Pasadena83 fórum hozzászólásai

Pasadena83 Elküldve: 2014-10-16 16:28 Hűtővíz..:S

szia. nekem hasonló volt a helyzet egy e46-oson, én is azt hittem hogy hengerfejes a kocsi. végül a hűtő alsó sarka volt berepedve, cserélni kellett az egészet, bár nem volt nagy tétel. még a kiegyenlítőtartály szokott eltörni. úgy kell megnézni a szivárgást, hogy nagynyomású levegőt fújatsz bele a tartály betöltőjén keresztül. ha szivárog, akkor spriccelnie kell valahol.
remélem, segítettem.


Rolly írta: Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt....

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???



Pasadena83 Elküldve: 2014-10-13 20:23 E46 TÍPUSHIBÁK

hil írta:
Pasadena83 írta: sziasztok!
van egy idegesítő problémám a fent említett típusnál.
3asban kb. 2000 res fordulattól kb. 2400 -ig beremeg az autó. ugyanez jelentkezik más sebességi fokozatban is, de más fordulaton (vélhetően a nyomatékkal van összefüggésben). az autóban most van 270ezer km, 190ezernél volt cserélve kuplung+lendkerék. a kuplungom még jól fog. cseréltem már motortartókat is hátha. a szerelő szerint nem a lendkerékkel van a gond (ettől még ugye lehet persze).
nem szeretnék csak úgy 300k-t kiadni egy kuplung+DMF cserére, ha nem szükséges....
tapasztalt már valaki hasonlót 2000 cm3-s benzinesnél ? esetleg tudnátok ajánlani egy jó szerelőt Pesten (XI. és X. kerület preferált), aki látott már ilyet és tudná diagnosztizálni a hibát ?
előre is köszi!
üdv.
sdave


Szia!
Én első körben a gyertyákat nézném meg (nekem nagyon hasonló volt és a gyertyák okozták, amire a Xadónak meg a stagenak hála rárakódott valami)
De ezt ne vedd tutinak, a saját esetemet írtam le!
hil



szia.
köszi a tippet! megnézzük. esetleg valami mechanikus dolog lehet ? hardy-tárcsa stb. ?

Pasadena83 Elküldve: 2014-10-13 12:48 E46 TÍPUSHIBÁK

sziasztok!
van egy idegesítő problémám a fent említett típusnál.
3asban kb. 2000 res fordulattól kb. 2400 -ig beremeg az autó. ugyanez jelentkezik más sebességi fokozatban is, de más fordulaton (vélhetően a nyomatékkal van összefüggésben). az autóban most van 270ezer km, 190ezernél volt cserélve kuplung+lendkerék. a kuplungom még jól fog. cseréltem már motortartókat is hátha. a szerelő szerint nem a lendkerékkel van a gond (ettől még ugye lehet persze).
nem szeretnék csak úgy 300k-t kiadni egy kuplung+DMF cserére, ha nem szükséges....
tapasztalt már valaki hasonlót 2000 cm3-s benzinesnél ? esetleg tudnátok ajánlani egy jó szerelőt Pesten (XI. és X. kerület preferált), aki látott már ilyet és tudná diagnosztizálni a hibát ?
előre is köszi!
üdv.
sdave