Coyote Elküldve: 2012-06-01 09:27 Autóvásárlás
Thony írta:hancurozo írta:Thony írta: Szerintem, egy turbó felújítás sem nagyon drága... persze egy szakszervizes az zúzós lehet... én tanácsolom, ha lehetséges egy szakemberrel be lehet tekinteni a turbóba és ellenőrizni az állapotát... legalább is a Saaboknál lehetett... nem tudom a 320-nál mennyire hozzáférhető!
Kettős tömegű lendkerék, csak 100 ezret bír? Mik a jelei a kotyogás és a tompítás hiányának nála?
Azok, a kis lapátok nem fognak hiányozni? Hol találhatóak? Leszakadásuk roncsolást okozhatnak?
Köszi a válaszokat Coy
Ha 500e km-t futott autót veszel, akkor lehet. A kis lapátok hiány miatti forgatónyomaték hiány (alacsony fordulaton esik) nem észrevehető.
Leszakadásuk dugattyú és a hengerfej tönkremenetelét okozza.
Köszi! Már kezdtem számolgatni, hogy 100 ezrenként cserélgetem a lendkereket az összes cuccalMennyibe kerül a lamellák kiszedése?
Bármi egyéb, hasonló ami a kiskocsik gyengéje, pl 6-os váltó milyen?
kb. 30 percbe, attól függően, hogy milyen hamar tudod lekapni a szívócsonkot

Nem egy nagy meló, BMW javítók már csukott szemmel csinálják. Az E60-ban és más BMW-kben is fennáll ez a hiba, a zöldek nyomására volt muszáj beépíteni. Az más tészta, hogy nem úgy kellett volna tervezni, hogy le tudjon szakadni.
Nem tudom melyik kiskocsi gyengéje a hatos váltó, de az E46 nem épp kiskocsis erényekkel rendelkezik, hanem a középkategória etalonja volt a maga idejében. Ennek megfelelően a váltói is jók, a hatos váltó takarékosabb, de sokszor az 5. fokozat átléphető.