Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 21:09 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

És az ET 34-el rámegy egyből vagy kell tehermentesítő?!
Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 21:09 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 21:03 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
ArkyCsaba írta:Pitykoo írta:ArkyCsaba írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Na hali, megint én!
A kettő közül melyiket érdemesebb, ajánlatosabb rátenni a kocsira??!
Mindkettő R 18!
1. ET 20 8"
2. ET 34 8.5"
Ill. mekkora méretű gumikkal lesz jó?
Előre is köszi!
én azt tudom mondani, hogy mind a kettő 225-össel elfér. a második talán 235-el is. ott inkább picit a felni lehet necces, ha ültetve is van az autó. ha jól számolgatom fejben a dolgokat.
225-nél nagyobbat nem hiszem, hogy alárakok! Nincs ültetve.
Akkor inkább az első, az a biztosabb, és megy alá akkor a tehermentesítő?!
hát nem tudom mekkora a közepe. gondolom nem mérte le.
Nem, mert azt már eladta...
Találtam máshol, azt meg el is felejtettem megkérdezni...
Majd akkor arra is rákérdezek..
Szia.Nekem 8,5x18 van fent 225ös gumival 40mm-t ültetve és nem ér bele,még kb 15mm-t lehetne kintebb hozni.
Köszi! Akkor ennek is jónak kell lenni!
Biztos mert az enyém is ET34.
Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 21:00 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
ArkyCsaba írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Na hali, megint én!
A kettő közül melyiket érdemesebb, ajánlatosabb rátenni a kocsira??!
Mindkettő R 18!
1. ET 20 8"
2. ET 34 8.5"
Ill. mekkora méretű gumikkal lesz jó?
Előre is köszi!
én azt tudom mondani, hogy mind a kettő 225-össel elfér. a második talán 235-el is. ott inkább picit a felni lehet necces, ha ültetve is van az autó. ha jól számolgatom fejben a dolgokat.
225-nél nagyobbat nem hiszem, hogy alárakok! Nincs ültetve.
Akkor inkább az első, az a biztosabb, és megy alá akkor a tehermentesítő?!
hát nem tudom mekkora a közepe. gondolom nem mérte le.
Nem, mert azt már eladta...
Találtam máshol, azt meg el is felejtettem megkérdezni...
Majd akkor arra is rákérdezek..
Szia.Nekem 8,5x18 van fent 225ös gumival 40mm-t ültetve és nem ér bele,még kb 15mm-t lehetne kintebb hozni.
Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 20:32 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 19:40 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
YELLOW írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Na hali, megint én!
A kettő közül melyiket érdemesebb, ajánlatosabb rátenni a kocsira??!
Mindkettő R 18!
1. ET 20 8"
2. ET 34 8.5"
Ill. mekkora méretű gumikkal lesz jó?
Előre is köszi!
én azt tudom mondani, hogy mind a kettő 225-össel elfér. a második talán 235-el is. ott inkább picit a felni lehet necces, ha ültetve is van az autó. ha jól számolgatom fejben a dolgokat.
225-nél nagyobbat nem hiszem, hogy alárakok! Nincs ültetve.
Akkor inkább az első, az a biztosabb, és megy alá akkor a tehermentesítő?!
hát nem tudom mekkora a közepe. gondolom nem mérte le.
Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 19:26 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
YELLOW írta:Pitykoo írta: Na hali, megint én!
A kettő közül melyiket érdemesebb, ajánlatosabb rátenni a kocsira??!
Mindkettő R 18!
1. ET 20 8"
2. ET 34 8.5"
Ill. mekkora méretű gumikkal lesz jó?
Előre is köszi!
én azt tudom mondani, hogy mind a kettő 225-össel elfér. a második talán 235-el is. ott inkább picit a felni lehet necces, ha ültetve is van az autó. ha jól számolgatom fejben a dolgokat.
Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 19:10 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 18:46 EWS+Kulcs...
Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Rendeltem bicskakulcsos átalakítót! Átraktam bele a belsejét de sajna nem indul be az autó!
Nyit- zár rendesen meg gyújtást rá tudom adni meg indítózás helyzetbe is tudom forgatni de nem indít. Ha visszateszem az eredetibe akkor meg jó!
Mi lehet a baj?!
Előre is köszönöm!
túl messze van az indításgátló tekercse a zártól. ez mindig probléma.
ki lehet venni és közelebb rakni, de akkor nem fogja tölteni az akksiját a kulcsnak.
én nem értem minek bazároskodni. ezt most ne vedd sértésnek. nyilván jobban mutat egy pulton egy újabb házas kulcs, de az autó a régi. ráadásul szerintem a rombusz kulcs nagyon szép.
Ennyin nem sértődök meg!
Nem az a cél, hogy pulton jól mutasson, egyszerűen tetszik nekem ez a bicskakulcsos dolog!!
Az a fura, hogy sehol nem írják, hogy ne vedd meg mer nem lesz jóóó.....
Mi lehet erre az értelmes megoldás, hogy funkciójában is jól működjön?!
Ill. mit is kellene pontosan kiforrasztani és arrébb tenni?!
jah várjál, és elvileg a Key Memory-k sem módosíthatók. vagyis nem fog a kulcshoz rendelődni, ha minden igaz.
ezt a tekercset:
mondjuk ez nekem fura... mármint a transponder chip jelzés.
meg maga a töltés jelzés is. oké, hogy az alapján tölt, de ott van az az azonosító része is, amit az EWS azonosít. legalábbis a sima kulcsokhoz képest úgy lenne logikus. vagy legalábbis akkor a chip a tekercsen kerezstül kommunikál. de a sima kulcsban meg csak tekercs van.
mondjuk kis vezetékkel beforrasztva megoldható talán. és valahogy közelebb tenni a házba, mármint a ház széléhez. modnjuk az FL előtti kulcsoknál ez sokkal egyszerűbb. mert ott külön van totál az EWS-nek az aznosítója. szerintem inkább azokhoz a kulcsokhoz való.
őszintén szólva nem tudom. de nem si foglalkoztatott ez nagyon, mert sosem tennék ilyet. valamilyen szinten jó a bicska kulcs, Opelhoz az van, de...
azért nem írják le, mert akkor nem tudnák eladni. de mondom régi fajta E46 kulcshoz sokkal egyszerűbb.
Ezen agyaltam én is, hogy ha kiforrasztom, de vezetékkel ugyan úgy megmarad összeköttetésben akkor töltenie kéne ugyan úgy az aksit,nem?!
A kapcsolat megmarad!?
Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 18:31 EWS+Kulcs...
YELLOW írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Rendeltem bicskakulcsos átalakítót! Átraktam bele a belsejét de sajna nem indul be az autó!
Nyit- zár rendesen meg gyújtást rá tudom adni meg indítózás helyzetbe is tudom forgatni de nem indít. Ha visszateszem az eredetibe akkor meg jó!
Mi lehet a baj?!
Előre is köszönöm!
túl messze van az indításgátló tekercse a zártól. ez mindig probléma.
ki lehet venni és közelebb rakni, de akkor nem fogja tölteni az akksiját a kulcsnak.
én nem értem minek bazároskodni. ezt most ne vedd sértésnek. nyilván jobban mutat egy pulton egy újabb házas kulcs, de az autó a régi. ráadásul szerintem a rombusz kulcs nagyon szép.
Ennyin nem sértődök meg!
Nem az a cél, hogy pulton jól mutasson, egyszerűen tetszik nekem ez a bicskakulcsos dolog!!
Az a fura, hogy sehol nem írják, hogy ne vedd meg mer nem lesz jóóó.....
Mi lehet erre az értelmes megoldás, hogy funkciójában is jól működjön?!
Ill. mit is kellene pontosan kiforrasztani és arrébb tenni?!
jah várjál, és elvileg a Key Memory-k sem módosíthatók. vagyis nem fog a kulcshoz rendelődni, ha minden igaz.
ezt a tekercset:
mondjuk ez nekem fura... mármint a transponder chip jelzés.
meg maga a töltés jelzés is. oké, hogy az alapján tölt, de ott van az az azonosító része is, amit az EWS azonosít. legalábbis a sima kulcsokhoz képest úgy lenne logikus. vagy legalábbis akkor a chip a tekercsen kerezstül kommunikál. de a sima kulcsban meg csak tekercs van.
mondjuk kis vezetékkel beforrasztva megoldható talán. és valahogy közelebb tenni a házba, mármint a ház széléhez. modnjuk az FL előtti kulcsoknál ez sokkal egyszerűbb. mert ott külön van totál az EWS-nek az aznosítója. szerintem inkább azokhoz a kulcsokhoz való.
őszintén szólva nem tudom. de nem si foglalkoztatott ez nagyon, mert sosem tennék ilyet. valamilyen szinten jó a bicska kulcs, Opelhoz az van, de...
azért nem írják le, mert akkor nem tudnák eladni. de mondom régi fajta E46 kulcshoz sokkal egyszerűbb.
Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 17:56 EWS+Kulcs...
YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Rendeltem bicskakulcsos átalakítót! Átraktam bele a belsejét de sajna nem indul be az autó!
Nyit- zár rendesen meg gyújtást rá tudom adni meg indítózás helyzetbe is tudom forgatni de nem indít. Ha visszateszem az eredetibe akkor meg jó!
Mi lehet a baj?!
Előre is köszönöm!
túl messze van az indításgátló tekercse a zártól. ez mindig probléma.
ki lehet venni és közelebb rakni, de akkor nem fogja tölteni az akksiját a kulcsnak.
én nem értem minek bazároskodni. ezt most ne vedd sértésnek. nyilván jobban mutat egy pulton egy újabb házas kulcs, de az autó a régi. ráadásul szerintem a rombusz kulcs nagyon szép.
Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 14:44 EWS+Kulcs...
Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 19:33 Hibakód
Tom22 írta:Pitykoo írta:Tom22 írta: Sziasztok! 474D hibakód ? Valakinek tapasztalat? (E91 320d 11' )
Googli ezt dobja: 474 Driving Performance Control Failed
Köszi, nézegettem én is, de szerintem az intercoolerrel kapcsolatos..
csak nem tudom mi pontosan
Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 18:45 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
YELLOW írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítséget kérnék mivel ehhez a felni méretek meg az ET-hez nem értek semmit!
Van lehetőségem egy ilyen felnire gumival együtt. Rámehet az enyémre valahogy vagy esélytelen?! 225/40r18 Et-20
Előre is köszi!
elférhet. viszont az ET20 miatt, ez valószínű 5-ös felni, tehát a közép furat nagyobb. emiatt tehermentesítő gyűrű fog kelleni.
mérd meg. ha 72,4 vagy 72,5? akkor jó, nem kell gyűrű, de szerintem nagyobb lesz picivel.
Köszi!
Akkor írok a srácnak, hogy mérje meg és akkor meglátjuk!
Bár az legyen a legnagyobb baj ha gyűrűt kell tenni bele...
mondjuk jó lenne tudni a felni szélességét is...
gumiból szélesebbet nem fogsz tudni feltenni, ezzel számolni kell.
Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 18:33 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítséget kérnék mivel ehhez a felni méretek meg az ET-hez nem értek semmit!
Van lehetőségem egy ilyen felnire gumival együtt. Rámehet az enyémre valahogy vagy esélytelen?! 225/40r18 Et-20
Előre is köszi!
elférhet. viszont az ET20 miatt, ez valószínű 5-ös felni, tehát a közép furat nagyobb. emiatt tehermentesítő gyűrű fog kelleni.
mérd meg. ha 72,4 vagy 72,5? akkor jó, nem kell gyűrű, de szerintem nagyobb lesz picivel.