Coyote Elküldve: 2011-07-21 15:43 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Coyote Elküldve: 2011-07-21 15:43 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!
Coyote Elküldve: 2011-07-21 12:53 Kasza mester 0670-5799225
Hori írta: A celicat nem vágom de fehérvári a toyota sportautoklub elnöke / jó barát neki egy celica t akármije van/
a féket úgy oldom meg hogy elöl lesz ez a 330 as tárcsa a Tarox-al hátul meg az e46 M3 gyár féke 312mm
Coyote Elküldve: 2011-07-21 12:48 Társalgó
kleroo írta: Köszi a sok véleményt.
Sikerült megkavarni
A 6 sebességes váltó viszont még tényleg elég nagy plusz. Hiába kell többet váltani,azért gondolom 6.ban csak sokkal kevesebbet forog mint a korábbi 5gangossal azonos sebességen.
De amúgy meglepő,hogy mennyire nem nyúltak hozzá.Csak az orrát átplasztikázták.
Azt hittem/reméltem több frissítés volt.Pl egy hátsó 3. fejtámla+normális öv,valamint a hátsó utasoknak is mehetne a klímából,és nem csak az a reteszelhető hamutartó/lyuk lenne nekik.
A két 3 literes dízelmotor között mi a különbség? Sima update, vagy új motor mint a 20d esetében.(melyik a tartósabb?)
Coyote Elküldve: 2011-07-21 12:43 Kasza mester 0670-5799225
Hori írta:anubisz írta:nickname írta:Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft
Pedig néztem kedden jó kis fék
Már csak az a kérdés,hogy kezeli le az ABS,DSC az ekkora fékeket, 6,8 12, dugatyús nyergek. Nem erre van hangolva a rendszer. Olvastam,hogy DSC nál komoly gondok lehetnek, attól függetlenül a fék az jó
a fék az enyémre lesz feltéve majd beszámolok róla hogy kezeli,
de nem értem mitől lehetne gond?
az eredeti fék elöl 300 hátul 286/kb/ ez lesz elöl 330 hátul 312, a 330d jé 325 elöl és 300hátúl annál semmi változás a dsc-be
Coyote Elküldve: 2011-07-20 19:47 Társalgó
bmw320d4 írta:YELLOW írta:
a lényeg, hogy van különbség
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...
Van különbség a kasztnielemekben és a lámpákban.
Ugyanúgy elromlik a grundmodul a 2004-esben is, szar az ülésfoglaltság érzékelő, eltörnek a hátsó rugók, eltörik a kipuf rezgőtag, tönkremegy a motortartó, a klíma süni, a klíma venti, a kiegészítő fűtés, az ablakemelő szerkezet, ugyanúgy lóg a kormánymű, és az első lengőkarok se bírnak többet, a hátsó lámpa testhibája se szűnt meg.
Coyote Elküldve: 2011-07-20 19:31 Segítsetek!
jegember írta:Bero írta:
Az 1-eshez nem értek,de ez a panel nem lehet túl bonyolult és megcsináltatni sem drága. Viszont lehet nem ez a baj! Én nekem ugyanez volt a baj,hogy nem égett a belső világítás,és nekem kiderült,hogy a ground modul romlott el! Újonnan elég húzós cserélni,ha ez a baj,de viszont a hibás reléket ki lehet cserélni a modulban és az nem is túl drága
Köszönöm! Annyi háttérinfóm még van, hogy a szerviz elmondása alapján az 1, 3, X5, stb., tehát szinte minden BMW-ben ugyan ez a modul van a lámpák vezérléséhez, csak más funkciók vannak aktiválva.
Laikus vagyok az ügyben, nem tudom ez segít-e. Igazából valami olyasmi lenne a kérdés, hogy merre érdemes indulni hibakeresés ügyében VAGY ha megveszem így, akkor mégis mire számítsak: orbitális szívásra és sok pénz elköltésére vagy pár apró forrasztásra és kész...
Mi az a ground modul, amit említesz?
Köszi!
Coyote Elküldve: 2011-07-20 15:05 Társalgó
kleroo írta: Üdv!
Milyen változások javítások történtek az e46nál facelift során?
Én mostanáig megrögzött facelift előtt fanatista voltam. Sokkal harmónikusabb aranyosabb,szebb úgy az autó számomra.De van a faceliftnek is előnye:
Akár 2004es kocsit is vehetek,ami már nem is olyan vén,illetve a 330Dben is már erősebb motor van a legkésőbbi modellekben. Vn még más fontos javítás,modernizálás a faceliftben?
Vagy csak elrontották a kocsi orrát.
Coyote Elküldve: 2011-07-20 11:42 Kasza mester 0670-5799225
lalada írta: nekem is kisnavim van de én imádom!
százszor jobb mint utólag felhányva vmi mocsok kínai hulladék a műszefal tetején..
minden viszonylagos...Idézet: Nekem is gyári kisnavi van, és én 5000 Ft-ot sem adnék érte, akkora fos a lefedettsége a térképnek...
Coyote Elküldve: 2011-07-19 12:35 Balesetek BMW-vel...
anubisz írta: Bár nem BMW baleset, de röhej, hogy ilyen emberek fogják ránk a trafipax pisztolyt.
http://www.hir24.hu/bulvar/201...ar-modell/
http://www.storyonline.hu/inde...&id=49
Coyote Elküldve: 2011-07-19 11:31 Kasza mester 0670-5799225
Hori írta:Robinson írta:Coyote írta:Robinson írta:kabec írta: Bárcsak nekem adná ajándékba!![]()
bárcsak annyiba kerülne, amennyit ér. akkor mondjuk minden kocsiban lenne
Rámennék én is, de egy százassal olcsóbbértHa senkinek se kell, akkor szóljatok
Ha a valódi értékét nézed, annak függvényében, amennyit tud, meg úgy egyáltalán.. egy huszast adnék érte
Tiba Clarion-ja, na az már cucc (volt)
Bocs srácok de elvitték tehát nem lesz ajándékba odaadvaés egy százassal olcsóbban sem
Robinson ha ez szerinted 20at ér akkor a gyári kisnavidat kábelkötegestől mindennel együtt átvesszük kb 5000ért mert akkor annak az a reális ára
Coyote Elküldve: 2011-07-18 17:04 320d Motor
borisz írta:Coyote írta:borisz írta: Sziasztok!
Olyan hibajelenság jött elő a gépnél, hogy időközönként elfogy az erő belőle. Pl:tempomat 145km/h beállítva tatabányai emelkedőknél 100km/ra csökkent. Van, hogy hiába nyomom neki nem akar menni! Mivel nem állandó a hiba ezért inpa-val kiolvastam. Ezt találtam. Valami ötle, hogy merre kutakodjak? Az autó 320D 100kw.![]()
Esetleg ezen az ábrán az 1-es alkatrész (pressure converter, magyarul nem tudom a megfelelő szakszavát). Emlékeztem rá, hogy külföldi fórumon olvastam ilyen problémáról, ott legalábbis ezt ajánlották.
Benyás off autómon vákumcső repedés szokott ilyesmit okozni, dízelnél nem tudom, hogy előfordulhat-e hasonló.
Köszi! De ha a cső repedt lenne akkor állandó lenne a hibajelenség nem?
Coyote Elküldve: 2011-07-18 16:30 320d Motor
borisz írta: Sziasztok!
Olyan hibajelenság jött elő a gépnél, hogy időközönként elfogy az erő belőle. Pl:tempomat 145km/h beállítva tatabányai emelkedőknél 100km/ra csökkent. Van, hogy hiába nyomom neki nem akar menni! Mivel nem állandó a hiba ezért inpa-val kiolvastam. Ezt találtam. Valami ötle, hogy merre kutakodjak? Az autó 320D 100kw.![]()
Coyote Elküldve: 2011-07-18 15:21 Autóvásárlás
Alesi írta:Dutch írta: Sziasztok!
Először is szeretnék elnézést kérni ha vmit rosszul csináltam, csinálok , nem vagyok nagy fórumozó.
BMW-t szeretnék venni de jó pár kérdés előtt tanácstalanul állok, mint Ádám anyák napján, ezért kérném a segítségeteket.
Évi 15.000 km-t megyek max 18-at. Dízeltől eltanácsoltak mivel az én pénztárcámhoz (max 2,2-2,5 millio) csak sokat futott lenne, illetve nem gazdaságos ennyi km mellé, mivel sok a hibalehetőség, drága a szervizelés. Szerintetek is igy van?
Így a sok ellenérv miatt döntöttem a benzines mellett, e46 vagy e39 2.2 vagy 2.5-ös motorral. Mondjuk egy E46 320-ast vezettem az nem volt rossz.
Melyik motor a jobb konstrukció, strapabíróbb?
Melyik szériának "jobb" a futóműve, fékrendszere, erőátvitele, anyagfelhasználása megbízhatósága?
Tudom, hogy nem nagyon szabad foglalkozni a fogyasztással mert ha majmot veszel legyen pénzed banánra is, de városban vagy országúton mennyivel lehet számolni?
Melyiknek olcsóbb az alkatrészárai, szervizelése?
Illetve van még egy kérdés ami nagyon érdekelne de kielégítő választ nem kaptam eddig, olvastam a gázüzemről, és mivel 5-6 évig tutira megtartanám a kocsit így a lehet megéri, mi a véleményetek róla? árt a motornak vagy az alkatrészeknek?
Mire kell figyelnem a vásárlásnál?
Egyáltalán Ti melyik modellt javasoljátok nem javasoljátok?
Előre is köszönöm a segítségetek!
Anno én is ugyanebben a cipőben jártam, mindenféleképp benzinest szerettem volna, végül egy dízel mellett kötöttem ki. A probléma az, hogy a használt piacon jóval nagyobb a dízelek aránya, így nehéz a benzinesek között válogatni.
Szerintem tedd azt, amit én, és ne ragaszkodj görcsösen egy motortípushoz, hanem próbálj állapotot vásárolni, hosszú távon kifizetődőbb lesz. A dízelek a rossz hírnevüket nagyrészt a külföldről behozott, 6x visszatekert, vagy esetleg nem megfelelően szervízelt autók miatt kapták (egyik barátom 6 évvel ezelőtt vette 2002-es 320d-jét, Németországból, 80.000km-rel, és kiderült róla, hogy az autó soha nem járt szervizben!). Ha talász egy megbízható állapotút, akkor szerintem bátran vágj bele, mert a teljesítmény és fogyasztásbeli különbség megéri.
Coyote Elküldve: 2011-07-18 14:29 Autóvásárlás
Dutch írta: Számít a fogyasztás de nem mérvadó, a gázautózást nem ismerem
Több embertől hallottam, hogy nem biztos hogy sokkal kevesebbet eszik egy 1.8 mint egy 2.5 mivel az utóbbit nem kell úgy "pörgetni" a dinamikus autózáshoz" és lehet hogy hosszabb is az 5. váltóáttétel úgy értem nem forog annyit a motor pl 100-nál bár lehet hülyeséget íroknem tudom
én azért szeretek sokszor dinamikusan vezetni, ahhoz meg kell a paci
Coyote Elküldve: 2011-07-18 14:06 Gyári Xenon Lámpa
anubisz írta:Coyote írta:anubisz írta: Tiedből nemtudod átrakni? Ja az övé Bixenon? a tied sima xenon,mi? akkor nemtudom. Szerintem ezek a trafók amik a tieden vannak nem lesznek jók hozzá.Neked csak a ház kel,nem? akkor rakd át a tiedről a holmit. Max nem bixenon lessz.
Jó kérdés: vajon ugyanolyan a bixenonban a tompított, mint az enyémben? csak a foncsor kellene persze.
Szerintem akkor ne költs rá annyit,aztán ki tudja össze illik e,vagy nem. Vannak ilyen lámpa felújító cégek, foncsorozás is,lehet szét is szerelik neked,nem kell szívni vele,és sokkal kevesebből kijön.