InsectKiller fórum hozzászólásai

InsectKiller Elküldve: 2012-04-10 16:24 BMW embléma

kempelen írta: Úgy látszik M nélkül nem bmw a bmw.

vagy az autó nem autó M nélkül....

vagy az M már eleve legalább plusz 10 lóerő, mint ahogy itt látszik is:



Ez már az új ///MAVEO! Nem hallottatok még róla?! Izomgép!!!

InsectKiller Elküldve: 2012-04-09 22:42 BMW embléma


Érdekes

InsectKiller Elküldve: 2012-04-09 22:13 BMW embléma

Coyote írta: A BMW már húsz éve nem tesz M emblémát a grillre.


Nem akarok állást foglalni, mert én az egyszerűség híve vagyok, a letisztult dolgokat részesítem előnyben, De erre muszáj reagálnom. Mégis rájöttek, h mekkora király a grill embléma?!

Forrás

InsectKiller Elküldve: 2012-04-09 21:03 19" felni

Szabi46 írta: húha... kicsit mintha ütne súlyok nélkül, bár lehet én gondolom rosszul
Egyre jobban érdekel egy ilyen felni (vagy valami M logo-s a mostani AC S.18" helyett, jobb lenne a 17 elég ramaty utak vannak itt faluhelyen, na meg több 17-es használt gumit kapok, mint 18ast nem?!
E46 M Style


Nekem ilyen felni volt fönt 4 évig a kocsin télen nyáron, csak a gumikat cseréltettem. Jó erős felni, jól is mutat a 46qpén. Anno én új gumikat vettem rá mindig és nem volt vészes árba. Mostanra téli kerék lett belőle és a téli gumit is újonnan vettem rá 2 kilóért. Kb duplája mint a nyári! De a 18" mindenképp jobban mutat. Amúgy szerintem arra is lehet használtat kapni, csak nem feltétlen abba a márkába amit te keresel.

InsectKiller Elküldve: 2012-04-09 20:57 Piros olaj lámpa!!

jons írta:
Gyula1987 írta: Van esetleg ötletetek, mi lehet a baj?


Nekem van egy nagyon triviálisnak tűnő kérdésem: van abban a kocsiban elég olaj?



Valahogy nekem is ez ugrott be, de én nem mertem ilyesmit beírni!

InsectKiller Elküldve: 2012-04-08 19:49 Valaki segítsen

Sziasztok!
Hátha valaki találkozott már ilyen hibával és meg tudja mondani, hogy mi lehet?!
Ma menet közben, kint főúton 25km-es távon, hideg motorral indulva olyan dologra lettem figyelmes, amire még eddig sose. Kiírta a fagyálló szintes jelet a műszerfalra. Kint volt mind addig, míg a gázról el nem vettem a lábam. Nem mentem nagyon, csak 90-100 és amikor ugye kanyarodtam le a főútról, akkor tűnt el. Be voltam szarva, meg is néztem amikor megérkeztem a hűtővizet. Full... Aztán megvártam, míg kihül és megint megnéztem. Full...
Aztán hazafele megint ugyanígy. Szinte végig írta a kis jelet. Amint beértem Kecskemétre, elvettem a gázról a lábam, megszűnt. Én még ilyet sose tapasztaltam ezelőtt.
Kérem aki tud, segítsen!

InsectKiller Elküldve: 2012-04-03 20:31 Kecskeméti Drift Majális 2012.

Akár elkezdhetnénk összeszedni, kik fognak jönni:
Gyülekező 2012.05.01-én 08:30-tól a Knorr-Bremse parkolójában.
09:00-tól lehet belépni a Majálisra.

1. Csatis
2. InsectKiller

InsectKiller Elküldve: 2012-03-30 11:59 Apró hibák

Szabi46 írta: E46-hoz hogyan lehet rögzíteni rendszámtábla keretet hátra? Mert nekem úgy van felragasztva szerintem 2oldalú ragasztóval a rendszám, és nem szeretném elhagyni, kicsit drága mulatság lenne.


Elvileg van neki furat!

InsectKiller Elküldve: 2012-03-27 20:24 Extra gyors találkozó!

jons írta:
Tiba írta:
jons írta:
szotakdavid írta:

Sokkal jobb lett köszönöm szépen jó volt a tali.



Mit csináltatok vele?

Feljebb tekertük.


A keszont? Hogy?



A keszonon is van tekergető. A tetejénél 1 fehér kis tekerő. Én is szoktam állítgatni, ha a sok szerelgetéstől elállítódik!Tele van tekergetővel:
kép

(Bakker nem tudok képet linkelni :S )

InsectKiller Elküldve: 2012-03-27 20:21 Kipufogó

jons írta: Sziasztok!

INPA: Katalysatorkonvertieurung
Általában 2500-3000-res fordulat körül jegyzi be, üzem meleg motornál nyilván.
Mi a teendő ilyenkor?
1) új lambda előre, új lambda hátra, új katalizátor
2) új lambda előre
3) új lambda hátra
4) új katalizátor (utángyártott nyilván, mert a gyári 300k HuF)
5) Minden marad a régiben, minek foglalkozok vele ha az autó ugyanúgy megy és semmi baja?





Te vagy a szaki és segítséget kérsz?!
Viccen kívül, ha valamelyik lambda volna kaka, azt ki kellene, h írja konkrétan. Nekem kiírta mindig, hogy melyiknek rossz a fűtése. Ha a katalizátort írja, akkor az a baja. Mivel neked sem múlik el 1 alapos kiégetés után, gondolom nagyobb a gond. Motorelektronika jeled is van? Erre nem emlékszem!

InsectKiller Elküldve: 2012-03-27 19:00 Extra gyors találkozó!

jons írta:
szotakdavid írta:

Sokkal jobb lett köszönöm szépen jó volt a tali.



Mit csináltatok vele?


Kicsit homályos volt, beverték a búráját, így jobban szór!

InsectKiller Elküldve: 2012-03-27 05:27 Valaki segítsen

Tano írta:
InsectKiller írta: A segítségeteket szeretném kérni.
E46 M3 tükörnek a bekötési rajza kellene. 12pines. Főleg a motor részénél érdekelne.


Ez több változó függvénye, de ITT megtalálod amit keresel.


InsectKiller Elküldve: 2012-03-26 21:34 Valaki segítsen

A segítségeteket szeretném kérni.
E46 M3 tükörnek a bekötési rajza kellene. 12pines. Főleg a motor részénél érdekelne.

InsectKiller Elküldve: 2012-03-24 20:54 Extra gyors találkozó!

Robinson írta: InsectKiller: átemeltem a rossz topikból ide ami ide való

De aki ezt a marha nagy izét beidézi azt törlöm szó nélkül akármit is írt hozzá


Jóvan, de azé beleszédültem, mire átolvastam!

InsectKiller Elküldve: 2012-03-24 20:48 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
Szabi46 írta: Nekem azt csinálta ma, hogy bezárás után nem nyitott ki. Hiába nyomtam a gombot a távirányítón nem kattant a zár csak a belső világítás kapcsolt be, a csomagtartót meg kinyitotta ha a csomagtartót akartam.
De másképp nem tudtam kinyitni, lehúztam az ablakokat is kívülről, de hiába nyúltam be, hogy felhúzzam a kis pöcköt az ajtón, nem tudtam, mert olyan picike, na akkor mondom megnyomom a belső ajtó nyitás/zárás gombot, de azzal se nyitotta ki....
Majd felhívtam az előző tulajt(telefonos segítség) és mondta, hogy néha csinált ilyet nála is, megoldás: Bezár gomb megnyom, majd amikor hallom a kattanást az ajtón akkor hirtelen megnyomni a nyitás gombot, és már nyitja is.

De kulccsal se tudtam kinyitni, bedugtam az ajtóba a kulcsot, és hiába tekertem jobbra vagy balra már nem tudom, de nem nyitotta az ajtót...

Nyitó szerkezet bajos?


ez nagyon GM gyanús. legközelebb ha leengeded az ablakot, akkor a króm kilinccsel (belül) próbáld meg nyitni elvileg ilyenkor nem nyit ki a többi sem, csak amit nyitsz.
ha kulcs forgatásra nehéz néha, akkor tutti GM relé, mert beragadt. ha könynen fordul akkor is lehet az, csak akkor kontaktot nem ad.
nekem is volt kálváriám, már mindenre gyanakodtam, mert nekem oszt mindent féle variációt produkált. és csak a GM relé volt a ludas.


Nekem a jobbos ajtónál volt már 2x szopóka, nem nyitott a gomb megnyomására. De ugye ha bedugtam a zárba és úgy nyitottam, akkor a balos jó volt. A jobbos meg belülről kilinccsel. Ez mind 2x zárszerkezet hiba volt nálam!