Ez egy archivált weboldal! bővebben
Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2016-07-27 19:29 váltó

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet a hiba oka vagy a megoldás erre a jelenségre?!
Ha lehúzott ablakkal megyek házak között és váltogatok, rendesen hallom a váltást és olyan csattogó hangon!
Ha pl. kiveszem üresbe akkor rendesen csattan egyet!
Elég idegesítő és már néztem, hogy akik sétálnak a közelembe ők is odanéznek olyankor, hogy mi a szar volt az....
Valaki valami ötlet?! Mi lehet kikopva vagy mit kell cserélnem?!
Előre is köszönöm!


a házak, kerítések, betonfalak, képesek ilyen hangokat generálni.
nálam is ez van értem miről beszélsz.
egyébként szerintem a váltórudazat hangja erősödik fel. a hang az útról verődik a falakra, majd onnan az utastérbe.


Aham.....
Akkor ez normális!? Viszont ugyan ott egyik céges autónál se hallom ezt csak az enyémnél!
Ezért gondoltam, hogy a rudazat vagy a stiftek kopása miatt lehet esetleg!?

Pitykoo Elküldve: 2016-07-26 19:16 váltó

Hali!
Mi lehet a hiba oka vagy a megoldás erre a jelenségre?!
Ha lehúzott ablakkal megyek házak között és váltogatok, rendesen hallom a váltást és olyan csattogó hangon!
Ha pl. kiveszem üresbe akkor rendesen csattan egyet!
Elég idegesítő és már néztem, hogy akik sétálnak a közelembe ők is odanéznek olyankor, hogy mi a szar volt az....
Valaki valami ötlet?! Mi lehet kikopva vagy mit kell cserélnem?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-07-20 17:39 Lengéscsillapitó

Robin68 írta:
Hektor írta:
szotakdavid írta:
Bitu79 írta:
Kennymayer írta: Hali! Lengéscsillapító csere előtt állok mert a jobb első elfosta magát. Konkrétan telenyomta az első sárvédőt olajjal és ráz a kormány amikor egyenetlen úton megyek. Gondolom emiatt van ez. Valószínűleg Sachs lesz az új de láttam több helyen starline markát kedvező áron amiről elvileg német minőséget írnak 2 év garival. Ez milyen lehet? Van valaki aki használ ilyet? Tudom a gyári valószínűleg tartósabb meg jobb is de ki tudja. Láttam már olyat h az utángyártott alkatrész sem volt annyira szar és nem bírta sokkal tovább a gyári. Nyilván a magyar utak minősége is nagy hatással van a futómű alkatrészekre és a gyári mondjuk bírja 4-5 évig ez meg lehet csak 3-ig de ha mondjuk berakom ezt az utángyártottat és régit meg felújítatom akkor már jobban is jártam. Mi a véleményetek?
Köszi

Zsolti


Sztem jó az.Nekem Monroe van hátul,pedig sokan lefikázták.A gyári persze mindig jobb.Állítólag De szerintem nyugodtan vegyed megfelé
Voltak itt olyanok,akik dícsérték ezt a márkát.
Akinek sok pénze van,az ugyis Kayaba,és Sachs fele tekintget.Mondjuk ezek prémium gyártók.Ezt neked kell eldönteni.




Sachs vagy Lindornál felújítás.


Az enyém is eldurrant anno elöl.szintén foglalkoztatott a dolog, hogy felújítás,vagy vásárlás. Több felújítással foglalkozót felhívtam, végül annyira nem is volt olcsóbb, így vettem újakat. Ha meg már új én a sachs mellett döntöttem. Kedvezménnyel azért kibírható és tudom hogy mi van alatta. Másoknak a Monroevel sincs baj. Ki így, ki úgy. A Sachs eddig hibátlan.


Hallgass Dávidra szerintem...
Amúgy én is Sachst vettem alá.


Hali!
Nekem is Sachs van elől, hátul Kayaba.
Eddig hibátlan...

Pitykoo Elküldve: 2016-07-11 18:06 Lengéscsillapitó

Gabi írta: Sziasztok.
Rendeltem 2db hátsó lengéscsillapítót alvázszám alapján, több lehetőség közűl a Kayaba exel-G-re eset a választásom, de meglepődve látom hogy hogy alul keskenyebb a szilent mint a gyárin csak az a fém persely nyulik ki két oldalra annyira hogy meglegyen a gyári szélesség. Ez ilyen szokot lenni? Valaki vett már ilyet? Mi a tapasztalat?


Hali!
Kayaba van nekem is és az is ilyen!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-25 18:36 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!


Sztem csak beképzeled.Ha annyira zavar a hang,akkor próbáld meg ezt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=11816#p18


Köszi!
De ez nem okozna megtorpanást, erőtlenséget vagy igen?!


Sztem sem.De a hangot okozhatja talán.Alacsony fordulatot nem szereti amúgy egyik benyás sem!!!


Csak eddig nem csinálta ezt egyáltalán...
Mióta ilyen meleg van azóta csinálja...


Olvass vissza,mert szerkesztettem közben.
Esetleg még a DISA szelep környékén is nézz szét.
Lehet csak azt kell kitakarítani.


Azt nem rég takarítottam...
Az üzemanyagszűrő és gyertyák vagy 2-3 hónapja lettek cserélve...
Lehet a trafók szarakodnának akkor...
Csak sajna nincs hibakódom és így elég nehéz elindulni...

Pitykoo Elküldve: 2016-06-25 18:04 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!


Sztem csak beképzeled.Ha annyira zavar a hang,akkor próbáld meg ezt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=11816#p18


Köszi!
De ez nem okozna megtorpanást, erőtlenséget vagy igen?!


Sztem sem.De a hangot okozhatja talán.Alacsony fordulatot nem szereti amúgy egyik benyás sem!!!


Csak eddig nem csinálta ezt egyáltalán...
Mióta ilyen meleg van azóta csinálja...

Pitykoo Elküldve: 2016-06-25 17:47 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!


Sztem csak beképzeled.Ha annyira zavar a hang,akkor próbáld meg ezt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=11816#p18


Köszi!
De ez nem okozna megtorpanást, erőtlenséget vagy igen?!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-25 14:38 Mi lehet a baj?

Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-15 18:08 Mi lehet a baj?

cheeka írta: Hello,
Akadt egy kis gondom, napi használat közben megadta magát a kocsim (e46, 320d, 136LE, 2000évj.). Nem önindítóz. Levettem az akkut, semmi változás. A kulcs néhány hete változóan nyitva a távközponti zárat (csak néha működik a zárás, az is csak erős, hosszas nyomásra). Van egy tartalék kulcs, de azzal sem indítóz (talán régen az indította, de nem működött a távközponti, azért nem használtam).
Valami ötlet, vagy tipp?
Másik kulcs programozása segíthet? Esetleg a kulcs szétszedése?
Jó lenne legalább 1x beindulna, hogy ne kelljen trélerezni, helyben nincs elektromos szerelő.


De mikor indítózol akkor hallasz kattogó hangot a motortérből?!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-13 15:21 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Én azt nem tudom megnézni?!
Ha rámérek az aksinál mennyit kell mérjek hogy jó legyen és mi az ami már gyanúra adhat okot??!


járó motornál olyan 14,4V körül kell mérni az akksi sarukon. érdemes a világítást felkapcsolni és úgyis mérni, akkor is körülbelül tartania kellene a 14,2V-ot.
de szerintem nem generátor lesz.


Hali.
Kapott egy uj aksit es meregettem egy kicsit.
Alapjaraton 13,8V, es tartja ha rakapcsolom a lampat.
Ez jonakszamit vagy erdemes megnezetni!?


hát elvileg 13,6V környékéig jó, mert attól a függ a fesz.szabályzó hogy dolgozik. általában azt mondják, hogy 14V +/- 0,4V a jó érték.


Akkor lehet majd megnezetem azert..
Koszi.

Pitykoo Elküldve: 2016-06-13 14:04 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Én azt nem tudom megnézni?!
Ha rámérek az aksinál mennyit kell mérjek hogy jó legyen és mi az ami már gyanúra adhat okot??!


járó motornál olyan 14,4V körül kell mérni az akksi sarukon. érdemes a világítást felkapcsolni és úgyis mérni, akkor is körülbelül tartania kellene a 14,2V-ot.
de szerintem nem generátor lesz.


Hali.
Kapott egy uj aksit es meregettem egy kicsit.
Alapjaraton 13,8V, es tartja ha rakapcsolom a lampat.
Ez jonakszamit vagy erdemes megnezetni!?

Pitykoo Elküldve: 2016-06-12 17:23 riasztó gond

duc írta: Szia,

nálam is ez volt a gond, amíg nem cserélsz kapcsolót húzd le a csatlakozóját, így is működni fog a riasztó, de értelemszerűen nem veszi észre a motorháztető nyitást. Vegyél egy kapcsolót majd, de addig is tudod így használni.

Másik hasonló gondot nálam a benzintartály ajtaja okozta, nem húzta vissza a rugó 100%-ig, és a központi zár kis csapja nem talált be a helyére. Ekkor is beriaszott, de egy kis rugó igazítás és kenés megtette a dolgát.

Pitykoo írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ma megint többször is beriasztott a kocsi és ezeket a hibakódokat kaptam.
Nagyából lefordítgattam, de nem tudom melyik lehet a hiba okozója!
Ha valaki tud jó tippet a szívesen venném!
Előre is köszönöm!


Gm5 modulban lehet haldoklik a központi zár relé.
Esetleg az akkumulátorral van valami.Én először az akksi körül néznék szét.
Esetleg még a generátor feszültség szabályzó része haldoklik.


Na végre kiadta mi a baja.
Motorháztető kapcsolója...
Viszont ahogy méregettem mikor zárva van a motorháztető akkor van szakadásba a kapcsoló.
Amíg nem veszek bele egy ujjat addig elég ha csak lehúzom a csatlakozót??!


Ammm....
Azt hol tudom beállítani, hogy mikor beriaszt és ugye szol meg villog is és mikor abbahagyta a hangjelzést a villogást is abbahagyja??!
Mert ez ott villog nekem egész nap sajna




Köszi!
Lehúztam egyenlőre és már rendeltem is másikat...
Már csak a programozását kellene megoldanom, hogy ne merítse egész nap az aksit ha megint ilyen előfordulna...

Pitykoo Elküldve: 2016-06-12 12:55 riasztó gond

Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ma megint többször is beriasztott a kocsi és ezeket a hibakódokat kaptam.
Nagyából lefordítgattam, de nem tudom melyik lehet a hiba okozója!
Ha valaki tud jó tippet a szívesen venném!
Előre is köszönöm!


Gm5 modulban lehet haldoklik a központi zár relé.
Esetleg az akkumulátorral van valami.Én először az akksi körül néznék szét.
Esetleg még a generátor feszültség szabályzó része haldoklik.


Na végre kiadta mi a baja.
Motorháztető kapcsolója...
Viszont ahogy méregettem mikor zárva van a motorháztető akkor van szakadásba a kapcsoló.
Amíg nem veszek bele egy ujjat addig elég ha csak lehúzom a csatlakozót??!


Ammm....
Azt hol tudom beállítani, hogy mikor beriaszt és ugye szol meg villog is és mikor abbahagyta a hangjelzést a villogást is abbahagyja??!
Mert ez ott villog nekem egész nap sajna

Pitykoo Elküldve: 2016-06-12 12:43 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Én azt nem tudom megnézni?!
Ha rámérek az aksinál mennyit kell mérjek hogy jó legyen és mi az ami már gyanúra adhat okot??!


járó motornál olyan 14,4V körül kell mérni az akksi sarukon. érdemes a világítást felkapcsolni és úgyis mérni, akkor is körülbelül tartania kellene a 14,2V-ot.
de szerintem nem generátor lesz.


Köszi!
Sztem se, de inkább megnézem...
Most vettem ki az aksit és hát az egyik oldala igen csak meg van púposodva..
Holnap vehetek sztem egy ujjat!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-12 12:26 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
A következőben kérném a segítségeteket!
A kocsival eddig tankjelzés szerinti fél távnál 300km-t, mikor a lámpa világítani kezdett 600km-t tudtam menni.
Most a felénél 260km-r, lámpánál meg kb. 520-540km-r között van!
Az igaz, hogy felkerültek a 18"-as kerekek, de ez nem egyből jelentkezett hanem vagy 4-5 tankolás után.
Összefüggésben lehet ez vagy valami mással lesz a baj?!
Előre is köszönöm!


Az üzemanyag szint érzékelő szenzorok közül valamelyik haldoklik lehet.De lehet hogy ennek is a generátor feszültség szabályozó részéhez lesz köze.Nem hiszem,hogy ennyi minden egyszerre hal be egy autóban...Szóval nézesd meg a generátort(fesz. szabályzó részét) szerintem.


Én azt nem tudom megnézni?!
Ha rámérek az aksinál mennyit kell mérjek hogy jó legyen és mi az ami már gyanúra adhat okot??!