Peti320i fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Peti320i Elküldve: 2013-08-15 16:08 Szelepszár szimering

Peti320i írta:
Peti320i írta:
pepe77 írta:
pepe77 írta:
MattM325 írta:
pepe77 írta:
pepe77 írta:
Peti320i írta: Sziasztok! Ugyan ez a problémám nekem is. Brutál olajfogyasztás és ugyan úgy a füst. Elmentem a POLLTOMÉKHOZ megnézték. Azt mondták 10 BMW ből 9 megoldódik a karter lecsapatószelep és az összes hozzátartozó cső cseréjével. Állítólag úgy eltömődik h ez okozhatja a problémát. Jövőhéten szerdán viszem a paripám. Utána beszámolok Nektek.


Ez a kartergàz szűrő lenne? Mert én azt is kicseréltettem a hozzá tartozó 3db csővel együtt (csak a csövek 30e ft). Nekem nem oldotta meg, lehet, hogy pont enyém az 1 a 10-ből...


Utána kérdeztem. A szellőztető (szűrő) nem egyezik meg a szeleppel. Én kicseréltettem a szűrőt házastól, csövestől együtt mikor olajat is cseréltem, de azt nem tudom, hogy mikor ezt megcsinálták kitisztították-e a szelepdekniben lévő szelepet. Mert ha az el van dugulva hiába a többi több 10e Ft-ba kerülő cucc, sokat nem segít...Na majd meglátjuk. Azért furcsa, hogy 220e km körül elkezdik ezt a szarakodást a bmw-k. Szánalmas. Apám régi szolgálati Peugeot 306-osa 400e km-nél sem tett ilyet...pedig az ütve-vágva volt, nem volt így kinyalva a segge mint az enyémnek.


Apád 306-osának valószínűleg nem kellett tudnia EU4-et sem EU3-at.


ui.: Nem rémlik, hogy lenne ott ilyen szűrő,ETK-ban sem találom.




Akkor ezek szerint az eu3-4-et tudó autóknak ki kell feküdni 200e km után? Az előző autóm is bmw volt, 520szia. Nem tudom h hova írok mert telón írók és szarakszik. Én még megpróbálom ezt a cserét szerdàn.d, óra szerint 250e volt benne (ami szerintem inkább 350e) mikor eladtam, de olajat nem nagyon evett. Megváltam tőle mert meguntam a szokásos dízel betegségeket, gondoltam milyen fasza lesz egy szívó benzines, mi baja lehet? Egy gazdás, végig szervizelték ott ahol vették...eddig sajna csalódás, pedig imádom a bmw-ket!



Na, most kaptam egy újabb infót. Sz*arni bele, nem kell itt pénzt költeni meg kisérletezgetni, mert a füstöt meg az olajfogyasztásta dugók alsó gyűrűjének síkba kopása okozza....tipushiba. Kíváncsiságból kérek ajánlatot mennyi lenne a móka ha esetleg egyszer rászánnám magam.






szia. Próbálkozom az írással de szarakszik a telóm. Amit írni akartam az az h adok egy esélyt ennek a cserének. Ha kész van írok Nektek h az volt e a baj.

Peti320i Elküldve: 2013-08-15 16:00 Szelepszár szimering

Peti320i írta:
pepe77 írta:
pepe77 írta:
MattM325 írta:
pepe77 írta:
pepe77 írta:
Peti320i írta: Sziasztok! Ugyan ez a problémám nekem is. Brutál olajfogyasztás és ugyan úgy a füst. Elmentem a POLLTOMÉKHOZ megnézték. Azt mondták 10 BMW ből 9 megoldódik a karter lecsapatószelep és az összes hozzátartozó cső cseréjével. Állítólag úgy eltömődik h ez okozhatja a problémát. Jövőhéten szerdán viszem a paripám. Utána beszámolok Nektek.


Ez a kartergàz szűrő lenne? Mert én azt is kicseréltettem a hozzá tartozó 3db csővel együtt (csak a csövek 30e ft). Nekem nem oldotta meg, lehet, hogy pont enyém az 1 a 10-ből...


Utána kérdeztem. A szellőztető (szűrő) nem egyezik meg a szeleppel. Én kicseréltettem a szűrőt házastól, csövestől együtt mikor olajat is cseréltem, de azt nem tudom, hogy mikor ezt megcsinálták kitisztították-e a szelepdekniben lévő szelepet. Mert ha az el van dugulva hiába a többi több 10e Ft-ba kerülő cucc, sokat nem segít...Na majd meglátjuk. Azért furcsa, hogy 220e km körül elkezdik ezt a szarakodást a bmw-k. Szánalmas. Apám régi szolgálati Peugeot 306-osa 400e km-nél sem tett ilyet...pedig az ütve-vágva volt, nem volt így kinyalva a segge mint az enyémnek.


Apád 306-osának valószínűleg nem kellett tudnia EU4-et sem EU3-at.


ui.: Nem rémlik, hogy lenne ott ilyen szűrő,ETK-ban sem találom.




Akkor ezek szerint az eu3-4-et tudó autóknak ki kell feküdni 200e km után? Az előző autóm is bmw volt, 520szia. Nem tudom h hova írok mert telón írók és szarakszik. Én még megpróbálom ezt a cserét szerdàn.d, óra szerint 250e volt benne (ami szerintem inkább 350e) mikor eladtam, de olajat nem nagyon evett. Megváltam tőle mert meguntam a szokásos dízel betegségeket, gondoltam milyen fasza lesz egy szívó benzines, mi baja lehet? Egy gazdás, végig szervizelték ott ahol vették...eddig sajna csalódás, pedig imádom a bmw-ket!



Na, most kaptam egy újabb infót. Sz*arni bele, nem kell itt pénzt költeni meg kisérletezgetni, mert a füstöt meg az olajfogyasztásta dugók alsó gyűrűjének síkba kopása okozza....tipushiba. Kíváncsiságból kérek ajánlatot mennyi lenne a móka ha esetleg egyszer rászánnám magam.




Peti320i Elküldve: 2013-08-15 15:51 Szelepszár szimering

pepe77 írta:
pepe77 írta:
MattM325 írta:
pepe77 írta:
pepe77 írta:
Peti320i írta: Sziasztok! Ugyan ez a problémám nekem is. Brutál olajfogyasztás és ugyan úgy a füst. Elmentem a POLLTOMÉKHOZ megnézték. Azt mondták 10 BMW ből 9 megoldódik a karter lecsapatószelep és az összes hozzátartozó cső cseréjével. Állítólag úgy eltömődik h ez okozhatja a problémát. Jövőhéten szerdán viszem a paripám. Utána beszámolok Nektek.


Ez a kartergàz szűrő lenne? Mert én azt is kicseréltettem a hozzá tartozó 3db csővel együtt (csak a csövek 30e ft). Nekem nem oldotta meg, lehet, hogy pont enyém az 1 a 10-ből...


Utána kérdeztem. A szellőztető (szűrő) nem egyezik meg a szeleppel. Én kicseréltettem a szűrőt házastól, csövestől együtt mikor olajat is cseréltem, de azt nem tudom, hogy mikor ezt megcsinálták kitisztították-e a szelepdekniben lévő szelepet. Mert ha az el van dugulva hiába a többi több 10e Ft-ba kerülő cucc, sokat nem segít...Na majd meglátjuk. Azért furcsa, hogy 220e km körül elkezdik ezt a szarakodást a bmw-k. Szánalmas. Apám régi szolgálati Peugeot 306-osa 400e km-nél sem tett ilyet...pedig az ütve-vágva volt, nem volt így kinyalva a segge mint az enyémnek.


Apád 306-osának valószínűleg nem kellett tudnia EU4-et sem EU3-at.


ui.: Nem rémlik, hogy lenne ott ilyen szűrő,ETK-ban sem találom.




Akkor ezek szerint az eu3-4-et tudó autóknak ki kell feküdni 200e km után? Az előző autóm is bmw volt, 520d, óra szerint 250e volt benne (ami szerintem inkább 350e) mikor eladtam, de olajat nem nagyon evett. Megváltam tőle mert meguntam a szokásos dízel betegségeket, gondoltam milyen fasza lesz egy szívó benzines, mi baja lehet? Egy gazdás, végig szervizelték ott ahol vették...eddig sajna csalódás, pedig imádom a bmw-ket!



Na, most kaptam egy újabb infót. Sz*arni bele, nem kell itt pénzt költeni meg kisérletezgetni, mert a füstöt meg az olajfogyasztásta dugók alsó gyűrűjének síkba kopása okozza....tipushiba. Kíváncsiságból kérek ajánlatot mennyi lenne a móka ha esetleg egyszer rászánnám magam.


Peti320i Elküldve: 2013-08-15 09:09 Szelepszár szimering

MattM325 írta:
Peti320i írta: Sziasztok! Ugyan ez a problémám nekem is. Brutál olajfogyasztás és ugyan úgy a füst. Elmentem a POLLTOMÉKHOZ megnézték. Azt mondták 10 BMW ből 9 megoldódik a karter lecsapatószelep és az összes hozzátartozó cső cseréjével. Állítólag úgy eltömődik h ez okozhatja a problémát. Jövőhéten szerdán viszem a paripám. Utána beszámolok Nektek.

Csak a POLLTOMÉKAT KERÜLD EL ha jót akarsz mert egy lehúzós banda,írok majd beszámolót.
Elöljáróban: Alany 320D '04
Elvittem az autóm, mert nem húzott alul, kisakkozták, hogy légmennyiségmérő és turbonyomás szabályzó szelep. Telefonon hívtak, hogy megvan a hiba, és hogy mik a lehetőségek.
Új, GYÁRI alkatrészt választottam. Oké 2 óra múlva meg is volt, boldogság. 2 napig.
Aztán megint szar az autó, akkor vissza. Fél napot ott volt az autó, diagnosztika: agr szabályzó szelep. Alkatrész nem volt készleten, mondták ideiglenesen lehúzták róla a csatlakozót, míg nem jön meg az új, de addig legalább húzni fog, de nem lesz nagy a végsebesség, blabla... Világított a check engine, ez eléggé zavart, így megnéztem mit mókoltak a szia.De akkor mit csináljak Hova menjek? Szerdára vagyok bejelentve. Mi lehet a baj?motorteremben.

Na itt akadtam ki. Légmennyiségmérő maradt a régi, illetve a belét kicserélték egy '02-es évjáratú bontottra, ami cikkszám szerint 136 lovasé. Turbónyomás szabályzó szelephez hozzá sem nyúltak. A csatlakozót a légmennyiségmérőről húzták le, tudták, hogy mit adtak... A végén vettem egy új Bosch-t, kicseréltem és elvittem felkódoltatni (frissítés) egy igazi, profi BMW-shez, Róla szintén írok majd beszámolót a szervizes részlegbe. Érdekes az autó hibátlan lett és hozta a gyári értékeket,teljesítményt.





Peti320i Elküldve: 2013-08-14 15:31 Szelepszár szimering

Sziasztok! Ugyan ez a problémám nekem is. Brutál olajfogyasztás és ugyan úgy a füst. Elmentem a POLLTOMÉKHOZ megnézték. Azt mondták 10 BMW ből 9 megoldódik a karter lecsapatószelep és az összes hozzátartozó cső cseréjével. Állítólag úgy eltömődik h ez okozhatja a problémát. Jövőhéten szerdán viszem a paripám. Utána beszámolok Nektek.

Peti320i Elküldve: 2013-08-06 19:28 Segítsetek!

Pocses írta:
Peti320i írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy veszettmód elkezdte zabálni az olajat.2.2 benzin. Azt mondták olajlehUzó gyűrü vagy szelepszár szimering. M3 box kft gyűrüre 350ezer kb szelep.sz. 250ezerkb. Ti mit csinálnátok inkább ezt vagy motor csere. Mert ha javításnál maradok nem biztos h jó is lesz. Mert h ez alu blokkos. Ha megszakítják a menete menetenként plussz 40.ezer. Motorcserénél meg a másik motor a rizikó. Na akkor mit csináljak???j


Ezek az árak amiket írtál nagyon magasak, ha érdekel privibe adok egy tel.számot, igaz győri szerelő a srác. Ha gondolod hívd fel...


szia. Köszi a számot ha elküldöd, beszélel velük is.

Peti320i Elküldve: 2013-08-06 10:34 Segítsetek!

YELLOW írta:
Peti320i írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy veszettmód elkezdte zabálni az olajat.2.2 benzin. Azt mondták olajlehUzó gyűrü vagy szelepszár szimering. M3 box kft gyűrüre 350ezer kb szelep.sz. 250ezerkb. Ti mit csinálnátok inkább ezt vagy motor csere. Mert ha javításnál maradok nem biztos h jó is lesz. Mert h ez alu blokkos. Ha megszakítják a menete menetenként plussz 40.ezer. Motorcserénél meg a másik motor a rizikó. Na akkor mit csináljak???j


ez a motor ilyen, zabálja az olajat. mondjuk nem tudom mennyit eszik a tiéd, de ennek a motornak ez a legfőbb hátránya.
menetjavítás? egy helicoil betét (menetjavító) max 250 Ft/db, ugye méretfüggő, az is igaz speciális szerszám kell hozzá, amivel behajtható, de nem hiszem, hogy elbaszott menetért 1000-től többet kér egy normális ember. amúgyis ha elbassza ne számlázza ki. hiába vszel másik ilyen motort, az is enni fogja az olajat.


pedig a menetre 40.000 ft mondtak darabjára. Amùgy menetközben mikor lassítok és vissza áltogatok monxjuk kettesbe majd gáz akkod köp egy fehéres füstöt. A fogyasztás az párszáz km egy l olaj.

Peti320i Elküldve: 2013-08-06 09:27 Segítsetek!

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy veszettmód elkezdte zabálni az olajat.2.2 benzin. Azt mondták olajlehUzó gyűrü vagy szelepszár szimering. M3 box kft gyűrüre 350ezer kb szelep.sz. 250ezerkb. Ti mit csinálnátok inkább ezt vagy motor csere. Mert ha javításnál maradok nem biztos h jó is lesz. Mert h ez alu blokkos. Ha megszakítják a menete menetenként plussz 40.ezer. Motorcserénél meg a másik motor a rizikó. Na akkor mit csináljak???j

Peti320i Elküldve: 2013-03-28 18:21 Társalgó

[quote="anubisz"]
Peti320i írta:
anubisz írta: 1 lóerős pofon

YouTube videó

Ez állat!!!!


Egy ilyen mikulást, hogy ütsz le, ha beléd köt? A ló se tudta lerúgni, egyből felpattant, és ment tovább, hiába a pata, a patkóvas


Szívós az biztos a kis......!

Peti320i Elküldve: 2013-03-28 17:57 Társalgó

[quote="anubisz"]1 lóerős pofon

YouTube videó

Ez állat!!!!

Peti320i Elküldve: 2013-03-25 19:36 Visegrádi kirándulás Ápr. 20.

xlzx írta:
GeriE46 írta: -Szotakdavid
-Gampetibi
-Robinson
-Budha
-Tomi

És szívesen ide írnám az én nevemet is de ha havazás lesz Buktam mert tegnap feltettem a nyári gumikat...





időtől függ nálam is


Peti320i. Csak ne essen a hó! Már én is nyárival nyomulok.

Peti320i Elküldve: 2013-03-16 21:12 Visegrádi kirándulás Ápr. 20.

szotakdavid írta:
Peti320i írta:
szotakdavid írta:
gampetibor írta:
szotakdavid írta:
Orlando írta: Csáó Srácok!

Olvastam a kirándulásról, tetszik az ötlet, egy E36 coupe-val én is betársulnék

Üdv: Gábor


Szia!

Gyere,várunk

Üdv Dávid


Nagyon örülnénk ha eljönnél!


kedves barátom,én biztos h megyek!!!


Sziasztok. Valószínűleg még egy bömbire számíthattok.


Királyság Hozod a családot is remélem


Csak a feleségem. Kicsit kettesben gyerek nélkül.

Peti320i Elküldve: 2013-03-16 20:54 Visegrádi kirándulás Ápr. 20.

szotakdavid írta:
gampetibor írta:
szotakdavid írta:
Orlando írta: Csáó Srácok!

Olvastam a kirándulásról, tetszik az ötlet, egy E36 coupe-val én is betársulnék

Üdv: Gábor


Szia!

Gyere,várunk

Üdv Dávid


Nagyon örülnénk ha eljönnél!


kedves barátom,én biztos h megyek!!!


Sziasztok. Valószínűleg még egy bömbire számíthattok.

Peti320i Elküldve: 2013-03-16 20:39 Társalgó

szotakdavid írta:
Peti320i írta:
jons írta: Sziasztok!

Én is megosztom a sikertörténetemet.
Csütörtökön 3kor indultam el Budapestről Simontornyára. Amikor elfordítottam a kulcsot még semmi hírem nem volt róla, hogy lenne valami probléma. Persze Zala megkapta megint meg az M1 kezdett beállni, de eddigi havazások a Balatonon nem jöttek át. Fehérvárról még szó sem esett. A music fm-et hallgattam, mert ott kezdtél el bemondani fél óránként, hogy mi a helyzet. Dunaföldvárig még istenes volt, de a 61-esen Előszállás után már kezdett aggasztó lenni a helyzet. A céltól 30km-re már kezdtek kétségbeejtőek lenni az újtviszonyok. A korábbi 50-60km/h már csak 30 volt. Az eddig út a szokásos 1 óra helyett 2,5 óra volt, de akkor még viszonylag nyugodt voltam.
Cece előtt közvetlenül (10-12 km-re a céltól) olyan hófúvásba kerültem, hogy ilyet még nem láttam, de még ment a kocsi. Cece után (7km-re a céltól) viszont mintha az természet meg akarta volna mutatni, hogy el tudja taposni az embert. Egy könnyebb emelkedőn egyszerűen olyan sötét lett, mintha lekapcsoltam volna a lámpát. A hó vízszintesen üvöltött és az összehordott hó olyan magas lett, hogy tolta a lökös és kezdett felülni a kocsi a hóra. Ekkor még jöttek mögöttem is.
3.ban kb 10-15-tel táncot járt a porhóban az kipörgésgátló lámpája, de még ment a kocsi. Nem mertem semmit csinálni csak nyomni a gázt, mert ha itt elakadok akkor végem és befúj a hó. Egy örökké valóságnak tűnt mire felértem és akkor ahelyett, hogy könnyebb lett volna, nehezebb lett. Eltűnt az út. Se tábla, se az útjelzők nem látszottak. A látó távolság a kocsi elejéig tartott. Akkor már izzadt a tenyerem, de gondoltam ennyire közel a célhoz nem akadhatok el. Közben néhányan jöttek szembe, ebből tudtam merre az egyenes, majd jött egy fasor és látszott néhány karó az út mellett. Majd még pár fasor és megint volt út, illetve az útjelzők látszottak ezekhez tartottam magam. A visszapillantóban nem látszott semmi. Én voltam az utolsó aki átjutott ott. Ma nyitották meg azt az utat újra. Visszamentem a helyszinre és 2-2,5m magas falat csinált a hókotró az út szélére, annyi volt a hó.
Maradandó emlék lett az utazás...

Ez nem semmi. Ez kemény lehetett. Még a hideg is kirázott,ahogy olvastam.Belegondoltam ha a kislányom ilyen helyzetben velem lenne. SZÖRNYŰ!!!


Szia Jons!!

Pont Te jutottál ma az eszembe mikor jöttem le felétek,M6-n kamion a belső sávban a szalagkorláton ott hagyva üresen,de azért raktak pár bóját na meg egy 100-as táblát..Magas hófalak a pálya mellett,nem mindennapi látvány volt az biztos.Lejöttem a pályáról Paksnál Nagydorog felé az az út még mindig le van zárva.

Egyik kollégám még ma reggel is az M1-es ült a kamionnal csütörtökön indult el..

Elgondolkodtató ez az egész,mennyi pénzt költenek ebben az országban hülyeségekre,meggondolatlan átszervezések a katasztrófavédelemnél,rendőrségnél.
Azért jó látni h van még EMBERSÉG ebben a pici országban.
Felmerült bennem pár kérdés Sms Sanyitól??ez mi??Telenorosok miért is nem kaptak???
Természetesen a kamionosok és a felelőtlen nyári gumis autósok a hibásak mindenért!!

Peti320i!meggyógyult a Pici Lányod??

Üdv Dávid


Szia Dávid. Köszi kérdésed,már jól van a kis punikám.

Peti320i Elküldve: 2013-03-16 16:40 Társalgó

jons írta: Sziasztok!

Én is megosztom a sikertörténetemet.
Csütörtökön 3kor indultam el Budapestről Simontornyára. Amikor elfordítottam a kulcsot még semmi hírem nem volt róla, hogy lenne valami probléma. Persze Zala megkapta megint meg az M1 kezdett beállni, de eddigi havazások a Balatonon nem jöttek át. Fehérvárról még szó sem esett. A music fm-et hallgattam, mert ott kezdtél el bemondani fél óránként, hogy mi a helyzet. Dunaföldvárig még istenes volt, de a 61-esen Előszállás után már kezdett aggasztó lenni a helyzet. A céltól 30km-re már kezdtek kétségbeejtőek lenni az újtviszonyok. A korábbi 50-60km/h már csak 30 volt. Az eddig út a szokásos 1 óra helyett 2,5 óra volt, de akkor még viszonylag nyugodt voltam.
Cece előtt közvetlenül (10-12 km-re a céltól) olyan hófúvásba kerültem, hogy ilyet még nem láttam, de még ment a kocsi. Cece után (7km-re a céltól) viszont mintha az természet meg akarta volna mutatni, hogy el tudja taposni az embert. Egy könnyebb emelkedőn egyszerűen olyan sötét lett, mintha lekapcsoltam volna a lámpát. A hó vízszintesen üvöltött és az összehordott hó olyan magas lett, hogy tolta a lökös és kezdett felülni a kocsi a hóra. Ekkor még jöttek mögöttem is.
3.ban kb 10-15-tel táncot járt a porhóban az kipörgésgátló lámpája, de még ment a kocsi. Nem mertem semmit csinálni csak nyomni a gázt, mert ha itt elakadok akkor végem és befúj a hó. Egy örökké valóságnak tűnt mire felértem és akkor ahelyett, hogy könnyebb lett volna, nehezebb lett. Eltűnt az út. Se tábla, se az útjelzők nem látszottak. A látó távolság a kocsi elejéig tartott. Akkor már izzadt a tenyerem, de gondoltam ennyire közel a célhoz nem akadhatok el. Közben néhányan jöttek szembe, ebből tudtam merre az egyenes, majd jött egy fasor és látszott néhány karó az út mellett. Majd még pár fasor és megint volt út, illetve az útjelzők látszottak ezekhez tartottam magam. A visszapillantóban nem látszott semmi. Én voltam az utolsó aki átjutott ott. Ma nyitották meg azt az utat újra. Visszamentem a helyszinre és 2-2,5m magas falat csinált a hókotró az út szélére, annyi volt a hó.
Maradandó emlék lett az utazás...

Ez nem semmi. Ez kemény lehetett. Még a hideg is kirázott,ahogy olvastam.Belegondoltam ha a kislányom ilyen helyzetben velem lenne. SZÖRNYŰ!!!
« előző12következő »