Ez egy archivált weboldal! bővebben
John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-05-19 21:13 légzsak_

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok kaptam "Biztonsági visszahívás kampány" levelet kormánylégzsák elvileg ingyenes cserére.Kérdésem lényege hogy én kikapcsoltam az ülésfoglaltság-ot még tavaly és e-miatt megtagadhatják-e a cserét? Meg az ülés mögött lóg valami csati..vagy azt nem nézik? Elvileg mivel kikapcsoltam nem ad ki hibát az Inpa de holnap lecsekkolom,minden esetre a műszerfalon elalszik a légzsák hibalámpa A csere valóban ingyenes a kormánylufira?


én úgy tudom az utasoldali légzsáktartó konzol a rossz, nem a kormányé.
szerintem nem fogják nézni, hogy a foglaltságérzékelő ki van kapcsolva. csak cserélik a légzsákot oszt kész.
Köszönöm,itt valami olyat írtak hogy:"Gázgenerátoroknál a beépített alkatrészek hibás működést okozhatnak,ha a légzsák több éven keresztül magas abszolút páratartalmú levegőnek volt kitéve és/vagy a minőségi hiányosság történt a gázgenerátor gyártásakor.A vezetőoldali légzsák szabályos kioldásakor túl nagy belső nyomás jöhet létre a gázgenerátorban.A legkedvezőtlenebb esetben a gázgenerátor szétnyílhat és fém alkatrészek léphetek ki a légzsákból. " De a többi 5 légzsákot ez nem érinti?

John Elküldve: 2017-05-19 20:59 légzsak_

Sziasztok kaptam "Biztonsági visszahívás kampány" levelet kormánylégzsák elvileg ingyenes cserére.Kérdésem lényege hogy én kikapcsoltam az ülésfoglaltság-ot még tavaly és e-miatt megtagadhatják-e a cserét? Meg az ülés mögött lóg valami csati..vagy azt nem nézik? Elvileg mivel kikapcsoltam nem ad ki hibát az Inpa de holnap lecsekkolom,minden esetre a műszerfalon elalszik a légzsák hibalámpa A csere valóban ingyenes a kormánylufira?

John Elküldve: 2017-04-30 15:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Lsz is tudja a Force brake-t vagy csak az Alsz? Hogy találom Lsz ben ha igen? Erre gondolok: https://www.youtube.com/watch?v=H3z91w39cuM


én úgy tudom ezt csak a 2004. xx hónaptól fiatalabbak tudják.
szóval ne reménykedj.
Sebaj

John Elküldve: 2017-04-30 14:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok,Lsz is tudja a Force brake-t vagy csak az Alsz? Hogy találom Lsz ben ha igen? Erre gondolok: https://www.youtube.com/watch?v=H3z91w39cuM

John Elküldve: 2017-04-05 15:32 Hütövetillátor

John írta: Sziasztok,M43b16 nem kapcsol időben (Gondolom e-miatt forr)kivéve ha a klímagombot be nyomom 2 másodpercre majd ki,olyankor forog de csak halk fokozatban,Inpa aktíválásnál pedig mint a turbó.Inpa nem ad ki hibát,a hőmérsékletet érzékeli de mégse kapcsol magától.Valami fotót arról a kis vezetékről a venti vezérlőjéről tudna valaki mutatni? Úgy tűnik érzékeli hogy forró a motor de nem kapcsol időben. Köszi
Vezetékek épnek tűnnek de magas fokozatba sose kapcsol a venti volt már valakinek ilyen esete?

John Elküldve: 2017-04-02 11:44 Hütövetillátor

Sziasztok,M43b16 nem kapcsol időben (Gondolom e-miatt forr)kivéve ha a klímagombot be nyomom 2 másodpercre majd ki,olyankor forog de csak halk fokozatban,Inpa aktíválásnál pedig mint a turbó.Inpa nem ad ki hibát,a hőmérsékletet érzékeli de mégse kapcsol magától.Valami fotót arról a kis vezetékről a venti vezérlőjéről tudna valaki mutatni? Úgy tűnik érzékeli hogy forró a motor de nem kapcsol időben. Köszi

John Elküldve: 2017-03-31 20:46 kiegyenlítő tartály

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ



hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...

Cseréltem tavaly alsó vízcsövet akkor 20 perc alatt le légtelenítettem most meg 3 nap után sem ha csak nem a kiegyenlítő sapim a ludas mert nem engedi el a túlnyomást,megrendeltem de még nem jött meg a gyári

Igérem amint valaki megválaszolja nekem offolom a témát! Kipróbáltam hogy reggel hidegen 9 fokos mocinál beindítom és a felső csövet levettem,létezik hogy csak épphogy kering a víz? (Termosztátot visszaépítettem már nem kiherélt..Vízpumpát megnéztem fémlapátos és elvileg ok)Nem kéne ömlenie mint egy tűzoltó csapnak? --> https://www.youtube.com/watch?v=CwW5IlME28k

John Elküldve: 2017-03-30 13:13 kiegyenlítő tartály

John írta:
YELLOW írta:
John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ



hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...

Cseréltem tavaly alsó vízcsövet akkor 20 perc alatt le légtelenítettem most meg 3 nap után sem ha csak nem a kiegyenlítő sapim a ludas mert nem engedi el a túlnyomást,megrendeltem de még nem jött meg a gyári

John Elküldve: 2017-03-30 13:10 kiegyenlítő tartály

YELLOW írta:
John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ



hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...

John Elküldve: 2017-03-30 12:49 kiegyenlítő tartály

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál


inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?

Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....

Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?

Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?


létezhet, hogy csak a kipuff gáz kerül a vízbe. ott van elérve a tömítés.
Megszagiztam a tartályt nincs kipuf szaga és tiszta a víz

76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ

John Elküldve: 2017-03-30 11:22 kiegyenlítő tartály

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál


inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?

Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....

Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?

Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?


létezhet, hogy csak a kipuff gáz kerül a vízbe. ott van elérve a tömítés.
Megszagiztam a tartályt nincs kipuf szaga és tiszta a víz

John Elküldve: 2017-03-30 11:08 kiegyenlítő tartály

John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál


inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?

Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....

Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?

Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?

John Elküldve: 2017-03-29 17:55 kiegyenlítő tartály

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál


inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?

Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....

Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?

John Elküldve: 2017-03-29 17:51 kiegyenlítő tartály

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál


inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?

Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....

John Elküldve: 2017-03-29 14:03 kiegyenlítő tartály

YELLOW írta:
John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál


inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?