KASZAMester fórum hozzászólásai

KASZAMester Elküldve: 2010-03-11 13:13 Chip tuning

csatis1 írta:
KASZAMester írta:
-mivel én szinte minden nap megyek be a Bmw.-be,viszek-hozok alkatrészeket,szabad bejárásom van a szerviz részlegbe is.
-és itt Fehérváron ugy mûködik a márka szerviz,hogy minden megkezdett ora kifizetésre kerül,ami 5000+áfa.,és minden szerelési folyamatnak,megvan a pontos,gyári!!!,munka ora levezetése,és azt számolják fel a kuncsaftoknak.Nem az számit hogy mongyuk egy kuplungozást megcsinál a szervizes szerelõ 3-ora alatt,hanem hogy mennyi van rá kiirva.Tehát ha 8ora,akkor az 8x5000+áfa!!
És ez igy van!!
-és elmondanám hogy mindig tele vannak a beállok!!,nem az a lényeg hogy a KIS PISTA-oda vigye a szakszervizbe a lepukkant,csori e36-ját,és vakarozzon 1000ft.-on,abbol nem él meg egy ekkora szerviz.A lényeg hogy a szaftos,céges!!-x5,x6,e60-as csodákat ott csináltassák meg,több százezrekért,és ez a nahgy zsé.


Mester! Csak nálatok a fehérvári szervizben ilyen "olcsó" a munkadíj vagy többféle számlázási mód is létezik?
Békéscsabán voltam a márkaszervizben és elém tettek egy étlapot, amin szét volt válogatva szériánként a munkadíj. A teljesség és pontosság igény nélkül csak úgy ezrekben, tavalyi emlékezetbõl: 1-es: 10e/óra, 3-as: 11e/óra, 5-ös/x3: 13e/óra, 7-es/x5/x6: 15e/óra. Mondom ez nem szentírás, de ilyen összegekre emlékszem.
Ezek szerint lehetséges, hogy az idõszakos szerviz/átvizsgálás és az akkori javítások munkadíja kevesebb lehet, mint amikor valaki hipp-hopp betéved egy fékbetét cserére? Ezt azért nehéz elképzeli, de nem kizárt. Viszont amit leírtam az tényleg annyi!
Azért, hogy kiolvassák a computerem, másfél vagy két óra munkadíját akarták elkérni.

-Ha jol emlékszek,a nagy kocsik ára!!-7500+áfa/ora.
-és ugye létezik nivos,gyári tuning is!!-alpina motorsport!!
-na ott van olyan ár,hogy lefosod a bokádat.
-alkatrészt is csak ugy kapsz,ha igazolod,mire,mibe akarod tenni,tudod igazolni hogy alpina tulajdonos vagy.Holmi bmw.-re nem adnak ki alpina matricát se.
-ott egy komoly,irt alpina vezérlõ 1milla./és az csak egy vezérlõ,
-és akkor ugye el lehet képzelni,hogy jön a Buga Jakab,és azt mongya,én irok ám tuningot 50ezerért,az milyen tartos,jo dolog lehet!!

KASZAMester Elküldve: 2010-03-11 12:23 Chip tuning

MenyusBMW írta:
Eapa írta:
MenyusBMW írta:
vsop14 írta:
MenyusBMW írta:
Ez mekkora egy lehúzás már. Gondolom mélg belekerül egy fél millába, mire beszerelik.

+1,5 óra munkadíj a beszerelés..
ha ilyen kemenyen adod elo magad, legalabb olvasd mar el, amirol beszelsz


Az igaz, hogy a fél millán van elég haszna a BMW-nek, de megnézném, hogy 1,5 óra alatt, hogy szedik le a lökõst, építik ki a coolert, teszik vissza a másikat, teszik vissza a lökõst meg építik be az új vezérlõt és programozzák fel. Ha jártál már BMW márkaszervizben és kaptál ott számlát, akkor megnézheted, hogy mire hány óra munkadíjat számláznak ki. De ettõl függetlenül ezek a mûveletek tuti nem férnek bele 1,5 órába. De mindegy is.


Szedjük össze a 1,5 órát. Szerintem 2 ember a lököst 6 perc alatt le és felteszi.


Felhívtam a Wallis BMW Márkaszervízt, amit bárki megtehet.
Kértem tõlük szóban árajánlatot intercooler cserére. A munkafelvevõ 2,5-3 órára taksálta a mûveletet és 30e & Áfa munkadíjra, amihez még elmondása szerint segédanyagok jöhetnek hozzá. Nem értek hozzá de patenteket és csuszkákat említett, hogy lehet azokat cserélni kell pluszban egy lökhárító csere alkalmával, tehtá az még dob akkor az összegen.
Most fogok kérni írásban is egy javítási ajánlatot és akkor kibiggyesztem ide, ha ez kell. És mivel ez HIVATALOS BMW ajánlat lesz, nyilván ez lesz akkor a tutifrankó szentírás.
Biztos amúgy nincs benne gyakorlatuk azért nem 6 perc csak.

-mivel én szinte minden nap megyek be a Bmw.-be,viszek-hozok alkatrészeket,szabad bejárásom van a szerviz részlegbe is.
-és itt Fehérváron ugy mûködik a márka szerviz,hogy minden megkezdett ora kifizetésre kerül,ami 5000+áfa.,és minden szerelési folyamatnak,megvan a pontos,gyári!!!,munka ora levezetése,és azt számolják fel a kuncsaftoknak.Nem az számit hogy mongyuk egy kuplungozást megcsinál a szervizes szerelõ 3-ora alatt,hanem hogy mennyi van rá kiirva.Tehát ha 8ora,akkor az 8x5000+áfa!!
És ez igy van!!
-és elmondanám hogy mindig tele vannak a beállok!!,nem az a lényeg hogy a KIS PISTA-oda vigye a szakszervizbe a lepukkant,csori e36-ját,és vakarozzon 1000ft.-on,abbol nem él meg egy ekkora szerviz.A lényeg hogy a szaftos,céges!!-x5,x6,e60-as csodákat ott csináltassák meg,több százezrekért,és ez a nahgy zsé.

KASZAMester Elküldve: 2010-03-11 12:15 Társalgó

bmw320 írta:
KASZAMester írta: Én nem sietem el a nyári kerekeket,pedig elõ vannak készitve,ujra gumizva,görgözve,polirozva..,csak fel kéne dobálni õket a kocsikra.
-Csak féltem még õket,meg a kocsikat is,és egész márciusra mondta hogy kiszámithatatlan idõjárás lesz.-sajna!!

-Más!
tegnap megrendeltem a kabrios alpinára,a faceliftes-ledes hátso lámpa sort,gyári ujba,és a hozzá valo-fehér ledes potfélkámpát is.Elvileg pénteken már nálam lesz,kompletten,minden szigeteléssel,átalakito-gyári kábellel.

-Már várom nagyon,hogy neki tudjunk álni az extra átalakitásnak,bele kerüljön végre az mk4-es fullos nagy navi,hard-top,és a ledes hátulja.
nyami-nyami!!


Ilyen gagyiságokra költeni!! Képeket kérnénk majd!!!

majd lesznek képek,ha elkészül az alpinás-kabrio projekt.
-ez a pár kis gagyiság,majd 1-milla.

KASZAMester Elküldve: 2010-03-11 10:16 Társalgó

Én nem sietem el a nyári kerekeket,pedig elõ vannak készitve,ujra gumizva,görgözve,polirozva..,csak fel kéne dobálni õket a kocsikra.
-Csak féltem még õket,meg a kocsikat is,és egész márciusra mondta hogy kiszámithatatlan idõjárás lesz.-sajna!!

-Más!
tegnap megrendeltem a kabrios alpinára,a faceliftes-ledes hátso lámpa sort,gyári ujba,és a hozzá valo-fehér ledes potfélkámpát is.Elvileg pénteken már nálam lesz,kompletten,minden szigeteléssel,átalakito-gyári kábellel.

-Már várom nagyon,hogy neki tudjunk álni az extra átalakitásnak,bele kerüljön végre az mk4-es fullos nagy navi,hard-top,és a ledes hátulja.
nyami-nyami!!

KASZAMester Elküldve: 2010-03-11 08:23 carstyling tuning show 2010

csatis1 írta:
Petike írta: ...vízilabda, kajak-kenu és korrupció, na ezekbõl még most is a világ élvonalába tartozunk, nem???


És nálunk vannak a legszebb nõk is!

-csak sajnos a legszebb nõket nem mi b@szogatjuk,hanem a milliárdos Dubay-i arab sejkek!!

KASZAMester Elküldve: 2010-03-08 17:31 Társalgó

URAIM!
-közzé teszem,hátha vki tud segini!
-alkatrészt keresnék,saját célra,de nem egyszerû...
-e46 kabrio(coupe nem jo),2003.09-tõl gyártott,ledes,GYÁRI!!-hátso lámpa sort keresek,keresnék bontva.
-cakk-pakk az egészet(külsõket,belsõket,fehér-ledes féklámpát).
-csak patika,zsiros áru érdekel,persze éppeszû áron.
-has netán vki lát ilyet a polcon vhol,az gondoljon már rám.

KASZAMester Elküldve: 2010-03-08 08:08 képek

Hori írta: drága az üzemanyag


-Hori!!-na ez valo nektek,nem az m-pakett,vazze!!
-a Tibát meg beültetném oda elõre a szatyorba!!-aztán felváltva tekerhetnétek,és sopronba indulhatnátok a legszebb kabrio cimért...
-egy szavatok se legyen,látom van rajta sport kormány,meg fullos ülés!

KASZAMester Elküldve: 2010-03-06 19:13 Társalgó

hancurozo írta: 1 hetet sikerült menni nyári gumikkal, de úgy néz ki holnap vissza kell rakni a téli kerekeket
megint havazást írnak.
irigyellek TbBoy. nekem sajna melóval telt a nap. /off autóban összeégett a bizti tábla/

-én még idén ki se álltam a garázsbol,egyik járgányommal se.,4-honapos por van rajtuk,még telelnek.

KASZAMester Elküldve: 2010-03-05 18:56 Társalgó

Hát nekem még nem jött egyik kocsira se teljesitmény ados,hogy fizessem be,15-nap alatt.
-ez baj?!!
-vagy legyek nyugodt,majd jön!!

KASZAMester Elküldve: 2010-03-04 20:47 320d Motor

vsop14 írta:
KASZAMester írta:
Tjani írta: 3 köcsögös bömös ez nagyon égõ

Muteromnak fosvágem 3 köcsögös pólója van hát nagyon gáz

Mester Nézd a jó oldalát, bõvítheted a palettát

nézem,de ennek nem látom a jo oldalát.
-és ez a folytonos anyag sporolás,oda vezet,hogy sajnos silány minõségû,uram bocsá!!,szar bmw.-ket gyártanak,gurulnak le a szalagokrol.
-ezek az uj modellek már nem érik meg a régi-retro kort,már pár évesen rengeteg,kölcséges probléma van velük.
-a bmw.-az e46-nál sajna befejezõdött,és a bmw.-cég,a multbol táplálkozik.
-hogy ennek mi lesz a vége??!!
-én is vehettem volna uj desing-bmw.-t/e60,e65,e90,e92/-de vhogy nem izgatnak fel.


mester! NA EZ A PIAC!!!!!!!!
en azert kozel vagyok az ilyen temakhoz, es bizony hidd el, mindenbe bele van mar "programozva" az hogy ne birja tul sokaig. kocsi, szamitogep, nyomtato, elektronikai alkatreszek, ruhazat stb stb.... mind mind elettartamra tervezve. birojon ki X idot, aztan menjen tonkre es vegyek az akkori uj modellt....

-nincsen ebbe semmi uj dolog,mindanyian tudjuk ezt,és hát az uj modelleket meg kell fizetni.
-és nem beszélve hogy nem buli 20-évre gyártani bmw.-se.
-és az alkatrész bizniszbe is hatalmas lové van,fogyni kell az original bmw teilenek is!
-ugy ahogy mondod,idõre vannak gyártva az alkatrészek,és többek közt a bmw.-is,iszonyatos pénzeket áldoz arra,hogy kikisérletezze az autok,alkatrészek futás teljesitményét,mi-mikor menjen tönkre,talán tudatosan gyártanak kis tipus hibával.
-na ezt is kiveséztük...

KASZAMester Elküldve: 2010-03-04 20:28 320d Motor

Tjani írta: 3 köcsögös bömös ez nagyon égõ

Muteromnak fosvágem 3 köcsögös pólója van hát nagyon gáz

Mester Nézd a jó oldalát, bõvítheted a palettát

nézem,de ennek nem látom a jo oldalát.
-és ez a folytonos anyag sporolás,oda vezet,hogy sajnos silány minõségû,uram bocsá!!,szar bmw.-ket gyártanak,gurulnak le a szalagokrol.
-ezek az uj modellek már nem érik meg a régi-retro kort,már pár évesen rengeteg,kölcséges probléma van velük.
-a bmw.-az e46-nál sajna befejezõdött,és a bmw.-cég,a multbol táplálkozik.
-hogy ennek mi lesz a vége??!!
-én is vehettem volna uj desing-bmw.-t/e60,e65,e90,e92/-de vhogy nem izgatnak fel.

KASZAMester Elküldve: 2010-03-04 20:02 320d Motor

Kristof77 írta:
vsop14 írta:
Hori írta:
Kristof77 írta:
Woockie írta:
Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


Az idõk változnak. A "downsizing" idõszaka köszönt a BMW-re is.
Az elõírt károsanyagkibocsátások, aminek a fogyasztáscsökkentés a lételeme, súlycsökkentéssel (karosszéria) és a motorok hatásfokának növelésével érhetõk csak el. Múlt héten beszélgettem egy
BMW-feljesztõvel. A BMW motorfejlesztése nem kooperál az új motorok tekitetében a PSA-val. A benzines motorok zömét új 1.6 négyhengeresek és 1.3 három hengeres!!! turbók fogják kitenni. Utóbbi 105Le-tõl indul majd a tervek szerint és már 2011-ben jön az 1-es BMW-vel és utána az új 3-asban is ez lesz az alapmotor, vélhetõen 314i néven. Szóval nem, hogy 6 henger, de a jövõben a négynek is örülni kell majd.
Ja igen a dízelekbõl is jön egy kisebb kubatúrás 1.600cm3-es motorcsalád.



igen ezt olvastam az 1,3as benyásbol a fullos tud majd 180-190le-t
az 1.6 diesel meg 170körül
de 3henger könyörgök mint a daihatsukba


jo hagyjuk mar a totalcart, meg a sok kamu hirt, amit a totalcar general es vegigsopor az egesz magyar sajton. olyan hulyek mint a segg. de tenyleg.... a totalcar cikkeknek sztem 90%-a iditosag, tele van talalgatasokkal, lehettel, meg talannal......


2. Dolog:

1. Magyar autós sajtót nem nagyon olvasok, leginkább csak németet.
2. A BMW-fejlesztõ meg miért hazudna?

Sajnos egyre hihetõbb a 3 hengeres BMW motor. Az elsõ 2hengeres kismotor, ha nem is a BMW-tõl, de már idén õsszel érkezik.

az lehet hogy érkezni fog a 3-hengeres bmw.-Csak nem nekem!
-hogy a piac törvényei enyire befolyásolják a hagyományokat,hova lesz igy a világ,hol lesznek a jol megszokott legendás soros hatosok??!!
-szégyen!!!-én most is azt mondom hogy a bmw.-200le.-nél kezdõdik,és benzin motor hajtja.
-3-hengeres??!-micsoda erõtömeg lehet az??-sztem a 750-emen az önindito is van olyan erõs,ami elinditja,megtekeri a tömeget.

KASZAMester Elküldve: 2010-03-04 08:17 320d Motor

Kezdünk elkanyarodni a témátol uraim!!
-Mindenki mondhat bármit,én tudom a tutit.
-nekem 11000cm.-áll a garázsomba,és a legkisebb autom is 328 m54.
-ugyhogy a bmw az igazán hat hengeres benzin motor hajtja,igazán 2500cm.-tõl kezdõdik,alatta csak lekekergetõ a réten!
-senki ne vegye magára,ne sértõdgessen megfele!!
-és a legjobb tuning uraim a nagy köbcenti!-ez vitathatatlan tény.
-és ezeken a gyerekes kinek milye van,és kiaz okosabb-ne vitatkozzunk!!
-inkább mindenkit meghivok egy sörre,aztán jovan.
-anyit utohangként elmondok még,hogy Miki/320d4/-általam nagyra becsült,nagy tudásu kolléga-és sok jo dolgot tud,hozzá bármikor szivesen küldök kuncsaftot!
-szép napot/jot ne halljak senkirõl/

KASZAMester Elküldve: 2010-03-03 21:00 320d Motor

Na szép jo estét,jo szurkolást.
-elmondanám a diesel vitával kapcsolatosan az én észrevételemet,tapasztalatomat.
-mindenféle pártolás nélkül-kizárolag saját véleményem alapján.
-és mindenféle sértõdés nélkül...
-egyáltalában nem vok diesel párti,és mindigis távol ált tõlem a gázolaj szaga is.
-hozzám sokan járnak,sok diesel auto is.,több tuningolt,chippes,sûvitõ turbos,felhuzott dieselek,amelyek még 100kmh.-nál is rázzák a valagukat.
-de!!,töbnyire a látottak alapján iszonyatos,kormot eregetnek kifele,és joval több,elhasználodott,tönkre ment,cserére szorulo alkatrészt visznek,vesznek.
/turbo,befecskendezõk,fûzõtt motor..stb./
-én egyszerû ember vok,és ugy vélem hogy a legjobb tuning a benzines motor,és a köbcenti a legjobb tuning,és a gyári tuning.
-lehet diesel motort bántani,huzogatni,de hosszu távon nem lesz tartos.

KASZAMester Elküldve: 2010-02-25 19:09 Társalgó

bmw320 írta:
KASZAMester írta:
Hori írta:
InsectKiller írta: Várjuk a pikcsúrákat!

KASZAMester írta: most értem haza,megszereztem az értékes,kemény tetõt!!
Kép holnap./nyami-nyami!!/
mostmá lett házikoja a ponyvásnak.



Na akkor jöjjenek Kasza Mester pikcsörjei




még egyenlõre az iveco gépjármûbe van,ahogy tegnap behelyeztem.
-még helyet kell csinálnom a tárolásához,addig,pár napig itttökéletes helye lesz.
-ha ránézek,háût felál a pöcsöm!/nyami!/


Cabrio keménytetõvel a legszebb párosítás már E36-nál is tetszett volt a környéken egy M3!

-igen,nekem is iszonyatosan mutatosnak tûnik,jobb mint egy coupe.
-plusz a vászon tetõvel kicsit olyan bõregérre emlékeztet.
-plusz,ami még megnyitotta a pénztárcámat a dologba,hogy sajnos mi magyarok,még nem vagyunk felnõve a kabrio filinghez.
-kivágják a vászontetõt,nesze köcsög!!-kabrio!!
-ha meg le van engedve,akkor röpül bele a cola,cigi csikk,tán még bele is hugyoznak!!-na ez pont nem hiányozna nekem...
-plusz,még a nyáron kibaszottul süti a kobakot a nap,és az UV.sugárzás.
-persze kora reggel,nyári naplementében kocsikázva abszurd tuti dolog,önkielégülés filing.,szélfogom is van,gyári...,kaptam hozzá,néztem,az is elég horror áru,ha meg kéne venni.