Gatinho fórum hozzászólásai
« előző1234következő »

Gatinho Elküldve: 2011-01-19 21:36 Üzemanyag fogyasztás

Tiba írta:
Gatinho írta:
bmw3 írta:
Gatinho írta: Sziasztok!

Még új vagyok itt, lehet más is kérdezte már:

Az normális, hogy ha hidegen alapjáraton kinullázom az átlagfogyasztást a BC-n, akkor utána felkúszik 11-13 literre az átlagfogyasztás kijelzés amíg el nem indulok?

Amúgy nincs gond a fogyasztással, vegyes használatban 6l, város 7-7,2.


Ne aggódj, normálisan fogyaszt az autód, nincs semmi baja. Hidegen többet eszik, ez minden autóval igy van.


Azt tudom hogy hidegen többet eszik, csak az a furcsa, hogy álló helyzetben, alapjáraton ketyegve felmegy a BC 12-13 literre, ami ugye lehetetlen. Ez minden bmw-nél így van, vagy a BC-m rossz?



Nekem alapjáraton 39.5 L/100 km
kipróbáltam a városi fogyit. De jó, hogy nem városban használom Full város 32km átlagsebességgel 13.7




Wazz, de a tiéd egy vaddisznó, az enyém meg egy lebutított csühögő...

Gatinho Elküldve: 2011-01-19 17:03 Üzemanyag fogyasztás

bmw3 írta:
Gatinho írta: Sziasztok!

Még új vagyok itt, lehet más is kérdezte már:

Az normális, hogy ha hidegen alapjáraton kinullázom az átlagfogyasztást a BC-n, akkor utána felkúszik 11-13 literre az átlagfogyasztás kijelzés amíg el nem indulok?

Amúgy nincs gond a fogyasztással, vegyes használatban 6l, város 7-7,2.


Ne aggódj, normálisan fogyaszt az autód, nincs semmi baja. Hidegen többet eszik, ez minden autóval igy van.


Azt tudom hogy hidegen többet eszik, csak az a furcsa, hogy álló helyzetben, alapjáraton ketyegve felmegy a BC 12-13 literre, ami ugye lehetetlen. Ez minden bmw-nél így van, vagy a BC-m rossz?

Gatinho Elküldve: 2011-01-19 09:28 Üzemanyag fogyasztás

Sziasztok!

Még új vagyok itt, lehet más is kérdezte már:

Az normális, hogy ha hidegen alapjáraton kinullázom az átlagfogyasztást a BC-n, akkor utána felkúszik 11-13 literre az átlagfogyasztás kijelzés amíg el nem indulok?

Amúgy nincs gond a fogyasztással, vegyes használatban 6l, város 7-7,2.

Gatinho Elküldve: 2011-01-18 01:09 318d-320d különbség??

Tano írta:
Gatinho írta: A 320d 2001.09 hónaptól common rail motoros(motorkód:M47N204D4). A 318d ugyanezt a kétliteres Common Rail motort kapta meg majd két évvel később 2003.03 hónaptól. A turbó méretében van különbség, valamint a 320d 6 sebességes, a 318d csak 5.

Talán a 318d azáltal megbízhatóbb, hogy nincs annyira "kihegyezve" teljesítményre. Viszont azért a 35 lóerő és a nyomatékkülönbséget különbséget nagyon érezni. Nekem 318d-m van, az én igényeimnek megfelel, ez is jól megy, ez is BMW. De azért a 320d sokkal sportosabb. A megbízhatóságuk egyébként szerintem azon múlik, hogy mennyit futottak, milyen körülmények között és hogy rendesen karbantartották őket vagy sem. A ténylegesen kevés kilométert futottak még mindig nagyon drágák és hát ritkák is. Szerintem a használtautó piacon lévő eladó e46 diesel autók majd mindegyikébe van min. 180-200ezer kilométer. Arra kell figyelni nehogy egy 400ezrest fogj ki, amit visszatekertek.


Szia!
Ó, igazán rendes tőled, hogy egy majd 6 éves hozzászólásra is reagáltál.
Igaz közben már magam is kiismertem a különbségeket az 5,5 év alatt amióta használom a vasat, de sosem lehet tudni, lehet más is idetéved és érdekli a különbség.



azért is írtam be... Most kezdik sokan venni ezeket az évjáratokat (2004-2005) mivel kezdenek megfizethetővé válni. Meg hátha feléled kicsit a téma.

Gatinho Elküldve: 2011-01-18 00:30 318d-320d különbség??

Tano írta: Sziasztok!

A közeljövõben pályáznák egy ilyen kis szépségre, és az lenne a kérdésem, hogy a 2001-es modelfrissítés elõtti szériákban a 320-as és a 318-as dízelek motorjában mi a különbség? Mert azt látom hogy ugyanolyan a hengerürtartalom, turbódízel mindkettõ, de miben térnek el? Esetleg csak szoftveresen van lebutítva a 115 lovas?
Elõre is köszi!




A 320d 2001.09 hónaptól common rail motoros(motorkód:M47N204D4). A 318d ugyanezt a kétliteres Common Rail motort kapta meg majd két évvel később 2003.03 hónaptól. A turbó méretében van különbség, valamint a 320d 6 sebességes, a 318d csak 5.

Talán a 318d azáltal megbízhatóbb, hogy nincs annyira "kihegyezve" teljesítményre. Viszont azért a 35 lóerő és a nyomatékkülönbséget különbséget nagyon érezni. Nekem 318d-m van, az én igényeimnek megfelel, ez is jól megy, ez is BMW. De azért a 320d sokkal sportosabb. A megbízhatóságuk egyébként szerintem azon múlik, hogy mennyit futottak, milyen körülmények között és hogy rendesen karbantartották őket vagy sem. A ténylegesen kevés kilométert futottak még mindig nagyon drágák és hát ritkák is. Szerintem a használtautó piacon lévő eladó e46 diesel autók majd mindegyikébe van min. 180-200ezer kilométer. Arra kell figyelni nehogy egy 400ezrest fogj ki, amit visszatekertek.





Gatinho Elküldve: 2011-01-15 20:25 izzítógyertya

Tény és való én is kicsit sokalltam a 6000,- Forintot, viszont a beszerelésért nem kért külön pénzt a szerelő tehát 24000,- Forint volt szereléssel. (Gondolom a szerelés benne volt a gyertya árában.) Azzal viszont vitatkoznék, hogy az NGK kutyaütőbb lenne a gyárinál, több helyről hallottam, hogy az NGK megbízhatóbb minőség, mint a ki tudja kik által gyártott "gyári" gyertyák, most nem konkrétan a BMW gyertyákra gondolok, hanem úgy általában. Sok gyár már alapból NGK gyertyákkal szereli az új modelljeit.

Gyárit egyébként 4500,- Forintért találtam a neten akciósan, de arra még jött volna postaköltség, meg nem tudom mennyiért cserélték volna őket. Nem tudom mennyire egyszerű ezeket cserélni, de én nem nyúlkálok a motortérben, ha egy mód van rá.

Gatinho Elküldve: 2011-01-11 13:06 izzítógyertya

Sziasztok.

Az enyémbe most került be 4 db NGK. 6000Ft/ darab.

Mind a négy régit rossznak mérték be, azt sem tudom hogy indult el, de hidegindításkor, télen elég durva volt a kezdet.
« előző1234következő »