Loti fórum hozzászólásai

Loti Elküldve: 2008-02-04 14:33 Eladó cuccok

zsolesz1123 írta: Sziasztok!

Eljött a szervíz ideje!! vennék 2004-es 320d touringomhoz Olajat Szürõket stb.
Tudnátok segíteni???


autoteka2000.hu Én csak innen veszem az olajat + ami kell. Bármit megszereznek sokkal olcsóban. A LL01 2550Ft. De van LL04-es olajuk is mert én azt vettem, de most nem láttam. Meg kell kérdezni.

Na megtaláltam a LL04-et is
Castrol Professional Powerflow 0W-30 1l ( LL04, Edge 0W-30)
Ára: 2890 Ft.

Loti Elküldve: 2008-01-09 12:58 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

Csak a reggeli hidegindításnál csinálja. Napközben semmi baja nincs.
Ma reggel is az volt, hogy betettem elfordítottam és vártam kicsit. Egyszer csak beindult.

Loti Elküldve: 2008-01-08 23:21 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

Nos a hiba még mindig fenáll és fogalmam sincs mi lehet.
Azt hallottam, hogy esetleg az indításgátlót nem földelem rendesen vagy mi. Nem egészen értem én se . Nyáron nem volt ilyen gondom nekem se. Nincs ötlet valakinek?

Loti Elküldve: 2007-12-21 22:23 kuplung___

Pontosan peetie problémáját élem én is át. Talán azzal a különbséggel, hogy a mostani karácsonyi dugokban amikor araszolok, engedem fel a kuplungot és megrángatja a kocsit. De reggel meg egy darabig nem csinálja, teljesen normális a dolog. Mi a szar ez az E46-osoknál????
Ahogy olvasom itt a kuplung topicot egyáltalán nem egyedi jelenség. Plussz mindegy mekkora a motor a kocsiban. Nekem különben 318d. És 143 ezer van benne. Nem tudom mi lehet?
(Bocsi nem akartam új topicot nyitni)

Loti Elküldve: 2007-10-27 22:53 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

Valami hasonló igen. Van, hogy teljesen elfordítom és kis idõ múlva (nagyon kicsi) beindul. De már az is volt, hogy egyáltalán nem csinált semmit. Akkor kivettem betettem újra és akkor indított.

Loti Elküldve: 2007-10-27 16:22 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

Nem a tekerésre gondolok mert azzal semi gond. Olyan mintha semmi áram nem lenne. Mintha rajta se lenne a saru

Loti Elküldve: 2007-10-26 22:03 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

A probléma tulajdonképpen a téma címe. Dízel 318d reggel, hidegen izzitás után eltekerem a kulcsot és meg se moccan semmi. Vagy nagy nehezen. Na ez mi lehet? Azután napközben semmi gond.

Loti Elküldve: 2007-08-17 16:36 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Igazatok volt a flexi csõ a gáz. Meg lett nézve normálisan. A szûrõket nem bánom, ugyis cserélni kellett volna. És valóban még ezt a szagot ki tudja fújni a klíma

Loti Elküldve: 2007-08-17 09:38 Hallott már valaki ilyen hibáról?

De a motortérben is eltûnt a füstszag amikor bekapcsoltátok a klimát?
Azt nem értem, miért tûnik el a motortérben is a füstszag a klímától. Nem látom az összefüggést. A klima csak az utastérben semlegesítheti max., nem?

Loti Elküldve: 2007-08-15 22:19 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Ennek az egésznek az a lényege, hogy felejtsük el az utastér keringetését. Tulajdonképpen nem is lényeges. A motortérben, ha nem megy a klima érezni a gáz szagot. (Természetesen az utastérbe a motortérbõl került a szag be.) De, ha te ki se veszed a fejed és megkérsz valakit, hogy nyomja be a klima gombot abban a pillanatban megszûnik a gázszag. Kezdem kapizsgálni, hogy a részecskeszûrõben lévõ lerakodásokhoz nem elég a hõ, hogy elégjen. És plussz teljesítményre van szükség, hogy mindez bekövetkezhessen.
Mindenkinek ajánlom, hogy olvassa el a cikket a totalcaron mert tanulságos. Az más kérdés, hogy ezt senki nem említi soha. No meg hát azt se igazán tudom, hogy lehet-e tisztítani ezen a típuson is a szûrõt avagy nem. Mert egy idõ után már nem fog tudni. http://totalcar.hu/magazin/technika/reszecskesz2/

Loti Elküldve: 2007-08-15 20:19 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Na szóval érdekes dolgot olvastam ezzel az egész témával kapcsolatban. Úgy tûnik, hogy ez lehet, hogy normális jelenség. Én városban használtam az autót sokat. Még nem értem egészen mi is itt a lényeg, de azt kapisgálom, hogy az autó, ha alapjáraton ketyeg és nem megy semmi nem éget normálisan és kormol. Na és ezt a kormolást csakis nagyobb teljesítménnyel lehet eltávolítani. Pl minél több mindent bekapcsol a computer vagy nem tudom mi. Itt jegyzem meg, hogy nekem az ablakfûtés kétszer bekapcsolt abszolut magától. Fogalmam se volt miért. Azt hittem én voltam hülye és bekapcsoltam. De nem. A lényeg az, ha nincs elég terhelés nincs megfelelõ égés. Hihetetlen. Magyarán lekormolódik az egész. Itt egy kis szakirodalom:

A legnagyobb probléma a városban tötyörgõ autókkal van. Alapjáraton vagy lépésben haladva annyira kevés üzemanyagot égetnek el, hogy a teljes kipufogórendszer kihûl, beleértve a katalizátort is. A hideg katalizátor pedig nem oxidál semmit se, tehát nem is melegszik. A kérdés: hogyan égessünk el több üzemanyagot, ha egyszer a sofõr nem nyomja a gázt?

Évtizedek óta azon izzadnak a fejlesztõmérnökök, hogyan lehet minél kevesebbet fogyasztó, jobb hatásfokú motorokat tervezni. És most eljött a pillanat. Mondhatni a rendszerváltás. Az új jelszó: rontsuk a hatásfokot! Fecskendezzünk be az optimális idõponttól lehetõ legtávolabb! Csukjuk be a fojtószelepet, hadd szívjon az a motor! Sõt kapcsoljuk be a klímát, az izzítógyertyát és a hátsó ablak fûtését is. Mindent, amitõl rosszabbul megy, és többet fogyaszt a motor. És lõn. A fogyasztás (és így a hõmérséklet) pillanatok alatt másfélszeresére emelkedik.
(totalcar)

Érdekes a cikk. Lehet, hogy ez a megoldás?

Loti Elküldve: 2007-08-15 19:24 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Na, de ez így akkor normális? Vagy a szenzor nem mûködik normálisan? Neked is jött a gázszag?

Loti Elküldve: 2007-08-15 19:00 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Igen, tudom, hogy a klimának is van egyfajta szaga, de szerintem a motortérnél ezt nem kellene érezni csak bent. Meg azért ez inkább gázszagnak tûnik. Én abszolut nem értem az egészet. Nekem igazából az sem egészen tiszta, hogy a klima, ha megy, hogy semlegesíti a kipufogószagot. Biztos az is be van vezetve a kipufogóba vissza

Loti Elküldve: 2007-08-15 18:00 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Elsõ nekifutásra nekem is a kipufogó tûnt rossznak valahol, de mondjuk a cserélt alkatrészek nem ártottak. Jó lenne, ha orvosolni lehetne ezt is mert télen ez így nem lesz jó. Neked volt már ilyen?

Loti Elküldve: 2007-08-15 15:42 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Sziasztok!
Na ezt fejtse meg valaki! A következõ a történet.
Most jöttünk haza nyaralásból, sokat mentünk a kocsival (318d), kb 5200 km. Miután hazaértünk kicsit hüvösebb napok voltak kikapcsoltam a klimát. Ekkor aránylag erõs kipufogógáz szag jött be az utastérbe. A motorházban pedig a homlokfalhoz közel lehetett érezni a legjobban. A szervizben a computer kiadta, hogy a kartergáztömítést ki kell cserélni. Mondom ok, plussz akkor már a levegõszûrõt is kértem. Ez meg is történt, majd hazajövet ment a klima nem volt semmi. De abban a pillanatban, ahogy kikapcsoltam megint lehet érezni. De nem csak az utastérben, mert leellenõriztem, hanem ugyanezt csinálja a motortérben. Bekapolt klimánál abszolut semmi, ahogy kikapcsolom kipufogógáz szag lesz. Most nem tudom, hogy nem mentem-e még azért keveset a csere óta vagy ez egy normál jelenség-e. Persze azért nem fulladok meg a gázban belül HELP