Elküldve: 2009-07-16 13:19 320d Motor

Kérdés az lenne, szerelõ mondta,h valszeg a nagynyomású pumpa a ludas, de én azért érdeklõdök,h mi okozhatja még?
Injektorok? vagy vmi dugulás is lehet szerintem

Mi a véleményetek?
Chipcad777 Elküldve: 2009-07-16 13:19 320d Motor
Chipcad777 Elküldve: 2009-07-11 21:53 Ajtónyítási Gondok!
Chipcad777 Elküldve: 2009-07-10 00:05 Ki tapasztalt ilyet?
boriszpapa írta: Sziasztok!
Tud valaki segíteni!
A távirányítós kulcs kinyitja az ajtót de nem zárja be. Mindkét kulccsal ez a helyzet. Néha bezár, de az utóbbi idõben egyik sem hajlandó zárni.
Ha valakinek van tippje vagy volt ilyen gondja akkor légyszives segítsen.
Elõre is köszi!:
Chipcad777 Elküldve: 2009-07-01 21:07 Eladó cuccok
Theo írta:Chipcad777 írta: Még mindig eladó gyári AC-SCHNITZER tuning box. 150Le-s 320d-be.
150Le-rõl 177Le-re, 330Nm-rõl 370Nm-re módosítja.
Képet dobok mail-ben ha vkit érdekel...
i.ár.: 75.000 HUF (alkuképes)
Bocs az OFF ért de a te autódat szoktam látni az árkád parkolóban?általában ugyanott parkol egy ilyen M es vas
Chipcad777 Elküldve: 2009-07-01 16:02 Eladó cuccok
Chipcad777 Elküldve: 2009-06-29 16:29 Klíma automatika hiba
Chipcad777 Elküldve: 2009-06-27 10:43 Autóvásárlás
Chipcad777 Elküldve: 2009-06-22 15:05 Legjobb nyári gumik...
Chipcad777 Elküldve: 2009-06-18 20:45 Mikor a felniknek lába kél...
Chipcad777 Elküldve: 2009-06-18 12:51 Eladó cuccok
Chipcad777 Elküldve: 2009-06-12 19:21 Füstprobléma!
BarG írta:Chipcad777 írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...fullsize=1
Nekem ez lett az injektor mérés eredménye... A jobb alsó táblázat mutatja az értékeket, állítólag a nulla a tökéletes, szóval ez jót mutat...talán légtömegmérõ is lehet, mert néha meg is torpan nekem mikor berakom egy nagyobb sebességfokozatba, váltáskor...meg van,h alapjáratom is ingadozik néha...jövõ héten megyek vissza...
Van egy rossz hírem. Ha jobban megnézed azt a tabellát, amit belinkeltél, akkor azt kellene hogy észrevedd, hogy azok a bizonyos értékek KORREKCIÓS értékek. Mit is jelent ez? Azt, hogy a kompjútered az egyes hengerek befecskendezéséhez ezzel a korrekciós faktorral számolja ki a befecskendezési mennyiségeket. Ha ezek az értékek szép egyformák attól még simán rendelkezhetsz 4 baromira egyforma rossz befecskendezõ szeleppel. Tehát ezek a korrekciós tényezõk csak a befecskendezõ fúvókák egyformaságára utalnak, az abszolut jóságukra nem. Valaki írta is itt korábban, hogy neki se mutatott ki a csúcsmérés hibát, mégis a csúcscsere volt a megoldás a füstölési problémájára. Szerelõtõl hallottam, hogyha ez a korr tényezõ eléri a 2-õt, akkor már érezni lehet a kocsi mûködésén is.
Chipcad777 Elküldve: 2009-06-12 16:35 Füstprobléma!
Chipcad777 Elküldve: 2009-06-11 09:29 Füstprobléma!
hil írta:Chipcad777 írta: De ha alapjáraton rajta a gép (szervízben) és látszik,h hibátlanok a csúcsok, mert a diagnosztika azt mutatja, akkor is lehet,h szar?
A diagnosztika nem tudja figyelni azt, hogy a porlasztó csúcsnak milyen a szórásképe, nagyjából csak azt, hogy kb mekkora nyomáson nyit ki. Korrekt vizsgálathoz azokat ki kell szerelni, aztán van egy mérõ készülék, amibe beteszik. Ez többféle is van. Az egyik, de az alapelv mindegyiknél egyforma kb. Szóval megnyomják a porlasztót megfelelõ (kb 100-200bar) nyomású gázolajjal. A szelepnek (mindegyiknél) közel azonos nyomáson kell nyitnia és akkor megindul a porlasztás. Itt nem mindegy, hogy hogyan terít a permet, mert lehet, hogy rá van égve a kox a csúcsra és ezért ferdén terít, esetleg csak spriccel. Na ezt nem tudja mérni a diag progi. Amennyiben pl ferdén szór a dugattyú nem megfelelõ helyére, akkor képes szétolvasztani a dugó tetejét. mert a dugó tetején ki van alakítva egy örvénykamra szerû dolog, annak a közepére kell, hogy szorjon, ami tovább keveri a cuccot. Ha nem középre szór, akkor van a baj, mert akkor máshogy indul és alakul ki az égés.
hil
Chipcad777 Elküldve: 2009-06-10 20:23 Füstprobléma!
Chipcad777 Elküldve: 2009-06-10 18:22 Füstprobléma!