Csabika136 fórum hozzászólásai

Csabika136 Elküldve: 2017-06-27 21:17 Futómû és hibái

Sziasztok! Kicsit tanácstalan vagyok.
E46 320d 136 lovas touringom van. Önmagában ez a probléma még valamellyest kezelhető is lenne, de ma csináltam a hátsó fék teljes felújítását és a munka közepedte felfedeztem, hogy a bal hátsó rugóm eltört. Mondom magamban, felhívom a srácot akitől vettem már korábban is pár cuccot, este elmegyek érte, holnap meg hamar bedobom, hisz láttam én már frankó videjót' erről.
Felhívtam, jobban mondva írtam neki. Kérdi, hogy milyen szinkódú a rugó? "Narancs".
Ohh...! Az az erősített kivitel. Sajna az nagyon ritka. Neki nincs.
Na itt van az én problémám. Azóta ezen agyalok. Rettenetes sok Touring van az utakon. Szerintem amelyiket nem ültették meg, az úgy áll mint az enyém. Akkor viszont azokban is ilyen rugany' kellene hogy legyen nem? Vagy mondom azt, hogy ha az enyém erősített, akkor feljebb kellene lennie a normálisnál nem? Viszont "Ő" azt írta, hogy nagyon ritka ez a rugó.
Jaj nekem! Valaki aki érti mi a kérdésem, légyszi magyarázza el ezt nekem!

Csabika136 Elküldve: 2017-06-08 08:42 Futómû és hibái

hil írta:
Pocses írta:
Csabika136 írta:
Pocses írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor már szétszedtem a kocsim elejét hogy minden hibát kiküszöböljek rajta. Az jó is lett szerintem.
Még a telókat lehet hogy kidobom belőle valamikor, de amúgy rendben van.
A hátulját szerintetek mennyire érdemes szétszedni? Ott is szokott lógni minden? Vagy csak a jellemző dolgokat érdemes kicserélni aztán kész? Valami kopog hátul, de műszakin mindent rendben találtak. De akkor mi kopog? Rúgjam ki belőle a hátsó telókat? Dehát ez az! Vizsgán azt is padra tették és azt mondta az ürge, nehogy azt bántsam, mert a telók is tök jók. ???

Köszönöm!












Szerelőm mondása: azt cseréljük ami rossz!



Pocses! Ez nálad a "Nem tudom"? Mert ha igen, akkor nem kellett volna bonyolítani. Simán csak nem írsz semmit és kész is.


Nem kérlek, simán azt írtam amit Lendvai Attila szerelő szokott mondani. De akkor ezúton kérnék suldigungot!

Atyavilág és mindezt a kertben, ennyire elvetemült még és sem vagyok. Nekem legnagyobb műveletem a hátsó kerékcsapágy csere volt hasonló körülmények között, igazi szopás volt, soha többet!



Nem olyan szopás. A szerszámok,légkulcs, bakok megvannak. Gyakorlat is hozzá, így az előkészületek után 47 perc volt így szétszedni. Hidd el, hogy a hátulját amit most tervezek ugyanígy rendbe tenni, alig várom. Egy baj van csak vele: Ilyenkor 2 hétre Apán Corsáját kell használnom. Ő meg nyafog hogy ki kell mindig járnia az Sx4 Cross-al a garázsból ha nincs Opel.
Tegnap átnézettem egy kiváló futóművas sráccal márkszervízben a paripát, úgyhogy megvannak a cserélendő dolgok.

Csabika136 Elküldve: 2017-06-02 10:10 Futómû és hibái

Pocses írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor már szétszedtem a kocsim elejét hogy minden hibát kiküszöböljek rajta. Az jó is lett szerintem.
Még a telókat lehet hogy kidobom belőle valamikor, de amúgy rendben van.
A hátulját szerintetek mennyire érdemes szétszedni? Ott is szokott lógni minden? Vagy csak a jellemző dolgokat érdemes kicserélni aztán kész? Valami kopog hátul, de műszakin mindent rendben találtak. De akkor mi kopog? Rúgjam ki belőle a hátsó telókat? Dehát ez az! Vizsgán azt is padra tették és azt mondta az ürge, nehogy azt bántsam, mert a telók is tök jók. ???

Köszönöm!












Szerelőm mondása: azt cseréljük ami rossz!



Pocses! Ez nálad a "Nem tudom"? Mert ha igen, akkor nem kellett volna bonyolítani. Simán csak nem írsz semmit és kész is.

Csabika136 Elküldve: 2017-05-30 15:16 Futómû és hibái

Sziasztok!
Múltkor már szétszedtem a kocsim elejét hogy minden hibát kiküszöböljek rajta. Az jó is lett szerintem.
Még a telókat lehet hogy kidobom belőle valamikor, de amúgy rendben van.
A hátulját szerintetek mennyire érdemes szétszedni? Ott is szokott lógni minden? Vagy csak a jellemző dolgokat érdemes kicserélni aztán kész? Valami kopog hátul, de műszakin mindent rendben találtak. De akkor mi kopog? Rúgjam ki belőle a hátsó telókat? Dehát ez az! Vizsgán azt is padra tették és azt mondta az ürge, nehogy azt bántsam, mert a telók is tök jók. ???

Köszönöm!










Csabika136 Elküldve: 2017-03-26 20:03 angel eye

Srácok! Milyen Angel eyes karikát érdemes manapság venni E46 FL előtti touring lámpába? Hova szoktátok azt kötni? Simán a helyzetjelző helyére?
Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2017-03-09 15:10 Touring Hátsó ablak nyitás


Sziasztok!

E46 320D tourungom van. A hátsó ablak nyomógombbal akkor nyílik mikor épp olyan kedve van. Távirányítóval semmi problémája nincs. Már ez is idegesít, de mégjobban az, hogy ellenben menet közben kinyílik ha megszállja az ihlet. Otthon vagyok, takarítgatom a kocsit és kinyílik. Akkor is ha senki semmit nem csinál a kocsival, csak az udvaron áll. Az agyam eldobom tőle. Mozgattam az átvezető gumiknál a vezetékeket is. de semmi olyan változást nem lehet vele elérni, hogy mondjuk megmozgatom, akkor többet nem működik, vagy kinyit rá, vagy mit tudom én. Szerintem nem ott lesz a probléma. Kérdésem a következő lenne: Nincs valami buzi modul ami esetleg szarakodhat? Meg szeretném csinálni, mert ez így nagyon nem jó. Kellene tudni, hogy megjavul-e a kocsi vagy egyszer majd menet közben kigyullad nekem?

Köszönöm szépen!

Csabika136 Elküldve: 2017-02-07 21:56 Futómû és hibái

p1tyeszka írta:
Csabika136 írta: Srácok!

Az lenne a kérdésem, hogy az E46 136 lovas touring-hoz melyik axiálcsukló kell? 205mm hosszú, vagy 225mm hosszú? Kéne rendelnem, de hát azért döntsem szét külön hogy ezt megnézzem?
Köszönöm!
Elég sokminden kell, ezért nehéz is összeszedni a dolgokat. Legalább ebben az axiálban segíthetne valaki, hogy melyikhez kell a 225-ös és melyikhez a 205-ös?

Sziasztok!


Itt mindent megtalálsz.


Köszönöm szépen. Azt hogy 1,120kg a tömege, azt már így tudom. De ebből én a hosszát nem tudom kihámozni.

Csabika136 Elküldve: 2017-02-07 10:28 Futómû és hibái

Srácok!

Az lenne a kérdésem, hogy az E46 136 lovas touring-hoz melyik axiálcsukló kell? 205mm hosszú, vagy 225mm hosszú? Kéne rendelnem, de hát azért döntsem szét külön hogy ezt megnézzem?
Köszönöm!
Elég sokminden kell, ezért nehéz is összeszedni a dolgokat. Legalább ebben az axiálban segíthetne valaki, hogy melyikhez kell a 225-ös és melyikhez a 205-ös?

Sziasztok!

Csabika136 Elküldve: 2016-10-04 11:23 angel eye

jeas írta:
Gabi írta:
jeas írta:
Gabi írta:
Csabika136 írta:
jeas írta:
Csabika136 írta: Urak!

Olyan rég tervezem, hogy felpolírozom a kocsim lámpáit és le is lakkozom. De ki fogom venni a búrákat és úgy. Akkor már tennék bele angel eye karikákat is.
Légyszi segítsetek!

E46 320d Touring 2001-es vasam van. 136 lovas, tehát nem a húzott lámpás. H7-es normál lámpáim vannak. Nem tudnátok véletlenül hogy mekkora karikák kellene ebbe? Csak hogy ne kelljen kétszer szétszednem.

Köszönöm!


FL előtti, nem projektorosba, azaz a tiédbe 2x131mm & 2x146mm méretű angel kell


Nagyon köszönöm!

Bocs hogy be arcátlankodom, de ez engem is érdekelne csak nekem FL-es normál lámpásom van.Abba mekkora karikák kellenek??



Hali!

Ugyanaz neked is, azaz 2x131mm & 2x146mm méretű angel
Sedan-touring-nál csak az változtat az angel méretén, hogy projektoros(xenon), avagy sem

Köszi. Akkor ezek szerint nem számit hogy FL vagy előtti.



Nem-nem, csak Coupenál játszik


Köszönjük még egyszer. Én már nézegetem is a karikákat.

Csabika136 Elküldve: 2016-10-04 07:21 angel eye

jeas írta:
Csabika136 írta: Urak!

Olyan rég tervezem, hogy felpolírozom a kocsim lámpáit és le is lakkozom. De ki fogom venni a búrákat és úgy. Akkor már tennék bele angel eye karikákat is.
Légyszi segítsetek!

E46 320d Touring 2001-es vasam van. 136 lovas, tehát nem a húzott lámpás. H7-es normál lámpáim vannak. Nem tudnátok véletlenül hogy mekkora karikák kellene ebbe? Csak hogy ne kelljen kétszer szétszednem.

Köszönöm!


FL előtti, nem projektorosba, azaz a tiédbe 2x131mm & 2x146mm méretű angel kell


Nagyon köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2016-10-04 07:17 Vezérműlánc

Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! A 136 lovas M47 d20 motorban külön van az adagoló láncnak és a vezérműtengelyeket hajtó láncnak is a láncfeszítője, vagy egy egységet alkot? Köszönöm!


Hi!
Külön vannak a láncok, de egy feszítő van hozzájuk.
Adagoló.
Vez. tengelyek.


Szia!
Én is így gondolom, de én sajnos még nem láttam ilyen feszítőt sem és ilyen mocit sem belülről. Viszont akármilyen boltban nézegetem a feszítőket, legtöbb helyen azt írja rá hogy szükséges darabszám 2db. E39 klubon is azt ecsetelik hogy 2db kell bele, de a rajzokat nézem, (én is amiket te becsatoltál) A akkor kicsit sem logikus hogy azok külön legyenek. Egyáltalán hova férnek el?
Te láttál már ilyet belülről? Esetleg csináltál is?

Csabika136 Elküldve: 2016-10-03 15:16 angel eye

Urak!

Olyan rég tervezem, hogy felpolírozom a kocsim lámpáit és le is lakkozom. De ki fogom venni a búrákat és úgy. Akkor már tennék bele angel eye karikákat is.
Légyszi segítsetek!

E46 320d Touring 2001-es vasam van. 136 lovas, tehát nem a húzott lámpás. H7-es normál lámpáim vannak. Nem tudnátok véletlenül hogy mekkora karikák kellene ebbe? Csak hogy ne kelljen kétszer szétszednem.

Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2016-10-03 15:09 Vezérműlánc

Sziasztok! A 136 lovas M47 d20 motorban külön van az adagoló láncnak és a vezérműtengelyeket hajtó láncnak is a láncfeszítője, vagy egy egységet alkot? Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2016-09-24 17:59 Ülésfoglaltság érzékelő

YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
GNoRbY88 írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Folyton világìtani kezd a légzsák visszajelző az E46-omon. Régebben kérdezgettem e felől itt és azt írtátok hogy az ülésfoglaltság érzékelővel lehet a gond az ülésben. Kiszedtem azt a kis àramkört, ami az ülés alatt van.
Tudja valaki esetleg hogy hova és milyen alkatrészt kell beforrasztani hogy becsaphassuk az agyát?
Köszönöm!


Nem ertem miert nem mentek a BMW szervizbe vele. Ingyen kicserelik. Legaläbb is itt nemetben,de szerintem magyarban is.


ha ez így lenne az maga lenne a csoda.
akkor nem kínlódna senki, nem találtak volna ki home made cuccokat, vagy ebay nem lenne tele emulator-ral.
vagy akkor sok a lehúzós szerviz, és megvezetik a tulajokat, megy a zsebbe.


Jaj nekem. Akkor nincs ügyes megoldás?


Vehetsz plug & play emulatort vagy megcsinálod magadnak (bmw e46 seat occupancy sensor bypass), de legegyszerűbb, ha lehúzod csatlakozót és ncsexpertel vagy scannerrel kikapcsolják szenzor figyelését, akkor nem fog jelezni..


Veszek, de meg is csinálnám magamnak, ha tudnám hogy mit kell csinálnom. Ha megveszem ezt az emulátort akkor ezt hova kell dugni? A kis téglalapú elektronika helyére?
INPA-val nem lehet ezt megcsinálni? Olyan kábelem van meg progim is. Elvileg működnie is kell, de sosem próbáltam még.Fel van téve az XP-s gépemre, de nem jutottam még el odáig hogy komolyabban próbálgassam.

Ez az emulator jó lenne nekem?
Emulator

Köszönöm a segítséget!


ebben az emulátorban a baj és az utólagos megoldásokban, mert 2 féle is létezik, hogy előfordulhat, hogy nem fog nyílni a légzsák. és akkor nagyon mérges leszel magadra, vagy megzuhansz, ha ne adj isten történik valami, és amiatt nem nyílik.
ha diaggal van kikapcsolva a figyelés, akkor legalább nyílik, igaz akkor is ha nem ül ott senki, de ez legyen a legnagyobb probléma. még mindig jobb, mintha akkor nem nyíilik, ha ül ott valaki. kivéve ha hibás Takata légzsákról van szó



Értem. De emulátor nélkül ki lehet kapcsolni a figyelést diaggal? Inpa-val ki tudom kapcsolni szerinted? Úgy értem,hogy lehet?


Inpa-val nem tudod megcsinálni.


Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2016-09-24 17:57 Piros olaj lámpa!!

Sziasztok!

Nekem is megvan ez a problémám, hogy nem alszik ki azonnal az olajnyomás lámpa. Erős hangja van ilyenkor a motornak és nem nyugtat meg. Az olajszűrő házon kicseréltem a gumigyűrűket úgy, hogy mindegyiket külön külön tettem fel és leellenőriztem a helyükön hogy fognak-e rendesen és hogy beveszi-e az ellendarabja ahova be kell mennie?

Frankó húzósra csináltam. SŐT! Ott a fedélben tévedés hogy 2db gumigyűrű van! 3db-van. Csak a fedélből azt a hosszú nyúlványt is ki lehet ugrasztani és ott van egy túlnyomás szelep. Annak a külsején is van egy gumigyűrű. Én azt is frankón megcsináltam. Ezen kívül megfigyeltem, hogy az eddigi olajszűrő két vége olyan kialakítású volt hogy nem volt bele építve gumigyűrű. Szerencsémre most olyat vettem, ami gumigyűrűs volt. Nagy bizodalmam volt abban hogy a javítás után jó lesz a paripa. Igaz, mikor először szétszedtem, tele volt a szűrőház olajjal. Tehát utólag visszagondolva jó volt.
Hát...Nem is lett jó.
Pillanatnyilag az olajnyomás méréséhez teszem az előkészületeket. Kedden fogom megtenni ha minden igaz.
Valamint az olajnyomás mérése után fogom magam ráhangolni a láncfeszítő cseréjére. Én most addig csinálom ezt a kocsit míg jó nem lesz. Nem mehet egy másodpercet sem olajnyomás nélkül. Ez a saját véleményem.