Raven fórum hozzászólásai
« előző123456789101112következő »

Raven Elküldve: 2008-04-23 20:38 ELLOPTÁK!!!

b0gar írta:
Steve írta:
b0gar írta: Steve akkor menjük együtt UV-ztatni!

De ezt az írást már mintha láttam, hallottam volna totalkar vagy TV nem tudom.


Holnap megyek a fényezõbe, ha minden igaz. Megkérdem hogy is van ez pontosan aztán értesítelek.


csak gyors rákerestem: http://www.valtozarak.hu/elerhetoseg.htm

A támadást is támogatom! Csak nem tudom, hogy lehetne kivitelezni?!


Váltózár az egészen jó ötlet is lehet csak az a lényeg hogy valahol 6.ban zárja le vagy ott ahol tuti nem tudja elindítani....(még ha be is indítja)
Nah meg nem árt ha olyan zár van rajta amit nem tudnak könnyen kinyitni (pl nem lóg ki a síkból, esetleg forog a betét hogy ne tudják eltörni ,vagy valami nagyon spéci biztonsági zár....)

Raven Elküldve: 2008-04-21 17:29 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

Rendszámkeret rendelés:

1. Steve /1 pár/
2. Mathias /1 pár/
3. atidesign /1 pár/
4. Kukume /1 pár/
5. Basanyi /1pár
6. zorics /1pár/
7. splay /1pár/
8. Raven /1pár/

Raven Elküldve: 2008-04-11 21:36 talalkozo

Ha esetleg kialakul egy ilyen program, akkor én is szívesen csatlakoznék...

Raven Elküldve: 2008-04-06 22:03 BMW 316i vásárlás (2002-tõl)

Szerintem ez a két motorkód van a bmwnél
N40b16
N42b18

ahol a b után a térfogat lenne...

és ha jól tudom az n40b16 az csak 105 lovas de lehet tévedek....

Raven Elküldve: 2008-04-06 20:49 BMW 316i vásárlás (2002-tõl)

Sziasztok,

Akkor ezekben most 1.6 os vagy 1.8 as motor van?
Mert valaki azt irta lentebb hogy a 116 lovas motor az 1.8 as...

Most szeretnék én is egy ilyet venni, lehet elmegyek meg is nézem ezt

Raven Elküldve: 2008-03-19 21:37 BMW 316i vásárlás (2002-tõl)

Nah...gyorsabb voltál..

Raven Elküldve: 2008-03-19 21:36 BMW 316i vásárlás (2002-tõl)

Szia,

Itt találsz egy kalkulátort reg adóhoz...

http://www.euvonal.hu/regado.php

Raven Elküldve: 2008-01-07 09:44 ELLOPTÁK!!!

csu2 írta: Szerintem az OBD eldugás régi trükk, tisztában van vele minden rosszarcú, nem hiszem, hogy különösen nagy titkot olvashatnak errõl itt... Egyébként szerintem (gyári) riasztó + UV gravír + összes zár vakdugózása + OBD trükk elég. (ha egyszer kinézik, nincs lophatatlan - sajnos - trailer pl.) De ha jól gondolom, inkább néznek egy kevésbé macerás kocsit, ha túl problémás az kinézett autó. Riasztó ablaktörésre, UV gravir, hogy alkatrészként macerásabb legyen, vakdugó, hogy ablakot kelljen törni (azért az EWS-es kulcs feltörése kissé bonyolult szvsz, persze nem árt, ha megvan az összes kulcsunk a verdához!), OBD trükk, hogy ne lehessen 5 perc alatt beinditani. Én pl. egy rejtett kapcsoló elkapcsolásával csak leválasztanam a gyári helyen lévõ OBD-t. Véleményem szerint, ha elteszed máshova, akkor már legalább egy szervizes kollega tudni fog róla... (feltéve ha hordod szervízbe) Váltózárat nem lehet úgy építeni, hogy a parkirt rögzítse? (sosem volt váltózáram, nem ismerem még a technológiáját sem pontosan, csak elképzelésem van róla) A parkir állás asszem mechanikus, és akkor abba belenyúlkálhatnak szoftveresen... Még így a váltózár is lehet opció. Remélem ez a topik csak ilyen és ehez beírásokkal lesz tele, nem pedig a közvetlen a ciméhez kapcsolódóakkal...

Raven:
Elmesélnéd, hogy hogy vitték el az autódat? Írtad, hogy az összes autódon a zárak le voltak dugozva. Csak okulásképpen. Kösz.

ui.: A csomagtér zárjának vakdugozását csinálta már valaki? Elképzelhetõ, hogy van rá valami szép, gyári megoldás?



Az enyémet sima törõvel kinyitották gyári immot kiiktatták és vitték fényes nappal bécsi utról...rosszul irtam, amióta ellopták azóta kiszerelem a zárakat...

Ahogy kicsit belemélyedtem a témába sztem ews modult annyira nem nehéz kiiktatni...pl a legegyszerübb módja ha olyan computerrel viszed amibõl ki van herélve ez a rész...de a legtöbb autót másik computerrel viszik el...

Raven Elküldve: 2008-01-07 09:16 ELLOPTÁK!!!

Automatánál a váltózár nem sokat ér mert azt is szoftveresen tudják kapcsolni az OBD csatiról.E39 oldalon írta valaki hogy a pajzsal ugymegszivta hogy sajátmaga se tudta elinditani lehetet trélerezni.
Teszerinted a tolvajok nem tanulmányozák az ilyen tömeg riasztókat?A legjob az egyedi megoldás amibõl csak egy van.
A csati eldugás is jódolog mert a droid beszál dugnárá a laptopot de néz mert nincs hova,és nemfogja szétvágni a jókis kábelét hogy egyenként össze kötögese.[/quote]

Automatákat nemnagyon ismerem lehet hogy ott értelmetlen a váltózár...pajzsal tényleg lehet igy járni , de még mindig jobb mint ha a tolvaj viszi el könnyen....egyébként meg a gyári ews el is járhatsz igy mert ha bármi elromlik benne akkor se indul be a járgány...egyébként a pajzs rendszernek nincs túl komoly inditásgátló rendszere mert ott nem is ezen van a hangsúly hanem hogy nem tudják áthidalni mert a motortérben van a cucc ami meg csak akkor nyílik ki ha van hozzá távirányitód...

Raven Elküldve: 2008-01-06 00:45 ELLOPTÁK!!!

Bombolo írta:
Estoril írta: Ezek szerint a gyári EWS indításgátló nem sok sz..t ér?
Ha valakinek ennyire megy,
akkor bizonyára az sem okozhat problémát,
hogy pótolja az elvitt csatlakozókat, vagy drótokat.
Vagy tévedek?
Múltkor olvastam valmi pajzs féle jármûvédelmi rendszerrõl.
Valakinek információja?
Üdv, Estoril

Jó volt az EWS III, de az idõ a tolvajoknak dolgozott. 6 év szorgos munkája alatt feltörték. A BMW gyár ott hibás, hogy az X5-öket már vagy két éve lopkodni kezdték, és nem tett semmit a dolog ellen. Õk ugyanis egy gyári akció keretében szoftvert frissíthettek volna (mint a winfosnál a biztonsági rés betömködése), akár pénzért is extra bevételt termelve maguknak.
A motorteret értelmetlen védeni, az utastérben lévõ EWS modul a kulcs. Zárat kihúzzák, kormányzárat eltörik. A tolvajok droidok. Ha nem megy az azonnali megoldás, ezek nem kezdenek el kreatívan problémát megoldani. Pár trükkel felkészülnek (üzemanyag szivattyú direkt 12V szivargyújtóról vagy saját akksiról az immok ellen stb.), de ha akkor sem megy, akkor nagy a lebukás veszélye, inkább keresnek mást. Sajnos utólag okosodtam ki az autóm ellopása után.

Bömbölö



Üdv mindenkinek,

Azért azt nem mondanám hogy értelmetlen védeni a motorteret... ha jól tudom a pajzs védelmi rendszer nem a motortér védelmére hivatott hanem a saját indító rendszerük védelmére ami persze a motortérben van . Nem férnek hozzá----nem tudják kiiktatni.
Mostanában tervezem én is az elsõ BMW m megvételét ezért alaposan utánnajártam ennek a témának(sajnos már nekem is lopták el kocsim)
, ezért próbálok minél több információt megszerezni arról hogy is lopják ezeket az autókat...
Valóban az EWS modul kijátszása az amivel legkönnyebb elvinni. Sajnos rengeteg bypass modult lehet hozzájuk kapni...

Egyébként az én véleményem az hogy a pajzs védelmi rendszer jó, de nem árt mellé még pár dolog mondjuk te is irtad 'zárat kihuzzák' na nekem az összes autómról el volt tüntetve az összes zár ez is egy kis apróság ami segit, persze csak forgalmas helyeken védi meg a tolvajtól az autót különben betörik az ablakot. jó dolognak tartom a váltózárakat is nah de persze elsõsorban a cascot akár lopásra akár teljeskörüt.

Sajnálom Bömbölõ a BMW det, tudom milyen rossz érzés
« előző123456789101112következő »