Lacci fórum hozzászólásai

Lacci Elküldve: 2010-06-19 03:01 Mart féktárcsa hátsó

EBC USR903 mart hátsó féktárcsa pár eladó.
Új gyári dobozában.

Ára: kb magyar forgalmazó ár -40%.

Hibás rendelés miatt nekem másik párat kell vennem. E46 20d faceliftre NEM JÓ

Amire igen:
BMW 318:
2.0 (E46) 2001-2004
BMW 320:
2.0 (E46) 98-2000
2.2 (E46) 2000-2006
2.0 TD (E46) (136LE) 98-2002

BMW 323:
2.5 (E36) 95-98
2.5 (E46) 98-2000

BMW 328:
2.8 (E36) 95-98

Compact:
316 1.8 (E46) 2001-2005
318 2.0 (E46) 2001-2005

Coupe:
318 2.0 (E46) 2001-2007
320 2.0 (E46) 99-2000
320 2.2 (E46) 2000-2007
323 2.5 (E36) 95-99
323 2.5 (E46) 99-2000
328 2.8 (E36) 95-99

Lacci Elküldve: 2010-06-19 02:00 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Lurdy parkolóba reggel jön még valaki innen?

Mi Tibával 7:30-ra megyünk oda. (Laza mekis reggeli ha már kinyitnak.)
Ha minden igaz 8:00kor indul onnan vmi tömeg.

Most megpróbálok aludni, kicsit hangos a tűzoltó szivattyú ami a mélygarázsból szívatja órák óta az esővizet

Lacci Elküldve: 2010-06-11 12:59 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Hori írta:
Lacci írta:
Hori írta:
Lacci írta:
Tiba írta: M5ös valamelyik részén kéne talizni, vagy Bpről megy valami konvoj?


Csinálunk
júni 19 szombat:
7:30-kor Lurdy parkolóból indul BP-i konvoj M5-Kecsó-Soltvadkert.

Aki csatlakozna jelezze, tudjuk hány autóra várunk.
8:20-kor kecskeméti társasággal is összeállhatunk M5 Kecskemét Déli kijáró és Jakabszállás között valahol (arra járók mondhatnak ötletet hol lehet ott megállni)




tavaly 94 autóval mentünk le konvojban ezen a lurdy-vadkert utvonalon

amúgy már van szervezve pestről szombat reggelre 1 konvoj csak nézzétek meg a www.powerfanatics.hu-t


Lusták ezek 8-kor akarnak indulni, aztán majd lehet 1,5órát állni a bejáratban
Tehát a lényeg változatlan Lurdy szombat reggel.




tavaly aki ügyes volt és beelőzőtt a kerékpárút-járda kombón az 2 óra helyett csak 15percet állt sorban / de hogy az ki lehetett azt nem tom/

ja meg tavaly a konvoj 90-100al haladt az autópályán a Steve fevezetésével



Aki meg vidékről odaért a tömeg előtt az 2autót várt és válogatott a helyek között
Na igen 100al még nem mentem ezen a szakaszon.. +félóra juppi

Yellow: no igen,lehetne tolni az 5.0t, 2hete Linzbe jövet menet 130as osztrák és 145+magyar sebességgel 6.0-t sikerült menni. És csak a végén tankoltam rá OMW sprintet 1,071ojróér

Lacci Elküldve: 2010-06-11 12:18 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Hori írta:
Lacci írta:
Tiba írta: M5ös valamelyik részén kéne talizni, vagy Bpről megy valami konvoj?


Csinálunk
júni 19 szombat:
7:30-kor Lurdy parkolóból indul BP-i konvoj M5-Kecsó-Soltvadkert.

Aki csatlakozna jelezze, tudjuk hány autóra várunk.
8:20-kor kecskeméti társasággal is összeállhatunk M5 Kecskemét Déli kijáró és Jakabszállás között valahol (arra járók mondhatnak ötletet hol lehet ott megállni)




tavaly 94 autóval mentünk le konvojban ezen a lurdy-vadkert utvonalon

amúgy már van szervezve pestről szombat reggelre 1 konvoj csak nézzétek meg a www.powerfanatics.hu-t


Lusták ezek 8-kor akarnak indulni, aztán majd lehet 1,5órát állni a bejáratban
Tehát a lényeg változatlan Lurdy szombat reggel.

Lacci Elküldve: 2010-06-11 11:42 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Tiba írta: M5ös valamelyik részén kéne talizni, vagy Bpről megy valami konvoj?


Csinálunk
júni 19 szombat:
7:30-kor Lurdy parkolóból indul BP-i konvoj M5-Kecsó-Soltvadkert.

Aki csatlakozna jelezze, tudjuk hány autóra várunk.
8:20-kor kecskeméti társasággal is összeállhatunk M5 Kecskemét Déli kijáró és Jakabszállás között valahol (arra járók mondhatnak ötletet hol lehet ott megállni)

Lacci Elküldve: 2010-06-10 13:10 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

martin írta: sziasztok
mennék én is a találkozóra, de még nem biztos a menetel. Sajnos nem ismerek senkit aki ott lesz, valaki kicsit útba igazítana, ha még is sikerült le mennem?

A felvonulás az kb mikor szokott leni mert arra le szeretnék érni mindenképp!!!???


http://www.powerfanatics.com/s...programok/
szombati rész:"Délután felvonulás 17:00 kezdettel rendőri felvezetéssel"

Ha már ott vagy keresd a fekete breytont a nagyképű gyerekkel, úgyis szereti az embereket

Amúgy csak ötletként nem lehet a klubnak foglalni egy kis placcot, mondjuk elővételes jegyek számába?

TIPP a szervezőknek: E(F) számok szerint osztanák fel a helyet, az sokat dobna a rendezettségen.

Lacci Elküldve: 2010-06-09 21:19 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

zoltan írta: Sziasztok. Azt szeretnem megtudni, hogy ezen a talin hogy lehet megtalalni a forumtagokat. Szivesen lemennek en is .


"BMWfanatics" rendszámtábla lesz egy vagy két autón is, meg másokét is fel lehet ismerni bizonyára, pl nemsok m-es lökös nélküli ezüst napfénytetős e46 lesz ott sztem 16os kerekekkel

Plussz minitali és hasonlókban is látni képet a jónép egy-egy részéről.

Vagy ha már odaúton csatlakozol más klubtárshoz/konvojhoz akkor eligazít ha ismeri a magot.

Illetve ha jólrémlik régről vannak itt '3er klub' feliratú bmws pólok, meg 3er klubbos rendszámtáblatartók is.

Nyitott szem a lényeg

Lacci Elküldve: 2010-06-08 13:34 angel eye

YELLOW írta:
Sira írta: Sziasztok!

Ti milyen megoldást javasolnátok Angel Eye beépítéséhez, melyik típust? Mennyire körülményes ennek a beépítése? Esetleg valaki tud jó áron?
Én ezt találtam:
" http://auto-motor.vatera.hu/al...84492.html "

Üdv.: Márk


ez jó lesz... mindenképpen LED-eset vegyél, a CCFL-nél egy fél év után meghal az inverter, legalábbis a legtöbb ismerősömnél.



Épp most robbant fel a bal inverterem(CCFL), eddig semmi gond nem volt vele, most meg lett rajta egy diónyi dudor és nem világít. Ha jól emlékszem 1évet ment.

Ha van esetleg valakinek kukába szánt defektes készletből 1db invertere szivesen átvenném hátha elmegy még félévet.

Lacci Elküldve: 2010-06-08 13:26 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

1. Szabi+Kata
2. Csatis+Magdi+???[/quote]
3. Lacci++

Lacci Elküldve: 2010-06-07 12:24 Üzemanyag fogyasztás

wizzaerr írta:
Tano írta:
wizzaerr írta: Sziasztok,

Lehet, hogy már elhangzott a kérdés de későre jár már, hogy 20+ oldalt visszaolvassak:S

Történt már valakivel, hogy 65 liter gázolajat tankolt e46 320d-be ? Ma pontosan 65,21 litert sikerült. A pisztolyt kibiztosítom(vagy mi) és az első kattanásig tankolok minden alkalommal ugyanazon benzinkút ugyanazon kútjánál. A fogyasztás annak ellenére nőtt, hogy a vezetési stílusom nem nagyon változott. (6,7 liter persze nem a világ, sőt...) De az az érzésem, hogy nem a motor eszik többet, hanem az üzemanyagtank kezdett el szépen növekedni... merthogy a gyár szerint 63liter...szóval ez gyanús nekem.


Kérdés, hogy mennyire volt kifogyasztva a tank?
Én nem szoktam teljesen kiüríteni, de amikor utánaszmolok tankoláskor (1. kattanásig mindig), akkor a BC szervízmenüjében megnézett meglévő mennyiséghez hozzáadva a tankolt mennyiséget nekem jellemzően 65 körüli teljes kapacitás jön ki. Ha valahol ennél több, akkor ott többet nem tankolok! Szerintem a gyári 63 liter az csak maga a tank, plusz még a csőbe is fér valamennyi, úgyhogy a 65 szerintem elfogadható.
Tehát ha ennyit tankoltál bele úgy hogy nem volt üres, akkor szerintem oda ne menj többet!


A szervizmenüt nem néztem, de a megtehető kilométerek száma 7 volt, vagyis porzott a tank rendesen. (4-5 dl lehetett benne) Mindenesetre ha nálad is hasonló érték jön ki akkor nem parázok. Az utolsó 5 tankolás shellnél volt, most majd váltok valami másra, hogy megnézzem a különbséget. (A shellnél 5percbe telik mire lerázom a kutast, hogy nem kell a drágább gázolaj...ebben mindenképp változásra számítok


Az még nem a világvége ha km-eket mutat a board, többször sikerült úgy gurulnom be a kútra, hogy "- - - - -" volt a kijelzőn, ami az 1után jön .
De nem ment bele sose 65Liter még ekkor sem. Ha nincs megpiszkálva a gyári tankod, akkor tényleg érdekes.
Tudom ajánlani ha arra jár vki a MOL M5 benzinkút Kiskunfélegyháza.
Én itt tankolok, és mivel beleszólásom van a dolgokba itt jóeséllyel nincs semmi buherálás
(Persze nem a legolcsóbb kút, mindig fixen aktuális MOL listaárat követi)
Nem kell lerázni a kutast, mert nincs is 'prémium' nafta nemhogy ezzel cseszegessék a vevőket.

Lacci Elküldve: 2010-06-03 11:15 képek

[quote="vsop14"]
Lacci írta:
Prof írta:
Tano írta:
Prof írta: Ez valami borzalamsan gyönyörü auto nállam egyszintem van az S mercivel pedig azt überelni nagy dolog



Igen, nem csak a csajoknak tud szép hátsója lenni. Ha tényleg ilyen kerülne az utakra, vinnék mint a (drága) cukrot szerintem.


Viccelsz az életemet is eladnám hogy egy ilyet megvegyek


Hogy is van ez? Miért Coupé ha egy szép sedan, megvan neki minden ajtaja?

ugy nez ki, hogy most ez lesz a trend. coupé kinezetu sedant csinalni. (cls merci, passat cc)

Ámen!
A képekről egyből a passat ugrott be, ami tetszik is formára.
Remélem is hogy ilyenek lesznek, akkor végképp nem kell gondolkoznom, hogy coupét vagy sedant újítsak

Lacci Elküldve: 2010-06-02 20:16 képek

[quote="Prof"]
Tano írta:
Prof írta: Ez valami borzalamsan gyönyörü auto nállam egyszintem van az S mercivel pedig azt überelni nagy dolog



Igen, nem csak a csajoknak tud szép hátsója lenni. Ha tényleg ilyen kerülne az utakra, vinnék mint a (drága) cukrot szerintem.


Viccelsz az életemet is eladnám hogy egy ilyet megvegyek


Hogy is van ez? Miért Coupé ha egy szép sedan, megvan neki minden ajtaja?

Lacci Elküldve: 2010-06-01 20:23 Társalgó

Hogy lehet autó alváz és motorszám birtokában gyorsan(ha lehet olcsón) lekérni, hogy lopott-e véletlen a járgány:

Bátyám venne egy off autót(már csak azért se BMW, mert nekem az van).
Használt autót nézett ki, belgiumban talált magánszemélynél ami tetszik neki felszereltség, km miegymás.

Aki tud mondja az okasat itt vagy privátba,
Köszönöm

Lacci Elküldve: 2010-05-25 16:34 Pünkösdi autós talik

Szép időnk volt.
Sétakocsikázás a ringen:


Na hogy kell megpördülni menetközben? 3-ból 4200rpmnél, gyorsba be kell tolni kettesbe

Lacci Elküldve: 2010-05-24 01:32 Társalgó

Hori írta:
Lacci írta:
K_Gergo írta:
Lacci írta:
Kérdés mit akarsz a terepjáró gyári állapotot/puhább, vagy egy stabilabb, kicsit szebb, DE könyebben felakadó hasú járgányt.

gyárit, m-est se igazán... viszonylag keveset járok a hungaroringen a közúti használathoz képest. a "drága" útjaink meg olyanok, amilyenek, azt nem élmény érezni...


Én se ott lakom (ring), csak a nyílt napokon darálom le a gumikat.
És miután beleraktam a keményebb rugót, a Lágymányosi híd felhajtásnál csodálkoztam rá, hogy eddig szinte borultam, most meg meg se mozdult a kasztni.
Ugyanígy addig fékre szinte letérdelt a kocsi, új rugóval alig bólint, kevésbé leszek tengeribeteg

Persze a gumitól is erősen függ az összélmény, én továbbra is a "randa" 205/55 r16-os gumikkal járok és nemvészes, fekvőrendőrnél kell lassítani ill. padkára parkolni óvatosan.



majd ha veszel normális méretü kerekeket, akkor nem bizt hogy fogod értékelni a ring gumizabáló mivoltát


Azt ígyse értékelem, nagyon elférne egy pályaszett meg egy utcai gumi, hisz szinte fele van meg a gyári mintának a többi le van radírozva..
Az élményt értékelem, nem azt h amortizálja a járgányt.
Azért megyek általában a kicsik(<150LE) között, h az előzési élmény is meglegyen