Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-07-21 15:43 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Coyote Elküldve: 2011-07-21 12:53 Kasza mester 0670-5799225

Hori írta: A celicat nem vágom de fehérvári a toyota sportautoklub elnöke / jó barát neki egy celica t akármije van/
a féket úgy oldom meg hogy elöl lesz ez a 330 as tárcsa a Tarox-al hátul meg az e46 M3 gyár féke 312mm



Tudom, Mészáros Csabi, Celica klubtag voltam Gyönyörű TS -e van, és hatalmas felniket pakolt alá

Coyote Elküldve: 2011-07-21 12:48 Társalgó

kleroo írta: Köszi a sok véleményt.
Sikerült megkavarni
A 6 sebességes váltó viszont még tényleg elég nagy plusz. Hiába kell többet váltani,azért gondolom 6.ban csak sokkal kevesebbet forog mint a korábbi 5gangossal azonos sebességen.
De amúgy meglepő,hogy mennyire nem nyúltak hozzá.Csak az orrát átplasztikázták.
Azt hittem/reméltem több frissítés volt.Pl egy hátsó 3. fejtámla+normális öv,valamint a hátsó utasoknak is mehetne a klímából,és nem csak az a reteszelhető hamutartó/lyuk lenne nekik.

A két 3 literes dízelmotor között mi a különbség? Sima update, vagy új motor mint a 20d esetében.(melyik a tartósabb?)


Most ezt nem értem, nekem hárompontos öv van hátul mindenhol, és három fejtámla. Mit hiányolsz?

A klíma amúgy az ülés alatt tud hátrafújni, vagy nem? Tényleg smucigság kispórolni a levegő hátravezetését, egy szaros Superbben is megvan.

Coyote Elküldve: 2011-07-21 12:43 Kasza mester 0670-5799225

Hori írta:
anubisz írta:
nickname írta:
Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft







Pedig néztem kedden jó kis fék



Már csak az a kérdés,hogy kezeli le az ABS,DSC az ekkora fékeket, 6,8 12, dugatyús nyergek. Nem erre van hangolva a rendszer. Olvastam,hogy DSC nál komoly gondok lehetnek, attól függetlenül a fék az jó



a fék az enyémre lesz feltéve majd beszámolok róla hogy kezeli,
de nem értem mitől lehetne gond?
az eredeti fék elöl 300 hátul 286/kb/ ez lesz elöl 330 hátul 312, a 330d jé 325 elöl és 300hátúl annál semmi változás a dsc-be



Az ex-Celicámnál a súly kb. 65%-a az autó első tengelyére nehezedett, és a fékek ennek megfelelően elöl izmosak (az E46-hoz képest jóval nagyobb felületűek) voltak, hátul viszont dobfékek (!!!) Nekem annak idején a hozzáértő szakemberek nem voltak hajlandóak hátsó féket cserélni gyári(!) tárcsafékre, mondván, hogy a sokkal hatékonyabb féket rendszerhangolás és teljes fékrendszer csere nélkül nem szabad feltenni. Konkrétan azt mondták, hogy ha feltennék, akkor erősebb fékezésnél simán keresztbevágná az autót, a legkisebb egyenetlenség vagy kormánymozdulat esetén - ABS ide vagy oda. A hátul tárcsafékes Celicában valóban más alkatrészei voltak a fékrendszernek... Abban maradtunk, hogy az én felelősségemre megcsinálják, de nagyon nem ajánlják.
Végülis lemondtam róla, mert ha ők pénzkereseti lehetőségről mondanak le, akkor annak oka van

Feltételezem, az E46-nál a közel 50-50% súlyelosztás esetén is komoly szerepe van a fékek teljesítményének... ha egy elemet kicserélsz a rendszerben, borulhat az egyensúly, rosszabb esetben az autó Ugyanakkor még mindig jobb erősebb fékek irányába mozdulni

Coyote Elküldve: 2011-07-20 19:47 Társalgó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
a lényeg, hogy van különbség
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...



Van különbség a kasztnielemekben és a lámpákban.

Ugyanúgy elromlik a grundmodul a 2004-esben is, szar az ülésfoglaltság érzékelő, eltörnek a hátsó rugók, eltörik a kipuf rezgőtag, tönkremegy a motortartó, a klíma süni, a klíma venti, a kiegészítő fűtés, az ablakemelő szerkezet, ugyanúgy lóg a kormánymű, és az első lengőkarok se bírnak többet, a hátsó lámpa testhibája se szűnt meg.


Azt nehogy kifelejtsük, hogy a faceliftes is fogyaszt üzemanyagot, és a gumik is elkopnak

Ha így folytatod a listát, elmegy a kedvem, és felteszem hasznaltauto.hu-ra az enyémet Amúgy a hátsó lámpa testhibája nálam is befigyel, de nem érdekel annyira, hogy szétszedessem. Ennél sokkal gázabb a szétégő xenon foncsor...

Coyote Elküldve: 2011-07-20 19:31 Segítsetek!

jegember írta:
Bero írta:

Az 1-eshez nem értek,de ez a panel nem lehet túl bonyolult és megcsináltatni sem drága. Viszont lehet nem ez a baj! Én nekem ugyanez volt a baj,hogy nem égett a belső világítás,és nekem kiderült,hogy a ground modul romlott el! Újonnan elég húzós cserélni,ha ez a baj,de viszont a hibás reléket ki lehet cserélni a modulban és az nem is túl drága


Köszönöm! Annyi háttérinfóm még van, hogy a szerviz elmondása alapján az 1, 3, X5, stb., tehát szinte minden BMW-ben ugyan ez a modul van a lámpák vezérléséhez, csak más funkciók vannak aktiválva.
Laikus vagyok az ügyben, nem tudom ez segít-e. Igazából valami olyasmi lenne a kérdés, hogy merre érdemes indulni hibakeresés ügyében VAGY ha megveszem így, akkor mégis mire számítsak: orbitális szívásra és sok pénz elköltésére vagy pár apró forrasztásra és kész...

Mi az a ground modul, amit említesz?

Köszi!


A ground modul az, ami pl. a központi zárat is vezérli - mivel nyitáskor felkapcsolja a lámpákát, záráskor meg le, ez lehet gond (pl. folyamatosan abban az állásban van a relé, mintha az autó zárva lenne.) Kérdés, hogy kézzel miért nem lehet akkor felkapcsolni a lámpákat - a kézzel felkapcsolt lámpák ajtózárásra kialszanak? Ha igen, akkor tuti hogy a ground modul a probléma.

Amúgy, a friss BMW-s ismereteim alapján azt mondhatom, hogy orbitálisat nem fogsz szívni, mert a BMW-re különösen igaz, hogy olyan mint a Lego: aránylag könnyen szerelhető, és jól meg lehet bontani ahhoz, hogy minimalizáld a kiadásokat.

Azt mondom, ha van pénzed 2006-os 1-es BMW-re, akkor ez a probléma ne legyen akadály

Coyote Elküldve: 2011-07-20 15:05 Társalgó

kleroo írta: Üdv!
Milyen változások javítások történtek az e46nál facelift során?
Én mostanáig megrögzött facelift előtt fanatista voltam. Sokkal harmónikusabb aranyosabb,szebb úgy az autó számomra.De van a faceliftnek is előnye:
Akár 2004es kocsit is vehetek,ami már nem is olyan vén,illetve a 330Dben is már erősebb motor van a legkésőbbi modellekben. Vn még más fontos javítás,modernizálás a faceliftben?
Vagy csak elrontották a kocsi orrát.


Tudtommal: facelift lámpák elöl-hátul, szélesebb vesék, oldalsó index magasabbra került, 320D 150 LE motorok, 320-330asokban 6-sebességes manuálváltó az 5-sebességes helyett (ez mondjuk fontos szerintem).
Ezen felül sok opció jelent meg és alakult át, részletesebb lista pl. itt és itt (a másodikban inkább coupéról).

Izlések és pofonok, de én pl. nem vettem volna facelift előttit, mert jobban tetszik az eleje a facelift után. Amúgy, ami még mellette szól: havi, (sőt, eleinte heti) szinten történnek apró javítások, amiről soha nem fogunk tudni (csak annyit veszünk észre, hogy "jééé ez nem romlik el"), ezért minél későbbi egy modell, annál megbízhatóbb. Ez minden áruval így van, de mivel dolgoztam autógyártásban, tudom mennyit számít, hogy a ciklus elejéről vagy végéről vásárolsz. Ettől függetlenül, van olyan, hogy dizájn szempontjából rossz irányba mennek (pl. Mazda 323F, 1996), de a tartalom mindenképp javul idővel. Elvileg egy olyan prémium gyártónál mint a BMW, nem szabadna észrevenni különbséget: már az első modelleknek nagyon jónak kell lenniük - még akkor is, ha köztudott, hogy az autó igazi tesztelői az első tulajdonosok.

Coyote Elküldve: 2011-07-20 11:42 Kasza mester 0670-5799225

lalada írta: nekem is kisnavim van de én imádom!
százszor jobb mint utólag felhányva vmi mocsok kínai hulladék a műszefal tetején..
minden viszonylagos...



Idézet: Nekem is gyári kisnavi van, és én 5000 Ft-ot sem adnék érte, akkora fos a lefedettsége a térképnek...






2011-es térkép van fenn, és hiányzik a sárvári elkerülő és Bajától északra az M6 90 km-nyi szakasza !!!!! Neked nem hiányzik? Azért elég durva kerülőt nyomtam volna, ha nincs nálam egy iGO (amit azért kapcsoltam be, mert a táblák alapján gyanús volt a dolog).

Coyote Elküldve: 2011-07-19 12:35 Balesetek BMW-vel...

anubisz írta: Bár nem BMW baleset, de röhej, hogy ilyen emberek fogják ránk a trafipax pisztolyt.


http://www.hir24.hu/bulvar/201...ar-modell/

http://www.storyonline.hu/inde...&id=49



Nálam ott pattant el a húr, hogy sün létére védőruházat nélkül vitte a csajt. Mert baleset bármikor bárkivel előfordulhat, de ez a része felelőtlenség - rendőr részéről meg dürhő paraszt dolog.

Coyote Elküldve: 2011-07-19 11:31 Kasza mester 0670-5799225

Hori írta:
Robinson írta:
Coyote írta:
Robinson írta:
kabec írta: Bárcsak nekem adná ajándékba!


bárcsak annyiba kerülne, amennyit ér. akkor mondjuk minden kocsiban lenne


Rámennék én is, de egy százassal olcsóbbért Ha senkinek se kell, akkor szóljatok


Ha a valódi értékét nézed, annak függvényében, amennyit tud, meg úgy egyáltalán.. egy huszast adnék érte

Tiba Clarion-ja, na az már cucc (volt)



Bocs srácok de elvitték tehát nem lesz ajándékba odaadva és egy százassal olcsóbban sem Robinson ha ez szerinted 20at ér akkor a gyári kisnavidat kábelkötegestől mindennel együtt átvesszük kb 5000ért mert akkor annak az a reális ára



Nekem is gyári kisnavi van, és én 5000 Ft-ot sem adnék érte, akkora fos a lefedettsége a térképnek...

Coyote Elküldve: 2011-07-18 17:04 320d Motor

borisz írta:
Coyote írta:
borisz írta: Sziasztok!

Olyan hibajelenság jött elő a gépnél, hogy időközönként elfogy az erő belőle. Pl:tempomat 145km/h beállítva tatabányai emelkedőknél 100km/ra csökkent. Van, hogy hiába nyomom neki nem akar menni! Mivel nem állandó a hiba ezért inpa-val kiolvastam. Ezt találtam. Valami ötle, hogy merre kutakodjak? Az autó 320D 100kw.




Esetleg ezen az ábrán az 1-es alkatrész (pressure converter, magyarul nem tudom a megfelelő szakszavát). Emlékeztem rá, hogy külföldi fórumon olvastam ilyen problémáról, ott legalábbis ezt ajánlották.
Benyás off autómon vákumcső repedés szokott ilyesmit okozni, dízelnél nem tudom, hogy előfordulhat-e hasonló.



Köszi! De ha a cső repedt lenne akkor állandó lenne a hibajelenség nem?


Nem, nálam pontosan ugyanez volt a tünet: bizonyos fordulatszám-tartományban, mintha elgáncsolták volna. Annál lejjebb semmi baj nem volt, csak ott deformálódott annyit a vákumcső (ami amúgy normális dolog), hogy falsot szívott. Rohadt idegesítő tortúra volt, heteken át küzdöttünk, mire kitaláltuk. Persze üresben túráztatva nem jött elő, csak menet közben, nyomás alatt.

Coyote Elküldve: 2011-07-18 16:30 320d Motor

borisz írta: Sziasztok!

Olyan hibajelenság jött elő a gépnél, hogy időközönként elfogy az erő belőle. Pl:tempomat 145km/h beállítva tatabányai emelkedőknél 100km/ra csökkent. Van, hogy hiába nyomom neki nem akar menni! Mivel nem állandó a hiba ezért inpa-val kiolvastam. Ezt találtam. Valami ötle, hogy merre kutakodjak? Az autó 320D 100kw.




Esetleg ezen az ábrán az 1-es alkatrész (pressure converter, magyarul nem tudom a megfelelő szakszavát). Emlékeztem rá, hogy külföldi fórumon olvastam ilyen problémáról, ott legalábbis ezt ajánlották.
Benyás off autómon vákumcső repedés szokott ilyesmit okozni, dízelnél nem tudom, hogy előfordulhat-e hasonló.

Coyote Elküldve: 2011-07-18 15:21 Autóvásárlás

Alesi írta:
Dutch írta: Sziasztok!

Először is szeretnék elnézést kérni ha vmit rosszul csináltam, csinálok , nem vagyok nagy fórumozó.

BMW-t szeretnék venni de jó pár kérdés előtt tanácstalanul állok, mint Ádám anyák napján, ezért kérném a segítségeteket.
Évi 15.000 km-t megyek max 18-at. Dízeltől eltanácsoltak mivel az én pénztárcámhoz (max 2,2-2,5 millio) csak sokat futott lenne, illetve nem gazdaságos ennyi km mellé, mivel sok a hibalehetőség, drága a szervizelés. Szerintetek is igy van?
Így a sok ellenérv miatt döntöttem a benzines mellett, e46 vagy e39 2.2 vagy 2.5-ös motorral. Mondjuk egy E46 320-ast vezettem az nem volt rossz.
Melyik motor a jobb konstrukció, strapabíróbb?
Melyik szériának "jobb" a futóműve, fékrendszere, erőátvitele, anyagfelhasználása megbízhatósága?
Tudom, hogy nem nagyon szabad foglalkozni a fogyasztással mert ha majmot veszel legyen pénzed banánra is, de városban vagy országúton mennyivel lehet számolni?
Melyiknek olcsóbb az alkatrészárai, szervizelése?
Illetve van még egy kérdés ami nagyon érdekelne de kielégítő választ nem kaptam eddig, olvastam a gázüzemről, és mivel 5-6 évig tutira megtartanám a kocsit így a lehet megéri, mi a véleményetek róla? árt a motornak vagy az alkatrészeknek?
Mire kell figyelnem a vásárlásnál?
Egyáltalán Ti melyik modellt javasoljátok nem javasoljátok?

Előre is köszönöm a segítségetek!


Anno én is ugyanebben a cipőben jártam, mindenféleképp benzinest szerettem volna, végül egy dízel mellett kötöttem ki. A probléma az, hogy a használt piacon jóval nagyobb a dízelek aránya, így nehéz a benzinesek között válogatni.

Szerintem tedd azt, amit én, és ne ragaszkodj görcsösen egy motortípushoz, hanem próbálj állapotot vásárolni, hosszú távon kifizetődőbb lesz. A dízelek a rossz hírnevüket nagyrészt a külföldről behozott, 6x visszatekert, vagy esetleg nem megfelelően szervízelt autók miatt kapták (egyik barátom 6 évvel ezelőtt vette 2002-es 320d-jét, Németországból, 80.000km-rel, és kiderült róla, hogy az autó soha nem járt szervizben!). Ha talász egy megbízható állapotút, akkor szerintem bátran vágj bele, mert a teljesítmény és fogyasztásbeli különbség megéri.


Ebben egyetértek Alesivel, hogy használt autónál leginkább az állapot számít Dízelnél ugyan nem fogsz összeharácsolni egy lakást a spórolásból ennyi éves futással, de a teljesítmény (nyomaték) eléggé meggyőző tud lenni. Mondjuk ha szerelemből választottam volna, lehet, hogy nagy motoros benyásat veszek, mert a hang azért nem mindegy.
De jó ötletnek tűnik Alesi ajánlata: nézz körül motortól függetlenül.

Coyote Elküldve: 2011-07-18 14:29 Autóvásárlás

Dutch írta: Számít a fogyasztás de nem mérvadó, a gázautózást nem ismerem
Több embertől hallottam, hogy nem biztos hogy sokkal kevesebbet eszik egy 1.8 mint egy 2.5 mivel az utóbbit nem kell úgy "pörgetni" a dinamikus autózáshoz" és lehet hogy hosszabb is az 5. váltóáttétel úgy értem nem forog annyit a motor pl 100-nál bár lehet hülyeséget írok nem tudom
én azért szeretek sokszor dinamikusan vezetni, ahhoz meg kell a paci



Bizony igaz, hogy alulmotorizált autó többet is ehet, mint ugyanabból a példányból egy "megfelelő" motorú (lásd 1.2 vs. 2.0 G Astra esete). De az E46 súlyához már megfelelő a 2 literes motor (szerintem), a 2.5 inkább a dinamizmusért felel. Ha mindkettőt durván hajtod, akkor meg jobban jársz, ha nagyobbat választasz, a fogyasztásod úgysem megy 9-10 littyó alá
Kollégám patent E39-eséről annyit nyilatkozott, hogy "hááát, nem a takarékossága miatt vettem meg" Igaz, ő nem aprózta el, 530i-vel nyomul. De az legalább egy tisztességes BMW
De ha nagyon dinamizmusra és takarékosságra vágysz, én komolyan ajánlom, hogy nézd meg lalada kolléga autóját

Coyote Elküldve: 2011-07-18 14:06 Gyári Xenon Lámpa

anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Tiedből nemtudod átrakni? Ja az övé Bixenon? a tied sima xenon,mi? akkor nemtudom. Szerintem ezek a trafók amik a tieden vannak nem lesznek jók hozzá.Neked csak a ház kel,nem? akkor rakd át a tiedről a holmit. Max nem bixenon lessz.


Jó kérdés: vajon ugyanolyan a bixenonban a tompított, mint az enyémben? csak a foncsor kellene persze.


Szerintem akkor ne költs rá annyit,aztán ki tudja össze illik e,vagy nem. Vannak ilyen lámpa felújító cégek, foncsorozás is,lehet szét is szerelik neked,nem kell szívni vele,és sokkal kevesebből kijön.


Esetleg tudsz egy ilyen céget ajánlani? Nekiesek a guglinak...
Egyelőre csak az a megoldás játszott volna, hogy szerelőm kiszedi (1 nap) utána elviszem (mivel???) a foncsorozóhoz (2. nap) aki megcsinálja (3. nap), én visszaviszem (mivel??? 4. nap) és a szerelőm visszateszi (5. nap). Tehát egy hetet elkúrnék futkosással, autó nélkül. Röhej!!!