InsectKiller fórum hozzászólásai

InsectKiller Elküldve: 2012-08-09 19:54 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

csatis1 írta:
bbali81 írta:
Coyote írta:
Tano írta:
gampetibor írta:
Tano írta:
Coyote írta: Valaki jön a negyedikre?


Én megyek, talán most nem megyünk el egymás mögött


Én is ott leszek! Szombat reggel indulok! Ti mikor jöttök? Találkozhatnánk az M7 elején vhol és mehetnénk együtt.


Mi most 3 napra megyünk, összekötjük egy kis strandolással is.


én szombaton nézek be szerintem, de Siófokról indulok, így felesleges az M7-re felmennem


Mi ott leszünk
Coyote majd megnézem ezt az ipod csatlakozót Nálad.


Eddig még nem volt szerencsém, de idén ide is sikerül eljutnom.


Szombaton én is bekukkolok!

InsectKiller Elküldve: 2012-08-07 21:41 Társalgó

ute107 írta:
Thony írta:
Attila74 írta:
gampetibor írta: Zamárdi?


A Balaton partján van valahol azt mondják.


csak nem valami találkozó lesz arra


Autóstalálkozó...


Van 1 jó kajálda is ott! Szoktunk oda járni!

InsectKiller Elküldve: 2012-08-06 20:47 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
ute107 írta:

Hi!

Nem lett jó.

Kicseréltem a reléket, a nyitómechanikát az ajtóban, majd amikor szedtem ki a cilindert észrevettem, hogy össze van belül törve. A cilinderben a kulcsom most elforog, de nem továbbítja a mozgást a zárnyitó felé.
A hiba a következő: távirányítóval nyitom a lezárt autót, kinyílik a minden ajtó, kivéve a vezető oldali. Abban az ajtóban a záró pöcök fel sem jön. Úgy tudom nyitni az ajtót, hogy a kulcson lévő nyitógomb hosszú nyomásával, lehúzom az ablakokat és a vezető oldali ajtó belső kilincsét meghúzom. Ez a nyitás eléggé nehézkes valamiért, de kinyílik az autó.

Végig néztem minden, már tegnap este keseredésemben elmentem két autószerelőhöz, és nem tudtak mit mondani.
Elsődlegesen a zárbetétet szerzek és valahogy megcsinálom azt, és utána nem tudom mi lesz.

Valamiért a nyitás funkció nem jó a vezető oldali ajtóban. És megjegyzem, ha lezárom az autót, akkor tökéletesen zár minden ajtó, szóval a vezető oldalinál a pöcök leugrik.


Szia ute107!
Még egy valami mindig homályos előttem: a zárszerkezet, az a fekete alaktalan doboz, amit oda betettél az vadi új, gyári, vagy bontott?



Nekem is volt hasonló gondom de a J1-nél. Aztán vettem 1 bontott zárszerkezetet. Betettem, 2évig király volt. Aztán 1x csak gondolt 1-t és megint besz*rt. Olyan mérges lettem, h bementem a BMW-be és vettem 1 újat. Remélem az nem fogja magát megadni 2éven belül.
Ha meg annyira tuti frankó csávó lennék mint hil, aki keni vágja az ilyen műtyűrös dolgokat, akkor meg az ő útmutatója alapján javítottam volna meg a zárszerkezetemet!

InsectKiller Elküldve: 2012-08-01 19:48 Segítsetek!

Volt már amúgy kiolvasva géppel? Mert fölöslegesen ne vásárolj semmit!

InsectKiller Elküldve: 2012-08-01 19:40 Segítsetek!

Zolee írta: Szerinted a világításkapcsoló a probléma forrása? Melyik fajta sima v xenon (amúgy mi a különbség a kettő között?)? Fel kell programozni ha kicserélem? Mennyiért adod?


Nekem Xenonos van. A sima és a xenon közt az a különbség, h a xenonnál nincs lámpamagasság állító, hiszen az automata, a halogénnál meg van.
Ha belerakod, akkor kell vele hekkelni, ugyanis át kell írni az alvázszámot és a km-t benne.
Ha esetleg érdekel, keress meg privátban!



InsectKiller Elküldve: 2012-08-01 19:25 Segítsetek!

Zolee írta: Igen minden más rendesen működik. Viszont van változás az eddigiekhez képest. Ma reggel minden rendben volt, aztán kb. 10 perc elteltével jött a jelenség, hazafele ugyanez megismétlődött.

jrtom írta: Lehet, hogy a világítás modulban van a bajság. Minden más világítás működik rendesen?

Zolee írta: Sziasztok,
Hibajelenség: a féklámpáim időszakosan nekiállnak non-stop világítani, a műszerfal jelzi a féklámpa hibát, ami viszont furcsa, hogy ezzel egy időben a multikormány gombjai nem világítanak és nem működnek. A hiba magától jön, 1-2 napig ilyen, majd magától megjavul és hónapokig minden OK. Féklámpa kapcsolót 1.5 éve cseréltem, beázás nincs. Köszi!






Van eladó világításkapcsolóm ha gondolod. Tökéletes állapotnak örvend!

InsectKiller Elküldve: 2012-07-25 23:52 Társalgó

BarG írta: A HaHu a vágyálmok tengere. Ott nem azok az árak vannak, amikért az autók elmennek, hanem amit a gazdi gondol, hogy kapni szeretne. Csak szvsz nagyon kevés autó megy azért az árért, amit oda kiírnak. Aki azzal példálózik, hogy ott milyen árakat látott, azt el kell küldeni, hogy akkor vegye azt. Ha mégis nálad próbálkozik, akkor az alacsony áras géppel mégiscsak gáz van.
Bőr: ma ültem egy E90 320d-ben, ami bőrüléses volt - amúgy útálom a bőrüléseket - és fele akkora futásteljesítménynél, mint az enyém - szövet - elképesztően le volt harcolva. Az enyém e mellett szinte újnak tűnt.
Az én masinám pont fordítottja a Tiédnek - extra csak az automata klíma meg a sportfutómű, semmi egyéb, viszont garantált a km


Hát persze egyértelmű, de mégis azt veszik alapul szalonok is...Na mind1.
Az E90, E60 üléseiről ne is beszéljünk. Olyan sztorikat hallottam róluk bentről a BMW kereskedésből, h milyen panaszokkal vitték vissza, h nevetséges! És igen az E46 ülései az életbe nem fognak úgy kinézni, vagy esetleg extrém használat mellett. Az enyém bőrös, elég sűrűn használatba is van véve, de szerintem nem a szétfingott kategória. Ja és én megszerettem! Bár szövetes BMW-m még nem volt ez tény!

InsectKiller Elküldve: 2012-07-25 19:28 Társalgó

BarG írta:
InsectKiller írta:
BarG írta:
InsectKiller írta:
BarG írta: Szerintem némiképp aránytévesztettek vagytok!
Emelje már fel a kezét az, akinek 2M-nél többet adnának az autójáért ma a piacon. Ez a gép újkorában MIN 13M volt, most a kezdeti értékének a 7-ed részéért van hirdetve, abba bizony belefér némi minőségi probléma, akár nagyobb is. Egy tisztességes szerelővel ezeket a hibákat orvosolni lehet - márha nincs a kaszni megcsavarodva - vagy egyéb végzetes gond nincs. Még egy motorcserét is le lehet tudni 0,5M-ből, de itt jajjgatás megy egy lógó lengőkartól is.
Szóval nem hiába tartják a magyar használtautó vásárlókat annak-aminek. Új autó minőséget új autó áron lehet venni Urak.


Hát én besírnék, ha nem adnának többet 2M-nál...De lehet, h te is!


Hát a sírás nem igazán segít!
Az enyém eurotax-os értéke 2,4M Ft, a Tiéd hány évvel öregebb? Márpedig az eutotax a vezérfonal mindenkinél, tetszik-nem-tetszik. Plusz még az enyémre került némi plusz festék is az évek során, azt meg nem díjazza a piac. Addig azonban illúzió minden, amíg a piacora ki nincs téve és nincs megméretve.

Kedvencem a debreceni bmw-sek 20M fölött árult 330d kabriója, ami néhány éve eladó, de ilyen áron?! Hiába szalon az autó, 20M-ért ki az az elmebeteg, aki 3d kabriót vesz? Azért már sokkal előkelőbb autók vehetők, nem 3-as sorozatú bmw-k.


Enyém, mint láthatod is, 2001. Az eurotax számomra meg 1 vicc kategória. Amikor 2008-ban vettük az autót, az extra lista meg miegymás alapján 4,7 volt az értéke. Hát a piacon már akkor E90-est adtak annyiért. Persze nem is kell mondanom, h 4 alatt volt a hasonló is a piacon...


Csak azért emlegetem az eurotaxot, mert az a sorvezető, átlagos autóért annyit lehet kérni, nem többet. Ha bárhová viszed beszámoltatni, akkor meg az alatt fog csak menni. Néhány hete voltam a pesti wallisban, szétnézni, meg érdeklődni néhány vadiúj modell után, akkor szívtam magamba egy kis friss értékítéleti módszert. Nem örültem túlzottan.


Én akármilyen kereskedésbe voltam, az első dolog, az ár belövéséhez: használtauto.hu.
Ha már ezen van fönt 2M-ért 330ci engem kiröhögnek, h miért akarok az enyémért 3-at?! Az mind1 h M-tech, meg HK, meg navi meg bőr meg automata, mind1, de a ha-hu-n van 2ért is...

InsectKiller Elküldve: 2012-07-25 18:52 Társalgó

BarG írta:
InsectKiller írta:
BarG írta: Szerintem némiképp aránytévesztettek vagytok!
Emelje már fel a kezét az, akinek 2M-nél többet adnának az autójáért ma a piacon. Ez a gép újkorában MIN 13M volt, most a kezdeti értékének a 7-ed részéért van hirdetve, abba bizony belefér némi minőségi probléma, akár nagyobb is. Egy tisztességes szerelővel ezeket a hibákat orvosolni lehet - márha nincs a kaszni megcsavarodva - vagy egyéb végzetes gond nincs. Még egy motorcserét is le lehet tudni 0,5M-ből, de itt jajjgatás megy egy lógó lengőkartól is.
Szóval nem hiába tartják a magyar használtautó vásárlókat annak-aminek. Új autó minőséget új autó áron lehet venni Urak.


Hát én besírnék, ha nem adnának többet 2M-nál...De lehet, h te is!


Hát a sírás nem igazán segít!
Az enyém eurotax-os értéke 2,4M Ft, a Tiéd hány évvel öregebb? Márpedig az eutotax a vezérfonal mindenkinél, tetszik-nem-tetszik. Plusz még az enyémre került némi plusz festék is az évek során, azt meg nem díjazza a piac. Addig azonban illúzió minden, amíg a piacora ki nincs téve és nincs megméretve.

Kedvencem a debreceni bmw-sek 20M fölött árult 330d kabriója, ami néhány éve eladó, de ilyen áron?! Hiába szalon az autó, 20M-ért ki az az elmebeteg, aki 3d kabriót vesz? Azért már sokkal előkelőbb autók vehetők, nem 3-as sorozatú bmw-k.


Enyém, mint láthatod is, 2001. Az eurotax számomra meg 1 vicc kategória. Amikor 2008-ban vettük az autót, az extra lista meg miegymás alapján 4,7 volt az értéke. Hát a piacon már akkor E90-est adtak annyiért. Persze nem is kell mondanom, h 4 alatt volt a hasonló is a piacon...

InsectKiller Elküldve: 2012-07-25 18:27 Társalgó

BarG írta: Szerintem némiképp aránytévesztettek vagytok!
Emelje már fel a kezét az, akinek 2M-nél többet adnának az autójáért ma a piacon. Ez a gép újkorában MIN 13M volt, most a kezdeti értékének a 7-ed részéért van hirdetve, abba bizony belefér némi minőségi probléma, akár nagyobb is. Egy tisztességes szerelővel ezeket a hibákat orvosolni lehet - márha nincs a kaszni megcsavarodva - vagy egyéb végzetes gond nincs. Még egy motorcserét is le lehet tudni 0,5M-ből, de itt jajjgatás megy egy lógó lengőkartól is.
Szóval nem hiába tartják a magyar használtautó vásárlókat annak-aminek. Új autó minőséget új autó áron lehet venni Urak.


Hát én besírnék, ha nem adnának többet 2M-nál...De lehet, h te is!

InsectKiller Elküldve: 2012-07-24 19:47 Társalgó

YELLOW írta:
ecotak írta: Eco-Tak üzemanyag fogyasztáscsökkentő berendezés, üzemamnyagkatalizátor, hidrogén molekulákat választ le az üzemanyagból, ezáltal nagyobb hatásfokú, korommentes lesz az égés.
Ezek miatt belső motortérben lerakódott korom is felszakad éskoromentes lesz, motor élettartam többszörösére nő.
Az olajcserét másfélszeres időtartamra tolja.
Az előbbiek miatt 15-20%-os teljesítmény növekedés tapasztalható, amely felhasználható gyorsabb, nagyobb terhelésű munkavégzésre vagy a beszerelés előtti gépjárműhasználattal (nem használjuk ki a teljesítmény többletet) üzemanyag megtakarításra.

30 napos pénz visszafizetési garancia!
3000 ccm ig az ár :bruttó 42,000 huf

-12-17% üzemanyagmegtakarítás
-CO2-füst kibocsátás azonnal 40-70%-al csökken.
www.ecotakuzemanyagcsokkento.hu
30/234-3158


akkor éétem:
- ez a valami ad 15-20% teljesítmény növekedést (furcsa minden tuning termékhez ezt írják)
- sport kipuff +15%
- dircsi-szürcsi +10%
- gázgyorsító izébizé patron +5%
- sport gyertya +10%
- .....
- és a végén van egy dupla olyan erős autóm, mint volt... és ébredjünk fel mert bilibe lóg a kezünk....

ha minden módosítva van, akkor összesen jelent 10-15%-ot max.
teljesítmény növekedés = foygasztáscsökkenéssel
a kettő nagyon inverz.... ez oylan mint kevesebb levegővel többet bírok víz alatt lenni...


Akkor most már átrakhatjuk a "Valaki segítsen" részbe?!

InsectKiller Elküldve: 2012-07-24 13:31 Társalgó

jokerface írta: Komoly bringa Öröm lehet vele tekerni.


Köszönöm!Hát tényleg nem olyan rossz.A pedál még nem az igazi,kicsit gyenge az én igénybevételemhez,de lesz új.

InsectKiller Elküldve: 2012-07-24 08:09 Társalgó

zoliika írta:
InsectKiller írta:
jrtom írta: Mi a helyzet a vízszinttel?

InsectKiller írta:
jrtom írta: Én meg akkor is a Shellnél fogok tankolni!


Én meg leadom a kocsimat a MÉH-be, annyira mély nyomot hagyott bennem a film.




Hát egyenlőre nem tudom, nem volt mostanába igénybe véve a gép. Remélem minden ok lesz.
Ja most jut eszembe, h voltam vele Jakabon és ok volt végig!
Hát akkor most még jó!


Persze,hogy nem volt igénybe véve......Mert állandóan azzal a piros olasszal feltűnősködsz


Azzal nem mindig én vagyok! De hétköznapra van az én kis igáslovam

InsectKiller Elküldve: 2012-07-23 21:13 Társalgó

jrtom írta: Mi a helyzet a vízszinttel?

InsectKiller írta:
jrtom írta: Én meg akkor is a Shellnél fogok tankolni!


Én meg leadom a kocsimat a MÉH-be, annyira mély nyomot hagyott bennem a film.




Hát egyenlőre nem tudom, nem volt mostanába igénybe véve a gép. Remélem minden ok lesz.
Ja most jut eszembe, h voltam vele Jakabon és ok volt végig!
Hát akkor most még jó!

InsectKiller Elküldve: 2012-07-23 20:24 Társalgó

jrtom írta: Én meg akkor is a Shellnél fogok tankolni!


Én meg leadom a kocsimat a MÉH-be, annyira mély nyomot hagyott bennem a film.