MrSummer fórum hozzászólásai

MrSummer Elküldve: 2015-10-05 07:30 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Segítségre, tippre lenne szükségem!
Az alany: 2004-es, 330d, automata. Már 204 Le-s, de még vákuumos turbós.

Az autó úgy viselkedik, mintha a turbó nem töltene eleget 2500 alatt.

Hegynek felfelé, ha 2500-as fordulat alatt van a motor (20 l-en kiakadva a fogyimérő, szóval nyomom a gázt is finoman), csak tartani tudja a sebességet. Ha átrakom sport módba, ugyanaz a sebesség mellett egyet visszavált (3200 1/min), és elég csak a gázra pöccinteni és meglódul.

Tesztelgettem autópályán is. Első alkalommal, telitank, 140 tempomat, váltó simán D-ben (2300 rpm) kb. 750 km hatótáv.... (9-10 l). Második lakalommal, telitank. 140 tempomat, váltó S-ben (3200 rpm), 950 km hatótáv.

Amit eddig megcsináltunk: teljes vákuumcső szett csere, turbó felújítva (Hantos Ricsiék által, illetve ő turbósuk), légtömegmérő csere. Hibakód nincs. Turbónyomásra, holnap dogunk rámérni menet közben. Van, olyan szenzor a gépben, ami mérhet rosszul és nem ad hibakódot és szerepet játszik a turbónyomás beállításában? (sok oldalon olvastam a MAP szenzorról, hogy tud, ilyeneket produkálni). Bármi más ötlet?

Köszi a segítséget

MrSummer Elküldve: 2013-07-07 11:26 320d Motor

YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.


hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..


hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.


az a gond h sok mindent írnak ide amiből fele nem úgy van...


na de én ezt azért jegyeztem meg, mert egy nagyokos írta, pont az én hülyeségemre. (mert én azt hittem minden FL elktromos túrós már)


Én csak olvasgatni szoktam a fórumot, a hozzászólások fele a tiéd és azoknak a fele hülyeség. Nem lenne rossz ötlet, ha valamit leírsz, főleg tényként, akkor utána néznél!!!

MrSummer Elküldve: 2013-04-12 17:39 Hûtõvíz

YELLOW írta:
MrSummer írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! 320d motorról van szó. Termosztátok cserélve vannak, motor be is melegszik rendesen, városban és kis sebességnél semmi gond vele!

Autópályán viszont 160 km/h felett elkezd visszahűlni, és vissza is hűl kb. annyira, mint amennyire hideg volt a rossz termosztáttal (kb a kék mező utáni első "csík")... A vákumcső csatlakoztatva van rendesen a lamellákra, vagyis a lamellák mozgató mechanizmusára.

Valaki esetleg találkozott már hasonlóval?


hát erre nagyon nem lehet mit mondani. mert mondjuk ha -20fokban lenne, az még majdnem hogy elfogadható.
de ez ugyanúgy termosztát hiba pedig. vagy rossz ami bele lett téve. titkosmenüben, vagy diaggal nem néztétek a vízhőfokot? írod, hogy termosztátok, akkor gondolom mindkettőt cseréltétek. esetleg ha utángyártott valami ócóbb lett betéve, az lehet nem szabályoz normálisan.


Azt nem tudom, milyen lett berakva, de igen cseréltük mindkettőt a biztonság kedvéért! Az a furcsa, hogy olyan a dolog, mintha a menetszélnek köze lenne hozzá. Még nem nézték diaggal a hőmérsékletet, egyenlőre tájékozódok. Azért lenne furcsa, ha a termosztáttal lenne gond, mert mióta csere volt, megoldódott a melegedési probléma...

MrSummer Elküldve: 2013-04-12 17:08 Hûtõvíz

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! 320d motorról van szó. Termosztátok cserélve vannak, motor be is melegszik rendesen, városban és kis sebességnél semmi gond vele!

Autópályán viszont 160 km/h felett elkezd visszahűlni, és vissza is hűl kb. annyira, mint amennyire hideg volt a rossz termosztáttal (kb a kék mező utáni első "csík")... A vákumcső csatlakoztatva van rendesen a lamellákra, vagyis a lamellák mozgató mechanizmusára.

Valaki esetleg találkozott már hasonlóval?