Prof fórum hozzászólásai

Prof Elküldve: 2010-01-09 14:44 Társalgó

e-mail és telefon kontakt Wallis Duna

Göbölyös Pál
gobolyosp@wallisduna.hu
tel: 219 - 6020



Csum írta: valaki tudja,hogy hogyan tudok rendelni interneten keresztül alkatrészt a bmw wallistól?
nem igazán tudok ki igazodni az oldalukon!!

Prof Elküldve: 2010-01-09 14:22 Tolató radar

az lenne a kérdésem hogy valaki meg tudná mondani hogy a gyári tolato kamerának mik a technika specifikácioi ?

mert az ebay en árulnak e46 hoz szerintem utángyártott és az ezen tech. infoval van árusitva

Lens Angle:170 degree
Sensor:OV7950/VC703 , Color CMOS
TV System:PAL/NTSC
Resolution:420 TV Lines
Effective Pixels:656×492 pixels/704×576 pixels
Minimum illumination:0.1 lux
IP Rating:IP68

Prof Elküldve: 2010-01-09 14:17 Hifi beszerelése e46-ba

hy all

tudna valaki abban segiteni hogy a sellerer el ezt a fejegységet lebeszélni hogy pl a gyári multi kormánnyal menyire kompatibilis vagy a BC vel ?

zoltshy írta: Nagyon jól néz ki.Valaki tudna nekem segíteni egy ilyen vásárlásában?
Nem vagyok regisztálva az EBAY-n.

http://cgi.ebay.de/BMW-3er-E46...3ca8cb2f5e

Prof Elküldve: 2010-01-07 20:07 Társalgó

ha az infoim helyesek akkor az alsoval 2004 után kezdték el szerelni a 3 as szériát

de igazábol az lett volna a kérdés hogy a formai véltozásokon kivül esetleges idöközben felmerült tervezési pontatlanságok kiszürése miatt történt a belsöben is átalakitás

InsectKiller írta: Nekem meg 2001 és a felsõ!

gyugyo68 írta: Nekem 2004 07-s a gépsárkány és az alsó fajta van benne.

Prof Elküldve: 2010-01-07 18:54 Társalgó

kérdésem az lenne hogy a két klima konzol közt milyen lényegi eltérés van az elrendezést leszámitva


Prof Elküldve: 2010-01-04 20:50 Rugócsere

üdv mindenkinek

ma jártam az auto szerelömnél a közhely lengökar cserére stb.. amikor felemelte az autot némi vizsgálodás után közölte hogy a ball hátso rugom el van törve kérdésem az lenne hogy ezek a rugok több szinkod alapján vannak mi köztük a különbség ?


YELLOW írta: hát nekem a nemkopás alapján jó a futómû, és mégis húzza, de minden autó, amiben eddig ültem és széles volt a gumi, azt húzta, ha új volt ha nem... sõt ha csak lejt az út, mondjuk az árok felé, már arra is jobban húz mint keskeny gumival...

ember84 írta: Sziasztok!
Ha minden jó a kocsin,be lehet úgy állíttatni a futómûvet,hogy 225/45 R17-el se húzzák a vályuk,ne sétáljon stb?

Prof Elküldve: 2010-01-03 19:22 Valaki segítsen

konkrétan az a hiba hogy a felénél mintha el akarna akadni alig akar tovább menni

hancurozo írta:
hil írta:
Prof írta: ha már igy bele jöttem a kérdésekbe

amikor az elsö ablak emelöt használlom szerintem lassan mozgatja felfelé az üveget olyan betegnek tünik ez természetes vagy lehet valami probléma ?


Nálam más volt, de ez kapcsolódó dolog volt, ezért nagyon beleástam magamat.
Elõször nézd meg, nem koszos-e az ablak megvezetõ sin, oda egy kis szilikon nem csinál bajt

hil

akkor is nehezen megy fel ha az ablakemelõ hásó füle eltörik vagy kiugrik a bowdenbõl.

Prof Elküldve: 2010-01-03 18:05 Valaki segítsen

ha már igy bele jöttem a kérdésekbe

amikor az elsö ablak emelöt használlom szerintem lassan mozgatja felfelé az üveget olyan betegnek tünik ez természetes vagy lehet valami probléma ?

Prof Elküldve: 2010-01-03 18:02 Valaki segítsen

Köszönöm az infot

nállad is ez a probléma ?

hil írta:
Prof írta: tudnál valami képet vagy iránymutatást mellékelni hogy pontosan hol találhato az a relá a gmodulban ?


bmw320d4 írta:
Prof írta: hello All

az lenne a kérdésem hogy az auton amikor a távirányitoval szeretném nyitni a zárat a gomb nyomásara csak kattan de nem nyitja a szerkezetet

van valakinek tapasztalata hogy menyirre komplikált ezt javitani házilag ?


Ez grundmodulhiba. Egy relé rossz a modulban, ezt lehet cserélni házilag, ha találsz hozzá relét. Ha nem, akkor komplett modult kell cserélni és felkódolni.


Itt megtalálsz mindent errõl: http://www.bmwgm5.com/default.htm rekét az Ebayon lehet venni, itthon nem, már minden lehetõséget megnéztem.

hil

Prof Elküldve: 2010-01-03 12:25 Valaki segítsen

tudnál valami képet vagy iránymutatást mellékelni hogy pontosan hol találhato az a relá a gmodulban ?


bmw320d4 írta:
Prof írta: hello All

az lenne a kérdésem hogy az auton amikor a távirányitoval szeretném nyitni a zárat a gomb nyomásara csak kattan de nem nyitja a szerkezetet

van valakinek tapasztalata hogy menyirre komplikált ezt javitani házilag ?


Ez grundmodulhiba. Egy relé rossz a modulban, ezt lehet cserélni házilag, ha találsz hozzá relét. Ha nem, akkor komplett modult kell cserélni és felkódolni.

Prof Elküldve: 2010-01-03 11:39 Valaki segítsen

hello All

az lenne a kérdésem hogy az auton amikor a tévirényitavl szeretném nyitni a zárat a gomb nyomásak csak kattan de nem nyitja a szerkezetet

van valakinek tapasztalata hogy menyirre komplikált ezt javitani házilag ?

Prof Elküldve: 2010-01-02 16:41 Egr szelep

ez a tulzott kimélés fogalom pontosan mit takar ??

egy picit bövebben mi okzta a szelepek ovadását mert valaki kimélve használta az autot ?

csak azért kérdezem mert én sem szoktam nyomni neki igazábol csak városba használom


bmw320d4 írta:
Hori írta: szerintem az egr-nél az a legnagyobb probléma hogy koromszemcséket juttat a motorba ami ugyebár egy szilárd és kemény anyag
tehát olyan mintha finom homokot szivatnál be a motorba én ezért utálom az egr-t és ezért vannak kiiktatva az összes automba


A koromszemcsék 350C felett elégnek a hengerben, CO-vá és CO2-vé alakulnak, az oxidációt az NO2 tartalom segíti, ami szintén ott van a kipufgázban.

Nem a korommal van baj, inkább a nem idõben cserélt k.gázszûrõvel, a nem megfelelõ olajjal, és a túlzott "kíméléssel".

A régi dieselek is széthullottak, pedig nem volt bennük AGR, csupán a szar olaj miatt kokszosodott a szelepszár, ami egy nagyobb gázadásnál eltört.
Szedtem már szét 30.000km-es M47N-es motort, amiben szétégtek a szelepek, mivel a tata 40-el közlekedett vele, persze meghajtotta néha 110-ig is 6.-ban.

Prof Elküldve: 2010-01-01 22:51 Társalgó

egy kérdés

ha pl egy esö szenzort és alkony szenzort szeretnék beszerelni az autoba akkor ennek a kábelezése gyárilag be van épitve vagy ezt is utolag kell aplikálni ?

Prof Elküldve: 2009-12-31 09:47 Társalgó

tehát akkor neked is csak a dsc és a kézifék visszajelzö világitott sárgán ?

gampetibor írta:
Prof írta: modositok valoszinüleg az ABS is villágitana de egy gyors müszerfal test kimutta hogy az biza nem villágit "milyen égö kell bele ?"

modositok: mitöl van az hogy az ABS inditásnál tesztként villágit de ha titkos menübe csinálok müszerfal tesztet akkor nem ??

nem probáltam ujra indidgatni mert jobb a békesség mig nem tudom meg a hiba pontos okát

YELLOW írta: elvileg ennek nem szabadna okozni ilyen hibát, hisz tanácsolják is, ha hosszabb idõre hagyod állni az autót, akkor az akksiról kösd le... többszöri indításra is bentmaradt a jelzés?

Prof írta: Hi All

kérdésem a következö lenne

1.5 hétig nem volt az automba akku a mai nap bele raktam elindultam vele és akkor tünt fel hogy a DSC és a kézifék jelzö sárgán folyamatosan világit mi okozza ezt a problémát ??


Nekem is volt ijen hibajelzés és nekem a jobb hátsó asc, abs jeladó volt hibás. jobb hátsó kerék mellett a tengelyen van asszem. 35000 HUF-ért cserélték ha jól emlékszem

Prof Elküldve: 2009-12-30 17:32 Társalgó

modositok valoszinüleg az ABS is villágitana de egy gyors müszerfal test kimutta hogy az biza nem villágit "milyen égö kell bele ?"

modositok: mitöl van az hogy az ABS inditásnál tesztként villágit de ha titkos menübe csinálok müszerfal tesztet akkor nem ??

nem probáltam ujra indidgatni mert jobb a békesség mig nem tudom meg a hiba pontos okát

YELLOW írta: elvileg ennek nem szabadna okozni ilyen hibát, hisz tanácsolják is, ha hosszabb idõre hagyod állni az autót, akkor az akksiról kösd le... többszöri indításra is bentmaradt a jelzés?

Prof írta: Hi All

kérdésem a következö lenne

1.5 hétig nem volt az automba akku a mai nap bele raktam elindultam vele és akkor tünt fel hogy a DSC és a kézifék jelzö sárgán folyamatosan világit mi okozza ezt a problémát ??