K_Gergo fórum hozzászólásai

K_Gergo Elküldve: 2011-04-06 21:52 Társalgó

Robinson írta: Akkor ketten már biztos nem vettétek észre, hogy mindig is ott volt a zöld pipa, ami pont erre való

tényleg...
Robinson írta: A kép beszúrása a galériámból azért megvan?

miután elküldtem a hozzászólást bennem is felmerült!

K_Gergo Elküldve: 2011-04-06 21:42 Társalgó

öcsi autója, és az enyém:



évjáratra, súlyra, teljesítményre, újkori és mostani árban is nagyon hasonlóak. hétvégén kipróbáltam a TT-t: az összkerékhajtástól eltekintve mindenben jobb a 330...
az 1.8T tényleg erős, nyomatékos, de mégiscsak sor4 turbo, ennek minden előnyével és hátrányával. a nyomaték miatt jobban tol, de arra várni kell egy picit, míg felépül a nyomás, és a karaktere se fogott meg, sőt, szerintem nincs is. középtartományban (3000-4000 között) tényleg állat, de az alatt lassú, felette érezni, ahogy fogy a szufla a csigából. az enyém hathengeres szívó lévén sokkal érzékenyebb, és annyira szépen szinkronban van az orgánuma a teljesítményével, ahogy a morgásból ordítás lesz, hogy előzéskor sokszor elfelejtem mennyibe kerül a benzin, és ha kell, ha nem, padlózom. az audi motorja inkább hasonlít a 30d-re, mint a 30i-re. a belseje nyilván szűkebb, egyértelműen 2 személyes, egy hátsó ülésnek álcázott kalaptartóval, csomagtér pedig alig létezik. hozzám simán befér 2 ember hátra (legalábbis csajok mindig ), meglepően nagy csomagtartója van, normálisan ki lehet belőle látni, a térérzet pedig egyértelműen a bmw-ben jobb: fekete műszerfal szürke bőrrel vs bézs belső tetőablakkal. a váltó és a kormány pontosabbnak tűnik az ódiban, de igazából mintha szorulna mindkettő, nehézkesebbek. a kormány sokkal kevésbé közvetlen, bár lehet, hogy nem is kell informatívnak lennie, elfordul bárhol a quattro. nekem nagyon tetszett, ahogy gázra behúzta magát a kanyarba, csak ehhez sokkal jobban passzolna egy jobban reagáló motor, a turbolyuk engem nagyon zavart, bár talán meg lehet szokni.
szóval jó gép a TT, de nem nekem való, jó volt végre menni egyet vele, de csak arra volt jó, hogy tudjam, jól választottam.

K_Gergo Elküldve: 2011-04-06 20:42 Társalgó

kempelen írta: Robinson!

Ha lesz időd nem tudnál egy előnézeti gombot a küldés gomb mellé varázsolni?

Egy csomó beillesztést nem ért vagy másképpen működik, mint más fórumokban és már engem bosszant, hogy szerkesztgetnem kell utólag a hozzászólásaimat.

Vagy legalább az utolsó még rá nem kommentelt hsz-nél ne írja ki hogy szerkesztve...

Köszönném!

támogatom!

K_Gergo Elküldve: 2011-04-01 23:01 Autóvásárlás

K_Gergo Elküldve: 2011-04-01 19:25 képek

K_Gergo Elküldve: 2011-03-28 16:09 Help needed for FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDÍJ 2011

sziasztok,

magyarul is, hátha tud valaki segíteni, csak az angol nem megy:
Ivan 10 embernek keres szálláshelyet a belvárosban az F1 magyar nagydíj idejére, akinek van ötlete, legyen szíves írjon!

K_Gergo Elküldve: 2011-02-25 14:52 Társalgó

kempelen írta: Belátható, hogy vannak munkahelyek, ahol nem tolerálható a legkisebb hiba sem.

ilyen munkakörben nehezen tudom elképzelni, hogy csak és kizárólag Bélán múljon, hogy 40-nel, vagy 120-szal ér az állomásra. Béla is lehet másnapos, veszhet össze az asszonnyal, megannyi egyéb tényező lehet, ami miatt nem koncentrál 100%ig, és téved. ezen emberéletek múlnak, ha össz-vissz annyin el tud csúszni a dolog, hogy Béla elnézi, én bizony nem ülök többet vonatra.
meglehet ez nálam szakmai ártalom, de én minden tevékenységnél abból indulok ki, hogy mindenki hibázik, az is a munkám része, hogy "hülyebiztossá" tegyek folyamatokat.

K_Gergo Elküldve: 2011-02-25 12:35 Társalgó

kempelen írta: Kissé cinikusan kezed a válaszodat. Majd említsd ezt meg valamelyik kórházi műtőben főleg ha még érdekelt is vagy egy-egy hasonló beavatkozás után. Bár én speciel nem azon a területen dolgozom, de kifejezetten nem néznék jó szemmel ha összekevernék dolgokat. Persze ennek elkerülése végett azért vannak bizonyos előmunkálatok, melyek megakadályozzák a hibák elkövetését. Ebből kifolyólag igen, vannak olyan munkahelyek ahol bizonyos hibák elkövetése következményekkel jár. Ha ezt te képtelen vagy tudomásul venni, akkor feltételezem olyan munkahelyen dolgozol, ahol a hibák megengedettek vagy legalábbis nem feltétlen súlyosak a következményei. Ha megengeded ezt talán nem is folytatnám tovább, mert lassan személyeskedésbe fordulna a dolog.

igen, tényleg cinikusan fogalmaztam, mert emberek vagyunk, olyan egyszerűen nincs, hogy valaki nem hibázik. épp ezért kritikus tevékenységeknél (is) megelőzni, észrevenni, javítani igyekeznek a hibát, nem olyan alkalmazottat keresni, aki soha nem kever össze semmit.
olyan munkakörben (minőségbiztosítás) dolgozom, ahol Xezer eurós következményei lehetnek az általam elkövetett hibá(k)nak, ezért igyekszem olyan folyamatokat kialakítani magamra nézve is, hogy azok megelőzhetőek, kezelhetőek legyenek.

kempelen írta: "Az olyan ember BMW-je, aki ereje megfeszítésével épp el tud nyújtózni egy 5-ösig."
"a BMW-nél pedig az 5-ös széria hómlesszes kivitele"
"Négy nyomorult henger, 1995 szánalmas köbcentiméter, sehol egy összkerékhajtás...."

Akkor azért pörkölök oda, hogy a simogatásom jobban essen?

Nem vagy köcsög, szerintem senki nem fog elküldeni. Lehet nekem minden számodra pozitív benyomás ellenére azért nem volt kedvező a cikk, mert ha valami fasza, akkor nem nyomom le elöbb, hogy utána nagyobbat tudjak emelni rajta. Bár lehet ez az ujságíróiskolában bevett szokás

na, mostmár értem mi volt a cikkel a bajod. tényleg lehet, hogy stilisztikai fogás, én a végkicsengése alapján ítéltem, és sokkal inkább mondanám benyalós cikknek, mint kötekedőnek.
emlékeim szerint itt is ment már viccelődés olyan márkatársakon, akik erejükön felül vállalnak hitelt, vagy vesznek rettenet állapotú fapados BMW-t, csak azért, hogy elmondhassa, neki az van - ezt a húrt pendítette meg Csikós, de már a cikk címe is utal rá, hogy alapmodell, DE... (egy úr a pokolban is úr, úgy megy ez az alap, mint az E39-ből a csúcsdízel, stb.).


egyébként nem vettem személyeskedésnek, azért irogatok neked ennyit, mert az eddigi hozzószólásaid alapján (sokat olvasok, de alig írok ide...) objektív embernek gondollak, és nem tudtam hová tenni a felháborodásod.

K_Gergo Elküldve: 2011-02-25 09:33 Társalgó

kempelen írta: Igen, a munkában el lehet követni hibákat. A munkahelyemen elkövetett hibaákat nem nagyon értékelik és eddig még nem is volt gondom ilyenből.
A magánéletben elkövettem hibákat, nem is egyet de egyiket sem a nyilvánosság elött csináltam.

Például legutóbbi hibám, hogy, nem Csikós a UPC-s reklámember azokból akik mostanában a upc-t reklámozzák. Elnézést, hogy belekevertem!

Ettől függetlenül ez a cikk akkor is szar. Nekem legalábbis. Írt volna valami veterán autósat, vagy bármilyen más autós-bütykölőst...vagy ezt is akár, de ne így lehúzva, mert a legkisebb a motor. Valahol el kell kezdeni alulról a motorhatárokat.
A 6-os sorozatban melyik lenne a prosztó, mert a legkisebb a motorja? Vagy a 7-esben a 30d az ócska, mert az a legkisebb?

kiegészítésképpen itt házon belül: a 316i szar? Szerintem nem, csak a helyén kell kezelni és kész.
Bár ezt viccnek szánom, nem komoly, de mint tudjátok némelyik 316i leveri a 320i-t is.
Nos ebből kifolyóan biztosan lesz olyan új 520d, ami lealázza az 535d-t.

végre egy ember, aki nem hibázik, csakis munkaidő után! rettenetesen irigyellek, sajnos nálam előfordul, ahogy a kollégáimnál, főnökeimnél is.
továbbra sem értem, hogy miért gondolod/játok lehúzósnak a cikket, leírja, hogy PAPÍRON, ELVILEG nem kellene meggyőzőnek lennie, aztán a cikk végig arról szól, hogy ez az alapmotor is irigylésreméltó dinamikával ruházza fel az autót, mindig, minden szituációban van benne tartalék a pályanapokat kivéve.

kempelen írta: Éppen ezért az új 520d nagyon jó autó a maga kategóriájában.

újfent idézek a lehúzós cikkből:
"az 520d kivételesen jó kocsi"
"nem kellhet jobb autó, több autó az 520d-nél"
"ő a kategória királya. Megint. 520d-ként is"

most pedig felkeresek egy optikust, és veszek kék-fehér lencsés szemüveget, mer' a végén még én leszek itt a köcsög.

K_Gergo Elküldve: 2011-02-24 22:54 Társalgó

kempelen írta: Azért ez így, ahogy elsőnek megjelent kora reggel elmegy egy valóvilágos blogban vagy az index velvet rovatában, de egy magát színvonalas autós újsgírónak mondott embertől nagyon gyenge...
Nem az autó védelmében, de ez nagyon gyenge volt tőle...

kitől is? Csikós sose szerepelt upc reklámban...
én bírom a tc-t, az egyetlen autós oldal, amit követek, minden szerzőnek megvan a maga hülyesége, de ő a legszerényebb az összes közül, nem állítja be magát se tévedhetetlennek, se hűdeszínvonalas autós újságírónak. keverte a kódokat, hát istenem - te soha nem követtél el ilyen jellegű hibát a munkádban? az E39 szerintem is randa, a sportfutómű, meg a defekttűrő gumi tényleg jobban érezteti az úthibákat. előbbi nyilvánvaló okokból, utóbbiról pedig nemrég írta is egy márkatárs a nyári gumi topikba, hogy többet nem vesz, pont a kényelmetlenség miatt.

troooger írta: Nem szeretem az ilyen leszólós cikkeket!

leszólás???
"az 520d kivételesen jó kocsi"
"nem kellhet jobb autó, több autó az 520d-nél"
"ő a kategória királya. Megint. 520d-ként is"

troooger írta: Életében nem lesz annyi pénze hogy megvegyen egyet magának, ezért inkább fikázza....:S Ezzel is önmagát minősítve.

ha lenne is, inkább venne 1-2 veterán mercit. nem mindenkinek áll fel a BMW-re, és?

K_Gergo Elküldve: 2010-12-20 15:41 Társalgó

InsectKiller írta: Szia!
Persze hogy van! Garázs... Ennél jobbat úgy sem tudsz


győrben húzósak az árak (nekem...havi ~15e), fehérváron meg nincs a környéken se. tudom, hogy az lenne az igazi, de az autó alapos karbantartásán és a casco-n felül erre már nem igazán van keret. annak is örülök, hogy zárt udvaron tarthatom éjszakánként.

K_Gergo Elküldve: 2010-12-20 10:32 Társalgó

szevasztok coupe tulajok!

a tél nem a kedvenc időszaka a verdának. ki hogy könnyíti meg a kocsiba való bejutását fagyos reggeleken?
én bekentem szilikonnal a kédert, meg befújtam a tükröknél lévő zsebet, ahová az üveg kerül - van esetleg egyéb ötlet, bevált gyakorlat?

K_Gergo Elküldve: 2010-12-19 21:08 Társalgó

K_Gergo Elküldve: 2010-12-16 22:24 Nokia N8 FM transmitter az E46-ban

E46_320Ci írta:


Oké, köszi, várom nagyon!


Hali,
kipróbáltam, teljesen korrekt, én csak ajánlani tudom!

K_Gergo Elküldve: 2010-12-13 16:31 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

YELLOW írta: a pierburg ugyanolyan jó, szerintem sokan veszik.
azért az AC reléjét érdemes volna megnézni, esetleg a biztijét, otthon megnézem mi hol van.
ha az akksi lenne a rossz, azt úgy jelzi, mint ahogy az első kommentemben írtam: indítózól, de csak nagyon hangos olyan relé kattogás szerű hang van és az első lámpa villog. már kiderült, hogy ez akksi problémát jelez.
esetleg tölts rá az akksira, egy próbát megér.

pénteken elvontattak (!!! ) szerelőhöz, persze ott már nem produkálta a hibát, pöccre indult a kis mocsok...mint kiderült tényleg a pumpa a ludas, egy bizonyos pozícióból nem hajlandó elindulni, a vontatás közbeni rázkódástól "javult meg". ugyan nem bmw specialista az autóvillamossági szerviz, de a szerelő srácnak is bmw-je van (jól el is beszélgettünk vonatkozó témákról ), tudja mit csinál, neki is kellett már szivattyút cserélnie.