Kuszi fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Kuszi Elküldve: 2014-07-20 09:10 Motor-váltó

YELLOW írta:
Kuszi írta:
YELLOW írta: mint ahogy korábban is írtam, az N42, N46 motorokból a 2 literesek azok, amikkel több a gond. ez így hirtelen látszik is. nekem az 1.8-as van, de nem eszi az olajat.
kíváncsi lennék nektek óra szerint mennyi benne a km és mennyi valóságban


Hát ha a vezetett szervizkönyvben lehet hinni akkor 130 ezer.


nem nagyon lehet hinni. ha kinti az autó, de akár lehet itthoni is, akkor célszerű egy hivatalos szervízben lekérdezni mikor volt utóljára szervizben. sok ilyen 150ezres futású autóban kideról, hogy 3-4 évvel korábban volt utoljára, és akkor volt mondjuk a 250ezres szervizen


Szervizkönyve szerint 1 évvel ezelőtt volt utoljára, mielőtt megvettem oda vittem átvizsgálásra, ahol adtak is papírt róla, hogy az évek alatt mit javítottak rajta.

Az eredeti kérdés viszont az volt, hogy kifér-e a hengerfej a kasztnitól?
vagy ki kell venni a motort?

Kuszi Elküldve: 2014-07-19 21:31 Motor-váltó

YELLOW írta: mint ahogy korábban is írtam, az N42, N46 motorokból a 2 literesek azok, amikkel több a gond. ez így hirtelen látszik is. nekem az 1.8-as van, de nem eszi az olajat.
kíváncsi lennék nektek óra szerint mennyi benne a km és mennyi valóságban


Hát ha a vezetett szervizkönyvben lehet hinni akkor 130 ezer.

Kuszi Elküldve: 2014-07-19 15:16 Motor-váltó

m87z írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta:
Medvedisznoman írta:
Kuszi írta: Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...


Szia. Füstöl is az autó?


igen


Hidegen is vagy csak melegen? Ugyanez a bajom ugyanezzel a motorral, azért kérdezem. Nekem csak melegen, főleg amikor nincs pörgetve pl városban vagy alapjárat után gázadásra bitang füst, de motorfékes üzem után is ugyanez.

Szóval, ha nálad is ez van akkor várd meg amig az enyém kész lesz és megmondom mi volt a baj. Kedden viszem javíttatni.



Üdv
Nekem az n46os motorral is ugyanez a gond 600km alatt megevett több mint 1 liter olajat de viszont nem füstölt, a szerelő mondta hogy a katalizátor felfogta a füstöt remélhetőleg az nem ment tönkre még emiatt. kb 2 hete szét van szedve az autó elég jól ki lett belezve de a motort nem kell kivenni hozzá. még szerencse az előző gazdáját nagyon érdekelte hogy eszi az olajat inkább csak után töltögette...


Általában akkor füstöl ha alapjáraton jár egy kicsit, és utánna gázt adok, menet közben nem vettem észre, visszapillantóból nem látok magam után füstöt.

Kuszi Elküldve: 2014-07-19 09:05 Motor-váltó

Medvedisznoman írta:
Kuszi írta: Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...


Szia. Füstöl is az autó?


igen

Kuszi Elküldve: 2014-07-18 21:22 Motor-váltó

Mivel bmw-m eszegeti az olajat (1L/1000km), lehet szelepszár szimeringet kellene cserélni. Kérdés ki lehet cserélni motorkiszerelés nélkül? Hengerfej kifér a kasznitól?
e46 318i 2003 n42-es motor...

Kuszi Elküldve: 2014-07-13 22:42 Motorolaj

Valaki tudja, hogy mennyi olaj kell bele? e46 318i 2003 n42-es motor, 2000-es, 143le

Kuszi Elküldve: 2014-07-06 18:04 BMW kulcsok

Azt olvastam, hogy a kulcsból ki lehet olvastatni, hogy igazából mennyi km van az autóban! Ez a lehetőség létezik? e46-nál?

Kuszi Elküldve: 2014-06-18 22:05 Motorolaj

Normális ha alapjáraton, üresben, felengedett kuplungnál, lehet hallani, hogy a váltó forog... (más autónál eddig ezt nem vettem észre)!

Kuszi Elküldve: 2014-05-23 21:44 Motorolaj

Mi a vélemény a TOTAL Quartz 9000-ről?

Kuszi Elküldve: 2014-05-19 18:36 Motor-váltó

YELLOW írta:
Kuszi írta:
YELLOW írta:
Kuszi írta: Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?


sok minden lehet. lehet a hardy tárcsa, vagy épp kardán kereszt amikor a nyomaték rajta van. de lehet a kuplung szegecsei, és kicsit csúszik, akkor kattog. át kell nézni először a hajtásrendszer látható, elérhető részeit.


Hardy tárcsa kicsit repedezett, viszont a hang előjön álló helyzetben is, üresben!


attól kuplung még lehet... mert ugye üresben ugyanúgy rá vanfeszülve a lendkerékre. vagy a motorban valami, de az meg nem a váltó felől jönne. videót nem tudsz róla csinálni esetleg?


Benyomott kuplung : https://www.youtube.com/watch?v=2zxgpp3HggQ
felengedett kuplung, itt hallani a hangot: https://www.youtube.com/watch?v=JCNoe-aIjwQ

Kuszi Elküldve: 2014-05-19 17:21 Motor-váltó

YELLOW írta:
Kuszi írta: Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?


sok minden lehet. lehet a hardy tárcsa, vagy épp kardán kereszt amikor a nyomaték rajta van. de lehet a kuplung szegecsei, és kicsit csúszik, akkor kattog. át kell nézni először a hajtásrendszer látható, elérhető részeit.


Hardy tárcsa kicsit repedezett, viszont a hang előjön álló helyzetben is, üresben!

Kuszi Elküldve: 2014-05-19 16:49 Motor-váltó

Üdv
Probléma a következő: 1500 as fordulattól, furcsa kattogó hang hallható a váltó környékéről. Ezt a hangot benyomott kuplungnál viszont nem lehet hallani.
Valaki találkozott hasonlóval?

Kuszi Elküldve: 2014-05-13 20:38 Motorolaj

Valakinek van tapasztalata ezzel az olajjal? total quartz 9000

Kuszi Elküldve: 2014-05-13 18:55 Motorolaj

Mi a vélemény a total quartz 9000-ről?

Kuszi Elküldve: 2014-05-13 18:44 Szívócsonk-pillangószelep

Tehát a benzines bmw-ket is érinti a pillangószelep probléma?
318 2000 res benzines motorról van szó.
« előző12következő »