Prof Elküldve: 2010-05-12 19:37 Füthetö kormány
MChris írta:Prof írta:MChris írta: E38 E39 F01-be is van
Ha jol tudom az e38 az nem komatibilis az e46 rendszerrel mert nem dupla inditos. "ha jol tudom"
2000/09 hó után van dupla indítós zsák,de E39-E38 kormány ua és 96-ban már rendelhető volt a fűtés csak akkor a keringető gomb helyett fűtésgomb van a jobb sarokban a multin
nem akarok belepofázni csak infónak írtam
Prof Elküldve: 2010-05-12 14:02 alufelni
Woockie írta:YELLOW írta:
Ez nem csunya, bar minden izles kerdese, meg nekem ahhoz auton kell latnom, h tenyleg tetszik-e.Idézet: ...igaz asszimetrikus lenne...
Ugyerted aszimmetrikus? (epito kritika, ne allj neki hisztizni )
Prof Elküldve: 2010-05-12 11:15 Füthetö kormány
MChris írta: E38 E39 F01-be is van
Prof Elküldve: 2010-05-12 08:38 Füthetö kormány
Tiba írta: Sajna csak a 4 águban van fűthető...ha jól tudom
Prof Elküldve: 2010-05-11 20:38 Füthetö kormány
Prof Elküldve: 2010-05-10 18:37 ablakemelő
Prof Elküldve: 2010-05-09 07:22 légzsak_
futo88 írta: Sziaaztok! Valakinek volt már olyan jelensége h 1 kátyú miatt kinyilt a légzsák? Nekem most volt kb másfél órája:@ Valaki tud esetleg segíteni h érdemes e a közút kezelőnél valami kártérítést kérni??? Válaszotokat előre köszönöm! Üdv Dani
Prof Elküldve: 2010-05-08 08:31 Társalgó
Robinson írta:YELLOW írta:hil írta:Woockie írta:jokerface írta: Nekem ködlámpa használatért 30euro!
Utalni fogsz, de ezzel nagyon egyetertek. A kodlampa rohadtul tud vakitani, bar lehet, h csak a rosszul beallitottak, de ezekszerint 99%-uk rosszul beallitott. A masik kedvencem, amikor csak "egyik szeme" eg az autonak elol... ....es/vagy hatul. Sajnos Magyarorszagon egyiket sem buntetik, csak elvileg. Gyakorlatilag -asszem irtam mar- a rendor is siman "fel szemmel" jar...
Nem is az a nagy probléma, ha csak az egyik oldala világít. Az még elfogadott, de a helyzet jelzőnek mindkét oldalon jónak kell lennie. Én erre emlékszem. Sokszor lehet látni LAKOTT TERÜLETEN belül helyzetjelzővel + ködlámpával menő autót. Soha nem fogom megérteni, hogy ebben mi a ráció, mert a tompított bekapcsolásához egy mozdulat kell (egy kapcsoló), a helyzetjelző és ködlámpához viszont kettő (két kapcsoló). Miért jó ez, hiszen nem is szabályos. Ha köd van és használom a ködlámpákat, de lakott területre érek, akkor azokat mindig lekapcsolom, majd országútra érve felkapcsolom. A Kresz is így írja elő. Naaaa ez azért nem azt jelenti, hogy betű szerint minden szabályt betartak, de igyekszem, mert a rendőrséget nem nagyon szeretem pénzelni.
lakott területen ha akkora köd van, hogy alig látni valamit, akkor miért nem kapcsolhatnám fel a ködfényt? jobban látok én is, és jobban látnak engem is.
ködben próbáld ki, hogy helyzetjelző+ködlámpa... sokkal jobban fogsz látni. mert alul világít, és nem a ködbe bele, mint tompítottnál, ahonnan visszaverődik a fény...
Én még LAKOTT TERÜLETEN nem láttam akkora ködöt, ami indokolta volna! Lakott területen soha nem használom, mert nincs rá szükség, és kib@szottmód idegesít, ha valaki használja. Főleg este, mikor a hátsóval kiégeti a szemem... Bárcsak itthon is büntetnék!!
Egyre többször bizonyítod a hozzászólásaiddal, hogy Te is hozzájárulsz a BMW tulajok rossz megítéléséhez.. Először a Kersztbe parkolás, most a ködlámpa...
Prof Elküldve: 2010-05-06 18:44 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének
Technoise írta:YELLOW írta:Technoise írta:YELLOW írta: egyébként megmondom, hogy szerintem ilyen miatt nem ítélik el a BMW-seket, ugyanis ritka az ekkora vadbarom. nem hiszem, hogy az ilyen BMW-k miatt lenne bármilyen általánosítás is.
Hát igen, ez csak amolyan érdekesség volt.. bmw-seket többnyire anyagi helyzet és vezetési stilus miatt itélik el, mint pl.: index sok bmw-be nincs , parkolás bárhol bárhogy.. állat módjára közlekedni..stb.. de ezeket lelehet általánositani az audisokra, a mercisekre is egyaránt.
én régen feszt indexeltem, de ahogy keresztapám mondotta kímélni kell az index relét, azaz ha olyan helyen vagyok, ahol nincs senki akkor nem jelzek, illetve ha látom nem jön senki, bringás előzésnél is csak akkor jelzek, ha jönnek mögöttem, hogy az el ne sodorja szegény keróst. a parkolás meg.... hát teszkóban kapásból 2 hely, köszönhető a szűk parkolónak, és a többi nyominak aki nem tud parkolni, nekem nem hiányzik, hogy egy lotyó rám vágja az ajtót, vagy épp meghúzza az autót a nagy hájas seggével, meg ritiküljével, vagy éppen bevásárló kocsival. ha pattognak, azt szoktam mondani, a mellettem lévő is rosszul volt beállva, csak hozzá igazodtam
amúgy ez is olyan, hogy igaz minden autósra, márkától függetlenül...
Indexszel detto én is így vagyok, parkolás többnyire a főbejárat elött De igen, ezelött peugeotom volt, azzal se volt más a szitu.
Prof Elküldve: 2010-05-05 19:20 manuális váltó
Eapa írta:Chipcad777 írta: Csáo!
210.000 km van benne. Olaj 1 éve lett cserélve. Hidegen - melegen is csinálja...nem veszek észre különbséget.
Olajszintet ellenőrizd. Az alacsony (kevés) olaj is tud ilyen tüneteket produkálni.
Vagy esetleg a kuplung munkahengert légtelenítsd ki. Több ötletem nincs.
Prof Elküldve: 2010-05-02 21:18 Restauráljunk
Prof Elküldve: 2010-05-02 10:48 Autóvásárlás
Szemy írta: http://suchen.mobile.de/fahrze...abNumber=1
Nagyon jol nez ki az auto, de az ara nekem gyanusan alacsony. Utana kellene kerdezni, mivel nem sok mindent arulnak el az autorol a leirasban...