Kristen76 fórum hozzászólásai

Kristen76 Elküldve: 2014-01-18 11:30 316i alapjárat

Plk89 írta:
gzsazsi71 írta: Tisztelt BMW tulajdonos társaim,örömmel tudatom veletek,ès azokkal akik a tanácsaikkal láttal el,hogy meg találtam az alapjáratom ingadozásának a baját!A KARTER
GÁZ rommá volt menve ès immárom a VAS újra a règi!!!Lám azoknak van volt igaza akik azt mondták a hibát maguk oldották meg,nekem ez 1.5 napba tellet.Mègegyszer köszönok mindent!!!


mit csereltel?
kartergazszurot?


Mennyire bonyolult munka ezen dolgok cseréje?Én is neki akarok esni majd a dolognak.Esetleg valami jó tanács, hogy mire figyeljek.Mennyi volt az alkatrész ára?

Kristen76 Elküldve: 2014-01-14 13:19 316i alapjárat

Kristen76 írta:
Bero írta:
gzsazsi71 írta: Udv mindenkinek!

Megint a segitsegeteket szeretnem kerni.Meg mindig az alapjartommal van gond ,javulas nincs vagyis ideig oraig jo de inkabb rossz.Tobbek tanacsara feltettuk 1 normalis gepre de ott is csak ,lambda szonda hibat ir ki ,nosza bele 1 szonda hibat toroltuk, alapbeallitas, feliimertetes kb 30km es, eletem megrontoja kigyullad megint. Vissza gepre hiba ugyan az szonda es gyujtaskimaradas ! Aztan jon 1 tanacs nezzuk meg a befecskendezoket nem -e hugyozik valamelyik ,nem keresgeltem ,bele 1 masik injektor sor, de azzal is ugyan ez a hiba! Valaki azt mondta ,hogy nezzem meg a kartergaz szurot,meg a karter vezeteket lehet seges az ,hogy emiatt csinlalja ,nem csak a dieselek-nel lehet eltomodve?
Vagy ha van mas otlet szivesen vennem! 316ti e46 compact -rol beszelek teljes tanacstalansag van!
Eddig is koszonom a sok tanacsot!


Én nekem is ingadozott az alapjáratom. Én anno a kartergázcsövet kicseréltem,mert lyukas volt,falsot szívott! Azóta nagyon szépen működik!


Én már 4-ik éve kínlódok ezzel.Egy tanács:Gyújtsd fel Én már több száz pénzt belefeceltem de senki nem tudja a baját.


Egyébként hol találom benne a karterszűrőt

Kristen76 Elküldve: 2014-01-13 14:02 316i alapjárat

Bero írta:
gzsazsi71 írta: Udv mindenkinek!

Megint a segitsegeteket szeretnem kerni.Meg mindig az alapjartommal van gond ,javulas nincs vagyis ideig oraig jo de inkabb rossz.Tobbek tanacsara feltettuk 1 normalis gepre de ott is csak ,lambda szonda hibat ir ki ,nosza bele 1 szonda hibat toroltuk, alapbeallitas, feliimertetes kb 30km es, eletem megrontoja kigyullad megint. Vissza gepre hiba ugyan az szonda es gyujtaskimaradas ! Aztan jon 1 tanacs nezzuk meg a befecskendezoket nem -e hugyozik valamelyik ,nem keresgeltem ,bele 1 masik injektor sor, de azzal is ugyan ez a hiba! Valaki azt mondta ,hogy nezzem meg a kartergaz szurot,meg a karter vezeteket lehet seges az ,hogy emiatt csinlalja ,nem csak a dieselek-nel lehet eltomodve?
Vagy ha van mas otlet szivesen vennem! 316ti e46 compact -rol beszelek teljes tanacstalansag van!
Eddig is koszonom a sok tanacsot!


Én nekem is ingadozott az alapjáratom. Én anno a kartergázcsövet kicseréltem,mert lyukas volt,falsot szívott! Azóta nagyon szépen működik!


Én már 4-ik éve kínlódok ezzel.Egy tanács:Gyújtsd fel Én már több száz pénzt belefeceltem de senki nem tudja a baját.

Kristen76 Elküldve: 2013-11-26 13:41 Egyenetlen alapjárat

Pocses írta:
Dan írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.


Az újabb/tele elektronikázott autók is ugyanazon elv alapján működnek, mint társaik. (csak itt az elektronika végzi a keverék beállítását és nem a fizika) Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). Innen indulva, már le lehet szűkíteni a lehetséges hibát. (így is marad bőven, a sok elektronika miatt pl.: légmennyiségmérő, fals levegő, hibás lambda szonda, nem megfelelő üza nyomás, hibás injektor stb.) De ezek nagy része élőadat olvasással vizsgálható.


Köszi a Tippet hasznos a link el is olvastam köszi.
Most kaptam egy tippet hogy a kartergáz szűrő is csinálhat ilyet mert 50E-renként cserélni kéne szerintem nekem egy jó ideje nem volt cserélve nem tudjátok honnan érdemes beszerezni mert az Unix oldalán néztem ott nem találtam azért szeretném megnézni hogy legalább legyen egy körülbelül ár/értékem hogy mennyi.
Hidegen tényleg nem jön elő a hiba csak melegen érdekes


http://www.schmiedmann.hu/hu/b...1157501567

Tessék itt ennyiért kapni.


És ez egész pontosan hol van benne??

Kristen76 Elküldve: 2013-11-14 15:46 Egyenetlen alapjárat

Pocses írta:
mokussska írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
mokussska írta: ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?


Talán meg kéne nézni az üzemanyag nyomást, ha az jó, utána lehet tovább menni. Nem véletlen, hogy kell neki a gázfröccs. Lehet hogy fossá van dugulva a szűrő,vagy gyenge az AC már. Ha ezek jók, utána kellene gondolkodni. Nekem is ez volt, nem indult egyből, ha indult lefulladt, csak gázfröccsre indult, az AC volt a szar, csere után pöccre indult, Természetesen azért más oka is lehet, de illene sorba menni, ha már lefullad, nehezen indul egy benzines, illene először azért mindjárt az üzemanyag-ellátásra gondolni.
Nem pedig kicserélni minden érzékelőt,aztán lehet nem kap elég benzint.
Sorry....


osztom


az alapjárati szelep az hol található?? nekem is ezek vannak és még melegen is fullad már 5000 fordulatnál és 5200 után nem is pörög
a szerelő is erre tippelt,remélem ennyivel meg is oldódik a dolog.viszont kicsit sikerült neki beszaratni, hogy volt itt nyíregyen egy srác hasonló problémával,nála pl minden szóba jövő dolgot kicseréltek,és egy 'alapjárati szelep' volt végül a probléma.


A hozzá nemértés sajnos. Nálam is volt egy hiba anno ami nem jelzett semmi hibát, de látta a szerelőm gépen, szerény keverék. Mondta használjam, kifog derülni.
Aztán eltelt pár hónap, pár ezer km, hidegen gyenge, egyenletlen, kapkodós lett a vas, lett egy majrélámpám, kiolvasás, légmennyiségmérő csere a vége. Azóta klappol a motor, sőt ilyen jól nem húzott mikor megvettem sem, holott akkor hiba nem volt.


Kristen76 Elküldve: 2013-09-28 12:00 LED-es hátsólámpa

ember84 írta:
Kristen76 írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Ledes hátsó lámpapár facelift e46 sedanba való eladó,karcmentes,szép állapot,füstös indexxel!Vagy sima lámpa csere is érdekel


Szia! Van képed róla??Mennyiért??:biglol


20 ért adom,van képem,csak sajna mms-be tudok most küldeni,valamiért nem tudtam gépre tenni telóról,adsz egy számot,és küldöm is!


06 3030 68528

És a műszerfal nem fog égő hibát jelezni?? Mert a lednek kevesebb az energia felvétele.
20/DB??
Előre is köszönöm


Kristen76 Elküldve: 2013-09-27 17:30 LED-es hátsólámpa

ember84 írta: Sziasztok!
Ledes hátsó lámpapár facelift e46 sedanba való eladó,karcmentes,szép állapot,füstös indexxel!Vagy sima lámpa csere is érdekel


Szia! Van képed róla??Mennyiért??:biglol

Kristen76 Elküldve: 2013-09-21 17:17 Polír

jons írta: Sziasztok!

Érdekelné-e valamelyikőtöket egy kezdő polírszett? Gép, felfogató, polírkorongok, polírpaszta(legalább 10 autónyi), koffer, mikroszálas. Jó állapotú használt mind, de indulásnál jó lehet, ahogy annak idején nekem is jó volt. Nem azért adom el, mert rossz valami, én is ezzel a szettel csináltam amit láthattatok a topicban, de komolyabb szerszámok és anyagok felé szeretnék fordulni.


és mit kérsz érte??

Kristen76 Elküldve: 2013-09-19 14:27 alapjárat leesik, ingadozik

Plk89 írta: van e valaki akinek helyrejott a kocsi a legtomegmero kitisztitasakor???????????

Nem!!!Én már cseréltem egy vagon érzékelőt, benne a szonda is meg maga a légtömeget is, de a mai napig nem tudjuk mi a baj.A diag szerint minden jónak látszik de hidegen amit művel a vas az valami tragédia.Nincs alapjárat, nem húz, hanem fullad, iszonyú büdös a kipufogó és a fogyasztásom is elszállt.De miután megmelegszik eltűnik minden nyavaja, de én még csak azt mondom, hogy még így sem teljesen van toppon a kocsi.

Kristen76 Elküldve: 2013-08-04 10:03 Heeelp...!

Sziasztok.

Milyen érzékelő van a termosztát felett????

Kristen76 Elküldve: 2013-08-03 12:15 Egyenetlen alapjárat

MattM325 írta:



Köszi! Erre én is ránézek !![/quote]

Nekem is ez a bajom van már több éve. 1999-es E46 1.6 De most hülyén hangzik de mi az a DISA??? Ja és amíg nem éri el az üzemi hőfokot addig hirtelen gázadásnál befullad és durrog is.És a fogyasztás is egy kicsikét meg nőt.


[/quote]

Az a szívósor "hossz" állító szelep, nagyjából azt csinálja (NEM KONKRÉTAN), hogy 8 szelepesként működik az autód egy bizonyos fordulatig, így lent is nyomatékos.
De neked nem valószínű, hogy ezzel lesz a baj, inkább valami jeladó hőfok pl., ami miatt túldúsít.
Mindenképp gépre kell tenni, több mint valószínű meglesz a baj.

[/quote]

Igen, mert valóban büdös a kipufogó gáz

Kristen76 Elküldve: 2013-08-02 18:52 Egyenetlen alapjárat

wori22 írta:
MattM325 írta:
wori22 írta:
YELLOW írta:
wori22 írta: Sziasztok !

olyan problémám lenne hogy a minap azt vettem észre hogy rángat a kocsi. ez párszor eljátszotta, azóta inditás után ha adok egy kis gázt majd visszaengedem egyszerűen lefullad. ezt akkor is csinálja mikor első elindulásnál menet közbe kuplungolok. ha már menet közbe vagyok akkor az alapjáratommal nincs gond viszont ha indulok mondjuk első okozatba egy pillanatra a fordulat csökken majd utána nő !!
találkozott már valaki ilyen problémával ?? mi lehet a gond ? egy 2001es E46om van ! 316.


most én nem értem amit írsz, de ha indulsz, normális, hogy csökken a fordulat, főleg ha nem adsz elég gázt, mivel az autó súlyát megmozgatni erő kell. el lehet indulni alapjárattal is, csak marhára óvatosan kell csúsztatni a kuplungot.
ha ingadozik a téma, és menet közben rángat, az alapesetben lehet rossz üzemanyag. ha kijártad és más kúton tankolva is ez a helyzet, akkor más. pl légtömegmérő is okozhat rángatást torpanást, vagy eltömődött üzemanyagszűrő, üz.anyag pumpa, lambda szonda, esetleg rossz gyertya, bár az melegen rakoncátlankodik általában. lehet egy diag megmondaná. az is lehet pl lambdaszonda hibát ír be, hogy rosszz üzemanyag keverék, az ugyanús lehet üzemanyag hiba is, de bármi más, nem feltétlen szonda hiba.


akkor ugy mondom, hogy akkor is fent áll a jelenség ha üresbe van. nyomok egy kis gázt és csökken a fordulat majd utána növekszik! és ez folyamatosan fent áll !az üzemanyagot kizárom, mindig ugyanott és ugyanolyan benzint kap és mindig magam tankolok ! én is szürő, szonda vagy gyertyára gyanakszom!


Én értem amit írsz, tipikus vákuum hiba. Nekem is hasonló a hibajelenségem, sok mindenen végigmentem már és cseréltem is több alkatrészt (persze csak azokat amik úgyis csere érettek voltak, pl. olajleválasztó, vákuumcsövek). Látta már szerelő is, de semmi. Na most jól átnéztem a motorteret, főleg a szívóoldalt és a DISA környékén találtam érdekes dolgokat. Elsőnek cseréltem a tömítését, valamelyest jobb lett... Ami a lényeg, hogy van ebben egy lapát, ami alapesetben nyitva van, de amint beindítod az autót bezár. Na itt a gond, mert mechanikusan letesztelve zárt helyzetbe fordítom a lapátot és befogom a vákuum szelepet rajta akkor nem marad teljesen zárva, csak 2/3 arányban kb. A tengely amin a lapát mozog kikopott, több levegőt kap mint amennyit kiszámol magának...
Ezt érdemes lenne neked is átnézni, mielőtt bármit is cserélnél rajta. Amúgy olyan hangja van mint egy lefújószelepnek ha rossz, de persze ez biztos nem mindig van így.



Köszi! Erre én is ránézek !!


Nekem is ez a bajom van már több éve. 1999-es E46 1.6 De most hülyén hangzik de mi az a DISA??? Ja és amíg nem éri el az üzemi hőfokot addig hirtelen gázadásnál befullad és durrog is.És a fogyasztás is egy kicsikét meg nőt.


Kristen76 Elküldve: 2013-07-09 16:28 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Sziasztok.Mi van olyankor amikor lezárod a központival a kocsit abban a pillanatban vissza nyissa a zárat?Legalább 5-ik alkalomra zárja le normálisan

Kristen76 Elküldve: 2013-01-29 14:02 Szíjcsere E36

valter320d írta:
Kristen76 írta:
valter320d írta:
Kristen76 írta: Hali!
Vezérműszíj vagy lánc van a E46 1.6 1999-es évjáratban??


lánc


Mennyi KM kell cserélni?

Az változó csörög nagyon?
Mert ha nem akkor felesleges mármint ha nem!
300000 és 400 között!


még jó a járása.Néztem az alkatrészt, 60 pénz az ára az újnak.

Kristen76 Elküldve: 2013-01-29 11:43 Szíjcsere E36

valter320d írta:
Kristen76 írta: Hali!
Vezérműszíj vagy lánc van a E46 1.6 1999-es évjáratban??


lánc


Mennyi KM kell cserélni?