Lacci fórum hozzászólásai

Lacci Elküldve: 2009-10-22 20:03 Hungaroring nyíltnap Október 23.

Lacci írta: Végül nekem is kimarad

Helyette nyomozom a szilent/lengõkar hibát.


Hiba ugye szilent volt, de azért 3 menetet csak mentem vele

Látom másnak nem jött meg a kedve, pedig jó kis játék ez.

Na persze az amúgy is kopott fékbetétet megeszi

De egy élmény mikor egy pár éves mustang GT-t befog az ember (mégha csak kíméli is a tulaj).
Meg mikor megszorongatott toyota kupés megkérdi 3literes a kocsi?

Volt egy csaj valami régebbi, nem tudom melyik széria 1,8Ti kupéval MNASZ szalalom meg ilyesmi feliratos, õt ismeri valaki? Érdekelne mivel ment, mert nem bírtam magammögött tartani

Lacci Elküldve: 2009-10-22 19:51 Kopog az eleje!!

YELLOW írta: mi már nem is tudhatunk róla?

Hori írta:

Csörögj rám és elmondom miböl jössz rá hogy ha a szilent rossz


Gondolom azért írta, hogy úgy jobban el tudja magyarázni
Kerék rángatás volt.

Szilent probléma volt a bibi tényleg ahogy mindenki mondta.
Köszönet érte.

Lacci Elküldve: 2009-10-21 23:12 Hungaroring nyíltnap Október 23.

Végül nekem is kimarad

Helyette nyomozom a szilent/lengõkar hibát.

Lacci Elküldve: 2009-10-21 20:57 Kopog az eleje!!

YELLOW írta: látható jele úgy van, ha megemeled az autót és megrázod a lengõkart, akkor könnyen mozog a szilentbe, mert alapból bele van szorulva és kézzel kevés vagy hozzá... ártani csak a futómûnek árthatsz

Lacci írta:
Látható jele van a döglött szilentnek?
Aláfeküdtem de mindkettõ egyforma látszatra semmi különbség, lengõkar vége benne ugyanúgy áll.
Illetve kérdés még mindig 100km 100as tempóval ártok másnak?


Kösz, reggel úgyis emeltetem majd megrázom.
Arra azért én is gondoltam pl hátsó lökösnek nem lesz baja, de pl ha szilent javítandó/csere attól még lengõkart egyebeket nem amortizálnám le.

Lacci Elküldve: 2009-10-21 20:10 Kopog az eleje!!

Csum írta:
Lacci írta: Kopog!

Ma elindultam vele elsõ megállóig felse tûnt(2km). Utána folyamatos kopogás amit talppal elõl érezni is lehet.
Sima úton, üresben is.

Mi lehet ez? 100km pályán lenne a szervízig merjek annyit?


nekem ezt akkor csinálta mikor megadta magát a szilent! ugyan ez a jelenség volt!


Látható jele van a döglött szilentnek?
Aláfeküdtem de mindkettõ egyforma látszatra semmi különbség, lengõkar vége benne ugyanúgy áll.
Illetve kérdés még mindig 100km 100as tempóval ártok másnak?

Lacci Elküldve: 2009-10-21 19:16 Társalgó

Zolee írta:
YELLOW írta: Az új 5-ös... kémfotók, annyira friss, hogy még meleg

http://galeria.totalcar.hu/hir..._kemfotok/

http://totalcar.hu/magazin/hir..._kemfotok/

Semmi bajom az E60-al (sõt), de ez jobban tetszik, sokkal visszafogottabb! Remélem a 3-asnál is visszatérnek ehhez a vonalhoz! Szerintetek nem hasonlít az E46-ra?


Jah tiszta facliftes E46 orra van, remélem a hátulja is hasonlít
Az a kár, h fel van fújva ez is kicsit karcsúsíthatták volna akkor jó alternatíva lenne majd egyszer

Lacci Elküldve: 2009-10-21 18:30 Kopog az eleje!!

Kopog!

Ma elindultam vele elsõ megállóig felse tûnt(2km). Utána folyamatos kopogás amit talppal elõl érezni is lehet.
Sima úton, üresben is.

Mi lehet ez? 100km pályán lenne a szervízig merjek annyit?

Lacci Elküldve: 2009-10-19 16:10 Termosztát

Ha gyorsulni akarsz, akkor én nem tenném be 100nál 6-ba.
Nem emlékszem mit mutat a kis pálca, de ha sietség van akkor 160 felé elég bedobni 6-ba
Néha tovább kell pörgetni a vasat mint 2000

Tipikusan pályán 110-el döcögnek és le kell lassítsak annyira, akkor visszatolom 5-be hogy induljon a gép.

Bár a 160 fölött alig gyorsul dolog az lehet gubanc, nálam sem ugrik, de szépen folyamatosan kúszik 210 fölé onnan lassú eléggé

Most kíváncsi lettem, ha nem felejtem el szerdán nézek pályás viselkedést.

valdii írta: rad2 írta:20d 5.-ben padlón 16l, 6.-ban 12l pillanatnyi fogyasztással megy.

Szerintetek ez jó adat, nem hinném!

Van egy hoszzú egyenes felénk ahol kipróbáltam:
100-nál 6.-ba fel, padló 16l/100km pill. fogy.
gyorsul, de nem úgy ahogy kellene,
160-ig a pill.fogy folyamatosan esik vissza, 14l/100 km alá
innen már csak alig gyorsul.

Lacci Elküldve: 2009-10-19 15:56 Hungaroring nyíltnap Október 23.

Amennyiben mást is érdekel a Hungaroring nyíltnap, közlöm az idõpont változott:
OKTÓBER 22. CSÜTÖRTÖK 09:00-16:45

Árak:
* 3 menetes bérlet 7.800 HUF
* 7 menetes bérlet 15.500 HUF, * 10 menetes bérlet 20.000 HUF

Mostanra mivel idén már nincs több alkalom a 3menetest érdemes kalkulálni, aki elsõre megy szerintem annyi elég is egyszerre.(Az autónak is

Én biztos ott leszek reggel fél9tõl délutánig,

Nézõknek INGYENES bár azért nem egy F1 látmány/hangerõ viszont van gumicsikorgás a kanyarokban.

Fõbejáraton Mogyoród felõl kell begurulni az ezüst autó mellett és a depó mögötti parkolóig fel kell jönni.

Várom a kedves klubtársakat a pályára vagy tali erejéig a nézõket!

Nagyobb élmény lenne E46ok közt gurulni, mint passatokat kerülgetni

Lacci Elküldve: 2009-10-15 01:55 Üzemanyag fogyasztás

Hori írta:
szilver írta: Sziasztok!

Nekem a compi 4.0-4.6ot mutat, de ez tudom nem igaz. Tietek is csal ennyit, vagy valami rossz értéket mér?



Nekem ennyire kevés átlagot még soha nem mutatott de nekem rátankolással is annyi szokott lenni mint a bc szerint max 1dl tévedés van benne 5-600km-es táv alatt


Nálam is szinte óramû pontosságú a bc, így 6 alatt is ritkán mutat, de legalább valós.

Lacci Elküldve: 2009-10-15 01:50 Ülésfûtés betétek

Tiba írta: Szivesen. Bõszen melegítem már én is a fenekem, ez a legjobb extra


Minden csaj elolvad tõle, jobb mint a nagy hifi

Lacci Elküldve: 2009-10-14 11:44 Teligumiszett

Burns írta:
Tano írta:
jencispy írta: Kerestem dísztárcsát 16"-osat e46-ra, sehol nem találtam, új meg 29e lenne.
Viszont találtam ilyet:
http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;pos=7
Hát nem jó, mert kiáll a felnibõl

Vagy ez normális??


Hát ez így nem igazán normális. Ennyire nem szabadna hogy kiálljon. Lehet nem jól lett felrakva :


De legalább jobb a fék hûtése...


Mer ugye a hûtés fontos télen

Lacci Elküldve: 2009-10-13 20:57 Társalgó

Fater 1éve off autóval(Vito) ment 100as tempóval egy telibe trafálást úgy tudott megúszni, hogy felszántotta az árkot és a benne lévõ fasort.
Nem volt bekötve, és így nem nyílt ki a légzsák sem! mellkassal a mûszerfalnak csapódott a jobb elsõ ülésnél fejjel kitörte a szélvédõt.
Légmelle volt, folyamatos röngeneken egyre több törött bordát állapítottak meg.

Ergo véleményem, ahogy statisztikailag is, hogy nagyobb eséllyel használ mint árt.

Lacci Elküldve: 2009-10-02 01:59 Multimédia beszerelés

Tiba írta: És azt milyen tv tuner fogja?


Elvileg ez:


50ezerért megmondom tutira is

Lacci Elküldve: 2009-09-24 02:12 Féktárcsa és fékbetét

ute107 írta: EBC fékbetéteket próbáljátok ki.... zöld....és fog is mint a zöld festék....
mellé ATE....

Lassulási versenyt csak így nyersz....!


EBC nem tûnik vészesnek árban sem, pláne hogy lenn van a font erõsen.
Tárcsa miért nem EBC, jobb az ATE vagy azért, hogy ~5ezerrel olcsóbb?

Naív kérdés:
Miben nyilvánul meg ha hullámos lesz a tárcsa? Mármint ráz a fék ha nyomja az ember, vagy csak kevésbé fog?

Ui: van egy gyanúm, hogy nekem a gyári szett van fenn így 120ezer kilóméternél..