Ez egy archivált weboldal! bővebben
Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2017-03-26 19:37 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi a véleményetek a Vogtland ültetőrugóról?
Ill. ha 2001-s E46 325i alatt volt az ugye jó lehet nekem is? Es ez tán coupe alatt volt.
Előre is köszönöm!


szerintem nem rossz márka.
azt kell megnézni ennyivel nehezebb a 25-ös motor. mert előfordulhat hogy elől nem ültet majd annyit, ha jóval könnyebb a te motorod.


Köszi!
2.2 és 2.5 között csak nem olyan nagy a különbség!?


akkor próba cseresznye...


Majd kiderül mi lesz. Az a baj, hogy nagyon rossz az út merre járok és félek, hogy túl kemény lesz és szétvágja a kocsit!
De ja,majd kiderül.


sajnos benne van a pakliban. de sajnos nekem annyit megér. nekem már az új téligumi is túl lagymatag volt. rendesen visszajött az életkedvem, hogy visszakerültek a nyári kerekek.


én így is 3-4 havonta cserélek stabpálcát..
nekem főleg amiatt kéne hogy szépen mutasson a kocsi ne legyen akkora hézag a kerék felett...


hátra pedig a takarmány


Hát akkor tuti jó lenne...
Szépen eltűnne az ívben..

Pitykoo Elküldve: 2017-03-26 19:03 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi a véleményetek a Vogtland ültetőrugóról?
Ill. ha 2001-s E46 325i alatt volt az ugye jó lehet nekem is? Es ez tán coupe alatt volt.
Előre is köszönöm!


szerintem nem rossz márka.
azt kell megnézni ennyivel nehezebb a 25-ös motor. mert előfordulhat hogy elől nem ültet majd annyit, ha jóval könnyebb a te motorod.


Köszi!
2.2 és 2.5 között csak nem olyan nagy a különbség!?


akkor próba cseresznye...


Majd kiderül mi lesz. Az a baj, hogy nagyon rossz az út merre járok és félek, hogy túl kemény lesz és szétvágja a kocsit!
De ja,majd kiderül.


sajnos benne van a pakliban. de sajnos nekem annyit megér. nekem már az új téligumi is túl lagymatag volt. rendesen visszajött az életkedvem, hogy visszakerültek a nyári kerekek.


én így is 3-4 havonta cserélek stabpálcát..
nekem főleg amiatt kéne hogy szépen mutasson a kocsi ne legyen akkora hézag a kerék felett...

Pitykoo Elküldve: 2017-03-26 18:35 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi a véleményetek a Vogtland ültetőrugóról?
Ill. ha 2001-s E46 325i alatt volt az ugye jó lehet nekem is? Es ez tán coupe alatt volt.
Előre is köszönöm!


szerintem nem rossz márka.
azt kell megnézni ennyivel nehezebb a 25-ös motor. mert előfordulhat hogy elől nem ültet majd annyit, ha jóval könnyebb a te motorod.


Köszi!
2.2 és 2.5 között csak nem olyan nagy a különbség!?


akkor próba cseresznye...


Majd kiderül mi lesz. Az a baj, hogy nagyon rossz az út merre járok és félek, hogy túl kemény lesz és szétvágja a kocsit!
De ja,majd kiderül.

Pitykoo Elküldve: 2017-03-26 15:06 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi a véleményetek a Vogtland ültetőrugóról?
Ill. ha 2001-s E46 325i alatt volt az ugye jó lehet nekem is? Es ez tán coupe alatt volt.
Előre is köszönöm!


szerintem nem rossz márka.
azt kell megnézni ennyivel nehezebb a 25-ös motor. mert előfordulhat hogy elől nem ültet majd annyit, ha jóval könnyebb a te motorod.


Köszi!
2.2 és 2.5 között csak nem olyan nagy a különbség!?

Pitykoo Elküldve: 2017-03-25 20:03 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Hali!
Mi a véleményetek a Vogtland ültetőrugóról?
Ill. ha 2001-s E46 325i alatt volt az ugye jó lehet nekem is? Es ez tán coupe alatt volt.
Előre is köszönöm!


Pitykoo Elküldve: 2017-03-19 10:15 Mi lehet a baj?_

liga86 írta: Hali.Ha valaki megnézné a videót hozzá tenném hogy közben a check engine villogott mint a stroboszkóp majd be állt mint a ge.is lepedő hibának gépre téve 2-es 3-as hengert írt, ez vajon gyújtó trafó vagy lehet?(a gyertyák 5 hónapos ngk) a trafótól lehet ilyne zetor kopogós hangja???
https://www.youtube.com/watch?v=kViq5yTS83k
Köszi


Ha nem megy 1-2 henger akkor tud ilyet csinálni! Cseréljétek meg a 2,3 ast az 1,4 el és nézzétek meg. Vagy menet közbe lehúzzátok a trafóról a csatlakozót sorba és amelyiknél nincs változás az tuti rossz.Reméljük csak a trafó az...

Pitykoo Elküldve: 2017-03-19 10:04 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

mici1974 írta: üdv!lenne egy kérdésem az autó alján a kipufogó rendszer alatt van valamilyen merevítő ami nekem hiányzik nem tudja valaki mi a annak a pontos neve mert rendelni szeretnék hozzá?az fogja azt a burkolat lemezt is mert nekem az most kicsit lóg és hozzáér a kipufogóhoz és zörög!


http://www.realoem.com/bmw/enU...0-BMW-320d

Itt meg tudod keresni melyik lehet az.

Pitykoo Elküldve: 2017-03-15 15:17 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
N42B20A írta:
Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer


ezen a videón más motor van


Bakker, azt nem is néztem... Köszi!
Bár nem tűnik lehetetlenek ezen sem de ki tudja..

https://www.youtube.com/watch?v=qe7d4YTyTfM


nem a lehetetlenség a gond, hanem sokat kell bontani, relatíve. hülyén tervezték ezt meg na. bár lehet nem gondolták, hogy ezzel problémák lehetnek majd később
tudod szerelőknél hogy megy, ha már valamit bontani kell, valami más egységet le kell venni, akkor rögtön indul a 2x-es szorzó az árképzésben. mert már beleszámolja azt, hogy lehet letör valamit, vagy elb@sz, aztán még sem jöhet ki mínuszban. ha pedig nem ront el semmit közben, akkor nagyobb a haszon.


Ja, problémák! Nekem megállt miatta a kocsi!
Meg ha ugye úgy kezdődik, hogy BMW meg .... akkor amúgy is megy a szorzó...
És sajna szinte biztos, hogy törik valami vagy hasonló. Tapasztalat sajna...
Én már gondolkoztam a külső, takarítható változat beépítésén amit ebay-ről lehetne rendelni csak nem tudom mennyire válna be!Tudtommal azért van a blokk mellé szerelve hogy télen ne fagyon el vagy könnyen kiolvadjon. Ha kihelyezem ez megszűnik...

Pitykoo Elküldve: 2017-03-15 14:58 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
N42B20A írta:
Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer


ezen a videón más motor van


Bakker, azt nem is néztem... Köszi!
Bár nem tűnik lehetetlenek ezen sem de ki tudja..

https://www.youtube.com/watch?v=qe7d4YTyTfM

Pitykoo Elküldve: 2017-03-15 13:07 Mi lehet a baj?_

N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs

Pitykoo Elküldve: 2017-03-14 11:09 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ami a termosztát és a kiegyenlítő tartály tetején levő műanyag könyökcső, amibe a légtelenítő csavar is van, a közötti gumicső gyárilag rá van préselve egy gyűrűvel. A kérdés ebből az lenne, hogy annak kell hamarabb lelőnie ha felforr a víz vagy nagy lesz a nyomás vagy a tartályon levősapkának kéne elengedni a túlnyomást??
Vagy ezen nem olyan a sapka? Ill. mennyire kell keménynek lennie ennek a csőnek üzem meleg állapotban?!
Előre is köszönöm!


A kiegyenlítőtartály sapkájában van egy szelep ami adott értéknél elengedi a túlnyomást.
Legalábbis ha szerencséd van és nem az elöregedett tartály reped szét előbb...


Nekem lenyomta ezt a felső csövet! Mint kiderült a műanyag rész amire a gumicső rá volt préselve már elmállott, hiányzott a fele...
Akkor lehet egy új sapkát érdemes lenne venni!!?


a sapka egy bizonyos nyomás elérésekor enged. most szemléltetés képpen legyen ez 2 bar. tehát 2bar nyomás felett enged a sapka. elvileg ez a renszer leggyengébb pontja és a nyomás ott szokás elmenni. na most ha valahol el van érve az anyag, elgyengülve, akkor még mielőtt elérné a 2 bar-t, lehet 1,5 bar-nál az elért anyagnál elengedi a témát. tehát a kupakod lehet jó, viszont a renszer többi eleme, gyengébb.
olyan ez mint egy biztonsági szelep. a bitonsági szelep akkor működik jól, ha a rendszer minden eleme jó. a biztonsági szelep a renszer leggyengébb eleme, az a pont, ahol dolgoznia kell. ha pl, "Attila" nem húzta meg jól két cső találkozásnál a karmanytúkat, vagy kihagyta a szigetelést, akkor ott fog elmenni a nyomás, nem a biztonsági szelepen keresztül.


Oksa, köszi. Akkor lehet jó a sapka csak a cső hamarabb engedte el.
Viszont a felső csőnek mennyire kell keménynek lennie!? Ami a kiegyenlítőtől a vízpumpára megy!?

Pitykoo Elküldve: 2017-03-14 06:40 Hűtővíz..:S

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ami a termosztát és a kiegyenlítő tartály tetején levő műanyag könyökcső, amibe a légtelenítő csavar is van, a közötti gumicső gyárilag rá van préselve egy gyűrűvel. A kérdés ebből az lenne, hogy annak kell hamarabb lelőnie ha felforr a víz vagy nagy lesz a nyomás vagy a tartályon levősapkának kéne elengedni a túlnyomást??
Vagy ezen nem olyan a sapka? Ill. mennyire kell keménynek lennie ennek a csőnek üzem meleg állapotban?!
Előre is köszönöm!


A kiegyenlítőtartály sapkájában van egy szelep ami adott értéknél elengedi a túlnyomást.
Legalábbis ha szerencséd van és nem az elöregedett tartály reped szét előbb...


Nekem lenyomta ezt a felső csövet! Mint kiderült a műanyag rész amire a gumicső rá volt préselve már elmállott, hiányzott a fele...
Akkor lehet egy új sapkát érdemes lenne venni!!?

Pitykoo Elküldve: 2017-03-13 18:08 Hűtővíz..:S

Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ami a termosztát és a kiegyenlítő tartály tetején levő műanyag könyökcső, amibe a légtelenítő csavar is van, a közötti gumicső gyárilag rá van préselve egy gyűrűvel. A kérdés ebből az lenne, hogy annak kell hamarabb lelőnie ha felforr a víz vagy nagy lesz a nyomás vagy a tartályon levősapkának kéne elengedni a túlnyomást??
Vagy ezen nem olyan a sapka? Ill. mennyire kell keménynek lennie ennek a csőnek üzem meleg állapotban?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2017-02-24 16:09 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ma szereztem obd körcsati átalakítót! Ugye az obd-be át van kötve a 7-8 láb.(ha jól emlékszem, hogy ez a két láb)
Ha összedugom és rádugom egy körcsatis kocsira akkor működni fog vele vagy valamit mahinálni kell ezzel is?!
Előre is köszönöm!


a körcsatis átalakítóval nem kell csinálni semmit. ha új és főleg kínából van, érdemes megnézni, hogy valóban be vannak egy kötve a megfelelő lábak. mert előfrodulhat, hogy nincs a körcsatis résznél odaforrasztva a vezetékek a hüvelyekhez.
műszerrel is ki lehet sípoltatni.


Köszi.
Igen, onnan van. Akkor majd végignézem.
Vagy majd megpróbálom egy olyan bömbin és hanem jó kiderül egyből.

Pitykoo Elküldve: 2017-02-22 19:23 diagnosztikai programok

Hali!
Ma szereztem obd körcsati átalakítót! Ugye az obd-be át van kötve a 7-8 láb.(ha jól emlékszem, hogy ez a két láb)
Ha összedugom és rádugom egy körcsatis kocsira akkor működni fog vele vagy valamit mahinálni kell ezzel is?!
Előre is köszönöm!